Ik zei dat ik er iets van af weet. Ik deed het applicatiebeheer op een tekentechnische afdeling.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook weer grappig hoe de fuck weet jij iets van de applicaties waar ik alles van weet
Eh ja er zaten wel wat dingetjse bij, maar ik moest dat hele menu en zo ook nog eens in het Spaans leren ..quote:
PAROOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toen ik zegmaar een jaar of 18 was dacht ik dat IT ook iets voor me was, tot dat ik 20 jaar oude machines moest leren programeren, en ik pascal moest leren terwijl iets als java al redelijk te gebruiken viel.
Hahaha Nou rouw advertenties gaan soms misquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan: helaas is opa dood en de erfenis viel wat tegen.
In Comic Sans.
op de middelbare kreeg ik een 7 ipv een 10 omdat ik in basic het draw in plaats van het pset commando gebruikte, en de snel opgeleide leraar het commando niet begreep.quote:
Niet? Iedereen kent Paroquote:
De Unix pc's waren klote.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toen ik zegmaar een jaar of 18 was dacht ik dat IT ook iets voor me was, tot dat ik 20 jaar oude machines moest leren programeren, en ik pascal moest leren terwijl iets als java al redelijk te gebruiken viel.
Basic. Mijn eerste programmaquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
op de middelbare kreeg ik een 7 ipv een 10 omdat ik in basic het draw in plaats van het pset commando gebruikte, en de snel opgeleide leraar het commando niet begreep.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wel, is lief, niet zeiken tegen hem.
Ik had een autotje laten rijdenquote:
Ik vond Unix wel leuk om mee klooien. Ik had uitgevonden hoe je programma's kon openen en bedienen op de PC's van anderen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Unix pc's waren klote.
De coedag (courant van de dag) ging nog met ponskaarten. Heerlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:12 schreef chufi het volgende:
In 83 of zo Pascal moeten leren .. Ging met domme terminals en ponskaarten...
Niet dat je er tegenwoordig op je CV mee kan pronken though.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
DBase, lotus123, wp 4.2, msdos, basic, allemaal geleerd vroeger, nu alles vergeten.
O god, als ik daar nog aan denk.quote:
Nope, heb er geen reet meer aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet dat je er tegenwoordig op je CV mee kan pronken though.
We?quote:
Jij was Tesla ver vooruitquote:
Nee RTL7 ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik niet, mischien op npo
Huh, wat?quote:
wat?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
de cijfers horen aan het begin van de regel
quote:
Niet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet dat je er tegenwoordig op je CV mee kan pronken though.
Office ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb dat gewoon vervangen op mijn cv door excel, access, word etc
Moet ik misschien ook maar eens doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Nee..alles los opsommen staat imposanterquote:
en voor een eurotje of 200 een of ander cursusboek met een micfrosoft certificaat gevolgd ws.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb en hoop trucjes geleerd mbt tot autocad maar daar heb ik ook geen ene reet meer aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee..alles los opsommen staat imposanter
Ik heb alleen een diploma voor die oude programma's maar zoveel verschilt het allemaal niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en voor een eurotje of 200 een of ander cursusboek met een micfrosoft certificaat gevolgd ws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |