Ik ben al aan mijn derde bezig vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind het wel een perfecte tijd voor een bakkie nu.
Dat trekt mijn buik niet, zoveel koffiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al aan mijn derde bezig vandaag
Moet je gewend zijn inderdaad. Drie bakjes koffie in een halve dag en ik stuiter naar buiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat trekt mijn buik niet, zoveel koffie
Ook al, maar mijn binnenste trekt het ook gewoon niet goed. Drink ook altijd slappe koffie. Sterk vind ik veel lekkerder maar dan gaat mijn maag van één mok al over de rooiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je gewend zijn inderdaad. Drie bakjes koffie in een halve dag en ik stuiter naar buiten.
Ik drink Decafe, ik kan sinds de chemo niet meer tegen gewone koffie dan stuiter ik na een paar slokjes al door de hut hierquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je gewend zijn inderdaad. Drie bakjes koffie in een halve dag en ik stuiter naar buiten.
Drink dat bij m'n ouders altijd. Proef ook niet echt verschil.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink Decafe, ik kan sinds de chemo niet meer tegen gewone koffie dan stuiter ik na een paar slokjes al door de hut hier
O dat is naar, heb je ook al eens decafe geprobeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook al, maar mijn binnenste trekt het ook gewoon niet goed. Drink ook altijd slappe koffie. Sterk vind ik veel lekkerder maar dan gaat mijn maag van één mok al over de rooie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
O ha ha poste tegelijk met jou ook al zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Drink dat bij m'n ouders altijd. Proef ook niet echt verschil.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ha ha poste tegelijk met jou ook al zoiets
ALs je niets zegt proeven ze ook nietsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja mensen klagen er vaak over. Al ben ik sowieso geen koffie fijnproever.
Je gaat lekker maar..............., pak me dan als je kan, pak me dan als je kanquote:
Morguh Cinquote:
Ik zie een uitdagingquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat lekker maar..............., pak me dan als je kan, pak me dan als je kan
[..]
Morguh Cin
Zat er laatst al aan te denken ja. Sowieso omdat ik dan ook des avonds koffie kan blijven klappenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar, heb je ook al eens decafe geprobeerd
Iedereen zegt altijd is niet lekker
Maar hier drinkt iedereen het en ze hebben niets in de gaten
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat lekker maar..............., pak me dan als je kan, pak me dan als je kan
[..]
Haha, nee hoor. Hoop dat je voorbij 2500 komt. Mogge cin.
Morguh Cin
Ja, die ligt er wel voor Plymquote:
Ja toch, alleen als je ergens gaat koffie drinken moet je altijd je koffie bij hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zat er laatst al aan te denken ja. Sowieso omdat ik dan ook des avonds koffie kan blijven klappen
Ga je er volgende maand weer voorMquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, alleen als je ergens gaat koffie drinken moet je altijd je koffie bij hebben![]()
Tegenwoordig in restaurants hebben ze het ook, dat is al wel eens anders geweest
Volgens mij had Mario 2800 die wil ik voorbijquote:
Nog ruim een week, moet lukkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had Mario 2800 die wil ik voorbij![]()
Moet toch ergens een doel hebben nu de twee nekhijgers er niet zijn.
Nee, 1x was leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je er volgende maand weer voorM
Oh oké. Heb je al een nieuwe sc uitgekozen of blijf je hier wel hangen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, 1x was leuk
Als ik zie wat die strijd hier onderling met elkaar doet is de lol er wel af
En ook de vele uren die je hier moet zitten om punten te scoren.
???quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:46 schreef mario390 het volgende:
HEBBEN JULLIE NU DAT VIDEO GEZIEN MAN MAN??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |