abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192066634
Ach niet zo moeilijk doen. Je kunt ook gewoon ergens gaan wandelen om eens met elkaar kennis te maken. Het wordt weer lekker weer buiten. Gewoon een beetje inventief zijn. En als je beiden nergens last van hebt is er ook niets aan de hand natuurlijk
Het is wat.......
  maandag 16 maart 2020 @ 09:52:03 #242
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_192066677
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:50 schreef gooddaddy het volgende:
Ach niet zo moeilijk doen. Je kunt ook gewoon ergens gaan wandelen om eens met elkaar kennis te maken. Het wordt weer lekker weer buiten. Gewoon een beetje inventief zijn. En als je beiden nergens last van hebt is er ook niets aan de hand natuurlijk
Nee want je kunt niet besmet zijn als je nergens last van hebt natuurlijk.

Heb je je wel enigszins verdiept in de materie?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator maandag 16 maart 2020 @ 09:59:34 #243
5428 crew  miss_sly
pi_192066804
quote:
Social distancing, ring a bell?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192067572
Hmmm, mischien moet ik mijn standpunt toch wijzigen. Dan maar skype-daten
Het is wat.......
pi_192069347
quote:
Ik zou toch echt niet gaan daten nu.
pi_192247482
Alle dates worden na 6 april gedaan. Als alles weer open gaat that is..
pi_192247622
Hopelijk worden er wat sexting skills verbeterd de komende periode :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192247990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hopelijk worden er wat sexting skills verbeterd de komende periode :D
Da's niks. Helemaal als je elkaar nog nooit ontmoet hebt.
pi_192248003
Spreek je over 6 weken weer :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192248712
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:09 schreef Craptacular het volgende:
Alle dates worden na 6 april gedaan. Als alles weer open gaat that is..
Je kunt natuurlijk gewoon naar het strand...
pi_192249114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk gewoon naar het strand...
Jij gaat nog wel op date?
pi_192249158
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Alleen nog boven de rivieren. :{w
pi_192249241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Al maanden niet meer.
pi_192249245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef rival het volgende:

[..]

Zou ik ook gewoon even laten :)
pi_192249335
Gezien de omstandigheden is het waarschijnlijk beter om gewoon voorlopig even helemaal niet te daten.

Als je al zo lang single bent. maken die paar maanden extra dan ook niet uit.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:55:17 #256
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_192249348
Saaie tijden nu hè! }:|
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_192260260
Niets aan om nu single te zijn! }:|
pi_192261024
Ach, je gaat eens wat vaker bellen ipv daten
En ik app me helemaal wezenloos de laatste twee weken. Mijn telefoon houdt het gewoon geen dag meer vol op 1 lading
Het is wat.......
pi_192261379
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Saaie tijden nu hè! }:|
Straks kan er weer volop gedate en gewipt worden! :Y
pi_192277272
Match op Bumble, chat allemaal leuk, mooie vrouw. Vervolgens elkaar volgen op Instagram, blijkt ze best populair te zijn en haar laatste paar 100 volgers zijn bijna allemaal mannen (die ze ook terug volgt). Ik knap hier van af en heb eigenlijk geen zin meer verder te chatten. Hebben meer mensen dit of stel ik me gigantisch aan.
pi_192278051
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 22:46 schreef schermafbeelding het volgende:
Match op Bumble, chat allemaal leuk, mooie vrouw. Vervolgens elkaar volgen op Instagram, blijkt ze best populair te zijn en haar laatste paar 100 volgers zijn bijna allemaal mannen (die ze ook terug volgt). Ik knap hier van af en heb eigenlijk geen zin meer verder te chatten. Hebben meer mensen dit of stel ik me gigantisch aan.
Het is wel een red flag.
Maar je kan altijd gewoon een date voorstellen voordat je der afwijst.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192279156
quote:
Hmm ik ga als vrouw ook veel om met mannen...

Genoeg mannen die daar helemaal niet blij van worden is mijn ervaring.

Dus nee, je bent zeker niet de enige :)

En ik kan zelf zeggen..
dat de kans dat ik ga stoppen om te gaan met mannen.. is nogal klein.
Werk er veel mee en kan het er goed mee vinden.
Als jouw vertrouwen dat lastig vind.... (ook al zou dat vertrouwen in mijn geval echt niet misplaatst zijn) dan moet je er gewoon niet aan beginnen.

Heb je bovenal jezelf mee uiteindelijk.
Want dat gaat steeds meer frustreren lijkt me.
Zeker als het roze wolkje wat wegtrekt...
pi_192279979
quote:
Hou jij precies bij wie haar nieuwe volgers zijn? Klinkt een beetje stalkerig.
pi_192281216
quote:
Inspector gadget :7

Engerd.
pi_192283945
quote:
Je stelt je aan. Zeker als je denkt dat ze iets met die volgers kan. Het is internet, dus er zitten ook volgers bij uit Uruguay, waar ze niet zo gauw heen zal gaan.

Ik zou haar eerder feliciteren met haar 100 volgers. Bescheiden aantal trouwens, sommige dames hebben 1 miljoen volgers omdat de foto's in haar bikini halve wereld bevallen. Sommige dames noemen zich dan in zo'n geval zich meteen influencer :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_192335193
Ik heb helaas wel een flater geslagen.

Eind januari een vrouw leren kennen op Happn. Klik was enorm, uren gechat en uiteindelijk ook afgesproken in de stad voor een drankje. Leuke vrouw, zag er goed uit etc. Alles klopte. Vanuit haar kwam het idee om direct wat te gaan eten in een ander restaurant. Vanaf daar is het in een stroomversnelling gegaan. Alles klopte aan haar.. humor, manier van leven, seks etc.

Helaas kwam het voor mij allemaal net iets te vroeg. Ik zit nog in een afwikkeling met mijn ex (huis) en nog wat andere verplichtingen die ik met haar heb. Mijn ex was ook stik jaloers en heeft mij in die tijd ook redelijk om haar vinger gewonden.

In de tussentijd merkte ik (en gaf ze zelf ook aan) dat mijn date steeds meer gevoelens begon te ontwikkelen. Je raad het al: ik raakte daardoor emotioneel lichtelijk in paniek. Het ging veel te snel en ik moest nog zaken afhandelen.. en 10 ballen hooghouden is niet aan mij weggelegd.

Uiteindelijk heeft mijn date de knoop doorgehakt doordat ik steeds meer afstand begon te nemen. Logisch.. en pijnlijk en lullig voor haar.

Nu eerst volle bak zaken met mijn ex afronden alvorens ik weer de zelfde fout ga maken...
pi_192337401
quote:
Zelfde hier (van de 'match tinder' post). Ik had hem gevraagd of hij nog een derde keer wil afspreken en hij zei 'ja!'. Nu heb ik hem sinds dinsdag niet meer gesproken. Eerst stuurden we elkaar nog wel veel snaps maar dat doet hij ook nauwelijks meer (en ik heb verder helemaal niks met snapchat, gebruik het eigenlijk alleen naar hem toe). Ik heb de afgelopen weken niet naar zijn insta gekeken (ik volgde de tips van de reacties op m'n post) maar ik kon het gisteren niet laten. Spijt nu, want hij heeft er weer zo'n 40 nieuwe volgers bij, allemaal meiden. Hij volgt ze inderdaad ook terug. Dan word ik er toch weer onzeker/terughoudend van. Ik wacht het nu af, totdat hij mij weer een appje stuurt. Ik vind dat het de afgelopen tijd veel van mijn kant is gekomen namelijk, ik wil dat hij nu het initiatief neemt en laat zien dat hij me echt nog wel een keer wil zien.

Het lijkt mij dat als je een paar dates hebt gehad en je vindt de ander leuk, je er meer moeite voor doet?
pi_192338863
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:21 schreef Singlenerveus het volgende:

[..]

Zelfde hier (van de 'match tinder' post). Ik had hem gevraagd of hij nog een derde keer wil afspreken en hij zei 'ja!'. Nu heb ik hem sinds dinsdag niet meer gesproken. Eerst stuurden we elkaar nog wel veel snaps maar dat doet hij ook nauwelijks meer (en ik heb verder helemaal niks met snapchat, gebruik het eigenlijk alleen naar hem toe). Ik heb de afgelopen weken niet naar zijn insta gekeken (ik volgde de tips van de reacties op m'n post) maar ik kon het gisteren niet laten. Spijt nu, want hij heeft er weer zo'n 40 nieuwe volgers bij, allemaal meiden. Hij volgt ze inderdaad ook terug. Dan word ik er toch weer onzeker/terughoudend van. Ik wacht het nu af, totdat hij mij weer een appje stuurt. Ik vind dat het de afgelopen tijd veel van mijn kant is gekomen namelijk, ik wil dat hij nu het initiatief neemt en laat zien dat hij me echt nog wel een keer wil zien.

Het lijkt mij dat als je een paar dates hebt gehad en je vindt de ander leuk, je er meer moeite voor doet?
Herkenbaar en 40 meiden als nieuwe volgers vinden misschien veel Fokkers iets wat niet relevant is of dat je je niet aan moet stellen, maar ik vind het 40 red flags. Opzouten met die gast. Er zijn genoeg mensen die wel principes en respect hebben.
pi_192338919
Het is echt sick als je gaat bijhouden wie en hoeveel volgers iemand krijgt en dan ook nog gaat controleren of die persoon die mensen ook gaat volgen.
pi_192339068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef rival het volgende:

[..]

Want daar komt corona niet voor?
pi_192339911
Misschien is het wel het vullen van een stukje onzekerheid, het hebben van zoveel matches en daaruit ook veel volgers. Bij mijn dates kwam hij heel erg zeker over, hij was heel open en vlotte babbel. Wel had hij soms dat hij iets deed maar zich vervolgens verontschuldigde omdat hij vond dat wat hij deed raar was. Bijvoorbeeld een bepaalde manier van iets doen, wat mij niet opviel/ik niet raar vond. Ik liet hem duidelijk merken dat hij geen sorry hoefde te zeggen voor die dingen, omdat dat mij echt helemaal niks uitmaakte. Het leek alsof hij zich wel beter voelde daarna.

Verder leek hij ook wat onzekerder als we ergens naar binnen liepen om te bestellen en hij dus ging praten tegen een vreemde. Dan kwam hij niet zo goed uit zijn woorden of stotterde hij een beetje, hij wist zich geen houding te geven. Vond ik best schattig hoor. Hierdoor denk ik wel dat hij misschien toch wel onzeker is over zichzelf en hij zich beter voelt als hij veel matches heeft/veel volgers heeft/veel date.
pi_192340163
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 12:39 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik heb helaas wel een flater geslagen.

Eind januari een vrouw leren kennen op Happn. Klik was enorm, uren gechat en uiteindelijk ook afgesproken in de stad voor een drankje. Leuke vrouw, zag er goed uit etc. Alles klopte. Vanuit haar kwam het idee om direct wat te gaan eten in een ander restaurant. Vanaf daar is het in een stroomversnelling gegaan. Alles klopte aan haar.. humor, manier van leven, seks etc.

Helaas kwam het voor mij allemaal net iets te vroeg. Ik zit nog in een afwikkeling met mijn ex (huis) en nog wat andere verplichtingen die ik met haar heb. Mijn ex was ook stik jaloers en heeft mij in die tijd ook redelijk om haar vinger gewonden.

In de tussentijd merkte ik (en gaf ze zelf ook aan) dat mijn date steeds meer gevoelens begon te ontwikkelen. Je raad het al: ik raakte daardoor emotioneel lichtelijk in paniek. Het ging veel te snel en ik moest nog zaken afhandelen.. en 10 ballen hooghouden is niet aan mij weggelegd.

Uiteindelijk heeft mijn date de knoop doorgehakt doordat ik steeds meer afstand begon te nemen. Logisch.. en pijnlijk en lullig voor haar.

Nu eerst volle bak zaken met mijn ex afronden alvorens ik weer de zelfde fout ga maken...
Heel herkenbare situatie. Heb aan beide kanten gestaan. Misschien een schrale troost, maar het is echt niet gek hoor dat je dat niet trekt en deze relatie nu niet werkte.
Sarcasme. Herken het.
pi_192481655
*; Weet je nog pohwpje?

:@ Toen wij elkaar leerden kennen tijdens de corona-crisis.

O+ Romantische tijden dit.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2020 18:07:53 ]
pi_192481781
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:03 schreef Stratotanker het volgende:
*; Weet je nog pohwpje?

Stratootje O+
pi_192520975
Ondanks alle regels, konden we het niet laten om een date te hebben.
Super leuk gehad! En volgens mij vond zij dat ook :$

Dit vind ik altijd het lastige moment, even laten rusten tot morgen en dan weer een berichtje?
pi_192557318
quote:
17s.gif Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Stratootje O+
Ceedee! O+!!
pi_192562922
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:03 schreef Stratotanker het volgende:
*; Weet je nog pohwpje?

Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Sarcasme. Herken het.
pi_192563611
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 07:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oh uhm, volgens mij heb ik door Corona wel soort van een relatie nu :@ We daten nu 4 maanden en deden extreem rustig aan, no pressure. Maar door Corona is alles in een soort stroomversnelling gekomen en zien we elkaar veel meer. Ook mijn dochter geïntroduceerd, die twee zijn zo ontzettend leuk samen. Ik heb zelfs alle dating apps gewist vorige week.. We plakken er zelf nog geen label op en ik heb geen idee hoe net na Corona verder zal gaan, maar voor nu is het wel heel erg fijn zo..
Leuk voor je, geniet ervan! O+
pi_192563885
quote:

[..]

Komt er toch nog wat goeds van zo :)

Moet bekennen dat wij elkaar nu ook vaker zien..
Omdat we niet naar kantoor hoeven... scheelt dat een hoop gedoe en is dus samen ineens veel makkelijker.
Zal wel flink wennen zijn als we weer aan het werk moeten.
  zaterdag 11 april 2020 @ 09:40:32 #280
442280 Prisha
Moonshine!
pi_192563916
quote:

[..]

Spirit O+ klinkt goed!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_192564593
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 09:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Komt er toch nog wat goeds van zo :)

Moet bekennen dat wij elkaar nu ook vaker zien..
Omdat we niet naar kantoor hoeven... scheelt dat een hoop gedoe en is dus samen ineens veel makkelijker.
Zal wel flink wennen zijn als we weer aan het werk moeten.
Ja dat is hier ook! We hebben verder geen sociaal leven momenteel en zitten anders de hele dag alleen thuis. Dan is samen gewoon leuker en makkelijker ook met mijn dochter. We maken er het beste van met zijn drietjes en daardoor groei je ook sneller en makkelijker naar elkaar toe. De afleiding van “wat is er nog meer” is er nu ook totaal niet. Maar ik weet dus ook niet hoe dat zal gaan als we die vrijheid e.d. terug krijgen. We zagen elkaar hiervoor soms een paar weken niet omdat we allebei een vol leven hebben/hadden. Daar moet dan wel een nieuwe balans in komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_192592209
quote:

[..]

Bij mij ligt dat Corona toch wel gigantisch in de weg. Net voor de crisis een eerste date gehad mett een leuke dame. Maar toen sloeg de corona crisis toe. En ze heeft nu wel andere zaken aan haar hoofd, meld ze. Maar ondanks alles wil ze wel graag contact houden en dat doen we dus ook (gelukkig maar want het klikte echt super goed tijdens de date en de paar keren dat we gebeld hebben).
Eergisteren toevallig over BBQ-en zitten appen ( :? Ik had de BBQ aangemaakt en haar een foto van gestuurd) en toen zei ze dat als wij in de zomer een keettje samen gingen BBQ-en ik voor haar maar wat vis moest halen).
Dus ondanks alle signalen (Wel iets anders aan mijn hoofd, wil wel contact blijven houden, zijn toch meestal de signalen dat het niets wordt), lijkt dit na Corona toch wel een vervolg te krijgen.
Het is wat.......
pi_192613035
Ook hier 2e date achter de rug en klikt het in mijn ogen echt super goed!
Van mijn kant nog nooit zo goede klik gehad met een vrouw.

Alleen nu is dit ook weer een gevaar dat ik te snel wil gaan, ik had zelf date 1 en 2 voorgesteld.
Nu bv even wachten om te kijken of ze zelf met date 3 komt?

We praten sowieso al over volgende dingen om te doen en ze laat blijken dat ze dit allemaal leuk vindt.

Zie dit wel als een toekomstig vriendinnetje🙈
pi_192622079
Wie kan er mij vanuit vrouwelijk perspectief even wat tips geven mbt mijn date
pi_192696515
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.

Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.

Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zondag 19 april 2020 @ 11:17:50 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192696588
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:11 schreef Telefono het volgende:
Een tijdje terug een bericht gekregen van iemand waar ik vorig jaar 2x mee heb afgesproken. Beide waren er door omstandigheden niet echt aan toe op dat moment om verder. Zij wil graag afspreken maar dat is nu dus niet zo handig.

Ze heeft alleen 1 ding. Ze praat aan 1 stuk door, alleen maar over haar eigen. Ze lijkt erg veel over 'een vriendin' in het R&P topic. Ik wil het wel een kans geven, misschien is het anders als ik haar iets beter ken maar iemand die alleen maar hele verhalen over haar eigen heeft word ik knettergek van.

Omdat ze verder wel heel lief / zorgzaam is en er leuk uit ziet wil ik het wel een kans geven, maar ben wel benieuwd hoe het gaat komen.
Vind vooral het laatste stuk van je post interessant. Alsof je naar redenen zoekt om het toch maar wel een kans te geven, terwijl dat eeuwige geblaat over haarzelf al tegenstaat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192696659
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:11 schreef Telefono het volgende:

Meestal valt het irl wel mee, dat over zichzelf praten.
In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
pi_192696745
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:17 schreef M1stral het volgende:

[..]

Vind vooral het laatste stuk van je post interessant. Alsof je naar redenen zoekt om het toch maar wel een kans te geven, terwijl dat eeuwige geblaat over haarzelf al tegenstaat.
De redenen om het een kans te geven zijn er wel, maar weet nog niet of die afwegen tegen het gebabbel van haar ;). Mocht het meevallen dan wel.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  zondag 19 april 2020 @ 11:33:39 #289
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192696758
Ga het zien zou ik zeggen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192696765
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:

[..]

In chats wil je gewoon iets te vertellen hebben. Vooral als je een beetje introvert bent weet je vaak niet wat je moet zeggen. En wie anders ken je beter dan jezelf?
Iemand die lief en zorgzaam is is iig niet iemand die zichzelf altijd op de eerste plaats zet.
Die laatste zin klopt ook vooral, maar bij de dates van vorig jaar praatte zij wel vooral, of alleen maar, over haarzelf. Dat doen wij inderdaad allemaal wel, maar een beetje belangstelling naar iemand anders en zeker een date is heel belangrijk.
pi_192696776
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:33 schreef M1stral het volgende:
Ga het zien zou ik zeggen.
Zal wrs wel gebeuren als Corona zich wat gedeisd gaat houden.
pi_192698903
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Dit, ik zou haar een kans geven. :)
pi_192702621
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.

Hoeveel tijd zouden jullie laten tussen voorstel van date 3 naar 4?
pi_192702686
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:09 schreef snoesje45 het volgende:
Gister middag date 3 gehad, was wederom in mijn ogen héél leuk, wil alleen niet te snel gaan. Ook richting haar niet.

Wat vind jezelf? en wat vindt zij?
Waarom heb je de neiging om te snel te gaan?
pi_192703917
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:14 schreef Womanly het volgende:

[..]

Wat vind jezelf? en wat vindt zij?
Waarom heb je de neiging om te snel te gaan?
Ze gaf een beetje dat signaal na de 1e of 2e date toen ik dag na die date vroeg voor vervolg date.
Maar zoals ze praat tijdens de dates ook voor dingen te doen na corona b.v. denk ik dat ze het zelf ook positief vindt.

Verder is het woord relatie ofzo nog niet uitgesproken. Uiteraard wel hoe je dingen ziet binnen een relatie.
pi_192710516
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:09 schreef snoesje45 het volgende:

Niet teveel over nadenken. Als het goed zit komt dat wel goed. En zo niet, dan is het next. Iemand vind je nou eenmaal leuk of niet. Dan hoeft iets niet "te snel" te gaan.
pi_192711874
Heb straks een date met een chick van 32 :9
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192720892
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Niet teveel over nadenken. Als het goed zit komt dat wel goed. En zo niet, dan is het next. Iemand vind je nou eenmaal leuk of niet. Dan hoeft iets niet "te snel" te gaan.
Zo is het ook.
4e date gaat er ook wel komen inmiddels achter gekomen, wel soms irritant dat ze wat minder goed in appen is.
Maar vooral rustig blijven komt vanzelf wel :)
pi_192727049
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:02 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zo is het ook.
4e date gaat er ook wel komen inmiddels achter gekomen, wel soms irritant dat ze wat minder goed in appen is.
Maar vooral rustig blijven komt vanzelf wel :)
ach dan appt ze straks als je veilig getrouwd bent.. ook niet continu met andere mensen :)

denk dat niet continu appen... op de minder korte termijn wel echt prettiger is.
pi_192727342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 07:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ach dan appt ze straks als je veilig getrouwd bent.. ook niet continu met andere mensen :)

denk dat niet continu appen... op de minder korte termijn wel echt prettiger is.
Soms duurt het gewoon wat langer maar er blijft altijd een leuke reactie komen dus ik wacht telkens rustig af.

Maar wat je zegt, met continue appen is juist de kans groter dat het stil valt.
Dus moet zelf ook wat harder zijn en ooit even niks sturen

Date 4 zal een weekje moeten wachten, volgende week dan maar!
pi_192809122
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')