Niet echt. Paar biertjes wou ik het bij laten vandaag.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Filosoofert het volgende:
GAAT ER NOG IEMAND ZUIPEN VANAVOND?
is wel de planning, maar morgenvroeg gewoon 0600 uur... Dusseh, wordt een zwarequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Paar biertjes wou ik het bij laten vandaag.
Jij wel helemaal naar de tering vanavond?
Zondag pas. Vanavond en morgenavond hoogstens één of twee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Filosoofert het volgende:
"Meneer heeft u gedronken?"quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zondag pas. Vanavond en morgenavond hoogstens één of twee.
Moet ook zes uur op maar ga het risico op verslapen proberen te minimaliserenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
is wel de planning, maar morgenvroeg gewoon 0600 uur... Dusseh, wordt een zware
[ afbeelding ]
Homo.quote:
Ja ik slaap dan wel eens beneden op de bankquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ook zes uur op maar ga het risico op verslapen proberen te minimaliseren![]()
Carnaval is een feest voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
FF wil ook op vakantie denk ikquote:
Dat slaapt rot man de bankquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik slaap dan wel eens beneden op de bankslaap ik minder vast en kruip ik sneller weer naar de voordeur
Beetje mij inhalen.quote:
ligt aan de bankquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat slaapt rot man de bank
Hoe laat en waar worden we verwacht?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Filosoofert het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ligt aan de bank
maar die van ons ligt wel rot ja
Die van mij ligt prima maar niet de hele nachtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ligt aan de bank
maar die van ons ligt wel rot ja
Ik ben m'n lever aan het ontzien sinds pumpa iets zei in de trant van:"die is zo groot als de lever van Grrrrrrrr!". Was echt een kantelmoment voor me.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
"Meneer heeft u gedronken?"
"Hoogstens 1 of 2"
Uhhu
Vanavond 19:00 in Kuussegatquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe laat en waar worden we verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |