Heb je die vacature voor suikeroom al opengesteld?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:19 schreef Californium het volgende:
Studieschuld ja.... die moet ook nog af ja. Met een beetje geluk krijg ik nog een mooie erfenis
Jij wil haar studieschuld wel afbetalen in ruil voor seks?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die vacature voor suikeroom al opengesteld?
Hoopte dat CE wel wildequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die vacature voor suikeroom al opengesteld?
Dan niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poepen moet je. De rest is OCD.
Dan zoek je het maar uit. Eerste keus of helemaal niks.quote:
Euhm nee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Mooie tafel
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Nou smaken verschillen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké koning der geweldige smaak.
Ik heb nu een tafel met wit glasquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou smaken verschillen.
Maar een glazen tafel. Vlekken jbpanic.gif
Dat laatste gebeurd mij nou altijdquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een tafel met wit glasgewoon onderzetters gebruiken en geen kinderen nemen.
1993 beldequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Mooie tafel
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Nu nog een paar van die houten eenden met een ruiten strikje voor het raam en je bent helemaal hip.quote:
Geen plek, heb al glazen beeldjes van een krokodil en een walvis staan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu nog een paar van die houten eenden met een ruiten strikje voor het raam en je bent helemaal hip.
Dat kan ook staand he. Heb je spullen voor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dweilen is ook wel topsport zeg. Heb morgen vast blauwe knieën.
Ja heb ik uiteindelijk ook gepakt, maar met de hand gaat op zich beter en sneller, als ik niet zo'n krakkemikkig lijf hadquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan ook staand he. Heb je spullen voor.
Gun Q ook wat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan ook staand he. Heb je spullen voor.
Waarheen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste vakantie van dit jaar geboekt
Van harte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb wel een grenen kastquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen volledig grenen interieur hebben
Lekker hoor. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van harte.
Ik ga volgende week op vakantie 1,5 week.
Kyiv.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker hoor. Waar gaat de reis naartoe?
Mooi! Toevallig waren we hier ook de vakantie ah boeken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn wel wat clubs waar ze je ook wel warm willen wrijven hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Lekker koukleumen in bilveter.
De hike-vakantie ben ik ook al uit aan het tekenen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi! Toevallig waren we hier ook de vakantie ah boeken.
Denk eind maart La Palma, de hike vakantie met pa en broer.
Ik ga helaas met sgatju.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel wat clubs waar ze je ook wel warm willen wrijven hoor.
Wou liever weer Dolomieten of de Spaanse hooggebergte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hike-vakantie ben ik ook al uit aan het tekenen.
Moet natuurlijk ook nog met Cali weg rond die tijd.
Tour naar Pripyat ook al geboekt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga helaas met sgatju.
Gaan we komende week eens naar kijken. Hebben gewoon uit het niets het ticket geboekt en we zien het wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tour naar Pripyat ook al geboekt?
Wutquote:
Wut 2.0.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Oplichters van Stegeman is erop.
Gaat over de vrouw van Barbusse.![]()
Woonde eerst in Malta en nu in Porto.
Je hoeft toch niet gelijk op vakantie met d'r? Gewoon even een keer goed de leidingen doorsmeren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn vriendin super onschuldig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh toch niet ze woonden nu in Hongarije.
Huehuequote:Op donderdag 20 februari 2020 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb ik uiteindelijk ook gepakt, maar met de hand gaat op zich beter en sneller, als ik niet zo'n krakkemikkig lijf had
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hoe laat sta je normaal op?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:13 schreef Debsterr het volgende:
Kuttige ochtenddiensten van KM die om 5:45 moet opstaan. Ben kapot.
Wekker rond 5 voor 7. Ik slaap heel licht dus ben wakkeer vanaf dat hij nu op staat. Oh, en zijn fiets is gisteravond voor de deur gestolen, 2 weken oudquote:
Ja ik kreeg ook dat mailtje "bedankt voor je eerste bezoek". Ben er al anderhalf jaar niet meer geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:10 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht twee mailtjes gehad van de Makro. Bedankt voor het aanvragen van je nieuwe pas, hier heb je tien euro korting. Geldig tot en met donderdag 31 december 2019.
Twee minuten later: bedankt voor je eerste bezoek.
Om half vier.
Oké.
Ochtenddiensten? Heeft hij werk erbij genomen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:13 schreef Debsterr het volgende:
Kuttige ochtenddiensten van KM die om 5:45 moet opstaan. Ben kapot.
Ja, voor de komende maanden, om een steady inkomen te hebben. Maar als je dan je nieuwe fiets van 350 euro voor de deur laat staan en hij wordt gejat, werk je voor niksquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ochtenddiensten? Heeft hij werk erbij genomen?
Ja dat is nogal kut.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, voor de komende maanden, om een steady inkomen te hebben. Maar als je dan je nieuwe fiets van 350 euro voor de deur laat staan en hij wordt gejat, werk je voor niks.
Foutje van Makro dusquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook dat mailtje "bedankt voor je eerste bezoek". Ben er al anderhalf jaar niet meer geweest
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 februari 2020 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bleh en bleh. Mijn fiets is ook gestolen twee weken geleden. Was wel iets ouder maar blijft zonde. Mensen moeten gewoon van je spullen afblijven.Straks maar een nieuwe kopen.
Dat is kut.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, voor de komende maanden, om een steady inkomen te hebben. Maar als je dan je nieuwe fiets van 350 euro voor de deur laat staan en hij wordt gejat, werk je voor niks.
Moest ook wel op mijn tong bijten om te vragen waarom hij het een goed idee vond zijn fiets niet achter in het hok te zetten. Maar goed, daar komt die fiets niet van terug.quote:
ik heb er ook ngo 1 op marktplaats staanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Dat is kut.
Ik heb nog wel een fiets over voor 1 van jullie.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geld verdienen aan je minder fortuinlijke Fok!kers, goed bezigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook ngo 1 op marktplaats staan
Kapitalismequote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld verdienen aan je minder fortuinlijke Fok!kers, goed bezig
God was dat niet eens op FB ergens, iemand z'n fiets was gejat en iemand anders zei ook 'ik heb een fiets op MP staan, is dat niks?' En toen vonden allemaal mensen dat die persoon z'n fiets maar gratis weg moest geven omdat het zo sneu wasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja die had jij toen gedeeldquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God was dat niet eens op FB ergens, iemand z'n fiets was gejat en iemand anders zei ook 'ik heb een fiets op MP staan, is dat niks?' En toen vonden allemaal mensen dat die persoon z'n fiets maar gratis weg moest geven omdat het zo sneu was
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God was dat niet eens op FB ergens, iemand z'n fiets was gejat en iemand anders zei ook 'ik heb een fiets op MP staan, is dat niks?' En toen vonden allemaal mensen dat die persoon z'n fiets maar gratis weg moest geven omdat het zo sneu was
Tientje korting geven als ze een tettenpic DM't.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
10tje? Mijn tietjes zijn wel meer waardquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tientje korting geven als ze een tettenpic DM't.
[ afbeelding ]
De onderhandeling is bij deze gestart...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
10tje? Mijn tietjes zijn wel meer waard.
per stuk?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Minstens.quote:
Ik bied 350quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De onderhandeling is bij deze gestart...
Toch wel minstens een e-bike.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gianni laat weten dat hij akkoord is dus DM die pic maar.quote:
Hahahaha, no money no titties. Betaal je het liefst via PayPal?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gianni laat weten dat hij akkoord is dus DM die pic maar.
Geen Westernunion?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha, no money no titties. Betaal je het liefst via PayPal?
Nee, teveel gedoe. Stuur maar een tittyTikkie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha, no money no titties. Betaal je het liefst via PayPal?
Moet ik wel je nummer hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, teveel gedoe. Stuur maar een tittyTikkie.
DM ik jequote:
Typisch, heb echt direct een DM gestuurd naar je.quote:
Liegebeestquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch, heb echt direct een DM gestuurd naar je.
Ah, dat verklaart. Ik vond het best grote tetten namelijk. Jij ook bedankt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, ik heb hem gekregen.
Bedankt voor de fiets, Air.
Ik heb nog niks doorgestuurd gekregen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Ik vond het best grote tetten namelijk. Jij ook bedankt.
Dan gaat het goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog niks doorgestuurd gekregen.
Denk dat je nu langzaam doorkrijgt hoe het werkt hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dickpics?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, top.quote:
Nee, geen idee.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je nu langzaam doorkrijgt hoe het werkt hier.
Van jou?quote:
WhatsApp is goed genoeg, ze komen eraan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Even Tindr aanzwengelen voor dickpics.
Jeetje, eerst van Air en nu van jou. Kan zo kwartetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
WhatsApp is goed genoeg, ze komen eraan.
Onvoldoende pik voor een SE helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, eerst van Air en nu van jou. Kan zo kwartetten.
Ik hoef er niets voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook ngo 1 op marktplaats staan
Ruilen voor een dickpic?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Here i come to save the day!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onvoldoende pik voor een SE helaas.
ik wel, maar tittypics zijn natuurlijk meer waard dan geld.quote:
Air is wel gul, heb je een goede klant aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel, maar tittypics zijn natuurlijk meer waard dan geld.
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Air is wel gul, heb je een goede klant aan.
5 sterren op Yelp.
Veel van die reviews heef hij gewoon zelf gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Air is wel gul, heb je een goede klant aan.
5 sterren op Yelp.
Misgunner... Die jaloezie staat je niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van die reviews heef hij gewoon zelf gedaan.
En/Of in titpics voor betaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel van die reviews heef hij gewoon zelf gedaan.
Zeg nergens dat ik jaloers ben. Vind het eerder innovatiefquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misgunner... Die jaloezie staat je niet.
Creativiteit en innovatie zijn helemaal mijn ding.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg nergens dat ik jaloers ben. Vind het eerder innovatief
Ook zo'n misgunnerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Er staat één negatieve tussen maar die zal wel van z'n vrouw zijn.
Welke game ga je opstarten?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even optimaal profiteren van mijn thuiswerkdag
De wasmachinequote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke game ga je opstarten?
Fall out CE kennende.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke game ga je opstarten?
Spannend! Geniet ervan!quote:
Keuzes, keuzes! jbpaniek.gifquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan nog kiezen of ik het beddengoed eerst ga doen of fijne was.
Masturberen in de tijd van de baasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar even optimaal profiteren van mijn thuiswerkdag
Voor als je je werk echt even niet meer trekt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masturberen in de tijd van de baas
Zijn functies bij ons waar je gewoon betaald adult content mag kijken; als er een vacature vrij komt dan zal ik aan je denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Masturberen in de tijd van de baas
Liefquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn functies bij ons waar je gewoon betaald adult content mag kijken; als er een vacature vrij komt dan zal ik aan je denken.
Bwehehequote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef STING het volgende:
Voor als je je werk echt even niet meer trekt.
klinkt als een goede baanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn functies bij ons waar je gewoon betaald adult content mag kijken; als er een vacature vrij komt dan zal ik aan je denken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Voor als je je werk echt even niet meer trekt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hard werken krijgt dan een heel andere dimensie.
Ksssssshttttttttt.... Voor mij.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vereist waarschijnlijk wel dat je een hands on mentaliteit moet hebben.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Vereist waarschijnlijk wel dat je een hands on mentaliteit moet hebben.
Zijn allemaal goed verzorgde mannen in dat team.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff vragen wat je voor collega's heb, voor het geval samenwerken in teamverband met regelmaat aan de orde is.
Zou idd zomaar kunnen dat je af en toe wat..deep dives moet doen met je collega's.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff vragen wat je voor collega's heb, voor het geval samenwerken in teamverband met regelmaat aan de orde is.
Pas ik wel goed bij. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn allemaal goed verzorgde mannen in dat team.
Knulligquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik had dus gisteren meer geld dan verwacht. Blijkt dat ze inhouding aankoop ATV dagen niet ingehouden hebben EN teruggestort hebben over periode 1 bij salaris periode 2. Dus in periode 3 wordt er 3x iets ingehouden. Goed geregeld.
Pensioen draag je af over salaris NA die inhouding dus dat is in periode 2 ook ineens weer anders... ik snap er geen kut meer van.
Daar mag je zeker anders verwachtenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:17 schreef Debsterr het volgende:
Nogal ja.. zeker voor zo'n groot bedrijf.
Dan alvast maar wat opzij zetten voor periode 3.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik had dus gisteren meer geld dan verwacht. Blijkt dat ze inhouding aankoop ATV dagen niet ingehouden hebben EN teruggestort hebben over periode 1 bij salaris periode 2. Dus in periode 3 wordt er 3x iets ingehouden. Goed geregeld.
Pensioen draag je af over salaris NA die inhouding dus dat is in periode 2 ook ineens weer anders... ik snap er geen kut meer van.
Dan had die 350 euro van die Tikkie goed van pas gekomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan alvast maar wat opzij zetten voor periode 3.
Inderdaad, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had die 350 euro van die Tikkie goed van pas gekomen.
Gewoon niet alles als een malle uitgeven.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit verstandig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet alles als een malle uitgeven.
Maar wel fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is sowieso nooit verstandig.
Oh ja, het is op zich geen issue want dan spaar ik gewoon iets minder volgende maand, maar vind het vooral verwarrend.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan weet je ook echt waar je aan toe bent inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:15 schreef Debsterr het volgende:
Oh dat lijkt me ook irritant ja! Ben je heel de tijd aan het schuiven.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je ook echt waar je aan toe bent inderdaad
Toen ik nog veel in het buitenland zat wist ik ook nooit wat er op mijn rekening stond; de ene keer allerlei afschrijvingen van mijn creditcard; dan weer declaraties terug van de ene maand etc.
Is wat je nu doet niet veel in het buitenland zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik nog veel in het buitenland zat wist ik ook nooit wat er op mijn rekening stond; de ene keer allerlei afschrijvingen van mijn creditcard; dan weer declaraties terug van de ene maand etc.
Herkenbaar, en dan cash flow issues hebben als je werkgever wat laat is met de declaraties.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms mag datquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ce heeft genoeg salaris om daar geen last van te hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar, en dan cash flow issues hebben als je werkgever wat laat is met de declaraties.
Mijn manager was erg begripvol toen ik uitlegde dat ik om die reden salarisverhoging wilde hebben. Die begrijpt ook wel dat je bij premium-vrouwen niet met een matig salaris aan kan komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ce heeft genoeg salaris om daar geen last van te hebben lijkt me.
Anders is hij niet goed genoeg voor cali.
Vooralsnog valt het dit jaar reuze mee. Vorige week 3 dagen weggeweest; begin volgende maand 3 dagen en verder zo min mogelijk op de planning staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is wat je nu doet niet veel in het buitenland zijn?
Goeie managerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn manager was erg begripvol toen ik uitlegde dat ik om die reden salarisverhoging wilde hebben. Die begrijpt ook wel dat je bij premium-vrouwen niet met een matig salaris aan kan komen.
Je krijgt deze maand 20% en dan hebben we het later wel over de rest!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Opdrachtgevers met cashflowproblemen
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn manager was erg begripvol toen ik uitlegde dat ik om die reden salarisverhoging wilde hebben. Die begrijpt ook wel dat je bij premium-vrouwen niet met een matig salaris aan kan komen.
Run, Forrest!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt deze maand 20% en dan hebben we het later wel over de rest!
Nee, minimaal 25 cm.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook de helft zwart betalen?
Smakelijkquote:
Lekker middag met de kinders?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eet ze.![]()
Vrij,nu thuis en verbrande tostie
Nee MTB, lange training heb er zin aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker middag met de kinders?
Hierquote:
Nu moet je ook je knotje uit je haar halenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben mijn MacBook vergeten mee te nemen naar de zaak waar ik nu zit.
Dan maar een beetje aan je baard plukktin dat hippe koffietentje?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben mijn MacBook vergeten mee te nemen naar de zaak waar ik nu zit.
En je houthakkersshirt wisselen voor een normaal shirtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu moet je ook je knotje uit je haar halen
Nee joh ruitbroek, bretels en baard toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb ik ook allebei nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar een beetje aan je baard plukktin dat hippe koffietentje?
Nephipster. Apple onwaardigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik ook allebei niet
Ik heb zelf een redelijk premium salaris dus komt goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Vooralsnog valt het dit jaar reuze mee. Vorige week 3 dagen weggeweest; begin volgende maand 3 dagen en verder zo min mogelijk op de planning staan.
Is wel eens erger geweest.
Daar gaat zn loonsverhoging.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb zelf een redelijk premium salaris dus komt goed
#nogolddigger
Jaquote:
A.....a strong independent woman?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik wel een vrouw voor terug die voor haarzelf kan zorgen.
Ook wat waard.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg ik wel een vrouw voor terug die voor haarzelf kan zorgen.
^^quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook wat waard.
Ok wanneer kom je naar Nijmegen voor drankjes doen?
Binnenkort.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook wat waard.
Ok wanneer kom je naar Nijmegen voor drankjes doen?
Sst, m'n SE wat doe je.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet net als Air de verkeerde sliden he.
Oh sorry. Cali wil wel helpen met de voorbinddildo.quote:
In fiscushouding?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net even allemaal belastingshit overgemaakt en aan de ene kant wil ik in fetushouding gaan liggen en aan de andere kant wil ik shoppen.
Alles wat nu over is, is dan toch sowieso van jou?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net even allemaal belastingshit overgemaakt en aan de ene kant wil ik in fetushouding gaan liggen en aan de andere kant wil ik shoppen.
Nee moet nog over 2019 betalenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles wat nu over is, is dan toch sowieso van jou?
Oh ja. Gedoe.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet nog over 2019 betalen
Het houdt nooit op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet nog over 2019 betalen
Heb je eindelijk je agenda geopend.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft de datums voor het uitkiezen.
Met een ZZP'er erbij is dat wel een groot feest inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja. Gedoe.
Wel fijn, mijn belastingaangifte wordt dit jaar door de boekhouder van KM gedaan.
Heb al wel een voorschotje betaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja. Gedoe.
Wel fijn, mijn belastingaangifte wordt dit jaar door de boekhouder van KM gedaan.
Wel een makkelijk jaar, 2019, alleen 2 werkgevers maar verder geen gekkigheden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een ZZP'er erbij is dat wel een groot feest inderdaad.
Dit jaar zijn er ook wat dingen veranderd maar hoop dat ze bij de Belastingdienst zo slim zijn om dat zelf al te weten.
Als je samen aangifte doet kun je wel wat schuiven waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel een makkelijk jaar, 2019, alleen 2 werkgevers maar verder geen gekkigheden.
harde wind?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Aww
https://nos.nl/artikel/23(...)wege-harde-wind.html
Ja, goed héquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je agenda geopend.
Ik wel, krijg toch altijd alleen maar geld terugquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga geen aangifte doen hoor dit jaar. Ze bekijken het maar lekker. Ze gaat dat geld maar bij mevrouw Visser halen.
Dat is dan wel lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel, krijg toch altijd alleen maar geld terug
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Dit was niet mijn meest productieve week.
Hier ook de HRAquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel, krijg toch altijd alleen maar geld terug
Mooi, extra excuus om op de bank te blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Aww
https://nos.nl/artikel/23(...)wege-harde-wind.html
Rijke boi gespot, beetje je HRA jaarlijks vangen.quote:
Soort van extra vakantiegeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ja
Nog even van genieten, nu het nog kan
Ja kut is datquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van extra vakantiegeld.
Heb m'n hypotheek wel om laten zetten eind van het jaar dus ben nu minder (rente) aan het betalen. Krijg ik ook minder terug.
Ik wacht tot het moment dat je geld toe krijgt voor je hypotheek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van extra vakantiegeld.
Heb m'n hypotheek wel om laten zetten eind van het jaar dus ben nu minder (rente) aan het betalen. Krijg ik ook minder terug.
negatieve rentequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht tot het moment dat je geld toe krijgt voor je hypotheek.
JAAAAquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan hoeren neuken nooit meer werken.
Hoersubsidiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Of worden er nu geen hoeren geneukt?
quote:
Niet door Q want die is z'n flexwerkplek kwijt.quote:
Iedere dag halen ze 1 stoel weg en als de muziek stopt moet iedereen snel gaan zitten daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet door Q want die is z'n flexwerkplek kwijt.
Hoempapa muziekje d'rbijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag halen ze 1 stoel weg en als de muziek stopt moet iedereen snel gaan zitten daar.
Geen wonder dat die man om half 8 in de ochtend al aan het bier gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch elke ochtend?
Indrinken om naar je werk te gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen wonder dat die man om half 8 in de ochtend al aan het bier gaat
Nou het is dat ik de weg op moetquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Indrinken om naar je werk te gaan
Fins ontbijtje moet kunnen toch?quote:
Dat is wel een pro-tip zeg!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het rijden drinken; dan ben begint het te werken zodra je op kantoor bent.
Morgen mag ikquote:
Niet te kort hèquote:
Ik straks ookquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat geouwehoer achter de rug heb
In dit huis zit al al 35 jaar dezelfde keuken, helemaal prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat geouwehoer achter de rug heb
Weer geld teveel?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Puntjes-op-de-i voor een nieuwe keuken en als alles goed bevalt een krabbel zetten.
Rijk bankvolk ook allemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze doen alles om onder de vermogensrendementsheffing te blijven.
Koken is toch overrated. Je kunt pasta ook gewoon in de waterkoker gooien, net zoals je gedragen ondergoed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
In dit huis zit al al 35 jaar dezelfde keuken, helemaal prima.
quote:
Ff een appgroep aanmaken zodat Cali maar een keer een foto hoeft te sturen?quote:
Kort pittig roodquote:
Ik zou alleen niet dezelfde daar voor gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koken is toch overrated. Je kunt pasta ook gewoon in de waterkoker gooien, net zoals je gedragen ondergoed.
Prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ff een appgroep aanmaken zodat Cali maar een keer een foto hoeft te sturen?
Alle nudies moeten er ook zeker in?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ff een appgroep aanmaken zodat Cali maar een keer een foto hoeft te sturen?
Doe die maar gewoon privé.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Alle nudies moeten er ook zeker in?
Blijf die maar gewoon doorsturen naar mij. Ben nog in blijde afwachting van je weekly weekend nudie trouwensquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe niet anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koken is toch overrated. Je kunt pasta ook gewoon in de waterkoker gooien, net zoals je gedragen ondergoed.
Heb je geld te veel ofzo. Zelfde water.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet dezelfde daar voor gebruiken.
Nieuwe keukens, twee waterkokers. Rijk gebeuren hier.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geld te veel ofzo. Zelfde water.
Alleen degene waar je alleen op staat aub.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Water? Waarom niet met tomatensoep? Dan heb je ook nog lekker soepje erbijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja en dan vallen die vlekken van de rode klats ook niet meer op.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Water? Waarom niet met tomatensoep? Dan heb je ook nog lekker soepje erbij
Oh ja, dat koker wordt toch alleen gebruikt om de pasta te garen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja en dan vallen die vlekken van de rode klats ook niet meer op.
Ideaal!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja en dan vallen die vlekken van de rode klats ook niet meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |