Nee want je kunt niet besmet zijn als je nergens last van hebt natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef gooddaddy het volgende:
Ach niet zo moeilijk doen. Je kunt ook gewoon ergens gaan wandelen om eens met elkaar kennis te maken. Het wordt weer lekker weer buiten. Gewoon een beetje inventief zijn. En als je beiden nergens last van hebt is er ook niets aan de hand natuurlijk
Social distancing, ring a bell?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef gooddaddy het volgende:
Ach niet zo moeilijk doen. Je kunt ook gewoon ergens gaan wandelen om eens met elkaar kennis te maken. Het wordt weer lekker weer buiten. Gewoon een beetje inventief zijn. En als je beiden nergens last van hebt is er ook niets aan de hand natuurlijk
Ik zou toch echt niet gaan daten nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef gooddaddy het volgende:
Da's niks. Helemaal als je elkaar nog nooit ontmoet hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hopelijk worden er wat sexting skills verbeterd de komende periode
Je kunt natuurlijk gewoon naar het strand...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef Craptacular het volgende:
Alle dates worden na 6 april gedaan. Als alles weer open gaat that is..
Jij gaat nog wel op date?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon naar het strand...
Het is wel een red flag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Match op Bumble, chat allemaal leuk, mooie vrouw. Vervolgens elkaar volgen op Instagram, blijkt ze best populair te zijn en haar laatste paar 100 volgers zijn bijna allemaal mannen (die ze ook terug volgt). Ik knap hier van af en heb eigenlijk geen zin meer verder te chatten. Hebben meer mensen dit of stel ik me gigantisch aan.
Hmm ik ga als vrouw ook veel om met mannen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Match op Bumble, chat allemaal leuk, mooie vrouw. Vervolgens elkaar volgen op Instagram, blijkt ze best populair te zijn en haar laatste paar 100 volgers zijn bijna allemaal mannen (die ze ook terug volgt). Ik knap hier van af en heb eigenlijk geen zin meer verder te chatten. Hebben meer mensen dit of stel ik me gigantisch aan.
Hou jij precies bij wie haar nieuwe volgers zijn? Klinkt een beetje stalkerig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Inspector gadgetquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Je stelt je aan. Zeker als je denkt dat ze iets met die volgers kan. Het is internet, dus er zitten ook volgers bij uit Uruguay, waar ze niet zo gauw heen zal gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Zelfde hier (van de 'match tinder' post). Ik had hem gevraagd of hij nog een derde keer wil afspreken en hij zei 'ja!'. Nu heb ik hem sinds dinsdag niet meer gesproken. Eerst stuurden we elkaar nog wel veel snaps maar dat doet hij ook nauwelijks meer (en ik heb verder helemaal niks met snapchat, gebruik het eigenlijk alleen naar hem toe). Ik heb de afgelopen weken niet naar zijn insta gekeken (ik volgde de tips van de reacties op m'n post) maar ik kon het gisteren niet laten. Spijt nu, want hij heeft er weer zo'n 40 nieuwe volgers bij, allemaal meiden. Hij volgt ze inderdaad ook terug. Dan word ik er toch weer onzeker/terughoudend van. Ik wacht het nu af, totdat hij mij weer een appje stuurt. Ik vind dat het de afgelopen tijd veel van mijn kant is gekomen namelijk, ik wil dat hij nu het initiatief neemt en laat zien dat hij me echt nog wel een keer wil zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Herkenbaar en 40 meiden als nieuwe volgers vinden misschien veel Fokkers iets wat niet relevant is of dat je je niet aan moet stellen, maar ik vind het 40 red flags. Opzouten met die gast. Er zijn genoeg mensen die wel principes en respect hebben.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:21 schreef Singlenerveus het volgende:
[..]
Zelfde hier (van de 'match tinder' post). Ik had hem gevraagd of hij nog een derde keer wil afspreken en hij zei 'ja!'. Nu heb ik hem sinds dinsdag niet meer gesproken. Eerst stuurden we elkaar nog wel veel snaps maar dat doet hij ook nauwelijks meer (en ik heb verder helemaal niks met snapchat, gebruik het eigenlijk alleen naar hem toe). Ik heb de afgelopen weken niet naar zijn insta gekeken (ik volgde de tips van de reacties op m'n post) maar ik kon het gisteren niet laten. Spijt nu, want hij heeft er weer zo'n 40 nieuwe volgers bij, allemaal meiden. Hij volgt ze inderdaad ook terug. Dan word ik er toch weer onzeker/terughoudend van. Ik wacht het nu af, totdat hij mij weer een appje stuurt. Ik vind dat het de afgelopen tijd veel van mijn kant is gekomen namelijk, ik wil dat hij nu het initiatief neemt en laat zien dat hij me echt nog wel een keer wil zien.
Het lijkt mij dat als je een paar dates hebt gehad en je vindt de ander leuk, je er meer moeite voor doet?
Heel herkenbare situatie. Heb aan beide kanten gestaan. Misschien een schrale troost, maar het is echt niet gek hoor dat je dat niet trekt en deze relatie nu niet werkte.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik heb helaas wel een flater geslagen.
Eind januari een vrouw leren kennen op Happn. Klik was enorm, uren gechat en uiteindelijk ook afgesproken in de stad voor een drankje. Leuke vrouw, zag er goed uit etc. Alles klopte. Vanuit haar kwam het idee om direct wat te gaan eten in een ander restaurant. Vanaf daar is het in een stroomversnelling gegaan. Alles klopte aan haar.. humor, manier van leven, seks etc.
Helaas kwam het voor mij allemaal net iets te vroeg. Ik zit nog in een afwikkeling met mijn ex (huis) en nog wat andere verplichtingen die ik met haar heb. Mijn ex was ook stik jaloers en heeft mij in die tijd ook redelijk om haar vinger gewonden.
In de tussentijd merkte ik (en gaf ze zelf ook aan) dat mijn date steeds meer gevoelens begon te ontwikkelen. Je raad het al: ik raakte daardoor emotioneel lichtelijk in paniek. Het ging veel te snel en ik moest nog zaken afhandelen.. en 10 ballen hooghouden is niet aan mij weggelegd.
Uiteindelijk heeft mijn date de knoop doorgehakt doordat ik steeds meer afstand begon te nemen. Logisch.. en pijnlijk en lullig voor haar.
Nu eerst volle bak zaken met mijn ex afronden alvorens ik weer de zelfde fout ga maken...
Stratootjequote:Op maandag 6 april 2020 18:03 schreef Stratotanker het volgende:
Weet je nog pohwpje?
Toen wij elkaar leerden kennen tijdens de corona-crisis.
Romantische tijden dit.
Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nuquote:Op maandag 6 april 2020 18:03 schreef Stratotanker het volgende:
Weet je nog pohwpje?
Toen wij elkaar leerden kennen tijdens de corona-crisis.
Romantische tijden dit.
Leuk voor je, geniet ervan!quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nuWe daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Komt er toch nog wat goeds van zoquote:Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nuWe daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Spiritquote:Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook! We hebben verder geen sociaal leven momenteel en zitten anders de hele dag alleen thuis. Dan is samen gewoon leuker en makkelijker ook met mijn dochter. We maken er het beste van met zijn drietjes en daardoor groei je ook sneller en makkelijker naar elkaar toe. De afleiding van “wat is er nog meer” is er nu ook totaal niet. Maar ik weet dus ook niet hoe dat zal gaan als we die vrijheid e.d. terug krijgen. We zagen elkaar hiervoor soms een paar weken niet omdat we allebei een vol leven hebben/hadden. Daar moet dan wel een nieuwe balans in komen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Komt er toch nog wat goeds van zo
Moet bekennen dat wij elkaar nu ook vaker zien..
Omdat we niet naar kantoor hoeven... scheelt dat een hoop gedoe en is dus samen ineens veel makkelijker.
Zal wel flink wennen zijn als we weer aan het werk moeten.
Bij mij ligt dat Corona toch wel gigantisch in de weg. Net voor de crisis een eerste date gehad mett een leuke dame. Maar toen sloeg de corona crisis toe. En ze heeft nu wel andere zaken aan haar hoofd, meld ze. Maar ondanks alles wil ze wel graag contact houden en dat doen we dus ook (gelukkig maar want het klikte echt super goed tijdens de date en de paar keren dat we gebeld hebben).quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vind vooral het laatste stuk van je post interessant. Alsof je naar redenen zoekt om het toch maar wel een kans te geven, terwijl dat eeuwige geblaat over haarzelf al tegenstaat.quote:Op zondag 19 april 2020 11:11 schreef Telefono het volgende:
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.
Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.
Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.quote:Op zondag 19 april 2020 11:11 schreef Telefono het volgende:
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.
Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.
Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
De redenen om het een kans te geven zijn er wel, maar weet nog niet of die afwegen tegen het gebabbel van haarquote:Op zondag 19 april 2020 11:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
Vind vooral het laatste stuk van je post interessant. Alsof je naar redenen zoekt om het toch maar wel een kans te geven, terwijl dat eeuwige geblaat over haarzelf al tegenstaat.
Die laatste zin klopt ook vooral, maar bij de dates van vorig jaar praatte zij wel vooral, of alleen maar, over haarzelf. Dat doen wij inderdaad allemaal wel, maar een beetje belangstelling naar iemand anders en zeker een date is heel belangrijk.quote:Op zondag 19 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.
In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
Zal wrs wel gebeuren als Corona zich wat gedeisd gaat houden.quote:
Dit, ik zou haar een kans geven.quote:Op zondag 19 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.
In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
Wat vind jezelf? en wat vindt zij?quote:Op zondag 19 april 2020 19:09 schreef snoesje45 het volgende:
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.
Hoeveel tijd zouden jullie laten tussen voorstel van date 3 naar 4?
Ze gaf een beetje dat signaal na de 1e of 2e date toen ik dag na die date vroeg voor vervolg date.quote:Op zondag 19 april 2020 19:14 schreef Womanly het volgende:
[..]
Wat vind jezelf? en wat vindt zij?
Waarom heb je de neiging om te snel te gaan?
Niet teveel over nadenken. Als het goed zit komt dat wel goed. En zo niet, dan is het next. Iemand vind je nou eenmaal leuk of niet. Dan hoeft iets niet "te snel" te gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 19:09 schreef snoesje45 het volgende:
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.
Hoeveel tijd zouden jullie laten tussen voorstel van date 3 naar 4?
Zo is het ook.quote:Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Niet teveel over nadenken. Als het goed zit komt dat wel goed. En zo niet, dan is het next. Iemand vind je nou eenmaal leuk of niet. Dan hoeft iets niet "te snel" te gaan.
ach dan appt ze straks als je veilig getrouwd bent.. ook niet continu met andere mensenquote:Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Zo is het ook.
4e date gaat er ook wel komen inmiddels achter gekomen, wel soms irritant dat ze wat minder goed in appen is.
Maar vooral rustig blijven komt vanzelf wel
Soms duurt het gewoon wat langer maar er blijft altijd een leuke reactie komen dus ik wacht telkens rustig af.quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ach dan appt ze straks als je veilig getrouwd bent.. ook niet continu met andere mensen
denk dat niet continu appen... op de minder korte termijn wel echt prettiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |