Ik ben al aan mijn derde bezig vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind het wel een perfecte tijd voor een bakkie nu.
Dat trekt mijn buik niet, zoveel koffiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al aan mijn derde bezig vandaag
Moet je gewend zijn inderdaad. Drie bakjes koffie in een halve dag en ik stuiter naar buiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat trekt mijn buik niet, zoveel koffie
Ook al, maar mijn binnenste trekt het ook gewoon niet goed. Drink ook altijd slappe koffie. Sterk vind ik veel lekkerder maar dan gaat mijn maag van één mok al over de rooiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je gewend zijn inderdaad. Drie bakjes koffie in een halve dag en ik stuiter naar buiten.
Ik drink Decafe, ik kan sinds de chemo niet meer tegen gewone koffie dan stuiter ik na een paar slokjes al door de hut hierquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je gewend zijn inderdaad. Drie bakjes koffie in een halve dag en ik stuiter naar buiten.
Drink dat bij m'n ouders altijd. Proef ook niet echt verschil.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink Decafe, ik kan sinds de chemo niet meer tegen gewone koffie dan stuiter ik na een paar slokjes al door de hut hier
O dat is naar, heb je ook al eens decafe geprobeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook al, maar mijn binnenste trekt het ook gewoon niet goed. Drink ook altijd slappe koffie. Sterk vind ik veel lekkerder maar dan gaat mijn maag van één mok al over de rooie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
O ha ha poste tegelijk met jou ook al zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:29 schreef engine het volgende:
[..]
Drink dat bij m'n ouders altijd. Proef ook niet echt verschil.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ha ha poste tegelijk met jou ook al zoiets
ALs je niets zegt proeven ze ook nietsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:35 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja mensen klagen er vaak over. Al ben ik sowieso geen koffie fijnproever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |