Nee, was het maar zo feest,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nope. Ga wel zo slapen.
Oh toch niet weer slecht gedroomd he haha
O o o o Tis wat met jou hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:18 schreef aKboR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% toeval. Had het niet in de gaten dat het zo laat was![]()
Die vakantie duurde veel te kortquote:
Dat wordt afkicken, of werk je net zo als sommige hier, op je werk de hele tijd DTSsenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:20 schreef aKboR het volgende:
Ja Maandag weer aan de bak.. en vrijwel de hele week ook 's avonds .
Ja, je bent de geweldigste onder jezelf of nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:22 schreef aKboR het volgende:
Ik ben geniaal per ongeluk
[ afbeelding ]
Misschien morgen! Of ik zometeen zelfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo feest,
[..]
O o o o Tis wat met jou he![]()
Maar gefeliciteerd werd je niet in dank afgenomen denk ik .
[..]
Die vakantie duurde veel te kort
[..]
Dat wordt afkicken, of werk je net zo als sommige hier, op je werk de hele tijd DTSsen
[..]
Ja, je bent de geweldigste onder jezelf of niet
Niet in dit leven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien morgen! Of ik zometeen zelf
te veel in een keer... Dank je.. Mario390 was zeeeeer dankbaar.... Zelden tijdens werk iets ander. JA ik ben geniaal,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo feest,
[..]
O o o o Tis wat met jou he![]()
Maar gefeliciteerd werd je niet in dank afgenomen denk ik .
[..]
Die vakantie duurde veel te kort
[..]
Dat wordt afkicken, of werk je net zo als sommige hier, op je werk de hele tijd DTSsen
[..]
Ja, je bent de geweldigste onder jezelf of niet
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien morgen! Of ik zometeen zelf
Ja dat eerste zag ik net, je kreeg te st*quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
te veel in een keer... Dank je.. Mario390 was zeeeeer dankbaar.... Zelden tijdens werk iets ander. JA ik ben geniaal,
nquote:
Ja dank je, laten we dat eens doen,quote:
Op een gegeven moment gaat dit spel zo in je huid zitten dat at wel komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden![]()
Sweet dreams voor als je gaat slapen.
[..]
Ja dat eerste zag ik net, je kreeg te st*
[..]
n
Je gaat ons vast missen en komt af en toe hier ff gluren. Want zelden is ook een ruim begrip he
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dank je, laten we dat eens doen,
Het houdt jullie uit de slaap in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dit spel zo in je huid zitten dat at wel komt.
Wie moet inslapen?quote:
Weet je wel dat dit een doodsverwensing is Marioquote:
Ik kan nog mooi 5,5 uur slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt jullie uit de slaap in ieder geval
Hele nachten hier zitten i.-.v. in je nest liggen.
Ben benieuwd aK hoe jij dat gaat redden maandag
waarom hoor? in slaap vallenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wel dat dit een doodsverwensing is Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |