Nee zelfs haags kwartiertje snapt hetquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:49 schreef Ferrous het volgende:
Goedenmiddag. Is dit een moeilijk spel? Denk niet dat ik het nog goed snap. Bvd.
Winnen is wel behoorlijk moeilijk. Meedoen nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:49 schreef Ferrous het volgende:
Goedenmiddag. Is dit een moeilijk spel? Denk niet dat ik het nog goed snap. Bvd.
Welkom, nieuw op FOK?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:49 schreef Ferrous het volgende:
Had wel een paar keer uitleg nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee zelfs haags kwartiertje snapt het
Haha ja maar dat vergeven we mquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had wel een paar keer uitleg nodig.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja maar dat vergeven we m
Ok. Het is toch antwoord geven op de vraag? En zelf af en toe wat posten?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee zelfs haags kwartiertje snapt het
Hoeft nergens antwoord op te geven. Vooral veel posten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok. Het is toch antwoord geven op de vraag? En zelf af en toe wat posten?
Lees anders ff de OP, is toch redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok. Het is toch antwoord geven op de vraag? En zelf af en toe wat posten?
Ok dank u. Dus het maakt niet uit wat. Denk dat ik het dan snap.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft nergens antwoord op te geven. Vooral veel posten.
Ja OP even lezenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok dank u. Dus het maakt niet uit wat. Denk dat ik het dan snap.
Ok top. Ik ga weer eens verder kijken, missch doe ik eens mee. Kijk eerst nog wel even hoe het gaat. Dank u.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja OP even lezenMaar het is niet zo ingewikkeld.
zal ik het sterker vertellen, je doet al mee, je staat zo al bij MONITOFquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok top. Ik ga weer eens verder kijken, missch doe ik eens mee. Kijk eerst nog wel even hoe het gaat. Dank u.
nog maar 27 minutenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
zal ik het sterker vertellen, je doet al mee, je staat zo al bij MONITOF
Ok. Weet alleen niet wat monitof is. Maar tot later.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
zal ik het sterker vertellen, je doet al mee, je staat zo al bij MONITOF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |