Geen idee, niet gekeken. Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vond er werkelijk geen reet aan
Weet zo even niet welke dat is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard: Flodder: Van de wereld was het.
gr gr
Zou hij daar ook zulk lang krulhaar hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem zo een vieze kerel, hij staat altijd met zijn hand in zijn broek
Nou wat wedstrijd betreft heb je eigenlijk niks gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, niet gekeken. Hahaha
Ze hadden moeten werken voor hun geldquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax vergeet weer te werken aan de coefficient. Waardeloze club is het ook
Altijd maar de rest de punten laten pakken maar zelf ho maar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax vergeet weer te werken aan de coefficient. Waardeloze club is het ook
Allemaal een schwalbequote:
als een groentje dat net komt kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is ook echt van de zotte dat die scheids zich zo laat beïnvloeden...
Heb me geen moment vermaaktquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vond er werkelijk geen reet aan
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:53 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AJAX TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lolquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Morgen om 9:00 weer rode cijfers op de beurs allen.
Nou de laatste minuut was best aardig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb me geen moment vermaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |