Sorry, andere baan in gedachtenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kop van de Zwanenburgbaan, dus zowel landende als startende vliegtuigen heb je last van.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, door die opmerking moet ik denken aan een formulier dat mijn vader moest invullen toen mijn opa overleden was;
De Belastingdienst had destijds (weet niet of het nog steeds zo is) 1 formulier voor zowel overlijden als emigratie, en mijn vader vond dat zo stupide dat hij invulde dat mijn opa geëmigreerd was naar "L'autre côté" (de andere zijde)
Wat een klootzakken bij sbs6quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:20 schreef TjjWester het volgende:
De aflevering is op kijk niet meer beschikbaar.
Haha serieus? Wellicht kan je nog terug kijken via je tv aanbiederquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:20 schreef TjjWester het volgende:
Ik wou t net zeggen idd ; https://www.sbs6.nl/progr(...)sser-doet-uitspraak/quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Op de site van SBS zelf staat hij nog wel
Ergens hoopte ik dat mijnheer Piet op streetview voor het raam zou staan, de vitrage omhoog houdendquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een teringzooi bij Piet btw
https://www.google.com/ma(...)2.3362005!4d4.735858
Ik heb daar hemelsbreed een kilometer vandaan gewoond. We bleven thuis de stofdoek pakken om zwarte stof te verwijderen van de meubels. Omdat we niet beter wisten sla je er geen acht op maar later ging ik beseffen dat het van Schiphol moest komen. Huis te koop gezet en omdat we het snel konden verkopen hebben we weken moet overbruggen op een vakantiepark dat direct onder de aanvliegroute van de polderbaan ligt. Daar was het nog veel erger. Nu zitten we in ons nieuwe huis in de Flevopolder (geen Lelystadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:21 schreef GereDathan het volgende:
Maar wat ik ook stuitend vond, dan ga je een droomhuis zoeken en kom je uit naast de KaagbaanEn je dan druk maken om wat asbest (zwaar overdreven allemaal), terwijl je voor je huis de kerosine in je mik gespoten krijgt en achter het huis het fijnstof
Lekker voor je kinderen ook.
Verbaast me niks, vond het al raar dat een aflevering met zoveel geweld erin gewoon op tv mocht worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:20 schreef TjjWester het volgende:
Ja, maar die dochter zal niet het lef hebben om tegen hem in te gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:38 schreef marzman het volgende:
[..]
Als je ziet hoe die zich opwind over niks. Hij zal ook onredelijk tegen zijn dochter gaan doen als die niet met hem meepraat (wat ze na de uitspraak al niet meer deed), en hij kan niet voor zichzelf zorgen.
Piet hoort op een gesloten afdeling van een rusthuis thuis.
Het is te laat denk ik voor die dochter iets te veranderen. Die Piet is al te ver heen (ramen zwart schilderen, lijm in sloten, totaal onredelijk zijn, frank visser een klootzak noemen voor die er is). Het enige wat ze kan doen is hulp zoeken en stoppen met de mantelzorg.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die dochter zal niet het lef hebben om tegen hem in te gaan.
Dat zie je vaker; 1 ouder die een situatie totaal om zeep helpt en partner en kinderen grijpen niet in, het hoort kennelijk niet om die ouder op de plaats te zetten, ongeacht hoever die ouder over de grens gaat.
Wat dat betreft ben ik blij dat mijn kinderen gewoon "Mam, doe even normaal" tegen me durven zeggen.
Ja hier te zien, en de moeite waard https://www.sbs6.nl/progr(...)sser-doet-uitspraak/quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:20 schreef TjjWester het volgende:
Ja die opmerking over die checklistquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:28 schreef ToT het volgende:
Pietje, Pietje, Pietje toch!
Kostelijke aflevering! Noemt Meester Frank Visser een klootzak omdat hij er nog niet was!
2e reclameblok nu.
Ow, en zou Frank Visser FOK! kennen? Hij had het over de checklist die de fans thuis konden afvinken toen die mensen van het kadaster in de tuin waren.En Pietje: "WAT DOEN DIE GODVERDOMME IN MIJN TUIN???"
![]()
Ja echt hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
Wij zijn nu aan het kijken en zijn net bij het eerste reclameblok aanbeland, maar mijn hemel wat kan dat oudje zich druk maken om heel normale dingen zeg!
Alleen die paaltjes in zijn grond is natuurlijk wel fout, maar verder:
En echt, hij begon ook al direct tegen Viktor tekeer te gaan he!Alleen maar omdat hij over een oprijlaan begon. "EN DAT IS GODVERREDOMME EEN TUIN EN GEEN OPRIJLAAN EN ALS JE DAT NIET KUNT INZIEN IS ER WEL WAT GOED MIS MET JOU" en dat soort dingen!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |