stop en help zijn meestal niet de termen die je wil horen. Ik zou er niet zo mee te koop lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee
Het zusje van filosuffert riep gisternacht wel behoorlijk
Monitof houdt het aantal posts van iedereen bij die hier post, en stelt dan 4 x pd een top 100 (max) samen. In de eerste post van dit topic vind je meer informatie, succesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok. Weet alleen niet wat monitof is. Maar tot later.
Boh geile meidquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee
Het zusje van filosuffert riep gisternacht wel behoorlijk
Ik ben nachtdoofquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
stop en help zijn meestal niet de termen die je wil horen. Ik zou er niet zo mee te koop lopen
Wat denk je?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is dit nou een 'gemoedelijke boks' of een 'stomp op iemands neus' ?
Uuuhhh jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoi Plym, ben je weer een beetje gekalmeerd?
Ik mis de non verbale communicatie en ken jou niet persoonlijk. Maar ik hoop een gemoedelijke boks.quote:
Ach ja, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. Iedereen roept wel eens wat in een boze bui. Vooral in dtsquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is dit nou een 'gemoedelijke boks' of een 'stomp op iemands neus' ?
AJAX is over en sluiten denk ik sky. Nie best gisterquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haags weet dat ik wat ondersteuning nodig heb na gisteravond
Was echt drama hèquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
AJAX is over en sluiten denk ik sky. Nie best gister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |