Tututututututuquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Zipportal het volgende:
Geen treinen van Tilburg naar Den Bosch en Eindhoven tot na middernacht, carnavalsvierders gestrand
https://www.omroepbrabant(...)alsvierders-gestrand
GENOT.
Als je dan toch ergens moet stranden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Zipportal het volgende:
Geen treinen van Tilburg naar Den Bosch en Eindhoven tot na middernacht, carnavalsvierders gestrand
GENOT.
@Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dan toch ergens moet stranden.
Ik hoop voor @Oldground van harte dat hij nog kaarten heeft weten te regelenquote:
Kun je toch in Tilburg zuipenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef Zipportal het volgende:
GENOT.
Oja, inderdaad. Genotspot.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop voor @:oldground van harte dat hij nog kaarten heeft weten te regelen
Ik luister altijd podcastje op spotifyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
@:RensAjacied heb Friday Move gemist
Goeiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister altijd podcastje op spotify
lekker gezellig voor je hondquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vandaag fcafkicken en pantelicpodcast geluisterd bij lange boswandeling met de hond
Kein Geloel moet je luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vandaag fcafkicken en pantelicpodcast geluisterd bij lange boswandeling met de hond
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oortjes in kan toch prima of heb jij altijd gesprekken met je hond?
Je bent niet goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kein Geloel moet je luisteren
wil ie enthousiast woef waf zeggen, maar dan ziet hij je met oortjes in, denkt ie laat maarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oortjes in kan toch prima of heb jij altijd gesprekken met je hond?
Niks mis mee. Al ga ik morgen naar een andere stad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kun je toch in Tilburg zuipen
@:lenny_leonard
In elk handje, een broodje jantje!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al ga ik morgen naar een andere stad.
Jezus Christus, jezus jezus. Wat een tieten man. Is dat lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Nope, helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop voor @:oldground van harte dat hij nog kaarten heeft weten te regelen
Hitler was net als Johan ook gek op z,n hond.quote:
Kein Geloel godenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kein Geloel moet je luisteren
He's crazy.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Adolf Hitler, kindervriend en hondenliefhebber.
Net zoals Mourinhoquote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Adolf Hitler, kindervriend en hondenliefhebber.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Is het geen dolle duikavond?
@:zipportal @:de_kraam
Krijg jij soms ook een beurt?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Want de uitzending duurt tot 22.20 en als Hansie thuiskomt ligt Sophietje al te
![]()
![]()
Alleen als hij eerder weg gaat dan maakt hij nog een kans
De nieuwe @ikweethetookniet is uitquote:Op maandag 24 februari 2020 18:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Want de uitzending duurt tot 22.20 en als Hansie thuiskomt ligt Sophietje al te
![]()
![]()
Alleen als hij eerder weg gaat dan maakt hij nog een kans
ZO KLAAR.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Achteraan sluiten in de rij allen.
Passen naar de GROTE Tadic.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:30 schreef Slobeend het volgende:
Als de grote jongens niet thuis zijn.
zouden jullie het kunnen doen met de dochter van Knevel?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week even de Veronica gids kopen
kijk de Korte Corner maar terug van MarcelGOD maar terugquote:
TERUGKIJKEN OP KIJK>NL!!!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Shit eerste minuten gemist.
Wanbeleid
Zeker Boulevard kijkenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Wanbeleid
Bas werd uitgeflotenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
Wanbeleid
Walgelijke act.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
@:rensajacied en ik hebben een mening over Nijhuis
Boer zoekt homoquote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker Boulevard kijken
Vieze nicht
@:onlogisch
@:jancees
Juist daar wél om gelachenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Walgelijke act.
Die kaarten aan de gehele bank van Fortuna
Een heel stadion de slappe lach horen krijgen was dan wel weer leukquote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Walgelijke act.
Die kaarten aan de gehele bank van Fortuna
Nijhuis moet zich doodschamenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Een heel stadion de slappe lach horen krijgen was dan wel weer leuk
zou je ook kritiek mogen hebben op zijn misbakselsquote:Op maandag 24 februari 2020 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bas kan niet zo goed tegen kritiek
Maar iemand doormidden schoppen is doorgaans geen probleem.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bas kan niet zo goed tegen kritiek
mannelijk spel is datquote:Op maandag 24 februari 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar iemand doormidden schoppen is doorgaans geen probleem.
toen sprak hij al goed Engels dat heeft hij later goed kunnen gebruiken tijdens het verslaan van pijltjes gooienquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen sprak hij al goed Engels dat heeft hij later goed kunnen gebruiken tijdens het verslaan van pijltjes gooien
HOIquote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker Boulevard kijken
Vieze nicht
@:onlogisch
@:jancees
MardleGODquote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen sprak hij al goed Engels dat heeft hij later goed kunnen gebruiken tijdens het verslaan van pijltjes gooien
HOW TO PAY HERE FORquote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo voelt het wel af en toe. Zelfde als ik zie dat er nu voetballers mee doen in de ED die geboren zijn na 2000. Die zijn voor mij gevoel dat een jaar 11quote:
Ok, boomer.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo voelt het wel af en toe. Zelfde als ik zie dat er nu voetballers mee doen in de ED die geboren zijn na 2000. Die zijn voor mij gevoel dat een jaar 11
Jij bent gewoon een oude lul.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo voelt het wel af en toe. Zelfde als ik zie dat er nu voetballers mee doen in de ED die geboren zijn na 2000. Die zijn voor mij gevoel dat een jaar 11
2005 is dertig jaar geleden allen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
twitter:tDlS93617689 twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:44:34@Voetbalisgeloo1 @Sywert @HaagseInsider Het punt is dat de blanke Nederlanders, ja ik zeg het toch, blanke Nederlanders, door, ok dan, donkere Nederlanders verteld wordt hoe ze zich moeten gedragen en aan moeten heb ik een hekel. Het enige wat ik moet is belasting betalen, me aan de wet houden, en op den duur doodgaan. reageer retweet
Een televisie. Met Genee vanuit bed.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Stel, Wilfred Genee is ziek. Wie zou hem dan vervangen?
Andere mannen is iets makkelijker door Kieft, Boskamp, Kraaij of Diessen in te schuiven.
Slijptolquote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Andere mannen is iets makkelijker door Kieft, Boskamp, Kraaij of Diessen in te schuiven.
Barbara Barendquote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Denk Jan Joodquote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Emile SchelGodquote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Aangepaktquote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat moet ik met deze reactie?twitter:tDlS93617689 twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:44:34@:Voetbalisgeloo1 @:Sywert @:HaagseInsider Het punt is dat de blanke Nederlanders, ja ik zeg het toch, blanke Nederlanders, door, ok dan, donkere Nederlanders verteld wordt hoe ze zich moeten gedragen en aan moeten heb ik een hekel. Het enige wat ik moet is belasting betalen, me aan de wet houden, en op den duur doodgaan. reageer retweet
Barney bij AFAS Live: 3.000quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een vergelijking, bij Emmen zit het altijd vol en Groningen niet
Capaciteit 8.309 VS Capaciteit 22.550
Helenequote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Johan zelf, kenners wetenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Hoog tijd dat @NotoireDomoor weer terugkomt om dit soort tuig aan te pakken.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat moet ik met deze reactie?twitter:tDlS93617689 twitterde op maandag 24-02-2020 om 20:44:34@:Voetbalisgeloo1 @:Sywert @:HaagseInsider Het punt is dat de blanke Nederlanders, ja ik zeg het toch, blanke Nederlanders, door, ok dan, donkere Nederlanders verteld wordt hoe ze zich moeten gedragen en aan moeten heb ik een hekel. Het enige wat ik moet is belasting betalen, me aan de wet houden, en op den duur doodgaan. reageer retweet
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Groningen een stadion van 8000 ook wel vol krijgt.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Wat een vergelijking, bij Emmen zit het altijd vol en Groningen niet
Capaciteit 8.309 VS Capaciteit 22.550
Helene Hendriks?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Groningse chicks zijn meer dan primaquote:Op maandag 24 februari 2020 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Groningen een stadion van 8000 ook wel vol krijgt.
Dan erbij in Emmen is niks anders te doen, in centrum van Groningen lopen heel wat geile natte kutten rond. Daar ga je liever naartoe dan Sergio Padt onder een bal door te zien slaan.
Sergio is daar in het centrum ook nog wel eens te signaleren.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Groningen een stadion van 8000 ook wel vol krijgt.
Dan erbij in Emmen is niks anders te doen, in centrum van Groningen lopen heel wat geile natte kutten rond. Daar ga je liever naartoe dan Sergio Padt onder een bal door te zien slaan.
Woutje Weghorstquote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef Evertjan het volgende:
wie zouden jullie in de spits zetten bij Oranje?
Bozenikquote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef Evertjan het volgende:
wie zouden jullie in de spits zetten bij Oranje?
Jij hebt iets gezien wil je daar wat mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Babel heeft Ten Hag betrapt met een andere vrouw.
Geer en Goor grootste fans daarquote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef Evertjan het volgende:
Ten Hag kan straks alleen nog maar naar SV Darmstadt
of Babel doet het met vrouw van Ten Hag!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Babel heeft Ten Hag betrapt met een andere vrouw.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan weer niet wachten op Joep Schreuder bij de ingang van de Arena.
Kreziequote:Op maandag 24 februari 2020 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of Babel doet het met vrouw van Ten Hag!![]()
Baudet?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Gegenpressing
Weetje wie ook aan gegenpressing deed
Mensen die dat voor hun plezier kijken moeten ze ook opsluiten.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof Johan ooit een pot van SPAL heeft gezien.
JD kijkt alleen wat beelden van de ED.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof Johan ooit een pot van SPAL heeft gezien.
Het zou ook voor zijn werk zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die dat voor hun plezier kijken moeten ze ook opsluiten.
prima reactiequote:Op maandag 24 februari 2020 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand van de kijkers wil de mening van Derksen over SPAL horen dus dan is het niet voor zijn werk.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou ook voor zijn werk zijn.
Dan moet je er geen opmerking over maken.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand van de kijkers wil de mening van Derksen over SPAL horen dus dan is het niet voor zijn werk.
quote:Op maandag 24 februari 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik blijf gewoon vertrouwen houden en denk dat het 3-1 voor Ajax wordt
WZAWZDB
Jij begint er over.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je er geen opmerking over maken.
3-1 in 90+6quote:Op maandag 24 februari 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Ik blijf gewoon vertrouwen houden en denk dat het 3-1 voor Ajax wordt
WZAWZDB
5e.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof Getafe niks voorstelt. Derde in sterkste competitie (samen met PL) ter wereld.
Werden weggespeeld door Sevilla.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof Getafe niks voorstelt. Derde in sterkste competitie (samen met PL) ter wereld.
vijfdequote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Je loopt een beetje achter.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Zelfs Gudelj en Luuk de Jong winnen er met 3-0quote:Op maandag 24 februari 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Sevilla heeft dan ook Luukinhoquote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Werden weggespeeld door Sevilla.
Ja vind je het gek, die hebben Luuk de Jongquote:Op maandag 24 februari 2020 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Werden weggespeeld door Sevilla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |