abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2020 @ 23:03:31 #51
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_191609057
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Moet Piet wel eerst permanent horizontaal gaan, anders krijgt ze dat er nooit door.
Piet moet inderdaad eerst aan de goeie kant vn het gras liggen }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_191609061
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Op het einde gaf ze wel toe dat ze gingen doen wat de rechter had opgedragen
Ja, Ria is niet dement en snapt wel dat de problemen groter zijn als ze de uitspraak van de rechter aan haar laars lapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191609088
Overigens denk ik wel dat hij idd zo dement als een deur aan het worden is, die opmerking over die veekar was al raar, maar ik denk echt dat dat over die paardentrailer in dat flimpje uit 2016 ging, dus van de vorige bewoners, en dat verwijt dat Wesley hem uitgescholden zou hebben zou ook wel eens over de vorige bewoner kunnen gaan.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je die ouwe etterbuil nog even goed de waarheid vertelt als je je huis verkocht hebt en toch weggaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191609219
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:03 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Piet moet inderdaad eerst aan de goeie kant vn het gras liggen }:|
Oh, door die opmerking moet ik denken aan een formulier dat mijn vader moest invullen toen mijn opa overleden was;
De Belastingdienst had destijds (weet niet of het nog steeds zo is) 1 formulier voor zowel overlijden als emigratie, en mijn vader vond dat zo stupide dat hij invulde dat mijn opa geëmigreerd was naar "L'autre côté" (de andere zijde) :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191609264
Goeie glorie wat een aflevering.. :D

Wat een asociale zure ouwe knar die Piet. Echt teveel kerosine gesnoven, eigenlijk gewoon toerekeningsontvatbaar :{w
Alius aliud dicit
pi_191609290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:28 schreef praadje het volgende:

[..]

Beter x100
ok gekeken, hij was wel leuk ja, maar imo niet zo legendarisch als vishengelmeneer.
pindazakje
pi_191609313
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:36 schreef endrome het volgende:

[..]

linkje van die aflevering? (vismeneer)
Deze, wel schijtkwaliteit, weet niet of er betere is moet je zelf maar zoeken

pindazakje
pi_191609361
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:16 schreef Mrmime het volgende:
Goeie glorie wat een aflevering.. :D

Wat een asociale zure ouwe knar die Piet. Echt teveel kerosine gesnoven, eigenlijk gewoon toerekeningsontvatbaar :{w
ontoerekeningsvatbaar
pi_191609398
Vismeneer, Piet. Dan mogen we deze mevrouw niet vergeten.

pi_191609399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:23 schreef bombmannl het volgende:

[..]

ontoerekeningsvatbaar
toenaderingsontvlambaar
pindazakje
pi_191609415
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:25 schreef 18.32 het volgende:
Vismeneer, Piet. Dan mogen we deze mevrouw niet vergeten.

Ook legendarisch idd _O_
Zouden ze een nieuwe uitzending van moeten maken
pindazakje
pi_191609457
pindazakje
pi_191609500
Jammer dat dit niet de aflevering was van de stringbikini. -O-
pi_191611068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:23 schreef bombmannl het volgende:

[..]

ontoerekeningsvatbaar
:') ik wist dat het ergens niet goed was maar kwam er gewoon niet op :D
Alius aliud dicit
pi_191611188
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, Ria is niet dement en snapt wel dat de problemen groter zijn als ze de uitspraak van de rechter aan haar laars lapt.
Uiteindelijk is de uitspraak wel bindend maar heeft het geen executoriale titel. Daarvoor moet je alsnog naar de kantonrechter, die de zaak heel oppervlakkig opnieuw mag beoordelen.
speak only if it improves the silence.
pi_191611320
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:42 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Misschien hopen ze ooit dik uitgekocht te worden door Schiphol, net als de boeren/bewoners van waar nu de Polderbaan ligt.
Ze wonen in een soort puntje tussen een bestaande landingsbaan en de snelweg, een beetje loze ruimte zeg maar. :P Er is daar geen ruimte voor nog een landingsbaan.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 08:44:04 #67
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191611360
Nee dat bedacht ik me ook nog nadat ik het getikt had en Google Maps nog eens bekeek. Het is een beetje een waardeloos stuk :P
pi_191611496
Ideaal plekje voor zo'n jong gezin. Goed bereikbaar vanaf de snelweg, je hebt nooit een taxi naar schiphol nodig, asbestschuur die op instorten staat en aardige buren.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_191611535
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:16 schreef Mrmime het volgende:
Goeie glorie wat een aflevering.. :D

Wat een asociale zure ouwe knar die Piet. Echt teveel kerosine gesnoven, eigenlijk gewoon toerekeningsontvatbaar :{w
Volgens mij flink seniel, vandaar dat hij de zorg van zijn dochter nodig heeft. Het filter is weg.
Tap tap tap
pi_191611536
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:05 schreef Leandra het volgende:
Overigens denk ik wel dat hij idd zo dement als een deur aan het worden is, die opmerking over die veekar was al raar, maar ik denk echt dat dat over die paardentrailer in dat flimpje uit 2016 ging, dus van de vorige bewoners, en dat verwijt dat Wesley hem uitgescholden zou hebben zou ook wel eens over de vorige bewoner kunnen gaan.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je die ouwe etterbuil nog even goed de waarheid vertelt als je je huis verkocht hebt en toch weggaat.
Hij is 89. De nieuwe bewoners kunnen gewoon wachten tot hij dood gaat aan een hartaanval.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_191611684
Triest om te zien hoe die dochter compleet stuk gaat onder het juk van haar gestoorde vader. Haar hele houding gaf aan dat ze doodsbang was :'( Terwijl het volgens mij echt geen onaardige vrouw is, ze was ook heel realistisch dat de asbest weg moest nu.

Piet moeten ze lekker ergens opnemen, dwangbuisje en zachte muurtjes. En dan wachten tot ie omvalt.

Maar wat ik ook stuitend vond, dan ga je een droomhuis zoeken en kom je uit naast de Kaagbaan _O- En je dan druk maken om wat asbest (zwaar overdreven allemaal), terwijl je voor je huis de kerosine in je mik gespoten krijgt en achter het huis het fijnstof :') Lekker voor je kinderen ook.

Met die muur hadden ze wel een punt, dat is levensgevaarlijk. Als die op je knar valt ben je hartstikke dood.

PS Iemand een Insta linkje van Manon, zag er prima uit :P
pi_191611741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:04 schreef marzman het volgende:

[..]

Hij is 89. De nieuwe bewoners kunnen gewoon wachten tot hij dood gaat aan een hartaanval.
Kan zo nog 10 jaar mee hoor
pi_191611829
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kan zo nog 10 jaar mee hoor
Als je ziet hoe die zich opwind over niks. Hij zal ook onredelijk tegen zijn dochter gaan doen als die niet met hem meepraat (wat ze na de uitspraak al niet meer deed), en hij kan niet voor zichzelf zorgen.

Piet hoort op een gesloten afdeling van een rusthuis thuis.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_191611872
Ja het leek mij nou niet bepaald de locatie voor een droomhuis :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 11:36:14 #75
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_191613057
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:21 schreef GereDathan het volgende:
Triest om te zien hoe die dochter compleet stuk gaat onder het juk van haar gestoorde vader. Haar hele houding gaf aan dat ze doodsbang was :'( Terwijl het volgens mij echt geen onaardige vrouw is, ze was ook heel realistisch dat de asbest weg moest nu.

Piet moeten ze lekker ergens opnemen, dwangbuisje en zachte muurtjes. En dan wachten tot ie omvalt.

Maar wat ik ook stuitend vond, dan ga je een droomhuis zoeken en kom je uit naast de Kaagbaan _O- En je dan druk maken om wat asbest (zwaar overdreven allemaal), terwijl je voor je huis de kerosine in je mik gespoten krijgt en achter het huis het fijnstof :') Lekker voor je kinderen ook.

Met die muur hadden ze wel een punt, dat is levensgevaarlijk. Als die op je knar valt ben je hartstikke dood.

PS Iemand een Insta linkje van Manon, zag er prima uit :P
Kop van de Zwanenburgbaan, dus zowel landende als startende vliegtuigen heb je last van. :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')