Nee, was het maar zo feest,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nope. Ga wel zo slapen.
Oh toch niet weer slecht gedroomd he haha
O o o o Tis wat met jou hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:18 schreef aKboR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% toeval. Had het niet in de gaten dat het zo laat was![]()
Die vakantie duurde veel te kortquote:
Dat wordt afkicken, of werk je net zo als sommige hier, op je werk de hele tijd DTSsenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:20 schreef aKboR het volgende:
Ja Maandag weer aan de bak.. en vrijwel de hele week ook 's avonds .
Ja, je bent de geweldigste onder jezelf of nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:22 schreef aKboR het volgende:
Ik ben geniaal per ongeluk
[ afbeelding ]
Misschien morgen! Of ik zometeen zelfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo feest,
[..]
O o o o Tis wat met jou he![]()
Maar gefeliciteerd werd je niet in dank afgenomen denk ik .
[..]
Die vakantie duurde veel te kort
[..]
Dat wordt afkicken, of werk je net zo als sommige hier, op je werk de hele tijd DTSsen
[..]
Ja, je bent de geweldigste onder jezelf of niet
Niet in dit leven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien morgen! Of ik zometeen zelf
te veel in een keer... Dank je.. Mario390 was zeeeeer dankbaar.... Zelden tijdens werk iets ander. JA ik ben geniaal,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo feest,
[..]
O o o o Tis wat met jou he![]()
Maar gefeliciteerd werd je niet in dank afgenomen denk ik .
[..]
Die vakantie duurde veel te kort
[..]
Dat wordt afkicken, of werk je net zo als sommige hier, op je werk de hele tijd DTSsen
[..]
Ja, je bent de geweldigste onder jezelf of niet
Ik blijf hoop houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien morgen! Of ik zometeen zelf
Ja dat eerste zag ik net, je kreeg te st*quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
te veel in een keer... Dank je.. Mario390 was zeeeeer dankbaar.... Zelden tijdens werk iets ander. JA ik ben geniaal,
nquote:
Ja dank je, laten we dat eens doen,quote:
Op een gegeven moment gaat dit spel zo in je huid zitten dat at wel komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden![]()
Sweet dreams voor als je gaat slapen.
[..]
Ja dat eerste zag ik net, je kreeg te st*
[..]
n
Je gaat ons vast missen en komt af en toe hier ff gluren. Want zelden is ook een ruim begrip he
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dank je, laten we dat eens doen,
Het houdt jullie uit de slaap in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dit spel zo in je huid zitten dat at wel komt.
Wie moet inslapen?quote:
Weet je wel dat dit een doodsverwensing is Marioquote:
Ik kan nog mooi 5,5 uur slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt jullie uit de slaap in ieder geval
Hele nachten hier zitten i.-.v. in je nest liggen.
Ben benieuwd aK hoe jij dat gaat redden maandag
waarom hoor? in slaap vallenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wel dat dit een doodsverwensing is Mario
Dan heb je de verkeerde woordkeusquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:40 schreef mario390 het volgende:
jullie snappen helemal niks
van kaffee in slaap vallen niet dood gaan
Oké.. vergeten bij deze..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:40 schreef skysherrif het volgende:
ik denk niet dat mario inslapen bedoelde zoals wij die betekenis kennen
Dat is het vervelende met taal verschil Marioquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:40 schreef mario390 het volgende:
jullie snappen helemal niks
van kaffee in slaap vallen niet dood gaan
make mequote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:44 schreef Dotteke het volgende:
Oke heren het wordt tijd dat jullie allemaal lekker gaan slapen.
Sweet dreams allemaal![]()
![]()
hou toch op je heeft bij freshfruit extra gewacht altijd, vertel me geen märchen ik snap dat spel dat je speltquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:44 schreef aKboR het volgende:
Nee dat is het spel.
Soms heb je geluk en soms niet..
Ik ook niet, kijk eigenlijk altijd alleen als er een nieuwe topic is geopend.quote:
Ik ook de hele nacht niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:43 schreef mario390 het volgende:
vanaf 2 00 heb ik niet en punt kunnen maken
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:44 schreef skysherrif het volgende:
maar nog 15 puntje en ik ben weer iemand voorbij!'
dat is hte leuke van later in de maand, je kan mensen INHALEN
Oke, ik dim alquote:
Dat is het spel hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou toch op je heeft bij freshfruit extra gewacht altijd, vertel me geen märchen ik snap dat spel dat je spelt
Toen ik voor de winst ging keek ik wel meer hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, kijk eigenlijk altijd alleen als er een nieuwe topic is geopend.
[..]
Ik ook de hele nacht niet.
[..]
Hoezo?
[..]
Oke, ik dim al
[..]
Ik was er niet eens vannacht
En Mario hoe vaak geef ik jou geen puntjes?
En net als jij ben ik tussen door ook wel eens weg bij de pc
En ja ik speel het spel, ik moet nog heel wat punten voor het einde dus ik ga iedereen die er is lekker bolken vanaf nu.
man man om dat je niet hier was, kann je ook niet puntenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, kijk eigenlijk altijd alleen als er een nieuwe topic is geopend.
[..]
Ik ook de hele nacht niet.
[..]
Hoezo?
[..]
Oke, ik dim al
[..]
Dat is het spel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |