Ik ben ook blij dat ik niet meer naar buiten hoef vandaag, behalve misschien zometeen nog een fles wijn halen, maar dat is maar nog geen 5 minuten fietsen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Jezus wat een geluk dat ik nu niet door de regen moet
heel handig ik stop altijd alles in mijn kontzakquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwste generatie telefoons waarbij je het beeldscherm kan buigen?
Die had ik binnen een uur stuk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwste generatie telefoons waarbij je het beeldscherm kan buigen?
Nog nooit geprobeerd en ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan je al kopen. Smartlocksquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
Bij auto's hebben ze dat al, nu nog bij woningen
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
Of eigenlijk wil ik gewoon een digitaal slot zonder sleutel
De centrale deur van dit complex gaat open via een zogeheten druppel. Je houdt je druppel voor een scanner en de deur gaat open.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
Bij auto's hebben ze dat al, nu nog bij woningen
Nu al gekocht?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Vind die S20 plus echt wel een fijn toestel, die blijft een tijdje bij me wonen.
UI heeft alles altijd allang voor het mogelijk is!quote:
Maar?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf. Die wilde ik laatst eigenlijk ook kopen
Voor welk systeem?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:54 schreef Karzai het volgende:
ongeveer 100-200 euro om dat te installeren
voor je hele huis? Is dat een beetje veilig?quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:54 schreef Karzai het volgende:
ongeveer 100-200 euro om dat te installeren
ja een slotje met een sleutel hebben ze ook zo openquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor je hele huis? Is dat een beetje veilig?
Mag ik niet naar toequote:Op donderdag 20 februari 2020 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.veiligheids-sloten.nl/Smartlocks-Entr
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.veiligheids-sloten.nl/Smartlocks-Entr
ZO veilig was nou ook weer niet de bedoelingquote:Forbidden
You don't have permission to access this resource.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
ZO veilig was nou ook weer niet de bedoeling
Forbiddenquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:01 schreef Karzai het volgende:
https://www.veiligheids-sloten.nl/
onder het kopje smartlocks
1 slotquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor je hele huis? Is dat een beetje veilig?
Oh ja dat wil ik ook nog eens.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:08 schreef Karzai het volgende:
Ik heb al een bel met een cameraatje
Hoe danquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ik heb serieus een blaar in mijn keel van het Turks stoombad
Hoe kan dat nou weer manquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Tegen de huig ja?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is by far het heetste Turks stoombad dat ik ken. Het ruikt wel lekker, naar Yasmin jasmijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat ik van heet hou maar dit gaat wat ver
Ouch.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merkte het pas toen ik wat dronk
Besloot toch maar geen eigen geld in zakelijke telefoon te stekenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn favoriete bezorgpizzaboer heeft het recept van mijn favoriete pizza veranderd
Kun jij uitleggen hoe zon vingerscanner werkt?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat wil ik ook nog eens.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn favoriete bezorgpizzaboer heeft het recept van mijn favoriete pizza veranderd
Nee. Ik heb er ook eentje. Werkt best primaquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kun jij uitleggen hoe zon vingerscanner werkt?
Gr gr newbie
Begin je eigen beignet en bitterballen bezorgservice op je scooterquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
Net zoals ze bij dominos de chocolade beignets weg hebben gehaald. Das de reden waarom ik pizza bestelde
kutbaanquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin je eigen beignet en bitterballen bezorgservice op je scooter
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
Net zoals ze bij dominos de chocolade beignets weg hebben gehaald. Das de reden waarom ik pizza bestelde
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met aanbellen tijdens het bezorgen een lustopwekkend dansje doet
Eetlustopwekkend hequote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met aanbellen tijdens het bezorgen een lustopwekkend dansje doet
Dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scooter vol met ledstrips!
Ga door!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scooter vol met ledstrips!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je dan je scooter parkeert, die kist open doet en de bitterballen ter plekke frituurt
Stuur haar een DM dan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heb ik ook zin in bitterballen
Bitterbal bikiniquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel in bitterbalpak op je scooter!
Nee joh duurt veel te lang man vanut Den haag op die skoeter hierheenquote:
Is niet heel erg gestroomlijnd hequote:Op donderdag 20 februari 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel in bitterbalpak op je scooter!
Maar wel lekker warmquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is niet heel erg gestroomlijnd he
Ledstrip?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
jezus vergeet ik de belangrijkste app op mijn telefoon![]()
Die voor mijn ledstrip
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Seks in een ledstriphemelbed, alsof je drie hoog achteraf in Krakau ligt te wippen met een slanke dame die naar zuurkool ruikt
Waarom veranderd mijn achtergrond constant Samsung insiderquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Seks in een ledstriphemelbed, alsof je drie hoog achteraf in Krakau ligt te wippen met een slanke dame die naar zuurkool ruikt
Is het dan nog wel lekker?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Even lunchbox voor morgen klaarmaken en dan darts kijken
Eeeuhm instellingen ergens.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom veranderd mijn achtergrond constant Samsung insider
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm instellingen ergens.
Elke keer als ik em oppak is die anders. Dacht dat ik gek werd :pquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vinger tijdje stil houden op je scherm en dan achtergronden en thema's?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke keer als ik em oppak is die anders. Dacht dat ik gek werd :p
Ah hij staat op multipack.
Paar luchthappers, spoilertjequote:Op donderdag 20 februari 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is niet heel erg gestroomlijnd he
Een wat?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Iemand hier met goede tips over een soundbar?
Samsungquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Sennheiserquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:43 schreef Koen66 het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)html#product-reviewsquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Zoek een goed geluid voor de tv en het liefst goede ondersteuning voor Spotify en internet radio
Mwah max iets van euro of 600 ofzo. Geef er geen 2500 aan uit (sennheiser)quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
Maar belangrijker: hoeveel geld wil je er op stuk slaan?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie dat ding nķg op mijn facebooktijdlijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen jullie je de struisvogellamp nog herinneren?
Je kan de collectie uitbreiden met nog een vogel![]()
https://scontent-amt2-1.x(...)71acf4c0&oe=5EC00EDD
Vlg mij is Bose overrated.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah max iets van euro of 600 ofzo. Geef er geen 2500 aan uit (sennheiser)
Samsungquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah max iets van euro of 600 ofzo. Geef er geen 2500 aan uit (sennheiser)
Die sonos boxen geven wel een gruwelijk geluid, maar ik vind ze er qua design niet echt goed uitzien. Zien er beetje lomp uit imo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vlg mij is Bose overrated.
Dan zou ik voor Samsung Harman Kardon lijn gaan.
Of Sonos.
103quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bang & Olufsen
Harman Kardon had ik ook nog niet. 103 nu al![]()
103?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Bang & Olufsen
Harman Kardon had ik ook nog niet. 103 nu al![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben een beetje bang voor de prijsstellingquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze klinkt heerlijk vol.
BANG & OLUFSEN BeoSound Stage
Niks voor jou joh. Is premium.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor de prijsstelling
Ben niet meer zo'n geluids purist als vroegerquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor jou joh. Is premium.
Ik luister internet radio en Spotify via mijn Sonos one. Volgens mij heb je daar ook een soundbar versie vanquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Zoek een goed geluid voor de tv en het liefst goede ondersteuning voor Spotify en internet radio
Sonos Beam zie ikquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik luister internet radio en Spotify via mijn Sonos one. Volgens mij heb je daar ook een soundbar versie vantopspul.
Gwn een geluidsbalk dat de standaard boxen van je tv vervangtquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat een soundbar is
Ah!quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gwn een geluidsbalk dat de standaard boxen van je tv vervangt
Maar alle reviews lezende lijkt Sonos wel topquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zijn verschillende versies zo te zien.
Ja maar da's geloof ik een achterhaald concept zonder Bluetoothquote:
Geen idee, ik gebruik nooit bluetooth. Spotify gaat via wifi.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar da's geloof ik een achterhaald concept zonder Bluetooth
Ik lees steeds Bram en denk dan 'heet hij Bram? Wie is Bram?'quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik nooit bluetooth. Spotify gaat via wifi.
Beam heeft ook Alexa/google
https://www.google.com/am(...)onos-playbar.amphtml
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
All I wanna do is strip LED to you
Ahja, ik ben de auto gewend, daar connect Spotify via Bluetoothquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik nooit bluetooth. Spotify gaat via wifi.
Beam heeft ook Alexa/google
https://www.google.com/am(...)onos-playbar.amphtml
LED Strippelin? Ja daar begon ik ongeveer meequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Is LED zeppelin al langsgekomen?
Ohquote:
Best veel, geLED op dat het een vakantie is. Liep het lekker licht?quote:
Morgen met mijn nieuwe, fleurige schoentjes nog veel lichter. Led maar op!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Best veel, geLED op dat het een vakantie is. Liep het lekker licht?
Led Budapest shine with ya new shoes ye ol hipsterquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen met mijn nieuwe, fleurige schoentjes nog veel lichter. Led maar op!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Led Budapest shine with ya new shoes ye ol hipster
Ga je strippen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen met mijn nieuwe, fleurige schoentjes nog veel lichter. Led maar op!
Oh dat klinkt best lekker!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Radler met kersensmaak. Heerlijk ranzig
Zat @Budapestenaar daar niet in?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:05 schreef Karzai het volgende:
Vliegende doodskisten die boeings, zit even zembla te kijken
Ja manquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje als kriek maar dan zoet. Klokt lekker weg
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zat @:Budapestenaar daar niet in?
eerst strippen tochquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een sletterrige OostblokLED bestellen voor op je hotelkamer en helemaal aan gort ledden.
Soproni Radler, even onthouden dan!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja man
Kersen![]()
Alcohol![]()
Alcohol en kersen![]()
Tot ze blauw ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een sletterrige OostblokLED bestellen voor op je hotelkamer en helemaal aan gort ledden.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot ze blauw ziet.En dan groen.
En dan rood.
Tot het LEDje uit is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan rood.
Al een avond lang lolquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
Blij dat jullie zo genieten van mijn ledstrip
Roxanne, put on the LED light.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan rood.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Klijg nog een splaakgeblek dool die leds van bittelbal.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
Trap afgeschuurd, verf en trap tapijt binnen gekregen en tapijt al op maat gesneden. Als alles mee zit moet het maandag of dinsdag af komen
Als ik er zin in heb kan ik wel redelijk klussen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klinkt alsof jij twee rechterhanden hebt!
Ieuw.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Radler met kersensmaak. Heerlijk ranzig
Dat helpt zekerquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb kan ik wel redelijk klussen.
Helpt ook mee dat mijn vader in de bouw werkt en ik vroeger hele zomer vakanties heb meegewerkt met hem en daarna goede 5 jaar een technische baan heb gehad
Op kriek maar dan zoetquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ieuw.
Lijkt het op sinaasappelsapbier?
Jij mag pas als laatstequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik zwaai alleen maar. Lig al wel op bed
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kraanwater is niet lekker hier
ah dat klinkt niet lekker nee :pquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit een heel klein beetje chloor in.
Moet je in bv Miami kijken, da's helemaal een chloor bendequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit een heel klein beetje chloor in.
Nopequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat klinkt niet lekker nee :p
En dat in een rijk land als de VSquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je in bv Miami kijken, da's helemaal een chloor bende
Trustequote:Op donderdag 20 februari 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope
Ik taai af
Slaap lekker!
Is bijna overal ter wereld, behalve in Nederland. Nederlands kraanwaterquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moet je in bv Miami kijken, da's helemaal een chloor bende
Landen om ons heen toch ook prima drinkbaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is bijna overal ter wereld, behalve in Nederland. Nederlands kraanwater![]()
Heel de VS sowieso, is wettelijk gereguleerd dat er een bepaald percentage chloor aan het kraanwater moet worden toegevoegd, zelfs van schone bronnen hoog in de bergen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
NYC ook als ik me goed herinner.
Hmm, te lang niet op eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Landen om ons heen toch ook prima drinkbaar
Ligt aan de regio, vorig jaar in Jura en Languedoc geweest, goed te drinken. Spanje daarentegen heeft vaak smerig drinkwaterquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, te lang niet op eigenlijk. Maar in Frankrijk is het ook van dat smerige chloorwater.
Ik ben altijd weer blij als ik thuis ben, we hebben hier heerlijk keihard (kalkrijk) waterquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt aan de regio, vorig jaar in Jura en Languedoc geweest, goed te drinken. Spanje daarentegen heeft vaak smerig drinkwater
Technisch aangelegd zijn is ook niet alles. Als mensen door krijgen dat je beetje handig bent sta je binnen de korste keren onder speed dial TDquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat helpt zekerIk heb van die poezelige kantoorhanden
Idioot land eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de VS sowieso, is wettelijk gereguleerd dat er een bepaald percentage chloor aan het kraanwater moet worden toegevoegd, zelfs van schone bronnen hoog in de bergen.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch aangelegd zijn is ook niet alles. Als mensen door krijgen dat je beetje handig bent sta je binnen de korste keren onder speed dial TD
Geen legionellaquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de VS sowieso, is wettelijk gereguleerd dat er een bepaald percentage chloor aan het kraanwater moet worden toegevoegd, zelfs van schone bronnen hoog in de bergen.
Ja maar dat is onderzoek door een vrouw.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht van wel?
https://www.google.com/am(...)tegen-legionella.amp
Hooiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:40 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
Het is echt misdadig vroeg gewoon
Dit is niet best.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Eindhoven vandaagtief maar op met je karnaval
dat zal nu toch nog wel meevallen vergeleken met de komende dagen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Eindhoven vandaagtief maar op met je karnaval
vandaag is nog bijna niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zal nu toch nog wel meevallen vergeleken met de komende dagen?
Ik denk dat ik de 2000 niet eens haal vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel op voor de eerste fatsoenlijke score op de stappenteller want in Delft is het veel verder lopen van station naar werk dan in Eindhoven. Ik ga voor de 10.000 stappen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |