Denk wel wie je bedoelt .. zo is het levenquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef mario390 het volgende:
weer 2 vriienden op facebook weiniger,en is overleden de kenn jullie
Ze zijn vooral druk met incompetent zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alle IT van de overheid is een zootje en kost een vermogen
Soms denk ik echt wat doen ze in gods naam daar.
Oh das triest maar wie dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef mario390 het volgende:
weer 2 vriienden op facebook weiniger,en is overleden de kenn jullie
Ik heb bij een groot bedrijf gewerkt. En het gaat de verkeerde kant op. Managers zijn mannetjes en vrouwtjes die megod niet weten hoe het bedrijf in elkaar zit. Ze pochen met Amerikaanse middelen en trainingen waar niemand mee gebaad is. Het is demotiverend en zo help je een bedrijf naar de klotequote:Op donderdag 20 februari 2020 18:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zijn vooral druk met incompetent zijn.
En 2 vrouwen die samen dansenquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
in wien hoor met de tutti-muti
in brasil heeft vandaag ivy als zij naar toilet ging sangue verlorenquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk wel wie je bedoelt .. zo is het leven
Poep en piesquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
in brasil heeft vandaag ivy als zij naar toilet ging sangue verloren
Coolquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:33 schreef mario390 het volgende:
en video van zeer grappige szenes uit de internet van me naar chufi gezendet en dann hier her
[ afbeelding ]
Word echt verschrikkelijk schoppers die lui, snel scoren hopelijkquote:
We gaan het zien .. Ze moeten zelf rustig zien te blijven iigquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word echt verschrikkelijk schoppers die lui, snel scoren hopelijk
En de pms gewoon skippen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee hij schakelt weer over op maandverband
Ja dusquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen idee hij schakelt weer over op maandverband
jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:43 schreef mario390 het volgende:
hebben jullie dat video gezien nu??ß
quote:
Heel herkenbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb bij een groot bedrijf gewerkt. En het gaat de verkeerde kant op. Managers zijn mannetjes en vrouwtjes die megod niet weten hoe het bedrijf in elkaar zit. Ze pochen met Amerikaanse middelen en trainingen waar niemand mee gebaad is. Het is demotiverend en zo help je een bedrijf naar de klote
met van die geeltjes en zo ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.
Bij ons is Scrum en Agile het helemaal. Ondertussen ben ik soms drukker met overleggen dan met ontwikkelen. Gaat nergens over.
Ja, exact.quote:
Ik heb helemaal de ballen verstand van systeembeheer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, exact.
En een backlog die ondertussen de lengte van een pleerol krijgt.
Laat me verdomme gewoon simulatorscenario’s bouwen en leermiddelen ontwikkelen. De daily standup weet ik wel te ontlopen gelukkig.
Het is lijkt wel een soort van "hoe demotiveer ik" ipv opbouwend. Altans zo ervaarde ik hetquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, exact.
En een backlog die ondertussen de lengte van een pleerol krijgt.
Laat me verdomme gewoon simulatorscenario’s bouwen en leermiddelen ontwikkelen. De daily standup weet ik wel te ontlopen gelukkig.
Jij was er toch ook helemaal klaar mee?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is lijkt wel een soort van "hoe demotiveer ik" ipv opbouwend. Altans zo ervaarde ik het
Ik was geen systeembeheer maar applicatie engineerquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal de ballen verstand van systeembeheer.
Ja absoluutquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij was er toch ook helemaal klaar mee?
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar weet ik wel iets van. Mijn ervaring is hoe groter de IT afdeling hoe erger dat het is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was geen systeembeheer maar applicatie engineer
Wel grappig is dat "men" denkt dat IT iets is wat je allemaal moet weten. Nee ik weet niet wat er met je laptop mis is en nee ik weet niks van netwerk dus .......quote:
Meestal zijn de mensen die er echt een primaire taak aan hebben, zoals de scrummasters, erg enthousiast. De rest: whatever...quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is lijkt wel een soort van "hoe demotiveer ik" ipv opbouwend. Altans zo ervaarde ik het
Dat is ook weer grappig hoe de fuck weet jij iets van de applicaties waar ik alles van weetquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar weet ik wel iets van. Mijn ervaring is hoe groter de IT afdeling hoe erger dat het is.
Helpdeskquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
IT is toch zoiets waarvoor je zeg maar dagelijks op de hoogte moet blijven om mee te kunnen doen?
Ja ik werd in Spanje bij mn schoonfamilie gelijk overal bijgehaald toen ze een computer introduceerden op de zaak.. Zat ik overlijdenskaarten te maken in word ...quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel grappig is dat "men" denkt dat IT iets is wat je allemaal moet weten. Nee ik weet niet wat er met je laptop mis is en nee ik weet niks van netwerk dus .......
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik werd in Spanje bij mn schoonfamilie gelijk overal bijgehaald toen ze een computer introduceerden op de zaak.. Zat ik overlijdenskaarten te maken in word ...
Toch wel met Clip Art he.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik werd in Spanje bij mn schoonfamilie gelijk overal bijgehaald toen ze een computer introduceerden op de zaak.. Zat ik overlijdenskaarten te maken in word ...
Oh fuckquote:
Pons kaarten zijn ook leukquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Toen ik zegmaar een jaar of 18 was dacht ik dat IT ook iets voor me was, tot dat ik 20 jaar oude machines moest leren programeren, en ik pascal moest leren terwijl iets als java al redelijk te gebruiken viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |