Oneerbare voorstellen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:06 schreef Californium het volgende:
Krijg allemaal e-mailtjes van mijn oude baas. Volgens mij is ie terug van vakantie
Eerst mocht het niet, dus probeert hij het nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:06 schreef Californium het volgende:
Krijg allemaal e-mailtjes van mijn oude baas. Volgens mij is ie terug van vakantie
Hij heeft nog niet door dat je weg bent?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:06 schreef Californium het volgende:
Neequote:
Nog steeds niet gepromoveerd héquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat je weg bent?
quote:Het gaat volgens de woordvoerder dan niet alleen om Zwarte Piet, maar ook om "culturele toe-eigening" als geishapakken, afropruiken en indianentooien.
HW kom er maar in!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ts-met-carnaval.html
[..]
Wat is een geishapak?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:25 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ts-met-carnaval.html
[..]
Zijn Japanners niet blij als je dat draagt?quote:
Geen idee, is ze volgens mij niet gevraagd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn Japanners niet blij als je dat draagt?
Je kunt je nog alleen als paard of slutty nurse verkleden. Of nee, feminisme.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal vrienden van mij vieren wel vrij actief carnaval en er zijn gewoon richtlijnen over wat wel/niet mag in een optocht etc. om KOZP en vergelijkbare partijen een beetje tevreden te houden, maar goed genoeg gaat het toch niet zijn.
Uiteraard niet. Dat clubje is doorgeschoten in willen deugen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, is ze volgens mij niet gevraagd.
Om te janken. Carnaval is juist het feest om alles op de hak te nemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal vrienden van mij vieren wel vrij actief carnaval en er zijn gewoon richtlijnen over wat wel/niet mag in een optocht etc. om KOZP en vergelijkbare partijen een beetje tevreden te houden, maar goed genoeg gaat het toch niet zijn.
Mijn traditioneel Duitse pak moet ook in de kast blijven. Alcoholocaust was toch niet zo'n passend thema.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt je nog alleen als paard of slutty nurse verkleden. Of nee, feminisme.
Ik las vanmorgen in de krant over Aalst dat ze vorig jaar een praalwagen hadden gemaakt met daarop Joodse karikaturen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om te janken. Carnaval is juist het feest om alles op de hak te nemen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was dat geen oude praalwagen die ze niet heel grondig hadden aangepast?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant over Aalst dat ze vorig jaar een praalwagen hadden gemaakt met daarop Joodse karikaturen.
Geen idee. Voor dit jaar hebben ze 'm verkocht aan een andere en die zou er nog wat meer karikaturen bijzetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat geen oude praalwagen die ze niet heel grondig hadden aangepast?
Karikaturen, de horror.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant over Aalst dat ze vorig jaar een praalwagen hadden gemaakt met daarop Joodse karikaturen.
Ja, de Joodse gemeenschap vond het antisemitisch.quote:
Nou ja, antisemitisme is wel verboden en karikaturen maken iets belachelijk. Dus oké. Maar als je je verkleedt als geisha of cowboy maak je toch niemand belachelijk? Ik verkleedde me vroeger als Madonna omdat ik haar tof vond, niet om haar af te zeiken.quote:
Verkleden als indiaan is culturele toe-eigening aldus KoZP in den Bosch, las ik van de week.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
En oké oké, de relatie cowboy - indianen is misschien ook een beetje dubieus, maar er wordt niet de draak mee gestoken toch?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verkleden als indiaan is culturele toe-eigening aldus KoZP in den Bosch, las ik van de week.
Ja dus. Wat is er zo erg aan toe-eigeningquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verkleden als indiaan is culturele toe-eigening aldus KoZP in den Bosch, las ik van de week.
Nee, geen problemen mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus. Wat is er zo erg aan toe-eigeningVinden Zeeuwen het erg als er op een feest in Brazilië iemand in traditionele klederdracht rondloopt voor de lol?
Dat is het punt toch niet. Indianen worden al jaren onderdrukt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
En oké oké, de relatie cowboy - indianen is misschien ook een beetje dubieus, maar er wordt niet de draak mee gestoken toch?
Volgens mij is het issue met toe-eigening dat je wel de positieve dingen wilt uitdragen, maar niet achter de negatieve kanten staat als het moet. Dus: wel als neger willen schminken, maar niet erkennen dat Afro Amerikanen minder kansen krijgen binnen de maatschappij t.o.v. blanken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus. Wat is er zo erg aan toe-eigeningVinden Zeeuwen het erg als er op een feest in Brazilië iemand in traditionele klederdracht rondloopt voor de lol?
Het woord indiaan gebruiken niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soort disclaimer bij je outfit dragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij is het issue met toe-eigening dat je wel de positieve dingen wilt uitdragen, maar niet achter de negatieve kanten staat als het moet. Dus: wel als neger willen schminken, maar niet erkennen dat Afro Amerikanen minder kansen krijgen binnen de maatschappij t.o.v. blanken.
Niks is daar erg aan. Dat hele idee van toe-eigening is zelf zo racistisch als de pest.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Indianen zoals men zich verkleed heeft toch meer te maken met films en cartoons dan met echte indianen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet. Indianen worden al jaren onderdrukt.
Madonnafoobquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, antisemitisme is wel verboden en karikaturen maken iets belachelijk. Dus oké. Maar als je je verkleedt als geisha of cowboy maak je toch niemand belachelijk? Ik verkleedde me vroeger als Madonna omdat ik haar tof vond, niet om haar af te zeiken.
Hoe zit dat met Zwarte Pieten?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Indianen zoals men zich verkleed heeft toch meer te maken met films en cartoons dan met echte indianen.
Uiteindelijk heeft alles een racistische oorsprong ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zit dat met Zwarte Pieten?
Gewoon als jezelf gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:12 schreef gcjoel het volgende:
Voor de zekerheid doe ik niet aan carnaval
Inderdaad, want blank en niet wit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:15 schreef Faxie het volgende:
Voortaan gewoon blanke pieten doen dan maar. Zul je zien dat dat ook weer niet goed is.
Mijn vriend heeft vandaag carnaval op werk (basisschoolleraar) en hij is verkleed als een collega van hem.quote:
Ik zeg toch juist dat het wel goed is als het witte pieten zijn, maar dat blanke pieten fout zijn.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft vandaag carnaval op werk (basisschoolleraar) en hij is verkleed als een collega van hem.
Nogal beledigend richting die collega hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft vandaag carnaval op werk (basisschoolleraar) en hij is verkleed als een collega van hem.
Blancofoob dan. Raciesme.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat het wel goed is als het witte pieten zijn, maar dat blanke pieten fout zijn.
Ik voel me beledigd, dus jij bent Hitlerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:20 schreef Chia het volgende:
Faxie moet echt even op wokecursus bij HW.
Gewoon doen zoals Amerikanen doen. 1/8 Iers: 1/8; Italiaans; 1/8 Nederlands; 1/8 Zweeds ; 1/2 paard.quote:
Jammer dat de optelsom klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals Amerikanen doen. 1/8 Iers: 1/8; Italiaans; 1/8 Nederlands; 1/8 Zweeds ; 1/2 paard.
Die zijn doorzichtigquote:
1/64e indiaan zijn ze ook bijna allemaal toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals Amerikanen doen. 1/8 Iers: 1/8; Italiaans; 1/8 Nederlands; 1/8 Zweeds ; 1/2 paard.
Planktonquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:44 schreef Elvi het volgende:
Ik hoor steeds op de radio een reclame over pannenkoeken en dan wil ik de website onthouden en nu ben ik het weer vergetenheel irritant.
Ja die reclame valt op ofzo. Ik hoor hem ook steeds.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah dank je! Dat was het inderdaad! Ik zat al te zoeken op zeewier en algen
Jammer dat ik niet op de site kan vinden waar je m kunt kopen en waarom je in godsnaam plankton pannenkoeken moet eten. Behalve dat het licht geeft in t donker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die reclame valt op ofzo. Ik hoor hem ook steeds.
Ja wat een kutsite.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet op de site kan vinden waar je m kunt kopen en waarom je in godsnaam plankton pannenkoeken moet eten. Behalve dat het licht geeft in t donker.
Wut.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:49 schreef Elvi het volgende:
Jammer dat ik niet op de site kan vinden waar je m kunt kopen en waarom je in godsnaam plankton pannenkoeken moet eten. Behalve dat het licht geeft in t donker.
gfp?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Lol. Die vrouw links is echt 1,40 ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:37 schreef Q. het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)onabesmettingen.html
HET KOMT DICHTBIJ! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!
Pics van je nieuwe kapselquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft toch altijd knap dat de kapper er weer iets van kan maken.
Haha denken dat het virus gestopt kan wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:37 schreef Q. het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)onabesmettingen.html
HET KOMT DICHTBIJ! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!
Picsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft toch altijd knap dat de kapper er weer iets van kan maken.
Meeste doden nog steeds ouderen en zwakkerenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha denken dat het virus gestopt kan worden![]()
Zorg maar dat je gezond bent. Dit virus is het gevaarlijkst voor jong volwassenen raar genoeg.
Een maand of 2 en dan wereldwijde uitbraak.
Prima, niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha denken dat het virus gestopt kan worden![]()
Zorg maar dat je gezond bent. Dit virus is het gevaarlijkst voor jong volwassenen raar genoeg.
Een maand of 2 en dan wereldwijde uitbraak.
Tsk, het professionele oordeel van Losdop in twijfel trekken op basis van feiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:53 schreef Californium het volgende:
Meeste doden nog steeds ouderen en zwakkeren
Aha een kennerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, het professionele oordeel van Losdop in twijfel trekken op basis van feiten.
Als je behoefte hebt om mijn krullen te zien, wil ik ze best ff op de foto zetten voor je hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg ik dan ook pics van jouw kapsel terug?
Ja klopt dat was de h1n1 variant. Maar jullie zijn ook niet snel bang te krijgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:05 schreef Elvi het volgende:
Losdop leeft nog in 1920 met de Spaanse griep
Owja sorry, hoe durf ikquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, het professionele oordeel van Losdop in twijfel trekken op basis van feiten.
If I die, I diequote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt dat was de h1n1 variant. Maar jullie zijn ook niet snel bang te krijgen.
We kunnen best toe met een paar miljoen minder mensen op Aarde. Een win-win situatie.quote:
Dat. Dus zwijg verder en beperk je tot lief glimlachen.quote:
Eens. Maar ik denk dat iedereen daar wel mee eens isquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kunnen best toe met een paar miljoen minder mensen op Aarde. Een win-win situatie.
Sorryquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. Dus zwijg verder en beperk je tot lief glimlachen.
Vandaag hoeft niet... maar ik ben niet bang om dood te gaan hoorquote:
Niet echt democratisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Zolang er geen bekenden van me het loodje leggen kunnen er best een paar miljoen mensen dood hè.
Hoe groot is de kans nou dat het bekenden van je zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Zolang er geen bekenden van me het loodje leggen kunnen er best een paar miljoen mensen dood hè.
Niet zo groot want zoveel mensen ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nou dat het bekenden van je zijn?
Ik heb weer een enge hoest en m'n paps heeft een longontsteking nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nou dat het bekenden van je zijn?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo groot want zoveel mensen ken ik niet.
Heb je pangolin gegeten daar?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb weer een enge hoest en m'n paps heeft een longontsteking nu.
We hebben bij de Chinees gegeten dus misschien wel corona
Enjoyyyy! Wat staat op het menu?quote:
Ik gok op rosbief ala Cali.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Enjoyyyy! Wat staat op het menu?
Ik weet van nietsquote:
Salade met kipschnitzel-achtig iets met mango en cashewnotenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Enjoyyyy! Wat staat op het menu?
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade met kipschnitzel-achtig iets met mango en cashewnoten
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Salade met kipschnitzel-achtig iets met mango en cashewnoten
Wanneer ga je voor mij kokenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Met wat zoete chilisaus als dressing
Tik eens uit wat je er allemaal in gooitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Met wat zoete chilisaus als dressing
Chilisausquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tik eens uit wat je er allemaal in gooit
Je kunt de lekkerste dingen bestellen hè tegenwoordig op thuisbezorgd.nl.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chilisaus
Rijstazijn
beetje olijfolie
Limoen of Citroen
je kan er ook nog gember bij doen. De chilisaus kun je ook helemaal zelf maken; maar daar heb ik meestal geen tijd voor en/of zin in.
Rijke tata gespot.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt de lekkerste dingen bestellen hè tegenwoordig op thuisbezorgd.nl.
Precies hetzelfde als zijn moeder vroeger kookte.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zijn vriendin kookt gewoon netjes Hollandse pot of macaroni.
Preciesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als zijn moeder vroeger kookte.
Mag het niet hopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als zijn moeder vroeger kookte.
Goddank Ruse.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:38 schreef Ruse het volgende:
er zijn altijd een paar kindjes die niet kunnen slapen
Ah boequote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Redelijk. Laatste dag hier nu, morgen een lange reis voor de boeg
Was geweldigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah boeWel leuk gehad? Goed weer om te surfen?
En hoe gaat dat met de terugreis? Nog restricties oid om rekening mee te houden?
Oh dat klinkt goed! Benieuwd naar wat je in de omgeving hebt verkend? Maar dat hoor ik vast wel als je weer veilig terug bent gekomen. Lekker een extra dagje, maar jammer van de extra kosten. Hopelijk niet teveel gedoe met je werk dat je later terug komt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was geweldigEn bijna elke dag sterke wind gehad. Alleen bij verhuis van ene dorp naar andere 3 daagjes geen wind maar dat was een mooie afwisseling om de omgeving eens te verkennen.
Vlucht is een dag verzet dus extra dag vakantie gekregen. Alleen binnenlandse vlucht zelf moeten betalen omdat die al geboekt wad en niet verzet kon worden, dus moet dat nog even met de verzekering regelen.
Geen extra restricties oid. Wel een scan op Hongkong.
Met de brommer langs de kustlijn en een soort van verborgen watervalletje bezocht. In de avond de stad in geweest om te eten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed! Benieuwd naar wat je in de omgeving hebt verkend? Maar dat hoor ik vast wel als je weer veilig terug bent gekomen. Lekker een extra dagje, maar jammer van de extra kosten. Hopelijk niet teveel gedoe met je werk dat je later terug komt?
En chill als dat het enige is
Oh dat klinkt wel leukquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met de brommer langs de kustlijn en een soort van verborgen watervalletje bezocht. In de avond de stad in geweest om te eten.
Wel een keer waardeloos gegeten hier... soort lokale variant van de vreetschuur inclusief jengelende kinderen en veel te luide kutmuziek. Eten was ook matig op zm bestMaar ach wel onder de mensen geweest zeg maar. We vielen wel uit de toon
![]()
Had dag extra vrij sowieso dus geen ramp. Wel de volgende dag na thuiskomst gelijk 5 uur eruit
Geen karaoke, maar dat is nogal een ding hier jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leukEen keer waardeloos eten is te overzien. Was het karaoke?
Dat is wel bruut, maar je zal dan wel goed slapen daarna
Stom!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat je doordeweeks twee wekkers nodig hebt maar op zaterdag om half zeven klaarwakker bent.
Ja, wel lekker maar was niet erg fit bij 55km pap in de benen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker gefietst gisteren?
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochter zei gister nog nooit in een trein te hebben gezeten (heeft ze wel maar dat weet ze niet meer).
Dus een dagje treinen en shoppen vandaag
Is er weer een storm ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:28 schreef Chia het volgende:
Kunnen die stormen niet een keer doordeweeks zijn
Marktquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef Californium het volgende:
Nou geen kapper vandaag, dus ik denk dat ik zo een rondje supermarkt doe (wanneer het droog is
) en dan richting werk
In Utrecht is het al wel gewoon droogquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk Utrecht.
Maar we denken nu de plannen om te gooien en zo'n goed Duits zwembad te pakken omdat het shitweer is.
Zijn er ook dagen dat je niet werkt?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef Californium het volgende:
Nou geen kapper vandaag, dus ik denk dat ik zo een rondje supermarkt doe (wanneer het droog is
) en dan richting werk
Goed puntquote:
Blijft dat ook?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:31 schreef Chia het volgende:
[..]
In Utrecht is het al wel gewoon droog
Ik werk wanneer ik wilquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn er ook dagen dat je niet werkt?
Dan kan CE daar rekening mee houden.
hier komt wel regen aanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens buienradar wel. Alleen wel een windje dus.
Alcoholist gespot!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed puntKan ik ook wel even doen. Maar moet nog wat flessen wegbrengen enzo
Maar even 15 minuten wachten want dan zou het droog zijn
Seksueel gezien biedt dat altijd mogelijkheden.quote:
Gooi een ei naar hem.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:06 schreef aeque het volgende:
Ah meneer Balkenende is ook weer zijn boodschappen aan het doen. Had hem al een tijd niet meer gezien.
Colaquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seksueel gezien biedt dat altijd mogelijkheden.
Niet dat jij alcohol nodig hebt natuurlijk voor vuige seks.quote:
Dat is wat ik eerst wilde zeggen maar mensen hebben hier toch al een verkeerd idee van mijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dat jij alcohol nodig hebt natuurlijk voor vuige seks.
Ja heel vreemd, snap niet hoe dat kan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is wat ik eerst wilde zeggen maar mensen hebben hier toch al een verkeerd idee van mij
Ik heb rare praatjes iddquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heel vreemd, snap niet hoe dat kan?
wat is er verkeerd aan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is wat ik eerst wilde zeggen maar mensen hebben hier toch al een verkeerd idee van mij
Sinds wanneer is de waarheid verkeerd?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Na al die orgie oproepjes van je in kpd verbaast niks mij meer. En lief en schattig kan natuurlijk ook bestaan naast het tochtig zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:57 schreef Californium het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik weet niet eens wat jullie van me denkenMaar ik ben stiekem ontzettend lief en schattig enzo
Ja, mijn orgie oproepjes jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Na al die orgie oproepjes van je in kpd verbaast niks mij meer. En lief en schattig kan natuurlijk ook bestaan naast het tochtig zijn.
Dat was Samzz toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Na al die orgie oproepjes van je in kpd verbaast niks mij meer. En lief en schattig kan natuurlijk ook bestaan naast het tochtig zijn.
Nee die zocht alleen een trio voor DP.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:57 schreef Californium het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik weet niet eens wat jullie van me denkenMaar ik ben stiekem ontzettend lief en schattig enzo
Je zal het zienquote:
Daarvoor kun je hier toch ook gewoon een oproepje doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee die zocht alleen een trio voor DP.
Faxie is er gelijk bijquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor kun je hier toch ook gewoon een oproepje doen?
Wat denk jij dat mijn beeld over jou is dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je beeld over mij ook meteen bijstellen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopelijk snel, zodat het allemaal weer snel voorbij is.
Vooral dat je ontzettend tochtig bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:57 schreef Californium het volgende:
Ja ziequote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vooral dat je ontzettend tochtig bent.
Wordt het alleen maar erger.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hopelijk snel, zodat het allemaal weer snel voorbij is.
Zn eigen vriendinnetje is vast niet zo klefquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort drama leeft Dino voor.
Fotoshop dat plaatje ergens op Everest.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gewoon geen goede foto's van mezelfIk moet een foto aanleveren en iedereen heeft van die leuke vakantiekiekjes enzo en ik heb alleen hele domme selfies met lelijke snapchat filters
Srs? Ik kom er nooit, dus weet niet wat waar is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee die zocht alleen een trio voor DP.
Blijkbaar is het wel een ding.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:53 schreef Elvi het volgende:
"vertel iets over je hobbies" ok maar ik denk dat zombies neerknallen op de ps4 niet heel professioneel staat he...
Waarvoor moet je dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gewoon geen goede foto's van mezelfIk moet een foto aanleveren en iedereen heeft van die leuke vakantiekiekjes enzo en ik heb alleen hele domme selfies met lelijke snapchat filters
Echtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel een ding.
Gister bij de notaris voor samenlevingcontract, kun je dus een lijst maken met dingen die van jou blijven als je uit elkaar gaat. Zegt die dat tegenwoordig de PlayStation er heel vaak op gezet wordt.![]()
Hou op hoor, wat een wereld toch.
Eckte eckte spelen idd shooters op een dikke pc ipv een console.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:53 schreef Elvi het volgende:
"vertel iets over je hobbies" ok maar ik denk dat zombies neerknallen op de ps4 niet heel professioneel staat he...
Ja blijkbaar is dat belangrijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Kom op werk trouwens, is er denken een stop uitgeknalt ofzo. Lampen in kantoor en deel in het lab doen het niet. Pc wel mja. Zit ik hier in mijn eentje in het donker
Je mag me binnenkort bijpratenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is dat belangrijk![]()
Maar goed er kwamen wel meer dingen voorbij in dat gesprek waar ik mn vraagtekens bij zet.
Ja komt wel goedquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag me binnenkort bijpraten![]()
Was er al bang voorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:01 schreef Californium het volgende:
Stoppenkasten zijn niet toegankelijk voor ons hier op het lab.
Grapjas
Heb de centrale al gebeld... komt vast iemand of ze fixxen het van een afstand
Is toch heel normaal dat je zegt wat van wie is bij een break up? Dat hoeft niet tot aan de pleerollen toe maar dat je afspraken over de inboedel maakt lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel een ding.
Gister bij de notaris voor samenlevingcontract, kun je dus een lijst maken met dingen die van jou blijven als je uit elkaar gaat. Zegt die dat tegenwoordig de PlayStation er heel vaak op gezet wordt.![]()
Hou op hoor, wat een wereld toch.
Gewoon een van de middelbare school sturenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:37 schreef Elvi het volgende:
quote:
quote:
Nee joh. Je maakt echt geen hele lijst.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is toch heel normaal dat je zegt wat van wie is bij een break up? Dat hoeft niet tot aan de pleerollen toe maar dat je afspraken over de inboedel maakt lijkt me logisch.
Dat zou best kunnen want zoveel ben ik niet veranderd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een van de middelbare school sturen
Alvast een planning maken wie op de verjaardag van gedeelde vrienden mag komen als je met ruzie uit elkaar gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Je maakt echt geen hele lijst.
Alleen paar dingen die echt belangrijk voor je zijn. Zoals mn vriend een erfstuk heeft van zn pa.
Maar goed. Als je wil kan je alles nu al verdelen ja.
Slim. Meteen even lijstje maken. De ene in even jaren en de ander onevenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alvast een planning maken wie op de verjaardag van gedeelde vrienden mag komen als je met ruzie uit elkaar gaat.
Ging je carnavallen? En waarom?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn feestje van vanavond gaat niet door
Actief lid van online community, organisator van groepsexpedities die je zelf catert (pindakaasanything), mantelzorger en amateurdetective met een speciale interesse in Victoriaanse tijden en musea. (En Losdops privé, maar dat is denk ik geen pré). Valt best wel wat van te maken tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:53 schreef Elvi het volgende:
Ik ontvlucht carnaval normaal gesproken. Dit jaar heb ik wel wat verplichtingen en ga me van mijn goede kant laten zienquote:
En de rest van de inboedel? Dat gaat in goed overleg?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh. Je maakt echt geen hele lijst.
Alleen paar dingen die echt belangrijk voor je zijn. Zoals mn vriend een erfstuk heeft van zn pa.
Maar goed. Als je wil kan je alles nu al verdelen ja.
amateurdetectivequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Actief lid van online community, organisator van groepsexpedities die je zelf catert (pindakaasanything), mantelzorger en amateurdetective met een speciale interesse in Victoriaanse tijden en musea. (En Losdops privé, maar dat is denk ik geen pré). Valt best wel wat van te maken toch
Ik had helemaal niets geregeld, gelukkig ging het in goed overleg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de rest van de inboedel? Dat gaat in goed overleg?
Verkeerde account Samzz!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
amateurdetective![]()
Ik begin ook altijd een verhaal over mijn VTWonen huis in dat soort gevallen.
Heb al minstens 10 jaar geen carnaval gevierdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Verkeerde account Samzz!
Heb je nog wel zin in carnavallen met al dat geleuter er om heen? Racisme ditdat
Mantelzorgen als hobby is wat dubieus.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Actief lid van online community, organisator van groepsexpedities die je zelf catert (pindakaasanything), mantelzorger en amateurdetective met een speciale interesse in Victoriaanse tijden en musea. (En Losdops privé, maar dat is denk ik geen pré). Valt best wel wat van te maken toch
En dat jubileum ga je nu zo vieren?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb al minstens 10 jaar geen carnaval gevierd![]()
Juist carnaval is leuk om ergens op een ludieke manier tegenaan te mogen schoppen; maar als KOZP foto's van je gaat maken als je toevallig als Indiaan verkleed bent dan gaat het wel een beetje ver.
Ja hoe anders? Anders moet je alles wat je koopt na het contract steeds laten toevoegen. Anders heb je er nog niks aan als je uit elkaar gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de rest van de inboedel? Dat gaat in goed overleg?
Goed punt, maar het kan wel deel uit maken van je vrije tijd en laten zien dat je een bepaalde mate van verantwoordelijkheid en/of verzorgendheid hebt. Al kan het ook tegen je werken, want net als kinderen kan het betekenen dat het je werk in de weg kan zitten als er wat gebeurt. Inderdaad misschien beter niet benoemen..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mantelzorgen als hobby is wat dubieus.
Bij mij laatste keer ook. Is me nu meer te doen om dingen geregeld te hebben als hij dood gaat. Gezien het zijn huis is. Dat samenlevingcontract is bijzaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets geregeld, gelukkig ging het in goed overleg.
Wel een beetje jammer dat mijn bed ineens verdwenen was
KOZP gaat je dan ook namen en shamen als ze even kunnen; en geven je het liefst ook nog ergens aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dat jubileum ga je nu zo vieren?Neemt niet iedereen foto's tegenwoordig? Lijkt me gezelliger dan tegen mensen aan gaan lopen preken
Kan me voorstellen dat je wat globale afspraken maakt over (dure) inboedelstukken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja hoe anders? Anders moet je alles wat je koopt na het contract steeds laten toevoegen. Anders heb je er nog niks aan als je uit elkaar gaat.
Een vechtscheiding is eerder uitzondering dan regel he.
Ja dat wel, het zegt zeker wat maar inderdaad kan ook tegen je werken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed punt, maar het kan wel deel uit maken van je vrije tijd en laten zien dat je een bepaalde mate van verantwoordelijkheid en/of verzorgendheid hebt. Al kan het ook tegen je werken, want net als kinderen kan het betekenen dat het je werk in de weg kan zitten als er wat gebeurt. Inderdaad misschien beter niet benoemen..
Loyaal van jequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KOZP gaat je dan ook namen en shamen als ze even kunnen; en geven je het liefst ook nog ergens aan.
Vanwege vrienden heb ik dit jaar wat verplichtingen, vandaar dat ik mijn rentree ga maken.
Carnaval ontvluchten high five!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ontvlucht carnaval normaal gesproken. Dit jaar heb ik wel wat verplichtingen en ga me van mijn goede kant laten zien
Vanavond was een housewarming; maar daar waren al heel wat mensen die afgezegd hadden, o.a. vanwege carnaval. Dus nu heeft ze er geen zin meer in, begrijpelijk ook wel.
In dat soort gevallen moet je inderdaad voorzien; zeker in gevallen waar je "officieel" geen partner bent van elkaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mij laatste keer ook. Is me nu meer te doen om dingen geregeld te hebben als hij dood gaat. Gezien het zijn huis is. Dat samenlevingcontract is bijzaak.
Hier vieren ze het amperquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Carnaval ontvluchten high five!
Lekker werken. En morgen champagne ontbijt
Ja die verdeling van de kosten is wel vast onderdeel van het contract. Maar wij leggen daarin alleen vast dat ik niet meebetaal aan het huis zodat ik ook geen aanspraak kan maken op een afkoopsom later. Is ook de makkelijkste optiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat soort gevallen moet je inderdaad voorzien; zeker in gevallen waar je "officieel" geen partner bent van elkaar.
Ik ben sowieso iemand die liever in goed overleg alles doet en zo min mogelijk echt vast gaat leggen. Mijn broer heeft in zijn samenlevingscontract staan hoeveel ze iedere maand in een gezamenlijke rekening inleggen, verdeling van kosten etc. etc.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel heel verstandig ja. Een collega van mijn zus kwam ineens in een heel lastig parket terecht toen haar vent onverwacht overleed. Huis was van hem, ze woonden al 15 jaar samen maar zij was niet zijn erfgenaam.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mij laatste keer ook. Is me nu meer te doen om dingen geregeld te hebben als hij dood gaat. Gezien het zijn huis is. Dat samenlevingcontract is bijzaak.
Ja dat dus. Dan mag je van de familie vast wel even blijven maar op een gegeven moment willen ze gewoon cashen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel heel verstandig ja. Een collega van mijn zus kwam ineens in een heel lastig parket terecht toen haar vent onverwacht overleed. Huis was van hem, ze woonden al 15 jaar samen maar zij was niet zijn erfgenaam.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja belofte maakt schuld.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Loyaal van jeAls wat ga je verkleed?
Het is gewoon een complot van een maskerfabrikant, zodat volgend jaar iedereen er onherkenbaar bij loopt. Kaching!
Ohquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Het probleem was de hypotheek, die ouders leefden van een schamel pensioentje. Dus die konden die lasten helemaal niet ophoesten. En zij kwam zelf ook tekort om het in haar eentje te kunnen dekken. Verkopen was dus de enige optie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat dus. Dan mag je van de familie vast wel even blijven maar op een gegeven moment willen ze gewoon cashen.
Ja ok. Maar dat hou je dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem was de hypotheek, die ouders leefden van een schamel pensioentje. Dus die konden die lasten helemaal niet ophoesten. En zij kwam zelf ook tekort om het in haar eentje te kunnen dekken. Verkopen was dus de enige optie.
Dat is wel zuur inderdaad. Die situatie had ik dan wel weer goed geregeld met een ORV waardoor het huis in 1x afbetaald zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het probleem was de hypotheek, die ouders leefden van een schamel pensioentje. Dus die konden die lasten helemaal niet ophoesten. En zij kwam zelf ook tekort om het in haar eentje te kunnen dekken. Verkopen was dus de enige optie.
Moet je wel zelf sluiten op het leven van de ander. En zelf betalen. Anders zit je weer met erfbelastingquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel zuur inderdaad. Die situatie had ik dan wel weer goed geregeld met een ORV waardoor het huis in 1x afbetaald zou kunnen worden.
Had gelukkig een goede financieel adviseur, dus dat was allemaal erg goed geregeld. Jammer dat hij dat werk niet meer doet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet je wel zelf sluiten op het leven van de ander. En zelf betalen. Anders zit je weer met erfbelasting
Ik ben het zelf dus dat was snel geregeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gelukkig een goede financieel adviseur, dus dat was allemaal erg goed geregeld. Jammer dat hij dat werk niet meer doet.
Goed om te weten dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben het zelf dus dat was snel geregeld.
Uitwaaienquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Normaal gesproken ging ik een weekend richting zee om uit te waaien of zo.
Verwacht je dat iedere zondag champagne ontbijt?
[..]
Ja belofte maakt schuld.
Vriendschappenquote:
Leuk idee wel. Lijkt me wel goor maar dat terzijdequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Uitwaaien![]()
En nah... ga met wat dinnetjes ontbijten. Soms is het heel moeilijk afspreken als iedereen druk is. En waar we heen gaan hebben ze een feest ontbijt met champagne
Daarna is het ook weer klaar met de alcohol want na bijna een jaar niet drinken komt het hard aan tegenwoordig
Idd. Moet nog een erfenis regelen. Hoop snel überhaupt de bevestiging te krijgen dat ik erfgenaam benquote:
Gebakken eitje met een glas champagnequote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk idee wel. Lijkt me wel goor maar dat terzijde
Sowieso recht op kindsdeel toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Idd. Moet nog een erfenis regelen. Hoop snel überhaupt de bevestiging te krijgen dat ik erfgenaam bentrage Sjaakies....
Ja. Maar ik zou twee weken geleden al wat horen. En totdat we de boel getekend hebben mogen we nietsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sowieso recht op kindsdeel toch?
Champagne in de ochtend lijkt me echt naar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Gebakken eitje met een glas champagne
Het zijn doorgaans niet de meest snelle trajecten geloof ik. Tenzij er iemand nog veel centjes schuldig is en druk op de ketel zet wie er dan voor moet lappenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zou twee weken geleden al wat horen. En totdat we de boel getekend hebben mogen we niets
Zijn ze nog aan het uitzoeken wie de erfgenamen zijn ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zou twee weken geleden al wat horen. En totdat we de boel getekend hebben mogen we niets
Dat zal niet het geval zijn....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans niet de meest snelle trajecten geloof ik. Tenzij er iemand nog veel centjes schuldig is en druk op de ketel zet wie er dan voor moet lappen
Ik ga ervan uit dat mijn vader mij erkent heeft of ik nou wel of niet zijn echte kind benquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zijn ze nog aan het uitzoeken wie de erfgenamen zijn ofzo?
Alleen in gevallen zonder testament. Je hebt enkel recht op je legitieme portie als je die opeist. Als een van de ouders nog steeds in leven is dan kan het ook zijn dat je die pas krijgt na het overlijden van de langstlevende.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sowieso recht op kindsdeel toch?
Mijn ouders zijn al gescheiden sinds ik me kan herinneren en er schijnt een verlopen testament te zijn van daarvoor... dus kan niet missenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen in gevallen zonder testament. Je hebt enkel recht op je legitieme portie als je die opeist. Als een van de ouders nog steeds in leven is dan kan het ook zijn dat je die pas krijgt na het overlijden van de langstlevende.
Als ik het me goed herinner
Het schijnt wel eens voor te komen dat er nog meer broers of zussen gevonden wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zal niet het geval zijn....
[..]
Ik ga ervan uit dat mijn vader mij erkent heeft of ik nou wel of niet zijn echte kind ben. Maar wie weet
![]()
Ik lijk echt op niemand in de familie... misschien wel op een paar nichtjes aan mijn vaders kant dat is het dan ook
Dacht dat je het zelf ergens in kon zien ofzo, maar misschien ben ik in de war. Misschien weten ze er meer over in WGR als je daar behoefte aan hebt..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat zal niet het geval zijn....
[..]
Ik ga ervan uit dat mijn vader mij erkent heeft of ik nou wel of niet zijn echte kind ben. Maar wie weet
![]()
Ik lijk echt op niemand in de familie... misschien wel op een paar nichtjes aan mijn vaders kant dat is het dan ook
Interessant....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het schijnt wel eens voor te komen dat er nog meer broers of zussen gevonden worden
Nah. Ik ga ervan uit deze week een brief te krijgen anders dan app ik mijn zus wel evenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dacht dat je het zelf ergens in kon zien ofzo, maar misschien ben ik in de war. Misschien weten ze er meer over in WGR als je daar behoefte aan hebt..
Klopt volgens mij niet, want een van mijn grootouders had wel een testament en toch geen uitsluiting. Dat hebben ze echt wel geprobeerd te regelenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen in gevallen zonder testament. Je hebt enkel recht op je legitieme portie als je die opeist. Als een van de ouders nog steeds in leven is dan kan het ook zijn dat je die pas krijgt na het overlijden van de langstlevende.
Als ik het me goed herinner
Enig idee of er überhaupt wat te erven is? Dat je straks niet zijn schulden erft.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Interessant....Misschien wel een leuke broer of zus dan
.
Maar zonder geinen... geen van mijn ouders zijn gemaakt voor een relatie en hebben die na de scheiding dan ook nooit meer gehad(zover ik weet). Mijn vader was wel VOOR mijn moeder getrouwd geweest.... hoorde ik tijdens de uitvaart![]()
Maar geen kinderen
Hoop dat het zonder al teveel extra gedoe afgewikkeld kan wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah. Ik ga ervan uit deze week een brief te krijgen anders dan app ik mijn zus wel even
Het is best een gedoe allemaal. Afgelopen jaar 2 gevallen meegemaakt waarbij het in een geval heel goed geregeld was en in het tweede geval precies tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dacht dat je het zelf ergens in kon zien ofzo, maar misschien ben ik in de war. Misschien weten ze er meer over in WGR als je daar behoefte aan hebt..
Iig geen schulden. Die man woonde alleen. Hij boerde prima. Woonde bijna 40 jaar in hetzelfde huis. Zal vast iets overblijven. Maar ik kan tekenen met voorbehoud héquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Enig idee of er überhaupt wat te erven is? Dat je straks niet zijn schulden erft.
Ik ook. Grote kans dat ik mijn zus de boel ga oplossenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoop dat het zonder al teveel extra gedoe afgewikkeld kan worden
Als je tekent met voorbehoud zal dat de reden zijn dat het lang duurt. Ze moeten dan uitzoeken of er schulden zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Iig geen schulden. Die man woonde alleen. Hij boerde prima. Woonde bijna 40 jaar in hetzelfde huis. Zal vast iets overblijven. Maar ik kan tekenen met voorbehoud hé
[..]
Ik ook. Grote kans dat ik mijn zus de boel ga oplossen
Dat is dan waarschijnlijk de legitieme portie geweest; die moet je zelf opeisen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klopt volgens mij niet, want een van mijn grootouders had wel een testament en toch geen uitsluiting. Dat hebben ze echt wel geprobeerd te regelenMaar ik herinner me wel dat het kindsdeel aangenomen of verworpen moest worden ja.
Ik kan niets tekenen zonder een brief te krijgen.... dus DAN pas kan in tekenen ( met of zonder voorbehoud).quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je tekent met voorbehoud zal dat de reden zijn dat het lang duurt. Ze moeten dan uitzoeken of er schulden zijn
Ohquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan niets tekenen zonder een brief te krijgen.... dus DAN pas kan in tekenen ( met of zonder voorbehoud).
Ik denk hetquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh![]()
Nouja zal wel komen. Notarissen doen altijd sloom
Het meest vervelende vind ik de deadlines (haha) die je dan hebt. Je kan er niet even de tijd voor nemen, terwijl je wel een beetje je kop erbij moet houden omdat je geen extra gedoe of kosten wil. En dat niet iedereen snapt dat het een beetje een achtbaan kan zijn waar je niet zo even kan pauzeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is best een gedoe allemaal. Afgelopen jaar 2 gevallen meegemaakt waarbij het in een geval heel goed geregeld was en in het tweede geval precies tegenovergestelde.
Er is een centraal register; met de overlijdensakte kun je opvragen of er een testament is. Voor de inhoud moet je naar de notaris.
Niet leuk ja, maar je huis alvast half leeg aantreffen is ook geen feestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk de legitieme portie geweest; die moet je zelf opeisen.
Met mijn ex zelfs tot aan de rechter geweest om hoogte van erfenis boven tafel te krijgennooit meer.
Vaak noem ik dat "ware aard".quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet leuk ja, maar je huis alvast half leeg aantreffen is ook geen feestEcht, dit soort shit brengt zowel het beste als het slechtste in de mens boven
Ja precies.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak noem ik dat "ware aard".
Dezen iddquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja van sommige mensen weet je dat natuurlijk al, maar toch kunnen ze soms nog echt akelig verrassenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld en spullen vertroebelen soms, maar als het contact daarvoor toch al niet zo denderend en sporadisch was, kun je nu misschien wel makkelijker compleet afsnijden als het allemaal afgehandeld is..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dezen idd. Ik ben heel benieuwd hoe het met mijn zus gaat lopen. Tot nu toe lijkt het alsof we het allemaal als volwassen handelen en heb ik een betere “relatie” met haar dan ooit en dat zegt veel
Maar je weet maar nooit...
Ja zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geld en spullen vertroebelen soms, maar als het contact daarvoor toch al niet zo denderend en sporadisch was, kun je nu misschien wel makkelijker compleet afsnijden als het allemaal afgehandeld is..
Goed om in gedachten te houden als je tot tien moet tellen. Is wel fijn als je zulk contact kan onderhouden als je daar behoefte aan hebt..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja zekerik heb hoop dat ik de band met mijn zus gewoon normaal kan houden eigenlijk. Gaat niet lang meer duren voordat we het riedeltje nogmaals moeten doen namelijk... zou goed zijn om toch nog iets van familie over te houden ofzo. Al zien we elkaar voor een kop koffie 1 keer per jaar...
We gaan het zien. Na 7 haar geen contact mis ik waarschijnlijk ook niets mochten we er niet uitkomen...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed om in gedachten te houden als je tot tien moet tellen. Is wel fijn als je zulk contact kan onderhouden als je daar behoefte aan hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |