SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hier ook een recept van?? Klinkt super lekker!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen luitjes; sterkte met de kater, Pee!
Ik heb zomaar het idee dat het qua groenvoer wel goedkomt bij het avondeten vandaag..
[ afbeelding ]
Dille, spinazie, kervel, basilicum, peterselie, bieslook, knoflookstengels
Het plan: spinaziecrepes bakken en opvullen met kruidensalade, warmgerookte zalm en een lik zure room
Ik had toch wel gedacht dat jij al in de 30 was hoor..quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo even ergens ontbijten en dan naar oud Altea denk ik. Beetje toeristen.
Heb lange broek aan want geen 30+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
Wat aanrijding betreft: meisje is gaan stage lopen. Fiets is aan barrels en gaat naar fietsenmaker.
Autoruit kan zaterdagmiddag al worden vervangen ( i.p.v. 26 febr).
De foto’s zijn bijna kunst.
Vanuit binnen en van buiten:huh? hoe is de fiets ineens aan barrels als ze pijlsnel wegfietste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, dat was 30 m. in het donker wat ik zag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:14 schreef drakin het volgende:
[..]
huh? hoe is de fiets ineens aan barrels als ze pijlsnel wegfietste?
Vreselijk. het heet niet voor niks Poorly dressedquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat was 30 m. in het donker wat ik zag.
Daarna ketting eraf gegaan en lopend naar huis vader.
Dat rokje in OT had ik kunnen kopen, 30+ jaar geleden.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
Wat aanrijding betreft: meisje is gaan stage lopen. Fiets is aan barrels en gaat naar fietsenmaker.
Autoruit kan zaterdagmiddag al worden vervangen ( i.p.v. 26 febr).
De foto’s zijn bijna kunst.
Vanuit binnen en van buiten:Mooi dat je ruit al zo snel vervangen kan worden. Ik vond 26 februari al zo ver weg. Carglass is ook door je verzekering aangewezen als partner voor ruitschade? Als je bij een niet-partner gaat is je eigen risico vaak twee keer zo hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)Spoilers!
😎quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit herinnert me er aan dat mijn auto vanavond bij de garage afgeleverd moet worden. Bijna vergeten.
Best wel prima.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...kijkend naar de rokjesfoto zie ik ongelijke beenlengte vanwege knie op slot en knie in soepelgestrekte stand, en veel meer 😎 ...
Hoe is nu bij jou met heup en rug? (vergeten te vragen eind januari).
Vooraankondiging van Eliza: volgende week deel 2 betalen voor vakantie met
de Paas..
Gaaf is dat he?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef Candaasje het volgende:
Pfoe, schrikken Annex. Gelukkig toch met een sisser afgelopen!
@:Lonaa: ze zingt gewoon lekker mee![]()
(Doet me denken aan een of ander wolvenpark (van een inmiddels overleden bioloog, het park bestaat nog wel) in Duitsland, waar alle wolven op een gegeven moment begonnen te huilen. (Verschillende groepen). Ik stond er 2 meter vandaan, en je voelde het gewoon resoneren in je borstkas.(En het was mistig, regenachtig, in een woud, het was niet echt een duidelijk aangegeven park en in de directe omgeving kon je wandelen... ik ben benieuwd wat de verder onwetende wandelaars toen dachten
)
Zo'n filmpje heb ik ook gemaakt. Zonder gitaren en mijn zang dan, wel met wolvengehuil.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf is dat he?
Ik krijg hier iedere keer weer/nog steeds kippenvel van:
Het bleek overigens bij Dora toch wat anders te zijn. Ik denk dat er een Hele Gave Reu door de straat liep want ze snelde naar het raam en wilde naar buiten en ging daar ook joelen.![]()
Ze wilde ook niet met me spelen dus we zijn maar gaan wandelen om de zinnen te verzetten.
Ze is nog steeds onrustig. Ondanks uurtje wandelen en eten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo'n filmpje heb ik ook gemaakt. Zonder gitaren en mijn zang dan, wel met wolvengehuil.
Maar ik weet even niet hoe ik het hier op Fok! krijg (filmpje staat op mijn FB)
En lol @ Dora![]()
Arme hond, helemaal ondersteboven van die knappe kerel.
Altijd jouw schuld als automobilist, toch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
Dat ziet er best heftig uit @:AnneX . Wiens fout was het eigenlijk of vraagt de verzekering daar niet naar?
Ik heb ook he-le-maal geen zin, dus ik kan je niet helpen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik heb geen zin om te werken. Inspireer mij eens even.
Ik ga toch maar even kijken of ik nog een vakantie kan regelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook he-le-maal geen zin, dus ik kan je niet helpen.
Ohra vraagt naar de situatie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
Dat ziet er best heftig uit @:AnneX . Wiens fout was het eigenlijk of vraagt de verzekering daar niet naar?
Zeker. En dat in fietsstad 2018quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Altijd jouw schuld als automobilist, toch?
Gaan jullie elektrisch op vakantie? Waarheen is het plan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga toch maar even kijken of ik nog een vakantie kan regelen.
Ik heb geen idee waar we heen gaan. Een of ander eiland in april via Eliza. We hebben allebei te weinig tijd en interesse om een vakantie te zoeken eigenlijk. Het is dat het moet omdat het goed voor ons is en omdat het leuk is tegen de tijd dat we daar zijn. Maar zo veel gedoe...quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gaan jullie elektrisch op vakantie? Waarheen is het plan?
Ook nog alle pompen inplannen dan?
Elizaquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar we heen gaan. Een of ander eiland in april via Eliza. We hebben allebei te weinig tijd en interesse om een vakantie te zoeken eigenlijk. Het is dat het moet omdat het goed voor ons is en omdat het leuk is tegen de tijd dat we daar zijn. Maar zo veel gedoe...
Laat Eliza lekker maar het werk doen. Bevalt ons al jaren prima.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen idee waar we heen gaan. Een of ander eiland in april via Eliza. We hebben allebei te weinig tijd en interesse om een vakantie te zoeken eigenlijk. Het is dat het moet omdat het goed voor ons is en omdat het leuk is tegen de tijd dat we daar zijn. Maar zo veel gedoe...
👍🏼🇬🇷quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huisje op Kreta gevonden met barbecue en moestuin
Als je laat boekt en zo veel mogelijk filters activeert, blijft er niet heel veel over. Eigenlijk maar een stuk of 6. 3 Vielen af vanwege smaak.quote:
Er is zo godvergeten veel. Zo lastig kiezen tussen reisburo’s en opties.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je laat boekt en zo veel mogelijk filters activeert, blijft er niet heel veel over. Eigenlijk maar een stuk of 6. 3 Vielen af vanwege smaak.
Nou nog even zorgen dat J zijn collega om vervanging vraagt. En dat J dit inderdaad een goed idee vindt. Anders moet ik alleen.
Ik heb niet eens naar andere reisbureaus gekeken. Ik geloof het wel. Misschien kan ik wel iets beters vinden voor 100 euro minder. Misschien kost het me een halve dag zoeken. Daar word ik sacherijnig van, krijg ik hoofdpijn van en ik kan in die tijd geen geld verdienen. Ik hoor niets dan lovende verhalen over Eliza dus we doen dat gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zo godvergeten veel. Zo lastig kiezen tussen reisburo’s en opties.
Handigste is inderdaad bij een goed bekend staande te blijven.
Wat is dat toch? Halve wereld op de vlucht en andere helft is toeristisch op zoek of als gastheer/vrouw.
Ziet er comfortabel uitquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Annex, wat heftig!
Lonaaa, het leest alsof je constant tegen een griep aanhangt
Woningupdate?
Vorige week een spontane beter bed, bed gekocht... prima levering 18 mrt
Vanmorgen in de woonforum in Grongen gezocht voor 2 stoelen en een hoekbank...
Levertijden van bijna 4 maandenJe hebt showmodellen maar daar wil ge geld toe hebben
Ik weer naar huis en even naar Leenbakker , kom binnen, kijk naar rechts en toen https://www.leenbakker.nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ja heel saai allemaal maar ik hou er van. Levertijd? Kan gewoon op de datum wanneer het bed ook wordt geleverd.
Goede bezig! Ik ben nog steeds verrast over hoe leuk Leen Bakker is geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Annex, wat heftig!
Lonaaa, het leest alsof je constant tegen een griep aanhangt
Woningupdate?
Vorige week een spontane beter bed, bed gekocht... prima levering 18 mrt
Vanmorgen in de woonforum in Grongen gezocht voor 2 stoelen en een hoekbank...
Levertijden van bijna 4 maandenJe hebt showmodellen maar daar wil ge geld toe hebben
Ik weer naar huis en even naar Leenbakker , kom binnen, kijk naar rechts en toen https://www.leenbakker.nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ja heel saai allemaal maar ik hou er van. Levertijd? Kan gewoon op de datum wanneer het bed ook wordt geleverd.
quote:• “’s Nachts na tweeën…”: Zorg dat je veilig thuis komt. Ga niet alleen over straat als dat niet hoeft, dit geldt overigens ook vķķr twee uur ‘s nachts. Het klinkt misschien wat afgezaagd, maar met carnaval geldt zeker: samen uit, samen thuis. Zo voorkom je mogelijk dat je het slachtoffer wordt van bijvoorbeeld straatroof of geweld.
• “Er staat een paard in de gang…”: Je wilt niet dat iemand inbreekt en waardevolle spullen uit je huis steelt terwijl jij gezellig carnaval viert. Met een paar simpele tips en aanpassingen houd je inbrekers langer buiten:
o Leg kostbare spullen uit het zicht
o Laat een lamp aan
o Sluit alle ramen en doe de voor- en achterdeur op slot
o Heeft jouw woning een gedeelde voordeur (bijvoorbeeld in een studentenhuis)? Doe dan ook altijd je eigen voordeur of kamerdeur op slot als je naar buiten gaat.
• “Drinke drinke drinke, totteme zinke…”: Neem dit vooral niet te letterlijk! Spreek af wie de BOB is, let op elkaar, ga niet alleen naar de volgende feestlocatie of naar huis en bewaak je grenzen. Zo voorkom je een nat pak, een kater of erger.
• “Mien, waar is mijn feestneus?...”: Let goed op je spullen! Voorkom verlies of diefstal van je legitimatiebewijs, portemonnee of gsm.
• “En nou die hendjes de lucht in…”: Steek- en (nep)vuurwapens horen niet thuis in het uitgaansleven en dus ook niet tijdens carnaval. Bovendien zijn ze soms niet van echt te onderscheiden.
• “Annie, hou jij me tassie effe vast…” Hartstikke prima, maar zakkenrollers houden ook van carnaval vieren. Die gozer wil niet met je danse! Let dus goed op je waardevolle spullen.
ja bankkleur heel neutraal ( precies zoals ik benquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:Uniek...wat een leuke bank! heb je uitgekozen qua kleur en ontwerp. 👍🏼
EN “mag” de t.v. boomplank blijven?
Via Eliza???quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Huisje op Kreta gevonden met barbecue en moestuin
Mag ik een linkje naar Elizaquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb niet eens naar andere reisbureaus gekeken. Ik geloof het wel. Misschien kan ik wel iets beters vinden voor 100 euro minder. Misschien kost het me een halve dag zoeken. Daar word ik sacherijnig van, krijg ik hoofdpijn van en ik kan in die tijd geen geld verdienen. Ik hoor niets dan lovende verhalen over Eliza dus we doen dat gewoon
zo wat top! doe je zo toch maar evenquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:08 schreef golfer het volgende:
15 minuten crosstrainen en 30 minuten roeien.
Pfoe.
En een cadeautje van B. gekregen: allerlei lekkere paas(...)eitjes van pure chocolade met een vulling erin.
wtfquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoera, er is een vrachtwagen tegen onze 6 weken oude auto gereden![]()
Geen gewonden, J zat binnen bij een klant.
NEE 🙈😡quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tering. Meteen een splinternieuwe bestellen of wordt deze helemaal gerepareerd?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee. Ik weet helemaal niets nog verder. Ze zijn nu bezig met de schadeformulieren. Ik denk dat er nog gewoon mee gereden kan worden als ik af ga op de foto. Ik heb ook een filmpje gezien, een grote oplegger reed achteruit zo tegen de auto aan. Je zag onze auto ook een halve meter naar achteren gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering. Meteen een splinternieuwe bestellen of wordt deze helemaal gerepareerd?
Dju.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dan ging het ook nog wel redelijk hardquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet helemaal niets nog verder. Ze zijn nu bezig met de schadeformulieren. Ik denk dat er nog gewoon mee gereden kan worden als ik af ga op de foto. Ik heb ook een filmpje gezien, een grote oplegger reed achteruit zo tegen de auto aan. Je zag onze auto ook een halve meter naar achteren gaan.
Ik ga voor de zekerheid even een boodschap doen straks zodat J morgen mijn auto kan meenemen als het nodig is.
Nee, dat valt mee. Het ging erg zachtjes. De oplegger was schuin naar achteren aan het rijden om haakse een bocht opnieuw aan te snijden. Alleen de auto stond rechts achter de oplegger op de parkeerplaats langs de weg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ging het ook nog wel redelijk hardAirbag ook naar buiten gekomen?
Oh bahquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet helemaal niets nog verder. Ze zijn nu bezig met de schadeformulieren. Ik denk dat er nog gewoon mee gereden kan worden als ik af ga op de foto. Ik heb ook een filmpje gezien, een grote oplegger reed achteruit zo tegen de auto aan. Je zag onze auto ook een halve meter naar achteren gaan.
Ik ga voor de zekerheid even een boodschap doen straks zodat J morgen mijn auto kan meenemen als het nodig is.
Biedt verzekeraar een vervangende auto ? en op kosten van tegenpartij, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
De deur gaat niet meer open dus hij gaat nu naar de garage. Gvd, mijn planning. Dit wordt ingewikkeld voor ons allebei.
Dat is een tegenvaller. In Spain of all places.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Paella gehad. Alsof ze over de bodem van een afvalzee hadden geschraapt en er nog een stukje stank bij hadden gedaan..
Hoe danquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Paella gehad. Alsof ze over de bodem van een afvalzee hadden geschraapt en er nog een stukje stank bij hadden gedaan..
Tourist trap?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Geen echte Valenciaanse dus? Toeristenversie met zeevruchten?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Nee niet eens. Gelukkig als tapas gerechtje bij een lokale Spanjaard zonder toeristen. Weinig toeristen wellicht.quote:
Zondag ook weer even tanken daarquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kroketjes![]()
Update:
Het filmpje van de aanrijding is gemaakt door een Pool die toevallig daar aan het werk was.
Ik ging snel boodschappen doen. Apotheek, pootgoed* en goedkoop tanken in België**. Ook geregeld dat het pakketje dat bezorgd zou worden naar een afhaalpunt gaat.
J ging naar de schadehersteller, daar zou ik hem ophalen. Er is een noodreparatie uitgevoerd dus J kon de auto weer meenemen terwijl we wachten op de onderdelen. Chinese auto die net op de markt is. Kan nog wel even duren.
Daarna gingen we naar de garage om mijn auto weg te brengen. Toen ik zei dat ik hem zaterdag op wil halen, werd er ivm de carnaval moeilijk gekeken. Maar ze gaan wat regelen, morgen meer daar over.
*Voor @:DerLudolf en @:Sigme: aardappels Panamera, Nicola en Lady Chrystl. 2,5 kilo totaal. Het meest van de Panamera want verrukkelijk en lang houdbaar.
**Voor @:DerLufolf Euro95 voor 1,361.
Mijn tedergeliefde (vrachtwagenchauffeur) vraagt of we het filmpje mogen zien.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kroketjes![]()
Update:
Het filmpje van de aanrijding is gemaakt door een Pool die toevallig daar aan het werk was.
Ik ging snel boodschappen doen. Apotheek, pootgoed* en goedkoop tanken in België**. Ook geregeld dat het pakketje dat bezorgd zou worden naar een afhaalpunt gaat.
J ging naar de schadehersteller, daar zou ik hem ophalen. Er is een noodreparatie uitgevoerd dus J kon de auto weer meenemen terwijl we wachten op de onderdelen. Chinese auto die net op de markt is. Kan nog wel even duren.
Daarna gingen we naar de garage om mijn auto weg te brengen. Toen ik zei dat ik hem zaterdag op wil halen, werd er ivm de carnaval moeilijk gekeken. Maar ze gaan wat regelen, morgen meer daar over.
*Voor @:DerLudolf en @:Sigme: aardappels Panamera, Nicola en Lady Chrystl. 2,5 kilo totaal. Het meest van de Panamera want verrukkelijk en lang houdbaar.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kroketjes![]()
Update:
Bij Aveve in België. Ik heb genoeg, zal ik wat naar je opsturen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn tedergeliefde (vrachtwagenchauffeur) vraagt of we het filmpje mogen zien.
Suckt trouwens big time, dat je auto gemold is.
Over aardappels: ik ben dit jaar AMANDINE van plan. Panamera heeft mijn zaadhandelaar niet, waar haal jij het? Vreeken?
Een extra speciale aardappelmention voor jou dan @Vanyelquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou ook van aardappels!
Maar vooral vanAmandine
quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een extra speciale aardappelmention voor jou dan @:Vanyel
¤1,36 dat kost de diesel bij de Shell midden in Ommen ook. Heb zelf getankt voor ¤1,204 über die Grenze.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wil je Panamera ook proberen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Amandine en Lily rose voor mij dit jaar. De een is liefde, de ander ken ik nog niet.
Arme autoquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Filmpje: https://imgur.com/a/E4CCImA
omg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat het ok was. Je hebt het in elk geval achter de rug.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Tele6 het volgende:
Therapie gehad, ging oké, ik voel me wel alsof iemand me uitgewrongen heeft nu. Het komt erop neer dat we volgende week een evaluatie voorbereiden en dan over 2 of 3 weken een evaluatie houden met therapeut en zijn supervisor. En in die evaluatie beslissen we of ik verder ga bij deze therapeut; zo ja, hoe, en zo nee, waar dan wel nog.
Het was maar goed dat mijn ambulant begeleider mee was, want op een gegeven moment heeft ze tegen de therapeut moeten zeggen "Tele6 heeft je nu twee keer uitgelegd dat ze het antwoord op je vraag niet kan weten, waarom stel je diezelfde vraag dan nog een keer?" - waarop hij toegaf dat hij het antwoord zelf niet eens wist en beloofde te gaan overleggen met zijn supervisor, die het wel zal weten.
De vraag was namelijk of ik naar een nieuwe therapeut op dezelfde of op een andere plek wil. De plek waar ik nu zit doet niet veel therapie, maar voordeel zou zijn dat ik dan geen wachtlijst door hoef. Een andere plek betekent meer keus in therapeuten, maar waarschijnlijk wachttijd. Ik kan écht niet inschatten welke van de twee beter is als ik niet weet hoe lang die wachttijd is en of er therapeuten beschikbaar zijn op de plek waar ik nu zit.
Sjeesusquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slim!quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat het ok was. Je hebt het in elk geval achter de rug.
Je kunt ook wedden op 2 paarden. Op een wachtlijst gaan staan en bij je huidige club een nieuwe therapeut testen.
Wow. Ruimte zat voor die bocht om eerst verder door te rijden. En een gestuurde oplegger!quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja!quote:
Feest lunch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:
De lunch vanmiddag was wel heel veel, dus niet koken, maar straks een boterham, meer dan voldoende.
En vanavond doe ik helemaal niets, wat een dag vandaag. Enorm druk en nog niets gedaan wat ik gepland had en moest gebeuren
Vrachtwagen lijkt zelfs op aanwijzing van die kerel nog wat achteruit te zettenquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog vermoeiender is de zooi die mijn hoofd continu produceert, en bovendien is die niet helpend en niet gezond, terwijl therapie dat wel is. Dus therapie (mits werkend, natuurlijk) is de beste optie nu.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja!
Lijkt me wel extreem vermoeiend, zoveel therapie. Hopelijk levert het echt wat op voor je in de toekomst
Que?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ik denk autocorrect en geslenterd.
Hier mams belooft dat we wel ajax kunnen kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:52 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens!
Ik ben vanavond de baas over de afstandsbediening.. wat moet ik gaan kijken? #keuzestress
Hou je van politie serie? Arne Dahl op Netflixquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe serie na Merlin.
Ik denk dat je de camera van je telefoon pas aandoet als je verwacht dat het helemaal mis gaatquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:47 schreef AnneX het volgende:
En dat iemand het filmde...![]()
Wat een oen met aanwijzingen.
Doggytv op YouTubequote:Op donderdag 20 februari 2020 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Dora kijkt met grote ogen naar varkentjes op tv
Ik ben voor nu blij dat ze eindelijk ligt te slapen. Superonrustig vandaagquote:
Hier slaapt het spul ook nadat ze om en om de gekke 10 minuten haddenquote:Op donderdag 20 februari 2020 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben voor nu blij dat ze eindelijk ligt te slapen. Superonrustig vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyhow, thuis. Nu wachten op het eten, want honger.
Wat een prutser ruimte zat. Wat die knakker aan de linker kant doet vraag ik me ook af... Was het een trainingbroektrucker?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou er een airbag uitklappen bij een geparkeerde auto? Dat is totaal zinloos.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ging het ook nog wel redelijk hardAirbag ook naar buiten gekomen?
Jawel. Mijn man heeft nu een hele vreemde serie opgezet. The end of the f*c*** world. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hou je van politie serie? Arne Dahl op Netflix
seizoen 1 was heel eh.. apart maar toch wel goed vond ik. Seizoen 2 staat dus toch op de planning hier.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel. Mijn man heeft nu een hele vreemde serie opgezet. The end of the f*c*** world. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.
Motorkap is denk ik niet nodig. Wel zo'n rand boven het wiel en een spiegel naast dus deur en voorscherm.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat een prutser ruimte zat. Wat die knakker aan de linker kant doet vraag ik me ook af... Was het een trainingbroektrucker?![]()
Nieuwe deur, voorscherm en "motorkap"?
Behoorlijk. Apart jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
seizoen 1 was heel eh.. apart maar toch wel goed vond ik. Seizoen 2 staat dus toch op de planning hier.
Fijne serie, vond ikquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jawel. Mijn man heeft nu een hele vreemde serie opgezet. The end of the f*c*** world. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.
Heb je zoveel?quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wil je Panamera ook proberen?
Ik wachtte tot ie het de 2e keer ook ging doen voor de rest van de halve meter.quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @sigme .quote:
wowquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @:sigme .
Prachtriet, check trouwens.
In dat geval klinkt het plots heel aantrekkelijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @:sigme .
Prachtriet, check trouwens.
Hopelijk kunnen de reserveonderdelen sneller gemaakt kan worden dan buttplugs en dildo'squote:Op donderdag 20 februari 2020 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Motorkap is denk ik niet nodig. Wel zo'n rand boven het wiel en een spiegel naast dus deur en voorscherm.
Hier zit vast een grap in die ik niet snap.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen de reserveonderdelen sneller gemaakt kan worden dan buttplugs en dildo's
https://www.rtvdrenthe.nl(...)igt-door-coronavirusquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier zit vast een grap in die ik niet snap.
Dat moest haast wel echt slecht zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:24 schreef Barreltje het volgende:
En de laatste aflevering van "dont f#ck with cats" afgekeken...
Brr!!!
Nu maar even the queer eye kijken..
Wat bedoel je met slecht?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat moest haast wel echt slecht zijn?
Of valt het mee?
Alsin.. vermakelijk slechtquote:Op vrijdag 21 februari 2020 06:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met slecht?
Ipv "queer eye" werd het nm" next in fashion" , met Tan.. erg leuk en niet zo saai als andere run-way shows.. lekker makkelijk vermaak.
Welke van de twee?quote:
" don't f#ck with cats " is wel echt intrigerend.. juist niet vermakelijk slecht eigenlijk..quote:
Huis zoeken zonder trap of een schoonmaakster regelenquote:
Was de accu leeg van de bezorg-fiets?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef Aure het volgende:
Ik heb gister trouwens 100min gewacht op ons etenwe konden er bijna mee ontbijten
Alles er af vegen met een veger/borstel, zodat het in de gang ligt en dan de robotstofzuiger de hele verdieping laten doenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef Barreltje het volgende:
Anyway.. vandaag staat " de trap stofzuigen " op het programma..![]()
Zo'n gruwelijke hekel aan ivm dat gesjouw met de stofzuiger.. misschien dat ik mezelf binnen kort toch maar een steel-stofzuiger kado doe ofzo.. wat zijn jullie trucks?
Daarna de was strijken en de was opvouwen..
Ja .. er ligt tapijt op..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Alles er af vegen met een veger/borstel, zodat het in de gang ligt en dan de robotstofzuiger de hele verdieping laten doen
Ben benieuwd wel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
" don't f#ck with cats " is wel echt intrigerend.. juist niet vermakelijk slecht eigenlijk..
Ohja nee dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja .. er ligt tapijt op..![]()
Dat gaat er op termijn wel af.. maar ik weet nog niet hoe ik de trap DAN wil..
Supertof!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:24 schreef Lot_1 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben over twee dagen jarig maar kreeg vandaag al een cadeau: een Kenwood chef XL keukenmachine![]()
Heb nu nog meer zin in taarten bakken![]()
Op de planning staan:
- een hazelnootschuimtaart (uit de bakbijbel)
- een cheesecake (uit de bakbijbel)
- een blauwe bessen amandelcake (uit Simply)
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Hoop op een gewone drukke dag op het werk waarbij er overzicht is ipv dat iedereen van alles wil en wil weten waar ik ook geen verstand van heb zoals "waarom werkt de luidspreker niet in de meetingroom" ...geen idee, wist niet dat die niet werkte dus ook niet waarom die niet werkt. Of (had gisteren m'n jas nog aan) "er is iets met de printer, weet jij wat er aan de hand is"![]()
Erg blij met een huis zonder trap dus geen tips voor Barrel, behalve haar eigen (steel stofzuiger) en die van P (schoonmaakster)
Wat een enorm tof cadeau Lot! Hier staat ook een Chef titanium. Zou 'm niet meer willen missen. Mocht je nog pasta accessoires willen, ik doe die weg ;-). Andere accessoires ook, maar moet nog even zien welke.
Ik heb een lichte stofzuiger. Ik heb hiervoor een steelstofzuiger gehad trouwens. Ik vond dat hopeloos op de trap.. Pakte ik dan toch weer die andere voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef Barreltje het volgende:
Anyway.. vandaag staat " de trap stofzuigen " op het programma..![]()
Zo'n gruwelijke hekel aan ivm dat gesjouw met de stofzuiger.. misschien dat ik mezelf binnen kort toch maar een steel-stofzuiger kado doe ofzo.. wat zijn jullie trucks?
Daarna de was strijken en de was opvouwen..
Ohhh kijk dat zijn de leuke cadeaus!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:24 schreef Lot_1 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben over twee dagen jarig maar kreeg vandaag al een cadeau: een Kenwood chef XL keukenmachine![]()
Heb nu nog meer zin in taarten bakken![]()
Op de planning staan:
- een hazelnootschuimtaart (uit de bakbijbel)
- een cheesecake (uit de bakbijbel)
- een blauwe bessen amandelcake (uit Simply)
Hehe zo ging ik woensdag de deur uit met de mededeling.. “ik ga weg, app het nummer en wat er aan de hand is en ik los het onderweg wel op.”quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Hoop op een gewone drukke dag op het werk waarbij er overzicht is ipv dat iedereen van alles wil en wil weten waar ik ook geen verstand van heb zoals "waarom werkt de luidspreker niet in de meetingroom" ...geen idee, wist niet dat die niet werkte dus ook niet waarom die niet werkt. Of (had gisteren m'n jas nog aan) "er is iets met de printer, weet jij wat er aan de hand is"![]()
Erg blij met een huis zonder trap dus geen tips voor Barrel, behalve haar eigen (steel stofzuiger) en die van P (schoonmaakster)
Wat een enorm tof cadeau Lot! Hier staat ook een Chef titanium. Zou 'm niet meer willen missen. Mocht je nog pasta accessoires willen, ik doe die weg ;-). Andere accessoires ook, maar moet nog even zien welke.
Bijna alle accessoires zijn op alle kenwoods te gebruiken. Soms is er een nieuw verloop nodig, voor de vooraandrijf. Als je even wat foto's maakt met alle afdekplaatjes eraf, kan ik meteen zien of het past.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:12 schreef Lot_1 het volgende:
[..]en de accessoires zijn ook te gebruiken op mijn variant? Dan graag!
Ik kreeg net het volgende "probleem" op m'n bordje. Grote kantoortuin. Een deel van de mensen had het daar koud, deel waar ik zit was prima. Nu heeft dat andere deel het prima en is het hier bloedheet (23 gr). Valt eigenlijk niet veel aan te doen, niet te dikke kleren aan. Maar de Noorse leidinggevende (die het thuis volgens eigen zeggen opstookt naar 23-24) heeft het warm (dikke trui aan). WAAROM IS HET HIER ZO WARM???? Sinds wanneer ben ik in mijn uppie technische dienst geworden??? Zet een raam open, trek wat anders aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe zo ging ik woensdag de deur uit met de mededeling.. “ik ga weg, app het nummer en wat er aan de hand is en ik los het onderweg wel op.”
Klanten... het is dat ik echt niet weet hoe ik een roll eyes smiley moet maken op mn mobiel
Ik heb dus daarom bijna altijd een vest aan op werk.. het is OF koud OF te warm.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg net het volgende "probleem" op m'n bordje. Grote kantoortuin. Een deel van de mensen had het daar koud, deel waar ik zit was prima. Nu heeft dat andere deel het prima en is het hier bloedheet (23 gr). Valt eigenlijk niet veel aan te doen, niet te dikke kleren aan. Maar de Noorse leidinggevende (die het thuis volgens eigen zeggen opstookt naar 23-24) heeft het warm (dikke trui aan). WAAROM IS HET HIER ZO WARM???? Sinds wanneer ben ik in mijn uppie technische dienst geworden??? Zet een raam open, trek wat anders aan.
"You have to call someone" is dan de opdracht. Ze heeft er nu een "klacht" van gemaakt. Ben benieuwd, in januari is ze weg. Het duurde bijna 4 jaar totdat de kou in het andere deel was opgelost, de warmte hier oplossen gaat ze niet meemakenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:29 schreef Myraela het volgende:
Maar zegt ze het wel echt met de verwachting dat jij een oplossing zoekt, dan? Ik roep zo vaak dat ik het warm of koud heb, verwacht van niemand iets.
Een vriendin werkte ooit eens in een spliksplinter nieuw gebouw. State of the Art klimaatbeheersing. Hittegolf en iedereen zat met dikke truien aan, vrieskou buiten en de zomerkleding werd uit de kast getrokkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb dus daarom bijna altijd een vest aan op werk.. het is OF koud OF te warm.
Ik heb het opgegeven.
Zie ook diverse collega’s die op maandag warmer gekleed zijn dan de rest van de week.
Dus het ligt kennelijk niet, alleen, aan mij
Ook fijn... vooral zomers want je moet nog naar buiten ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een vriendin werkte ooit eens in een spliksplinter nieuw gebouw. State of the Art klimaatbeheersing. Hittegolf en iedereen zat met dikke truien aan, vrieskou buiten en de zomerkleding werd uit de kast getrokken
Ik zag laatst iets op tv (nog niet zelf getest) ei in een plastic zakje doen en dan in heet water.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Mensen ik kan geen eieren pocheren. Ik denk dat ik alles al heb geprobeerd, maar het worden altijd dooiers met onwijs lange lelijke slierten. Hoe fix ik dat?
wou net zeggen...zakjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag laatst iets op tv (nog niet zelf getest) ei in een plastic zakje doen en dan in heet water.
En deze, helemaal een "eitje" https://www.elleeten.nl/k(...)-pocheren-magnetron/quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Mensen ik kan geen eieren pocheren. Ik denk dat ik alles al heb geprobeerd, maar het worden altijd dooiers met onwijs lange lelijke slierten. Hoe fix ik dat?
Ik vermoed dat ik een huis heb zoals je voorvorige (quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Mijn vorige huis had een trap met zeil erop, zelfs dat was niet glad. Maar dat kan ook komen doordat de treden wat ingezakt waren naar achteren, waardoor je voet niet veel anders kon dan verder op de trede glijdenOh en mijn voorvorige huis had geverfde houten treden met van die halvemaantjes, die waren wel glad. Maar die trappen waren ook bizar steil, dus waarschijnlijk was alles glad geweest.
Ik hou van sneaken in de magnetronquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En deze, helemaal een "eitje" https://www.elleeten.nl/k(...)-pocheren-magnetron/
Nee spul is stroever dan je zou denken. Is van flexx stairs. Ik loop altijd op sokken en ben echt nog nooit uitgegledenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb 2 bochten![]()
T-p .. zoiets lijkt mij ook erg leuk! Maar is een trap zonder tapijt niet ook enorm glad?
Laat even weten of het echt zo handig is. Boah...Straks even ook een avocado halenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hou van sneaken in de magnetron
Doe ik ook met bijvoorbeeld sticky rice.
Nu alleen nog wachten tot mijn avocadoboom van 30 cm vruchten gaat maken
Ja geen idee, mijn buren van een stukje verderop hadden het daar laatst over. Volgens mij kan je er dan ook gewoon een pastasaus in klaar maken ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:03 schreef Lot_1 het volgende:
Nee de gewone standmixer.
Waarvoor zou je er één gebruiken die kan koken? Werken met chocolade oid?
Hmm guacemole is wel een ideequote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef Barreltje het volgende:
Hier liggen ook 2 avocado klaar.. om als guacamole gebruikt te gaan worden bij de zoete aardappel chips van het weekend![]()
Ik ga denk ik eens mijn schaaftool daarvoor gebruiken..
En risotto en nog heel veel meer. Schijnt echt wel een fijn ding te zijn, alleen de prijs, die was indertijd zo hoog (geloof 1600 euro) dat ik er verder niet over nagedacht heb.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja geen idee, mijn buren van een stukje verderop hadden het daar laatst over. Volgens mij kan je er dan ook gewoon een pastasaus in klaar maken ofzoOh ik zie dat dat ding gourmet cooking chef heet.
Leuk he.. om zo blij te worden van je spulletjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef Barreltje het volgende:
Hier liggen ook 2 avocado klaar.. om als guacamole gebruikt te gaan worden bij de zoete aardappel chips van het weekend![]()
Ik ga denk ik eens mijn schaaftool daarvoor gebruiken..
Hey, die methode kende ik nog niet. Ga ik een keertje proberen als ik weer voor iemand een eitje moet pocheren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:53 schreef Kaatje1 het volgende:
En deze, helemaal een "eitje" https://www.elleeten.nl/k(...)-pocheren-magnetron/
Toch maar een au-pair in huis nemen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:18 schreef Jagärtrut het volgende:
eerste uitdaging van het werkende leven, 2 zieke kinderen. De duutser is de ochtend thuisgebleven, maar had vanmiddag een belangrijk gesprek. Nu ik thuis..
Oh, wat mis ik een opa of oma om de hoek...
dat lijkt me zo afschuwelijk, zo'n inbraak op je privacy...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch maar een au-pair in huis nemen?
Is dat niet heel vroeg?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooooh, ik krijg begin volgende week weer een pleegpoes![]()
Met een buik vol baby’s![]()
![]()
Tijd voor thuisbevallingen, voorspellingen en kittens tellen![]()
Als ze al niet geplopt heeft tegen de tijd dat ze via het asiel bij mij arriveert.
Niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:07 schreef Myraela het volgende:
Welke app gebruiken jullie om onderhoud van de tuin bij te houden? Heb hier weleens iets gehoord over zo'n programma dat je dan herinneringen stuurt wanneer je moet snoeien.
Ja, poes is er op tijd bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat niet heel vroeg?
Al is die dame die alleen kittens opvangt ook al weer alles in orde aan het brengen voor de komende periode
Jaaaaaaa, thanks!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:51 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela... F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #37: Heggen & Hagen namens Blues.
Enne F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #37: Heggen & Hagen
Ongeveer 110 ballonnen opgeblazen om de foyer te versieren voor de as. kindertheaterweekpfffft.
Kortingquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb even allemaal etentjes ingepland tijdens het 'TheFork' festival met 50% korting. Voel me daar toch altijd een beetje schuldig over, want het is waarschijnlijk veel te goedkoop voor de restaurants. Maarja, ze doen er toch aan mee en ik hou van korting.
Paella als tapa, die was gewoon van 3 dagen geleden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gelukkig als tapas gerechtje bij een lokale Spanjaard zonder toeristen. Weinig toeristen wellicht.
Het stonk gewoon als de ziekte. De rest was wel prima. Heb ondertussen 40.078 kroketjes op.
Het is een misverstand dat andere versies voor toeristen zijn. Toevallig is de "echte Valenciaanse" zonder, maar er worden traditioneel vele varianten gemaakt in zowel Valencia als Cataluņa.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen echte Valenciaanse dus? Toeristenversie met zeevruchten?
Zie edit boven voor de correcte link. Mijntuin.orgquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, thanks!Ik wist dat het een culler was, maar wist niet dat zij het in dat topic had gepost.
De keuze is heel persoonlijk, maar ik weet ‘mijn eerste keer’ nog goed. Het is écht een ervaringquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook nog wel een keer bij een sterrenrestaurant eten. Maar elke keer als ik wil gaan reserveren, bedenk ik me wat ik nog meer wat ik geld zou kunnen doen en ga ik toch wat anders doen.
Dat lijkt me niet. Al rook het wel zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:55 schreef Bramito het volgende:
[..]
Paella als tapa, die was gewoon van 3 dagen geleden.
[..]
Wij gaan morgen ook weer daar gebruik van maken bij een Italiaan in Haarlem.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb even allemaal etentjes ingepland tijdens het 'TheFork' festival met 50% korting. Voel me daar toch altijd een beetje schuldig over, want het is waarschijnlijk veel te goedkoop voor de restaurants. Maarja, ze doen er toch aan mee en ik hou van korting.
Bedenk je dat ook elke keer als je iets voor in jouw tuin besteld? Of kleding? Of schoenen? Of een vakantie boekt?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook nog wel een keer bij een sterrenrestaurant eten. Maar elke keer als ik wil gaan reserveren, bedenk ik me wat ik nog meer wat ik geld zou kunnen doen en ga ik toch wat anders doen.
Bij dure spullen wel, ja. Ik zoek wel lang door totdat ik niet de hoofdprijs betaal, dat bestaat in de wereld van sterrenrestaurants natuurlijk niet. In plaats van die ene avond in een sterrenrestaurant, kan ik ook 4 toffe avonden hebben in normale restaurants.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:07 schreef golfer het volgende:
Bedenk je dat ook elke keer als je iets voor in jouw tuin besteld? Of kleding? Of schoenen? Of een vakantie boekt?
Mooi wel. Wat kun je er allemaal mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:03 schreef Kreator het volgende:
Smart watch gekocht. Voor Android. Mooi ding wel.
[ afbeelding ]
Wellicht besteedt ze aan zoiets liever haar geld?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedenk je dat ook elke keer als je iets voor in jouw tuin besteld? Of kleding? Of schoenen? Of een vakantie boekt?
Wanneer ik in de restaurantweek bij een sterrenrestaurant eet (en vaak het supplement erbij neem) ben ik, incl. wijnen nog nooit meer can 80 euro kwijt geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij dure spullen wel, ja. Ik zoek wel lang door totdat ik niet de hoofdprijs betaal, dat bestaat in de wereld van sterrenrestaurants natuurlijk niet. In plaats van die ene avond in een sterrenrestaurant, kan ik ook 4 toffe avonden hebben in normale restaurants.
Ah ja, hier een voorbeeld wat voor mij zonde van het geld is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi wel. Wat kun je er allemaal mee?
Wel dus, heb je mijn post niet gelezen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij dure spullen wel, ja. Ik zoek wel lang door totdat ik niet de hoofdprijs betaal, dat bestaat in de wereld van sterrenrestaurants natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer ik in de restaurantweek bij een sterrenrestaurant eet (en vaak het supplement erbij neem) ben ik, incl. wijnen nog nooit meer can 80 euro kwijt geweest.
Geen idee. Alles denk ik. Ik vond hem vooral mooi, ondanks dat ik eigenlijk alles van Armani wel foeilelijk vind.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi wel. Wat kun je er allemaal mee?
Theater doe ik sinds kort ook. Heb nooit iemand in mijn omgeving gehad die mee wilde naar theater, en ik ben nu zover dat ik denk, boeie, ik ga wel alleen. Bevalt prima.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:21 schreef golfer het volgende:
Wij bezoeken ook vrij regelmatig theatervoorstellingen en musea.
Dat vinden heel veel mensen ook zonde van het geld.
Toch blijf ik de geestelijke verrijking erdoor niet in geld uitdrukbaar.
Wanneer ga je je geestelijk verrijkt gedragen dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:21 schreef golfer het volgende:
Wij bezoeken ook vrij regelmatig theatervoorstellingen en musea.
Dat vinden heel veel mensen ook zonde van het geld.
Toch blijf ik de geestelijke verrijking erdoor niet in geld uitdrukbaar vinden.
Niet tegenover jou. Dat niveau kan jij niet aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:24 schreef Kreator het volgende:
Wanneer ga je je geestelijk verrijkt gedragen dan?
Ja?quote:
50 euro vind ik nog wel te doen, maar daar kan ik ook prima twee keer voor uiteten. Dan moet het ook maar net het restaurant zijn dat me aanspreekt, alleen die ster zegt me niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel dus, heb je mijn post niet gelezen?
Vanavond eet ik op een aanbieding. Als jij 50 euro als de hoofdprijs ziet voor vier gangen bij zo’n restaurant, dan ga je (buiten restaurantweek om) inderdaad niets vinden.
Maar de acties zijn er echt wel.
Heb je morgne eigenlijk nog wat aan je dag in Spanje? Of vroeg op en dan vliegtuig?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wanneer ga je je geestelijk verrijkt gedragen dan?
Dat is, inclusief aperitief, drank, koffie met friandises absoluut niet duur.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef Myraela het volgende:
FG Foodlabs lijkt me bijvoorbeeld tof, daar is de deal nu 110 euro voor 5 gangen all-in. Ik realiseer me dat dat voor de bijzondere ervaring niet bijzonder duur is, maar ik vind het toch gewoon veel geld.
Misschien niet duur, maar het is wel veel geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is, inclusief aperitief, drank, koffie met friandises absoluut niet duur.
Of iets wel of niet duur is, lijkt me redelijk subjectief. We kunnen hier wel allemaal doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om even 100 pp neer te leggen voor één avond eten, maar zo normaal is dat echt niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:46 schreef golfer het volgende:
Dan gaat het je niet om het percentage korting, maar om het absolute bedrag.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
50 euro vind ik nog wel te doen, maar daar kan ik ook prima twee keer voor uiteten. Dan moet het ook maar net het restaurant zijn dat me aanspreekt, alleen die ster zegt me niet zoveel.
FG Foodlabs lijkt me bijvoorbeeld tof, daar is de deal nu 110 euro voor 5 gangen all-in. Ik realiseer me dat dat voor de bijzondere ervaring niet bijzonder duur is, maar ik vind het toch gewoon veel geld.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kinderloos zijn en verder geen dure hobby's hebben is dan best handigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien niet duur, maar het is wel veel geld.
Exact. En, min of meer dure, hobby's kunnen ook nog welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kinderloos zijn en verder geen dure hobby's hebben is dan best handig
Uit eten is mijn duurste hobbyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Exact. En, min of meer dure, hobby's kunnen ook nog wel
Goede hobbyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uit eten is mijn duurste hobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JT...van die rooie wangen en toch spelen![]()
Kwart voor zes richting vliegveld. 's ochtends.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb je morgne eigenlijk nog wat aan je dag in Spanje? Of vroeg op en dan vliegtuig?
Idem hier.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Over restaurants gesproken. Binnenkort eten bij Voltaire bij Parc Broekhuizen. Volgens mij hebben die een ster.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:56 schreef Blues het volgende:
HET WERK IS AF MENSENEN IK BEN NIET OVERSPANNEN
Nu lekker vrijmiboet met vriendin/coll.
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:56 schreef Blues het volgende:
HET WERK IS AF MENSENEN IK BEN NIET OVERSPANNEN
Nu lekker vrijmiboet met vriendin/coll.
Mja duur en veel geld.. is niet perse hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
50 euro vind ik nog wel te doen, maar daar kan ik ook prima twee keer voor uiteten. Dan moet het ook maar net het restaurant zijn dat me aanspreekt, alleen die ster zegt me niet zoveel.
Iets dat veel kost hoeft bovendien geen uitgave te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja duur en veel geld.. is niet perse hetzelfde
Iets dat veel geld kost kan best het geld waard zijn uiteindelijk. Maakt het niet minder geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]Kijk Lucky,
Twee zieke rode wangen jongetjes met hoe ziekenhuis Playmobil. Dank je wel!
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:03 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Voor @:minilotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
[ afbeelding ]
Voor @:minilotJe bent de zus van Femke Halsema?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
[ afbeelding ]
Voor @:minilotGeweldig! Jouw hoed is leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
[ afbeelding ]
Voor @:minilotStaat jou minstens zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt tenminste inhoud in je kleding![]()
En iets dat duur is.. hoeft niet perse veel geld te kostenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iets dat veel kost hoeft bovendien geen uitgave te zijn
[ afbeelding ]
Voor @:minilotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en jij de broer van zuurpruim?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent de zus van Femke Halsema?
[ afbeelding ]
Voor @:minilotMis het heuptasje, maar staat jou beter dan dat platte model.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
[ afbeelding ]
Voor @:minilotStaat jou beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk je (even kort) ontmoet te hebben en de speklapjes zijn zwaar goedgekeurd.
Miep hier zit alles weg te jatten voor mijn neus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja dat is goed prijzigquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:36 schreef liedetector het volgende:
wekelijks tig van die pokke hahn gidsen in mn handen en kan me nooit voorstellen dat mensen dat kopen, nu een stuk beter (die prijzen ook!!!)
fucking simpele linnenbroek iets van 130 euro.... ik val achterover gewoon! en als ie zie hoeveel er maandelijks doorheen gaan is het wel een populair ding dus(de gidsen he die broeken weet ik niet) (voor ik bij de post werkte nooit van gehoord ook, maar ik leef dan ook onder een steen) Hi molo hoop jij okay!quote:
Medesteen hier op kledinggebied hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
fucking simpele linnenbroek iets van 130 euro.... ik val achterover gewoon! en als ie zie hoeveel er maandelijks doorheen gaan is het wel een populair ding dus (voor ik bij de post werkte nooit van gehoord ook, maar ik leef dan ook onder een steen) Hi molo hoop jij okay!
alright here! ff lekker paar dagen vrij sinds ik denk wel een jaar bijna.... (tijd voor patat en lamsbiefjes, geen kookzin, dat dan weer niet)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Medesteen hier op kledinggebied hoor
En zekers, hopelijk met jou ook
[ afbeelding ]
Voor @:minilotDoe je dat morgen ook aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
[ afbeelding ]
Voor @:minilotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |