Zonder Slob en ondergetekende had WLR niet bestaan, beetje respect graag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moderatorschap is per definitie niet iets wat je moet ambiëren. Dan maakt het niet eens uit welke kwelling je op je bord krijgt.
dat was slim gespeeld door de FA'squote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder Slob en ondergetekende had WLR niet bestaan, beetje respect graag.
Is toch ook voor iedereen beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dat was slim gespeeld door de FA'sAls jullie je WLR forum willen, dan zorg je ook maar voor mods.
Nou, bij Corona kun je beter wel afstand bewaren...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:26 schreef VoMy het volgende:
Beter mods uit eigen kring dan mensen met een afstand tot het onderwerp ja.
Een beetje buitenspel is geen buitenspel.quote:“Ik vind in de eerste plaats dat de buitenspellijn dikker moet worden”, vertelde Ceferin in de aanloop naar de Nations League-loting in Amsterdam. “Door die dunne lijn staat een speler nu soms één centimeter buitenspel. Die lijn moet dus dikker.”
Daar wordt het toch alleen maar onduidelijker van?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een beetje buitenspel is geen buitenspel.
Met een dikkere lijn staat de speler met hetzelfde gemak met 1 centimeter in die lijn of er voor. Daar heeft de dikte van de lijn precies 0 invloed op.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een beetje buitenspel is geen buitenspel.
Tenzij je de lijn zo breed maakt als de lengte van het veld natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Met een dikkere lijn staat de speler met hetzelfde gemak met 1 centimeter in die lijn of er voor. Daar heeft de dikte van de lijn precies 0 invloed op.
Iedereen buitenspel of juist niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tenzij je de lijn zo breed maakt als de lengte van het veld natuurlijk.
twitter:PGKroeger twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 14:28:52Alleen bij onze beminde zuiderburen......😂👌🍻 https://t.co/aCbqSYfNKi reageer retweet
Wist jij dit @showtimer ?twitter:op1npo twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:30:00Dione de Graaff en @renevdheijden hebben beiden gehoorproblemen, net als ruim twee miljoen andere Nederlanders. Ze pleiten voor meer aandacht dan de campagnes in het verleden. https://t.co/fdUy5AZA0u reageer retweet
Dat van Dioon is al eerder in de publiciteit geweest. Rene ken ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:37 schreef Slobeend het volgende:
Wist jij dit @:showtimer ?twitter:op1npo twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:30:00Dione de Graaff en @:renevdheijden hebben beiden gehoorproblemen, net als ruim twee miljoen andere Nederlanders. Ze pleiten voor meer aandacht dan de campagnes in het verleden. https://t.co/fdUy5AZA0u reageer retweet
Ik doelde inderdaad op Dioon.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat van Dioon is al eerder in de publiciteit geweest. Rene ken ik niet.
Nog een paar maanden wachten dan is COR niet meer jaloers.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
COR is wel jaloers op zulke cijfers overigens.
Ben jij een doemdenker?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een paar maanden wachten dan is COR niet meer jaloers.
Nee, ik denk dat het eigenlijk niet zo'n vaart zal lopen, ik was wat sarcastisch. Maar aan verdere verspreiding valt nu denk ik weinig meer aan te doen.quote:
Daarvoor moet je in het doping topic zijnquote:
Aangezien het op Tenerife en Lanzarote is opgenomen door een Duitse DJ die er in de Ballermann scene veel geld mee heeft verdiend... is het net zo iets als Brandend Zand zingen maar Italiaanse namen gebruiken.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat de doorsnee Ecuadoraan het nummer Ecuador van Sash! helemaal niet kent? Ik stond perplex.
Rellende is weer bezig geweest?twitter:Meteo_Pyrenees twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:34:25Autre illustration sur l’ #a64 cet après-midi entre #orthez et #pau #bearn #tempetemyriam 📷J Palhares https://t.co/8jW5QNpSK1 reageer retweet
Ik word wel op een idee gebracht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef Felagund het volgende:
Rellende is weer bezig geweest?twitter:Meteo_Pyrenees twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:34:25Autre illustration sur l’ #a64 cet après-midi entre #orthez et #pau #bearn #tempetemyriam 📷J Palhares https://t.co/8jW5QNpSK1 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mani89Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Bijna net zo lachwekkend als de haarlijn van Lebron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Koffieplantstradamus had wederom gelijk.
Ach ach achquote:
Wat zijn die mini frikandellen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben de renners wel echt topeten in quarantaine.
Dit is niet contractueel vastgelegd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Ach ach achDe dagen van mooie Juul zijn geteld.
Kinderachtig hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is niet contractueel vastgelegd.
Nee, wel naar natte wind. Waarom blijven ze Tankink uitnodigen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan jullie kijken naar Tom fietst?
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 04-03-2020 om 07:56:06Vanavond zijn we er weer! Extra Time Koers, 21u20, @canvastv | @sporza_koers | @sporza. Met volgende 4 spraakwatervallen: @josedecauwer, @bramtankink, @VCampenaerts & @yveslampaert. Dat gaat wat geven! 👊 https://t.co/mdHSM7CRbY reageer retweet
Was maar een grapje hoor. Als je wat leuks uitkiest draag ik hem in volle glorie. Extra Time geeft op mij altijd de indruk dat je direct na de uitzending wordt omgelegd als je een mening durft te hebben. Pas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor.
[..]
Nee, wel naar natte wind. Waarom blijven ze Tankink uitnodigen?
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 04-03-2020 om 07:56:06Vanavond zijn we er weer! Extra Time Koers, 21u20, @:canvastv | @:sporza_koers | @:sporza. Met volgende 4 spraakwatervallen: @:josedecauwer, @:bramtankink, @:VCampenaerts & @:yveslampaert. Dat gaat wat geven! 👊 https://t.co/mdHSM7CRbY reageer retweet
Volkomen kut.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van het ESF-nummer @:Mani89
Het wordt niets zolang we Eefje de Visser niet inzenden.quote:
Eefje op het ESFquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wordt niets zolang we Eefje de Visser niet inzenden.
Ik denk dat het nummer van Dunken de enige is die ik in de komende 80 jaar serieus neem qua ESF-inzendingen.quote:
Emma Heesters ft. Bizzey.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wordt niets zolang we Eefje de Visser niet inzenden.
Il treni di trozeur genotquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat het nummer van Dunken de enige is die ik in de komende 80 jaar serieus neem qua ESF-inzendingen.
En?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan jullie kijken naar Tom fietst?
Ik moet het nog aanzetten. Deze harde werker komt net thuis. Heb jij wel gekeken?quote:
Het is nog bezig. Tommeke in een human interest formule klinkt net zo suf als het is denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet het nog aanzetten. Deze harde werker komt net thuis. Heb jij wel gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |