Ik word wel op een idee gebracht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef Felagund het volgende:
Rellende is weer bezig geweest?twitter:Meteo_Pyrenees twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:34:25Autre illustration sur l’ #a64 cet après-midi entre #orthez et #pau #bearn #tempetemyriam 📷J Palhares https://t.co/8jW5QNpSK1 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Mani89Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Bijna net zo lachwekkend als de haarlijn van Lebron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Mani89Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Koffieplantstradamus had wederom gelijk.
Ach ach achquote:
Wat zijn die mini frikandellen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben de renners wel echt topeten in quarantaine.
Dit is niet contractueel vastgelegd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Ach ach achDe dagen van mooie Juul zijn geteld.
Kinderachtig hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is niet contractueel vastgelegd.
Nee, wel naar natte wind. Waarom blijven ze Tankink uitnodigen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan jullie kijken naar Tom fietst?
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 04-03-2020 om 07:56:06Vanavond zijn we er weer! Extra Time Koers, 21u20, @canvastv | @sporza_koers | @sporza. Met volgende 4 spraakwatervallen: @josedecauwer, @bramtankink, @VCampenaerts & @yveslampaert. Dat gaat wat geven! 👊 https://t.co/mdHSM7CRbY reageer retweet
Was maar een grapje hoor. Als je wat leuks uitkiest draag ik hem in volle glorie. Extra Time geeft op mij altijd de indruk dat je direct na de uitzending wordt omgelegd als je een mening durft te hebben. Pas.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor.
[..]
Nee, wel naar natte wind. Waarom blijven ze Tankink uitnodigen?
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 04-03-2020 om 07:56:06Vanavond zijn we er weer! Extra Time Koers, 21u20, @:canvastv | @:sporza_koers | @:sporza. Met volgende 4 spraakwatervallen: @:josedecauwer, @:bramtankink, @:VCampenaerts & @:yveslampaert. Dat gaat wat geven! 👊 https://t.co/mdHSM7CRbY reageer retweet
Volkomen kut.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat vinden we van het ESF-nummer @:Mani89
Het wordt niets zolang we Eefje de Visser niet inzenden.quote:
Eefje op het ESFquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wordt niets zolang we Eefje de Visser niet inzenden.
Ik denk dat het nummer van Dunken de enige is die ik in de komende 80 jaar serieus neem qua ESF-inzendingen.quote:
Emma Heesters ft. Bizzey.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wordt niets zolang we Eefje de Visser niet inzenden.
Il treni di trozeur genotquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat het nummer van Dunken de enige is die ik in de komende 80 jaar serieus neem qua ESF-inzendingen.
En?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaan jullie kijken naar Tom fietst?
Ik moet het nog aanzetten. Deze harde werker komt net thuis. Heb jij wel gekeken?quote:
Het is nog bezig. Tommeke in een human interest formule klinkt net zo suf als het is denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet het nog aanzetten. Deze harde werker komt net thuis. Heb jij wel gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |