Maar daarom is hij ook geband nu héquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben m'n lever aan het ontzien sinds pumpa iets zei in de trant van:"die is zo groot als de lever van Grrrrrrrr!". Was echt een kantelmoment voor me.
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Netjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Wil je mijn D?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik slaap dan wel eens beneden op de bankslaap ik minder vast en kruip ik sneller weer naar de voordeur
Heeft ie weer vakantie ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar daarom is hij ook geband nu hé
hahahaha, ja het blijft altijd een risico idd...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zet de wekker iedere 5 minuten voor een half uur als ik weet dat het moeilijk wordt. Maar dat werkt maar 8/10.
Dusssss met mijn goed beargumenteerde uitleg noem je mij een tokkie die uitvalt naar een assistente van een arts.quote:
Het is altijd lente in de ogen van de (tand)artsassistentequote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dusssss met mijn goed beargumenteerde uitleg noem je mij een tokkie die uitvalt naar een assistente van een arts.![]()
Als ik dat deed imho had ik andere bewoordingen gebruikt
Nou nou nou ik maak maar een geintje, niet zo butthurt eh.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dusssss met mijn goed beargumenteerde uitleg noem je mij een tokkie die uitvalt naar een assistente van een arts.![]()
Als ik dat deed imho had ik andere bewoordingen gebruikt
HUNTENquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |