twitter:LightsOutF1Blog twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 18:12:30After week one of #F1Testing, Mercedes lead the lap count, four teams have completed upward of 400 laps, and Haas have lapped the fewest times. #F1 https://t.co/cDR5FigHik reageer retweet
quote:Raikkonen throwing a little shade at Racing Point (at the end of an interview yesterday, as they left, he looked at the screen where Bottas was quickest and Perez was second): he smiled and said "somethings never change, eh? Two Mercedes leading the way "
Het wordt toch dat dat de fia dit soort fratsen eens stopt.quote:
Innovatie in de F1 moet je niet willen nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het wordt toch dat dat de fia dit soort fratsen eens stopt.
juistem. Elk ander team zou r voor toegejuicht worden omdat ze dan iets gevonden hadden wat Mercedes wellicht zou kunnen verslaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het is even kut dat het weer Mercedes is maar laten we gewoon een even afwachten wat het werkelijk brengt.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:54 schreef DKUp het volgende:
De voorwielen die er allebei af knallen
Ik hoop dat laatste maar ik vrees dat ze dit jaar meer met McLaren en RP te maken hebben dan met Mercedes en RB.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
maar Ferrari die het nu eigenlijk al opgeven of is dat gewoon sandbaggen op z'n Italiaans?
zo erg zal het niet worden denk ik, die 3 zitten toch wel in een andere leaguequote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik hoop dat laatste maar ik vrees dat ze dit jaar meer met McLaren en RP te maken hebben dan met Mercedes en RB.
Vooralsnog lijkt dat er niet op. Maar we wachten de tweede testweek wel af om definitieve conclusies te trekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo erg zal het niet worden denk ik, die 3 zitten toch wel in een andere league
op basis van deze week denken dat RP en McLaren een bedreiging kunnen vormen voor Ferrari, dat lijkt me toch heel stug.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt dat er niet op. Maar we wachten de tweede testweek wel af om definitieve conclusies te trekken.
Het betere knip werk gewoonquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:41 schreef vosss het volgende:
Wiezo staat Albon niet op de foto in de OP? Is die bij voorbaat al afgeschreven?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:41 schreef vosss het volgende:
Wiezo staat Albon niet op de foto in de OP? Is die bij voorbaat al afgeschreven?
Innovatie mag best maar van dit soort dingen wordt het gewoon niet leuker. Als teams zelf niet voor zulke dingen kunnen of willen zorgen moet er vanuit die fia dus een regel komen dit is de auto waar je het mee moet doen al het andere is verboden. Zou de sport een stuk leuker maken als de teams met het meeste geld niet steeds miljoenen uitgeven om maar een maas in de regels te vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Innovatie in de F1 moet je niet willen nee..
Het is even kut dat het weer Mercedes is maar laten we gewoon een even afwachten wat het werkelijk brengt.
Het zou wel lachen zijn, Vettel en Leclerc viesmad als ze met Sainz, Perez en Norris moeten vechten om top 5 plaatsenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van deze week denken dat RP en McLaren een bedreiging kunnen vormen voor Ferrari, dat lijkt me toch heel stug.
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef vipergts het volgende:
[..]
Innovatie mag best maar van dit soort dingen wordt het gewoon niet leuker. Als teams zelf niet voor zulke dingen kunnen of willen zorgen moet er vanuit die fia dus een regel komen dit is de auto waar je het mee moet doen al het andere is verboden. Zou de sport een stuk leuker maken als de teams met het meeste geld niet steeds miljoenen uitgeven om maar een maas in de regels te vinden.
Even de banden in ogenschouw nemend en het lijkt toch allemaal minder somber.quote:
Begrijp je wel wat de basis is van de Formule 1? Het is de bedoeling dat ze dingen ontwikkelen die in de toekomst wellicht ook toegepast kunnen worden in personenauto's. Jammer dat het net Mercedes is (als het überhaupt gaat werken) die dit uitvind en niet RBR waar Max bij zit. En ja, als het werkt en ze worden er nog dominanter van dan is dat jammer voor het kampioenschap maar dit is wel wat F1 is. Als je het anders wilt zien kun je net zo goed zoals in de Formule 2 alle auto's hetzelfde maken. Maar dat is dus niet waar F1 om draait.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef vipergts het volgende:
[..]
Innovatie mag best maar van dit soort dingen wordt het gewoon niet leuker. Als teams zelf niet voor zulke dingen kunnen of willen zorgen moet er vanuit die fia dus een regel komen dit is de auto waar je het mee moet doen al het andere is verboden. Zou de sport een stuk leuker maken als de teams met het meeste geld niet steeds miljoenen uitgeven om maar een maas in de regels te vinden.
Formule 1: Teams maken hun eigen chassis binnen de regels.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:31 schreef vipergts het volgende:
[..]
Innovatie mag best maar van dit soort dingen wordt het gewoon niet leuker. Als teams zelf niet voor zulke dingen kunnen of willen zorgen moet er vanuit die fia dus een regel komen dit is de auto waar je het mee moet doen al het andere is verboden. Zou de sport een stuk leuker maken als de teams met het meeste geld niet steeds miljoenen uitgeven om maar een maas in de regels te vinden.
Precies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Begrijp je wel wat de basis is van de Formule 1? Het is de bedoeling dat ze dingen ontwikkelen die in de toekomst wellicht ook toegepast kunnen worden in personenauto's. Jammer dat het net Mercedes is (als het überhaupt gaat werken) die dit uitvind en niet RBR waar Max bij zit. En ja, als het werkt en ze worden er nog dominanter van dan is dat jammer voor het kampioenschap maar dit is wel wat F1 is. Als je het anders wilt zien kun je net zo goed zoals in de Formule 2 alle auto's hetzelfde maken. Maar dat is dus niet waar F1 om draait.
En ja "human powered" is ook "powered".quote:10.2.2 Any powered device which is capable of altering the configuration or affecting the performance of any part of any suspension system is forbidden.
Powered is heel simpel bekrachtigd en dus geen handbeweging.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef beantherio het volgende:
Het is me nog steeds een raadsel waarom het legaal zou zijn. Artikel 10.2.2 van de technische regels is er vrij duidelijk over:
[..]
En ja "human powered" is ook "powered".
Het is de vraag of het onderdeel van de ophanging is. Daar schijnen wat interpretatie verschillen over te ontstaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef beantherio het volgende:
Het is me nog steeds een raadsel waarom het legaal zou zijn. Artikel 10.2.2 van de technische regels is er vrij duidelijk over:
[..]
En ja "human powered" is ook "powered".
Wielbekrachtiging is in het Engels wheel steering en da's dus iets anders. "powered device" is een apparaat dat aangedreven wordt. Er staat niet bij dat dit mechanisch moet zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Powered is heel simpel bekrachtigd en dus geen handbeweging.
Die wielen hangen niet in de lucht en ze bewegen ook niet vanzelf. Als je regels over de ophanging afspreekt dan lijkt het me logisch dat je dan niet kan negeren wat die ophanging met de wielen doet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is de vraag of het onderdeel van de ophanging is. Daar schijnen wat interpretatie verschillen over te ontstaan.
Stuurbekrachtiging is power steering.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wielbekrachtiging is in het Engels wheel steering en da's dus iets anders. "powered device" is een apparaat dat aangedreven wordt. Er staat niet bij dat dit mechanisch moet zijn.
Krijg meer het idee dat de FIA tegen het systeem is, maar dat nergens in de regels staat opgenomen dat het niet mag, dus het maasje in de wet. Vandaar ook direct het bericht dat het in 2021 niet meer mag. De FIA kon het voor 2020 niet meer dichttimmeren? Wat trouwens een gigantisch voordeel is voor Mercedes, het namaken van dit systeem gaat veel tijd kosten (min 7 maanden zei Binotto?) en als het per 2021 alweer verboden is gaat niemand innoveren met dit systeem, kortom enkel voordeel voor Mercedes.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wielbekrachtiging is in het Engels wheel steering en da's dus iets anders. "powered device" is een apparaat dat aangedreven wordt. Er staat niet bij dat dit mechanisch moet zijn.
[..]
Die wielen hangen niet in de lucht en ze bewegen ook niet vanzelf. Als je regels over de ophanging afspreekt dan lijkt het me logisch dat je dan niet kan negeren wat die ophanging met de wielen doet.
Maar goed: ik ben nog steeds benieuwd naar een echte reactie van de FIA. Mercedes zegt dat FIA het goed vond, maar FIA zelf heeft nog niets laten weten.
Ik denk dat je pas echt conclusies kunt trekken na de eerste kwalificatie over beter zelfs na de eerste race.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt dat er niet op. Maar we wachten de tweede testweek wel af om definitieve conclusies te trekken.
maar dan nog, het is niet iets wat je uit moet bouwen of zo en ze zijn zonder dat systeem ook wel de snelstequote:Op zondag 23 februari 2020 10:00 schreef aesop het volgende:
Reken maar dat er protest komt in Melbourne, en dan kan het zomaar dat de stewards het verbieden.
Ja als de volgers en de gelovers van de volgers een ding geleerd hebben van vorig jaar is dat de volgers er ook geen reet van kunnen en de gelovers dat je ze dus niet moet geloven.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik ben wel blij dat we dit jaar geen conclusies trekken na 1 week testen..
het is een evolutiejaar dus verwacht geen revolutiesquote:Op zondag 23 februari 2020 12:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja als de volgers en de gelovers van de volgers een ding geleerd hebben van vorig jaar is dat de volgers er ook geen reet van kunnen en de gelovers dat je ze dus niet moet geloven.
Op een loszittend stuur na dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een evolutiejaar dus verwacht geen revoluties
Het gaat me er om dat journalisten en deskundigen die er voor betaald worden om zinnige uitspraken te doen over de krachtsverhoudingen vorig jaar hebben laten zien geen flauw benul te hebben hoe de zaken er daadwerkelijk voor staan.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een evolutiejaar dus verwacht geen revoluties
Ah, dus daarom heeft MB een promofilmpje gemaakt waarin ze uitleggen dat ze het pad van evolutie maar niet hebben bewandeld.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een evolutiejaar dus verwacht geen revoluties
Bizar. Hamilton WK 2020 met minimaal 100 punten verschil van nummer 2 incoming😍quote:Op zondag 23 februari 2020 22:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ah, dus daarom heeft MB een promofilmpje gemaakt waarin ze uitleggen dat ze het pad van evolutie maar niet hebben bewandeld.
https://www.motorsport.co(...)-aggressive/4693379/
ze zijn wel committed maar bij een regelverandering heb je wat meer kans op nieuwe vindingen die veel opleveren dan als ze hetzelfde blijven al vind ik dat DAS dan wel weer leuk.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ah, dus daarom heeft MB een promofilmpje gemaakt waarin ze uitleggen dat ze het pad van evolutie maar niet hebben bewandeld.
https://www.motorsport.co(...)-aggressive/4693379/
https://the-race.com/form(...)rraris-holding-back/quote:MARK HUGHES: THE FIRST SIGN OF HOW MUCH FERRARI’S HOLDING BACK
twitter:AlbertFabrega twitterde op maandag 24-02-2020 om 13:34:07Mercedes and Ferrari had engine problems during the tests. Honda increased power and reliability and plan 2020 with 3 PU. Renault doesn't bring big upgrades but improves reliability. Now, to find CV and advantage is more difficult. Convergence?It will never be 100%, but is closer reageer retweet
https://www.autobild.de/a(...)ldkurs-16403445.htmlquote:Bei Red Bull ist man davon überzeugt, dass das DAS-System die zwei Zehntelsekunden bringt, die Mercedes nach internen Berechnungen derzeit vorne ist. Chefberater Helmut Marko zu AUTO BILD MOTORSPORT: "Sie holen die Zeit gegen uns, weil sie kein Untersteuern beim Einlenken in engen Kurven haben. Das erreichen sie durch DAS."
Als het zijn laatste seizoen (voor Ferrari) zou zijn, kondigen ze dat toch niet nu al aan? (hoop ik).quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:01 schreef Mothzor het volgende:
Last minute pressco vanmiddag om 15.00 uur met Binotto en Vettel.
Zal het dan toch zijn laatste seizoen worden.....
En het werd zojuist alweer minder spannend gamaakt. Gewone pressco zoals Hamilton die vorige week had en vrijdag is het de beurt aan Max met Horner.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het zijn laatste seizoen (voor Ferrari) zou zijn, kondigen ze dat toch niet nu al aan? (hoop ik).
Spannend!
Meestal in Monza... maar ja in deze tijden weet je niet of die GP gereden gaat worden...quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het zijn laatste seizoen (voor Ferrari) zou zijn, kondigen ze dat toch niet nu al aan? (hoop ik).
Spannend!
Oh, dat gebeurt wel hoor. Alonso maakte ook ooit al voor het seizoen bekend dat hij het jaar erop van Renault naar McLaren zou gaan. Montoya idem van Williams naar McLaren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het zijn laatste seizoen (voor Ferrari) zou zijn, kondigen ze dat toch niet nu al aan? (hoop ik).
Spannend!
Geen idee. Wat wel is is dat die 4 titels van hem flink gedevalueerd zijn door sjarel dekerk afgelopen jaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:01 schreef Mothzor het volgende:
Last minute pressco vanmiddag om 15.00 uur met Binotto en Vettel.
Zal het dan toch zijn laatste seizoen worden.....
Nah dan zou hij Charles De La'eglise heten...quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Wat wel is is dat die 4 titels van hem flink gedevalueerd zijn door sjarel dekerk afgelopen jaar.
ja 20 vond ik ook wel weinigquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:57 schreef Dauthi het volgende:
Bij F1/Sky ouwehoeren ze ook wel slap zeg.
"Vroeger met tanken reden auto's constant met 20 kilo brandstof"
Iemand is blijkbaar vergeten dat de auto's vroeger 3x zoveel brandstof verbruikten.
Denk dat de Ferrari-fabriek in quarantaine geplaatst wordt, minimaal de komende 2 weken in verband met een of ander Corona-virus.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:49 schreef franklop het volgende:
Denk dat Vettel er nog gewoon een jaar (of 2) aan vast plakt.
Ze moeten iets veranderen waardoor de vloer er af moetquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:56 schreef franklop het volgende:
Albon heeft nog weinig gereden. Misschien dat ie straks gelijk race-sim gaat doen na de eerdere shakedown?
Fok F1 Manager materiaal zeg ik jequote:Op woensdag 26 februari 2020 10:46 schreef Lionheaad het volgende:
Die Racing Point - Mercedes kopie is helemaal niet verkeerd.
Jammer dat Stroll hem bestuurt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:46 schreef Lionheaad het volgende:
Die Racing Point - Mercedes kopie is helemaal niet verkeerd.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:32 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Denk dat de Ferrari-fabriek in quarantaine geplaatst wordt, minimaal de komende 2 weken in verband met een of ander Corona-virus.
quote:Ferrari neemt drastische maatregelen na uitbraak Coronavirus in Noord-Italië
Het Coronavirus eist ook in Italië zijn tol - in enkele dagen is het aantal besmettingen opgelopen tot enkele honderden en zijn er al tien mensen aan het virus overleden. Tijd voor Ferrari om maatregelen te nemen.
Met name in Noord-Italië is de uitbraak van het Coronavirus het grootste. Rondom Milaan zijn enkele honderden mensen besmet met het virus. Reden voor Ferrari om extra voorzichtig te zijn en voorzorgsmaatregelen te nemen.
"Ferrari heeft voorzorgsmaatregelen genomen na de uitbraak van het Coronavirus. Op verzoek van de autoriteiten zijn de beide Ferrari-musea in Maranello en Modena gesloten en heeft het bedrijf de toegang beperkt voor medewerkers die recent in de besmette gebieden zijn geweest."
De maatregelen hebben ook betrekking op externen die bij Ferrari op bezoek zouden komen. "We hebben alle bezoeken van externen tot nader order opgeschort. Dit houdt in dat de tour door de fabriek en alle niet urgente zakelijke meetings zijn afgelast."
"De situatie wordt nauwlettend in de gaten gehouden. Nieuwe maatregelen worden onmiddellijk genomen en gecommuniceerd mocht dat noodzakelijk zijn."
Onduidelijk is nog hoe andere landen om gaan met het toelaten van reizigers uit de besmette gebieden. Met de Grand Prix van Australië die over enkele weken op het programma staat, wacht de Italiaanse teams van Scuderia Ferrari, Alpha Tauri en bandenleverancier Pirelli, allen gevestigd in Noord-Italië, mogelijk een uitdaging.
jaloers?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer dat Stroll hem bestuurt.
Wat doet ie, ik zit niet te kijkenquote:
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 11:22:54No problems for Alex Albon this morning, according to Red Bull. Plan was to do an outlap and then pit for suspension setup changes. He'll be back out on track shortly. #F1 #F1Testing reageer retweet
twitter:thomasmaheronf1 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 11:29:22There was an issue on Gasly's Alpha Tauri. A loose pipe has prevented them from running, so the team are still working on fixing it. Power unit is currently disconnected and the team are expecting a delay of another half hour. #F1 #F1Testing reageer retweet
Hopelijk kan Verstappen wel flink wat kilometers maken vanmiddag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Red Bull problemen met de wielophanging.
Edit: Schijnt gepland te zijntwitter:thomasmaheronf1 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 11:22:54No problems for Alex Albon this morning, according to Red Bull. Plan was to do an outlap and then pit for suspension setup changes. He'll be back out on track shortly. #F1 #F1Testing reageer retweet
Zonde van de testtijd wel om dit te plannen. Je mist toch al 3 uur zo.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:30 schreef Starflyer het volgende:
Red Bull problemen met de wielophanging.
Edit: Schijnt gepland te zijntwitter:thomasmaheronf1 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 11:22:54No problems for Alex Albon this morning, according to Red Bull. Plan was to do an outlap and then pit for suspension setup changes. He'll be back out on track shortly. #F1 #F1Testing reageer retweet
Snap de nut ook niet echt. Rondje rijden en dan ophanging wisselen. Waarom kon dat niet voor dat rondje? Vraag me af wat voor belangrijke informatie uit zo'n rondje gehaald kan worden dat het waard maakt om zoveel tijd te missen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Zonde van de testtijd wel om dit te plannen. Je mist toch al 3 uur zo.
Overigens weer code rood, Latifi staat stil.
Nee, dat verklaard helemaal niets over waarom ze 3 uur daarna niets konden doen en de vloer uit de auto vandaan moest. Ze zijn er niet om 3 uur lang niets te doen, analyses doe je wanneer de auto niet mag rijden, niet wanneer die wel mag rijden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:01 schreef vosss het volgende:
Of misschien wilde ze informatie vergaren die in hun optiek cruciaal zou (kunnen) zijn en dat het daarom absoluut getest moest worden.
Zegmaar precies waar testen voor zijn.
Hoezo nee?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee, dat verklaard helemaal niets over waarom ze 3 uur daarna niets konden doen en de vloer uit de auto vandaan moest.
Lijkt mij raar dat ze uit 1 rondje zulk waardevolle informatie kunnen halen dat het waard is om daana drie uur aan de zijkant te staan.quote:
Of het was toch niet helemaal de bedoeling.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat de heren bij Red Bull toch best wel heel redelijk weten wat ze aan het doen zijn. Als zij er voor kiezen om 3 uur tijd te laten schieten op basis van 1 rondje dan zullen ze dat nodig achten om ergens achter te komen/data te vergaren die ze noodzakelijk achten.
Althans dat lijkt mij zo maar als leek.
Dan nog verklaart dat niet waarom ook de Alpha Tauri 3 uur stil stond en waarom ze 3 uur niets konden doen, 3 uur is in de F1 een idioot lange tijd voor iets anders dan een motorwissel. En ze gaan echt niet tijdens de test een 'geplande' motorwissel doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:06 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat de heren bij Red Bull toch best wel heel redelijk weten wat ze aan het doen zijn. Als zij er voor kiezen om 3 uur tijd te laten schieten op basis van 1 rondje dan zullen ze dat nodig achten om ergens achter te komen/data te vergaren die ze noodzakelijk achten.
Althans dat lijkt mij zo maar als leek.
misschien iets met de zitpositie van Albonquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nee, dat verklaard helemaal niets over waarom ze 3 uur daarna niets konden doen en de vloer uit de auto vandaan moest. Ze zijn er niet om 3 uur lang niets te doen, analyses doe je wanneer de auto niet mag rijden, niet wanneer die wel mag rijden.
Onderdelen van de DAS waren vanochtend pas ter plaatsen en hebben het nu ingebouwd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef franklop het volgende:
Of het nou gepland of ongepland is, het is raar dat je voor beide teams 3 uur aan de kant staat tijdens de testsessies die al zo schaars zijn tegenwoordig.
zoiets zou je ook in de fabriek kunnen testen lijkt mij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:18 schreef franklop het volgende:
Of het nou gepland of ongepland is, het is raar dat je voor beide teams 3 uur aan de kant staat tijdens de testsessies die al zo schaars zijn tegenwoordig.
Of daarvoor je 'film' kilometers inzetten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:43 schreef WEST het volgende:
[..]
zoiets zou je ook in de fabriek kunnen testen lijkt mij.
Twee totaal niet aan elkaar gerelateerde oorzaken. De Alpha Tauri had wel een probleem. Er zat een pijp los waardoor ze een deel van de motor moesten demonteren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:08 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan nog verklaart dat niet waarom ook de Alpha Tauri 3 uur stil stond en waarom ze 3 uur niets konden doen, 3 uur is in de F1 een idioot lange tijd voor iets anders dan een motorwissel. En ze gaan echt niet tijdens de test een 'geplande' motorwissel doen.
Alles duidt juist op een ongepland iets en een probleem.
Alles duidt erop dat jij graag doet voorkomen dat je het allemaal wel weet maar wees gewoon eens eerlijk. Je hebt evenmin ook maar enig benul.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:08 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dan nog verklaart dat niet waarom ook de Alpha Tauri 3 uur stil stond en waarom ze 3 uur niets konden doen, 3 uur is in de F1 een idioot lange tijd voor iets anders dan een motorwissel. En ze gaan echt niet tijdens de test een 'geplande' motorwissel doen.
Alles duidt juist op een ongepland iets en een probleem.
Haha nee hoor.quote:
Hopen mag altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
Onderdelen van de DAS waren vanochtend pas ter plaatsen en hebben het nu ingebouwd?
Wishful thinking
quote:Alex Albon, who will be replaced in the Red Bull by Max Verstappen this afternoon, confirms that it's prolonged spell in the garage this morning was caused by suspension problems.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |