abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 februari 2020 @ 10:37:03 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191596809

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191596930
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen luitjes; sterkte met de kater, Pee!

Ik heb zomaar het idee dat het qua groenvoer wel goedkomt bij het avondeten vandaag.. :)
[ afbeelding ]

Dille, spinazie, kervel, basilicum, peterselie, bieslook, knoflookstengels O+

Het plan: spinaziecrepes bakken en opvullen met kruidensalade, warmgerookte zalm en een lik zure room *O*
Heb je hier ook een recept van?? Klinkt super lekker!! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191596952
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zo even ergens ontbijten en dan naar oud Altea denk ik. Beetje toeristen.

Heb lange broek aan want geen 30+
Ik had toch wel gedacht dat jij al in de 30 was hoor.. :+
pi_191597205
Klinkt lekker, de spinaziecrepes. En heul groen.

Ik lig thuis in bed. Ga zo een boek lezen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_191597304
Wat aanrijding betreft: meisje is gaan stage lopen. Fiets is aan barrels en gaat naar fietsenmaker.
Autoruit kan zaterdagmiddag al worden vervangen ( i.p.v. 26 febr).
De foto’s zijn bijna kunst.
Vanuit binnen en van buiten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)
pi_191597366
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
Wat aanrijding betreft: meisje is gaan stage lopen. Fiets is aan barrels en gaat naar fietsenmaker.
SPOILER
huh? hoe is de fiets ineens aan barrels als ze pijlsnel wegfietste?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191597431
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:14 schreef drakin het volgende:

[..]

huh? hoe is de fiets ineens aan barrels als ze pijlsnel wegfietste?
Ja, dat was 30 m. in het donker wat ik zag.
Daarna ketting eraf gegaan en lopend naar huis vader.

Dat rokje in OT had ik kunnen kopen, 30+ jaar geleden. B-)
pi_191597460
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:19 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, dat was 30 m. in het donker wat ik zag.
Daarna ketting eraf gegaan en lopend naar huis vader.

Dat rokje in OT had ik kunnen kopen, 30+ jaar geleden. B-)
Vreselijk. het heet niet voor niks Poorly dressed
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 11:35:47 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191597690
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191597741
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Mooi dat je ruit al zo snel vervangen kan worden. Ik vond 26 februari al zo ver weg. Carglass is ook door je verzekering aangewezen als partner voor ruitschade? Als je bij een niet-partner gaat is je eigen risico vaak twee keer zo hoog.
Spoilers!
pi_191597849
Dit herinnert me er aan dat mijn auto vanavond bij de garage afgeleverd moet worden. Bijna vergeten.
Spoilers!
pi_191597959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit herinnert me er aan dat mijn auto vanavond bij de garage afgeleverd moet worden. Bijna vergeten.
😎

Allemaal geregeld via Ohra adviezen. w/
Blijkbaar een landelijk netwerk van samenwerkende ruitbedrijven.
https://www.glasgarant.nl/
pi_191598025
@Lonaa...kijkend naar de rokjesfoto zie ik ongelijke beenlengte vanwege knie op slot en knie in soepelgestrekte stand, en veel meer 😎 ...
Hoe is nu bij jou met heup en rug? (vergeten te vragen eind januari).

Vooraankondiging van Eliza: volgende week deel 2 betalen voor vakantie met
de Paas.. B-)
pi_191598046
Oh ja, vakantie regelen. Ook nog.
Spoilers!
pi_191598093
Staat je goed Krea, al had ik je iets gespierder verwacht.
pi_191598132
Pfoe, schrikken Annex. Gelukkig toch met een sisser afgelopen!

@Lonaa: ze zingt gewoon lekker mee O+
(Doet me denken aan een of ander wolvenpark (van een inmiddels overleden bioloog, het park bestaat nog wel) in Duitsland, waar alle wolven op een gegeven moment begonnen te huilen. (Verschillende groepen). Ik stond er 2 meter vandaan, en je voelde het gewoon resoneren in je borstkas. O+ (En het was mistig, regenachtig, in een woud, het was niet echt een duidelijk aangegeven park en in de directe omgeving kon je wandelen... ik ben benieuwd wat de verder onwetende wandelaars toen dachten :D )
pi_191598179
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...kijkend naar de rokjesfoto zie ik ongelijke beenlengte vanwege knie op slot en knie in soepelgestrekte stand, en veel meer 😎 ...
Hoe is nu bij jou met heup en rug? (vergeten te vragen eind januari).

Vooraankondiging van Eliza: volgende week deel 2 betalen voor vakantie met
de Paas.. B-)
Best wel prima. :Y Ik sport inmiddels ook met de verhoging en heb eigenlij kgeen last.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191598196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef Candaasje het volgende:
Pfoe, schrikken Annex. Gelukkig toch met een sisser afgelopen!

@:Lonaa: ze zingt gewoon lekker mee O+
(Doet me denken aan een of ander wolvenpark (van een inmiddels overleden bioloog, het park bestaat nog wel) in Duitsland, waar alle wolven op een gegeven moment begonnen te huilen. (Verschillende groepen). Ik stond er 2 meter vandaan, en je voelde het gewoon resoneren in je borstkas. O+ (En het was mistig, regenachtig, in een woud, het was niet echt een duidelijk aangegeven park en in de directe omgeving kon je wandelen... ik ben benieuwd wat de verder onwetende wandelaars toen dachten :D )
Gaaf is dat he?

Ik krijg hier iedere keer weer/nog steeds kippenvel van:

Het bleek overigens bij Dora toch wat anders te zijn. Ik denk dat er een Hele Gave Reu door de straat liep want ze snelde naar het raam en wilde naar buiten en ging daar ook joelen. :X :')
Ze wilde ook niet met me spelen dus we zijn maar gaan wandelen om de zinnen te verzetten.
pi_191598205
@Lucky_Strike: schoonouders zijn heel vriendelijk ^O^ werd gelijk rondgeleid door de tuin met alle dieren: konijnen en geit met twee jonkies. Hij liet even zien wat er net gerookt was :9 Worsten en nu buikspek :9

@Isabeau: ik hoorde hetzelfde van G over Slowaakse mannen :P

@Barreltje: ze past die tips uitstekend toe 8-) Hoewel ze gister vrolijk ook een shotje of twee Wodka achterover gooide :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191598208
Liedje aan, Lonaa huizenhoog kippenvel. Dora nul reactie.

:')
pi_191598223
Dat ziet er best heftig uit @AnneX . Wiens fout was het eigenlijk of vraagt de verzekering daar niet naar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191598315
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gaaf is dat he?

Ik krijg hier iedere keer weer/nog steeds kippenvel van:

Het bleek overigens bij Dora toch wat anders te zijn. Ik denk dat er een Hele Gave Reu door de straat liep want ze snelde naar het raam en wilde naar buiten en ging daar ook joelen. :X :')
Ze wilde ook niet met me spelen dus we zijn maar gaan wandelen om de zinnen te verzetten.
Zo'n filmpje heb ik ook gemaakt. Zonder gitaren en mijn zang dan, wel met wolvengehuil.
Maar ik weet even niet hoe ik het hier op Fok! krijg (filmpje staat op mijn FB)

En lol @ Dora :D
Arme hond, helemaal ondersteboven van die knappe kerel.
pi_191598323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo'n filmpje heb ik ook gemaakt. Zonder gitaren en mijn zang dan, wel met wolvengehuil.
Maar ik weet even niet hoe ik het hier op Fok! krijg (filmpje staat op mijn FB)

En lol @ Dora :D
Arme hond, helemaal ondersteboven van die knappe kerel.
Ze is nog steeds onrustig. Ondanks uurtje wandelen en eten. ;( Dat het maar snel over mag zijn.
pi_191598330
Mensen, ik heb geen zin om te werken. Inspireer mij eens even.
Spoilers!
pi_191598339
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
Dat ziet er best heftig uit @:AnneX . Wiens fout was het eigenlijk of vraagt de verzekering daar niet naar?
Altijd jouw schuld als automobilist, toch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191598342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik heb geen zin om te werken. Inspireer mij eens even.
Ik heb ook he-le-maal geen zin, dus ik kan je niet helpen. ;(
pi_191598379
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook he-le-maal geen zin, dus ik kan je niet helpen. ;(
Ik ga toch maar even kijken of ik nog een vakantie kan regelen.
Spoilers!
pi_191598434
Mijn hoofd doet zeer. Voelt weer als druk op holtes. Heb ik eigenlijk geen behoefte aan. :{
pi_191598441
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
Dat ziet er best heftig uit @:AnneX . Wiens fout was het eigenlijk of vraagt de verzekering daar niet naar?
Ohra vraagt naar de situatie.
Indien er wordt geclaimd door de tegenpartij- medisch en/of materieel - handelt Ohra het af na ontvangst van formulieren.
Edit: indien niet wordt geclaimd, dan wel een verklaring daaromtrent opmaken en tekenen. En vergoeding via bankrek. voor fietsschade.
Ruitschade valt onder de beperkte casco, met eigen risico van ¤ 150.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Altijd jouw schuld als automobilist, toch?
Zeker. En dat in fietsstad 2018 w/
Overal moet je als automobilist beducht zijn op de kruisende fietspaden met ook racende maaltijdbezorgers.

@Lucky...vervangen kon eerder vanwege meer dan een ster en “gruis van glas” op het dashbord. Een oproepkracht op zaterdag gaat aan het werk.
(Even erop letten dat zij het slangetje van de ruitensproeiers ook weer aansluiten.
Got the t shirt).

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 20-02-2020 12:36:16 ]
pi_191598453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga toch maar even kijken of ik nog een vakantie kan regelen.
Gaan jullie elektrisch op vakantie? Waarheen is het plan?
Ook nog alle pompen inplannen dan?
pi_191598467
@Lonaa...jammer van de holtes: gewoon stomen met kookwekker op 10 min. Géen menthol / pepermunt gebruiken.
En fijn dat de heup/rugklachten voorbijzijn en hurray voor sporten. w/
pi_191598476
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:31 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gaan jullie elektrisch op vakantie? Waarheen is het plan?
Ook nog alle pompen inplannen dan?
Ik heb geen idee waar we heen gaan. Een of ander eiland in april via Eliza. We hebben allebei te weinig tijd en interesse om een vakantie te zoeken eigenlijk. Het is dat het moet omdat het goed voor ons is en omdat het leuk is tegen de tijd dat we daar zijn. Maar zo veel gedoe...
Spoilers!
pi_191598504
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar we heen gaan. Een of ander eiland in april via Eliza. We hebben allebei te weinig tijd en interesse om een vakantie te zoeken eigenlijk. Het is dat het moet omdat het goed voor ons is en omdat het leuk is tegen de tijd dat we daar zijn. Maar zo veel gedoe...
Eliza w/
pi_191598554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

Laat Eliza lekker maar het werk doen. Bevalt ons al jaren prima. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191598604
Zo, retro-kantoordagje. Dat is de kantoordag waarop we 'retro' hebben, niet een jaren-70 nadoedag ofzo. Ik maak 'm lekker extra kort, er komt weer eens een fok!ker bij me langs en dan moet ik natuurlijk op tijd thuis zijn B-)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191598652
Wat een gedoe meteen AX 8)7 :*
pi_191598832
Huisje op Kreta gevonden met barbecue en moestuin :D
Spoilers!
pi_191598840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
👍🏼🇬🇷

Dat is rap. B-)
pi_191598876
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

👍🏼🇬🇷

Dat is rap. B-)
Als je laat boekt en zo veel mogelijk filters activeert, blijft er niet heel veel over. Eigenlijk maar een stuk of 6. 3 Vielen af vanwege smaak.

Nou nog even zorgen dat J zijn collega om vervanging vraagt. En dat J dit inderdaad een goed idee vindt. Anders moet ik alleen.
Spoilers!
pi_191598960
Klopt het dat er nu allemaal lege reclameblokken op fok verschijnen?
Is Danny een code vergeten?
# mét abbo.
pi_191599016
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je laat boekt en zo veel mogelijk filters activeert, blijft er niet heel veel over. Eigenlijk maar een stuk of 6. 3 Vielen af vanwege smaak.

Nou nog even zorgen dat J zijn collega om vervanging vraagt. En dat J dit inderdaad een goed idee vindt. Anders moet ik alleen.
Er is zo godvergeten veel. Zo lastig kiezen tussen reisburo’s en opties.
Handigste is inderdaad bij een goed bekend staande te blijven.

Wat is dat toch? Halve wereld op de vlucht en andere helft is toeristisch op zoek of werkzaam als gastheer/vrouw.
pi_191599052
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Er is zo godvergeten veel. Zo lastig kiezen tussen reisburo’s en opties.
Handigste is inderdaad bij een goed bekend staande te blijven.

Wat is dat toch? Halve wereld op de vlucht en andere helft is toeristisch op zoek of als gastheer/vrouw.
Ik heb niet eens naar andere reisbureaus gekeken. Ik geloof het wel. Misschien kan ik wel iets beters vinden voor 100 euro minder. Misschien kost het me een halve dag zoeken. Daar word ik sacherijnig van, krijg ik hoofdpijn van en ik kan in die tijd geen geld verdienen. Ik hoor niets dan lovende verhalen over Eliza dus we doen dat gewoon O+
Spoilers!
  donderdag 20 februari 2020 @ 13:42:01 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191599162
Annex, wat heftig!

Lonaaa, het leest alsof je constant tegen een griep aanhangt

Woningupdate?

Vorige week een spontane beter bed, bed gekocht... prima levering 18 mrt

Vanmorgen in de woonforum in Grongen gezocht voor 2 stoelen en een hoekbank...
Levertijden van bijna 4 maanden :') Je hebt showmodellen maar daar wil ge geld toe hebben :X

Ik weer naar huis en even naar Leenbakker , kom binnen, kijk naar rechts en toen https://www.leenbakker.nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Ja heel saai allemaal maar ik hou er van. Levertijd? Kan gewoon op de datum wanneer het bed ook wordt geleverd. *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191599177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Annex, wat heftig!

Woningupdate?

Levertijden van bijna 4 maanden :') Je hebt showmodellen maar daar wil ge geld toe hebben :X

Ik weer naar huis en even naar Leenbakker , kom binnen, kijk naar rechts en toen https://www.leenbakker.nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Ja heel saai allemaal maar ik hou er van. Levertijd? Kan gewoon op de datum wanneer het bed ook wordt geleverd. *O*
Ziet er comfortabel uit O+
pi_191599239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Annex, wat heftig!

Woningupdate?

Goede bezig! Ik ben nog steeds verrast over hoe leuk Leen Bakker is geworden.
Spoilers!
pi_191599310
Lol. Ik kreeg net een Burgernetmailtje over veiligheid tijdens carnaval:

quote:
• “’s Nachts na tweeën…”: Zorg dat je veilig thuis komt. Ga niet alleen over straat als dat niet hoeft, dit geldt overigens ook vķķr twee uur ‘s nachts. Het klinkt misschien wat afgezaagd, maar met carnaval geldt zeker: samen uit, samen thuis. Zo voorkom je mogelijk dat je het slachtoffer wordt van bijvoorbeeld straatroof of geweld.
• “Er staat een paard in de gang…”: Je wilt niet dat iemand inbreekt en waardevolle spullen uit je huis steelt terwijl jij gezellig carnaval viert. Met een paar simpele tips en aanpassingen houd je inbrekers langer buiten:
o Leg kostbare spullen uit het zicht
o Laat een lamp aan
o Sluit alle ramen en doe de voor- en achterdeur op slot
o Heeft jouw woning een gedeelde voordeur (bijvoorbeeld in een studentenhuis)? Doe dan ook altijd je eigen voordeur of kamerdeur op slot als je naar buiten gaat.
• “Drinke drinke drinke, totteme zinke…”: Neem dit vooral niet te letterlijk! Spreek af wie de BOB is, let op elkaar, ga niet alleen naar de volgende feestlocatie of naar huis en bewaak je grenzen. Zo voorkom je een nat pak, een kater of erger.
• “Mien, waar is mijn feestneus?...”: Let goed op je spullen! Voorkom verlies of diefstal van je legitimatiebewijs, portemonnee of gsm.
• “En nou die hendjes de lucht in…”: Steek- en (nep)vuurwapens horen niet thuis in het uitgaansleven en dus ook niet tijdens carnaval. Bovendien zijn ze soms niet van echt te onderscheiden.
• “Annie, hou jij me tassie effe vast…” Hartstikke prima, maar zakkenrollers houden ook van carnaval vieren. Die gozer wil niet met je danse! Let dus goed op je waardevolle spullen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 13:55:21 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191599318
Hmm steunzolen zijn in twee jaar wel een stukkie duurder geworden. 225e van 190e twee jaar geleden. Nou ja ik kan het hebben. Mijn enige structurele zorguitgave vanwege mijn spierziekte. :s)
Prijsstijging in % is wel groter dan de perioden daarvoor.
pi_191599329
@Uniek...wat een leuke bank! heb je uitgekozen qua kleur en ontwerp. 👍🏼
EN “mag” de t.v. boomplank blijven?
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:03:14 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191599398
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef AnneX het volgende:
@:Uniek...wat een leuke bank! heb je uitgekozen qua kleur en ontwerp. 👍🏼
EN “mag” de t.v. boomplank blijven?
ja bankkleur heel neutraal ( precies zoals ik ben :') ) en plank blijft
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191599420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Via Eliza???
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191599467
15 minuten crosstrainen en 30 minuten roeien.
Pfoe.

En een cadeautje van B. gekregen: allerlei lekkere paas(...)eitjes van pure chocolade met een vulling erin. :9
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191599762
Ziet er goed uit Uniek! Jezelf gewoon lekker verwennen als het kan.
Idd Leen Bakker is best leuk zie ik en weer eens wat anders dan Ikea :+

Lekker gewandeld en boodschappen gedaan (net een mooie afstand om te lopen) zonder muziek of luistboek in mijn oren.
En dan hoor je O+ vogeltjes, hinnikende paardjes en blatende schapen O+ onderweg.
Doet me goed, die rust. Lang uitgeslapen ook, kom er echt van bij.

Toch, tegen mijn eigen voornemen in, wat leuks voor de k.kinderen gekocht. Zondag gaan we met verjaardagsadootjes voor de ouders theedrinken en dacht: Nee, ik neem nu eens niets mee voor de kleintjes.
Maar jaaaaaaaaa :D O+
pi_191599781
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb niet eens naar andere reisbureaus gekeken. Ik geloof het wel. Misschien kan ik wel iets beters vinden voor 100 euro minder. Misschien kost het me een halve dag zoeken. Daar word ik sacherijnig van, krijg ik hoofdpijn van en ik kan in die tijd geen geld verdienen. Ik hoor niets dan lovende verhalen over Eliza dus we doen dat gewoon O+
Mag ik een linkje naar Eliza *O*
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:33:59 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191599782
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:08 schreef golfer het volgende:
15 minuten crosstrainen en 30 minuten roeien.
Pfoe.

En een cadeautje van B. gekregen: allerlei lekkere paas(...)eitjes van pure chocolade met een vulling erin. :9
zo wat top! doe je zo toch maar even
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:34:41 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191599789
lief
pi_191599829
Hoera, er is een vrachtwagen tegen onze 6 weken oude auto gereden *O*

Geen gewonden, J zat binnen bij een klant.
Spoilers!
  donderdag 20 februari 2020 @ 14:45:03 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191599899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

wtf
pi_191599905
quote:

NEE 🙈😡
pi_191599918
quote:

Tering. Meteen een splinternieuwe bestellen of wordt deze helemaal gerepareerd?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191599994
quote:

Meh.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191600028
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Tering. Meteen een splinternieuwe bestellen of wordt deze helemaal gerepareerd?
Geen idee. Ik weet helemaal niets nog verder. Ze zijn nu bezig met de schadeformulieren. Ik denk dat er nog gewoon mee gereden kan worden als ik af ga op de foto. Ik heb ook een filmpje gezien, een grote oplegger reed achteruit zo tegen de auto aan. Je zag onze auto ook een halve meter naar achteren gaan.
Ik ga voor de zekerheid even een boodschap doen straks zodat J morgen mijn auto kan meenemen als het nodig is.
Spoilers!
pi_191600043
quote:

Dju. 8)7 -O- :X
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 14:58:14 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191600067
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geen idee. Ik weet helemaal niets nog verder. Ze zijn nu bezig met de schadeformulieren. Ik denk dat er nog gewoon mee gereden kan worden als ik af ga op de foto. Ik heb ook een filmpje gezien, een grote oplegger reed achteruit zo tegen de auto aan. Je zag onze auto ook een halve meter naar achteren gaan.
Ik ga voor de zekerheid even een boodschap doen straks zodat J morgen mijn auto kan meenemen als het nodig is.
Dan ging het ook nog wel redelijk hard :o Airbag ook naar buiten gekomen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191600094
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, dat valt mee. Het ging erg zachtjes. De oplegger was schuin naar achteren aan het rijden om haakse een bocht opnieuw aan te snijden. Alleen de auto stond rechts achter de oplegger op de parkeerplaats langs de weg.

Ik vraag me af wie dit nou heeft gefilmd eigenlijk. En waarom.
Spoilers!
pi_191600112
@Lucky_Strike het is prachtriet. Opeens kwam het terug.
Dit dan dus. https://greenfingersonline.nl/tuinplanten/miscanthus-sinensis/

Kusje op je auto
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_191600183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh bah -O- Dat is ruk.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_191600198
Meh voor LS auto ;(
pi_191600290
De deur gaat niet meer open dus hij gaat nu naar de garage. Gvd, mijn planning. Dit wordt ingewikkeld voor ons allebei.
Spoilers!
pi_191600376
Middag allen!!

Wel bijgelezen en wilde eerst *O* voor de vakantie van LS en J maar toen kwam het volgende bericht -O-
Passen jullie allemaal op met de auto's! Fijn dat het zo snel gemaakt kan worden AnneX, maar wat een enorme ster.

Ahhh howling Dora, een volle Krea en een volle P.

Leuke bank van Uniek, ziet er uit als lekker liggende bank, boek erbij, wijntje en klaar!

Hier een beetje een gekkenhuis vanochtend. Ik zou vanmiddag de komende 3 reismaanden doornemen met een van de leidinggevenden, was er van de week al mee begonnen, om alles zo efficient mogelijk te laten verlopen, komt er iemand die een andere meeting ertussen zet. Tot 18 uur!! Dan ben ik thuis, daarvoor blijf ik niet. Morgen is de man weg, ik maandag, dus ik ga zo maar een enorm lange mail naar 'm sturen met alle voorstellen.
We hadden vanochtend een collega met haar 2,5 maanden oude baby op bezoek, ik had een jurkje gemaakt. In gedachten dat de moeder vrij lang is, toch maar maat 74 aangehouden. t is een zomerjurkje, maar het zal nu waarschijnlijk een shirt onder een vest worden, kind draagt al 74 :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_191600381
Damn wat kut zeg :{ wij hebben het ook gehad toen onze auto nog maar een paar weken oud was.. Maar dat waren "slechts" wat deuken en krassen.

Hopelijk kunnen ze hem snel weer in oude staat terug brengen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191600468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
De deur gaat niet meer open dus hij gaat nu naar de garage. Gvd, mijn planning. Dit wordt ingewikkeld voor ons allebei.
Biedt verzekeraar een vervangende auto ? en op kosten van tegenpartij, natuurlijk.
Vervelend hoor!
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 februari 2020 @ 16:13:03 #72
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191601010
Paella gehad. Alsof ze over de bodem van een afvalzee hadden geschraapt en er nog een stukje stank bij hadden gedaan. :r.
pi_191601140
Lucky :o ;( :*
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 februari 2020 @ 16:44:49 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191601402
Da's kut ls. Ik weet min of meer hoe het voelt.
pi_191601433
quote:
9s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Paella gehad. Alsof ze over de bodem van een afvalzee hadden geschraapt en er nog een stukje stank bij hadden gedaan. :r.
Dat is een tegenvaller. In Spain of all places. -O-

Vanavond troostvoer: Risotto https://www.hellofresh.nl(...)10c80b?week=2020-W08

Ging het goed vanmiddag, tele?
pi_191601465
quote:
Hoe dan ;(
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:52:15 #77
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_191601489
quote:
Tourist trap?
Siesta & Fiesta!
pi_191601769
quote:
Geen echte Valenciaanse dus? Toeristenversie met zeevruchten?
Poef.....gone! Šgolfer
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 februari 2020 @ 17:21:42 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191601871
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 16:52 schreef Bramito het volgende:

[..]

Tourist trap?
Nee niet eens. Gelukkig als tapas gerechtje bij een lokale Spanjaard zonder toeristen. Weinig toeristen wellicht.
Het stonk gewoon als de ziekte. De rest was wel prima. Heb ondertussen 40.078 kroketjes op.
pi_191602044
Kroketjes :9~

Update:
Het filmpje van de aanrijding is gemaakt door een Pool die toevallig daar aan het werk was.
Ik ging snel boodschappen doen. Apotheek, pootgoed* en goedkoop tanken in België**. Ook geregeld dat het pakketje dat bezorgd zou worden naar een afhaalpunt gaat.
J ging naar de schadehersteller, daar zou ik hem ophalen. Er is een noodreparatie uitgevoerd dus J kon de auto weer meenemen terwijl we wachten op de onderdelen. Chinese auto die net op de markt is. Kan nog wel even duren.
Daarna gingen we naar de garage om mijn auto weg te brengen. Toen ik zei dat ik hem zaterdag op wil halen, werd er ivm de carnaval moeilijk gekeken. Maar ze gaan wat regelen, morgen meer daar over.

*Voor @derLudolf en @sigme: aardappels Panamera, Nicola en Lady Chrystl. 2,5 kilo totaal. Het meest van de Panamera want verrukkelijk en lang houdbaar.
**Voor @DerLufolf Euro95 voor 1,361.
Spoilers!
pi_191602083
Fijn dat de auto iig wel mee kon, LS. Hopen dat de onderdelen opschieten :Y
pi_191602128
De hot bunny sauce :9
pi_191602146
Ik heb m wel iets minder heet gemaakt, trouwens. #pussy
pi_191602148
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

Update:
Het filmpje van de aanrijding is gemaakt door een Pool die toevallig daar aan het werk was.
Ik ging snel boodschappen doen. Apotheek, pootgoed* en goedkoop tanken in België**. Ook geregeld dat het pakketje dat bezorgd zou worden naar een afhaalpunt gaat.
J ging naar de schadehersteller, daar zou ik hem ophalen. Er is een noodreparatie uitgevoerd dus J kon de auto weer meenemen terwijl we wachten op de onderdelen. Chinese auto die net op de markt is. Kan nog wel even duren.
Daarna gingen we naar de garage om mijn auto weg te brengen. Toen ik zei dat ik hem zaterdag op wil halen, werd er ivm de carnaval moeilijk gekeken. Maar ze gaan wat regelen, morgen meer daar over.

*Voor @:DerLudolf en @:Sigme: aardappels Panamera, Nicola en Lady Chrystl. 2,5 kilo totaal. Het meest van de Panamera want verrukkelijk en lang houdbaar.
**Voor @:DerLufolf Euro95 voor 1,361.
Zondag ook weer even tanken daar

Fijn dat de auto wel weer mee kon.
pi_191602427
quote:

Update:

*Voor @:DerLudolf en @:Sigme: aardappels Panamera, Nicola en Lady Chrystl. 2,5 kilo totaal. Het meest van de Panamera want verrukkelijk en lang houdbaar.
Mijn tedergeliefde (vrachtwagenchauffeur) vraagt of we het filmpje mogen zien.
Suckt trouwens big time, dat je auto gemold is :*.

Over aardappels: ik ben dit jaar AMANDINE van plan. Panamera heeft mijn zaadhandelaar niet, waar haal jij het? Vreeken?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191602463
Eten hier was varkensballetjes en broccoliroostjes uit de oven, met een yoghurt-harissa-dipsaus.
Kant-en-klaar vlaaiachtig dingseltje van Lidl toe.
pi_191602561
quote:

Update:

:o
Ik hou ook van aardappels!

Maar vooral van O+ Amandine O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_191602595
Wat een verkeersleed voor Anne en L_S :o

Gelukkig geen (ernstig) gewonden maar gedoe is het wel.

Vandaag rustig werkdagje. Naderende carnaval maakt de provincialist in me wakker. Mails naar mensen waarvan ik weet dat ze Vasteloavendj vieren kregen minimaal één regel in dialect mee :P

Eten: halve rookworst, spinazie en aardappelpuree. Toet: heeeeeel veeeeeeel chocolade eitjes :9~

Morgen ga ik met drie vrienden mijn best doen de k.oelkast leeg te eten van onze lokale ster.
Verrassingsmenu van vier gangen, net voor ze een weekje de tent dichtgooien ivm vakantie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191602611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn tedergeliefde (vrachtwagenchauffeur) vraagt of we het filmpje mogen zien.
Suckt trouwens big time, dat je auto gemold is :*.

Over aardappels: ik ben dit jaar AMANDINE van plan. Panamera heeft mijn zaadhandelaar niet, waar haal jij het? Vreeken?
Bij Aveve in België. Ik heb genoeg, zal ik wat naar je opsturen?

Even kijken of ik iets met dat filmpje kan doen.
Spoilers!
pi_191602622
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Ik hou ook van aardappels!

Maar vooral van O+ Amandine O+
Een extra speciale aardappelmention voor jou dan @Vanyel O+
Spoilers!
pi_191602646
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een extra speciale aardappelmention voor jou dan @:Vanyel O+
O+

Amandine en Lily rose voor mij dit jaar. De een is liefde, de ander ken ik nog niet.
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 18:20:27 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191602662
quote:
¤1,36 dat kost de diesel bij de Shell midden in Ommen ook. Heb zelf getankt voor ¤1,204 über die Grenze.

Alleen Nicola zegt mij iets eigenlijk. Als ik zelf aardappels zou gaan verbouwen had ik Bintje, Rosagold en als vroege aardappel Donald en Parel.
pi_191602708
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+

Amandine en Lily rose voor mij dit jaar. De een is liefde, de ander ken ik nog niet.
Wil je Panamera ook proberen?
Spoilers!
pi_191602711
Therapie gehad, ging oké, ik voel me wel alsof iemand me uitgewrongen heeft nu. Het komt erop neer dat we volgende week een evaluatie voorbereiden en dan over 2 of 3 weken een evaluatie houden met therapeut en zijn supervisor. En in die evaluatie beslissen we of ik verder ga bij deze therapeut; zo ja, hoe, en zo nee, waar dan wel nog. ^O^

Het was maar goed dat mijn ambulant begeleider mee was, want op een gegeven moment heeft ze tegen de therapeut moeten zeggen "Tele6 heeft je nu twee keer uitgelegd dat ze het antwoord op je vraag niet kan weten, waarom stel je diezelfde vraag dan nog een keer?" - waarop hij toegaf dat hij het antwoord zelf niet eens wist en beloofde te gaan overleggen met zijn supervisor, die het wel zal weten.

De vraag was namelijk of ik naar een nieuwe therapeut op dezelfde of op een andere plek wil. De plek waar ik nu zit doet niet veel therapie, maar voordeel zou zijn dat ik dan geen wachtlijst door hoef. Een andere plek betekent meer keus in therapeuten, maar waarschijnlijk wachttijd. Ik kan écht niet inschatten welke van de twee beter is als ik niet weet hoe lang die wachttijd is en of er therapeuten beschikbaar zijn op de plek waar ik nu zit.
pi_191602716
Spoilers!
pi_191602730
Ik had geen lekkere k&k boerenkool -O-
Morgenavond met vriendin na t werk t/o werk een hapje eten. Moet lekkerder zijn *O*
pi_191602736
quote:
Arme auto :'(
pi_191602737
quote:
omg. :') Er staat ook gewoon iemand achter. wats deze.
pi_191602749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Tele6 het volgende:
Therapie gehad, ging oké, ik voel me wel alsof iemand me uitgewrongen heeft nu. Het komt erop neer dat we volgende week een evaluatie voorbereiden en dan over 2 of 3 weken een evaluatie houden met therapeut en zijn supervisor. En in die evaluatie beslissen we of ik verder ga bij deze therapeut; zo ja, hoe, en zo nee, waar dan wel nog. ^O^

Het was maar goed dat mijn ambulant begeleider mee was, want op een gegeven moment heeft ze tegen de therapeut moeten zeggen "Tele6 heeft je nu twee keer uitgelegd dat ze het antwoord op je vraag niet kan weten, waarom stel je diezelfde vraag dan nog een keer?" - waarop hij toegaf dat hij het antwoord zelf niet eens wist en beloofde te gaan overleggen met zijn supervisor, die het wel zal weten.

De vraag was namelijk of ik naar een nieuwe therapeut op dezelfde of op een andere plek wil. De plek waar ik nu zit doet niet veel therapie, maar voordeel zou zijn dat ik dan geen wachtlijst door hoef. Een andere plek betekent meer keus in therapeuten, maar waarschijnlijk wachttijd. Ik kan écht niet inschatten welke van de twee beter is als ik niet weet hoe lang die wachttijd is en of er therapeuten beschikbaar zijn op de plek waar ik nu zit.
Fijn dat het ok was. Je hebt het in elk geval achter de rug.

Je kunt ook wedden op 2 paarden. Op een wachtlijst gaan staan en bij je huidige club een nieuwe therapeut testen.
Spoilers!
pi_191602755
quote:
Sjeesus :X
pi_191602757
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Fijn dat het ok was. Je hebt het in elk geval achter de rug.

Je kunt ook wedden op 2 paarden. Op een wachtlijst gaan staan en bij je huidige club een nieuwe therapeut testen.
Slim! O+
pi_191602813
quote:
Wow. Ruimte zat voor die bocht om eerst verder door te rijden. En een gestuurde oplegger!
Die knakker die staat te kijken staat lekker aan de verkeerde kant (dáár kan de chauffeur het zelf wel zien). Hij lijkt niet te reageren ook, op het verschuiven van jullie auto.

Wel heel fijn dat je toevallig zo'n filmpje te pakken krijgt!
pi_191602868
Fijn Tele, dat de begeleider echt wat kon toevoegen en dat jij dus echt niet het idee hoeft te hebben dat het aan jou ligt dat de therapeut niet duidelijk is. Zou haast zeggen, neem een borrel en op tijd naar bed.

Jeetje LS, wat voor halve zool staat daar aanwijzingen te geven?

De lunch vanmiddag was wel heel veel, dus niet koken, maar straks een boterham, meer dan voldoende.
En vanavond doe ik helemaal niets, wat een dag vandaag. Enorm druk en nog niets gedaan wat ik gepland had en moest gebeuren
pi_191602884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:28 schreef Tele6 het volgende:

Slim! O+
Ja!
Lijkt me wel extreem vermoeiend, zoveel therapie. Hopelijk levert het echt wat op voor je in de toekomst ^O^
pi_191602928
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:

De lunch vanmiddag was wel heel veel, dus niet koken, maar straks een boterham, meer dan voldoende.
En vanavond doe ik helemaal niets, wat een dag vandaag. Enorm druk en nog niets gedaan wat ik gepland had en moest gebeuren
Feest lunch?
Je werk blijft dus liggen voor morgen :|W
pi_191602930
quote:
Vrachtwagen lijkt zelfs op aanwijzing van die kerel nog wat achteruit te zetten :o
Maar dat zal toch niet kloppen he? Die kerel is vast komen helpen toen vrachtwagen zich had vastgereden in jullie auto. Toch? :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191602958
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja!
Lijkt me wel extreem vermoeiend, zoveel therapie. Hopelijk levert het echt wat op voor je in de toekomst ^O^
Nog vermoeiender is de zooi die mijn hoofd continu produceert, en bovendien is die niet helpend en niet gezond, terwijl therapie dat wel is. Dus therapie (mits werkend, natuurlijk) is de beste optie nu. ;)
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:45:38 #108
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191602975
Sjonge Lucky!! Wat een pannenkoeken zeg!!

Hier vandaag lekker rustig aan gedaan.. bloed laten prikken (morgen blauwe plek }:| ) nagels laten doen O+ bed verschoond.. over de markt geschilderd.. Chip van poezen aangepast..nu horen ze echt bij ons.. *;
pi_191602997
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:45 schreef Barreltje het volgende:
over de markt geschilderd
Que?
pi_191603001
En dat iemand het filmde... |:(
Wat een oen met aanwijzingen.
pi_191603016
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Que?
ik denk autocorrect en geslenterd. :7
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:50:27 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191603034
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik denk autocorrect en geslenterd. :7
^O^
  donderdag 20 februari 2020 @ 18:52:08 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191603061
Oh jongens!
Ik ben vanavond de baas over de afstandsbediening.. wat moet ik gaan kijken? #keuzestress
pi_191603124
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:52 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens!
Ik ben vanavond de baas over de afstandsbediening.. wat moet ik gaan kijken? #keuzestress
Hier mams belooft dat we wel ajax kunnen kijken.
Nu kijken we naar de Serengeti via National Geographic channel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 februari 2020 @ 19:02:41 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191603246
Ajax nu natuurlijk :P
En anders zo Met het mes op tafel of KvW
pi_191603350
Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe serie na Merlin.
pi_191603380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe serie na Merlin.
Hou je van politie serie? Arne Dahl op Netflix
pi_191603418
Ik heb net het nieuwe seizoen van Grace & Frankie uit O+
pi_191603544
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:47 schreef AnneX het volgende:
En dat iemand het filmde... |:(
Wat een oen met aanwijzingen.
Ik denk dat je de camera van je telefoon pas aandoet als je verwacht dat het helemaal mis gaat 8)7
Bizar. Hopelijk valt het qua gedoe en omgooien planning mee, LS!

Tele, fijn dat de begeleider mee was O+ Dat was zo te lezen ook nuttig! En ik snap dat je moe bent, geestelijk moe :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191604074
Dora kijkt met grote ogen naar varkentjes op tv O+
pi_191604330
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Dora kijkt met grote ogen naar varkentjes op tv O+
Doggytv op YouTube
pi_191604347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Doggytv op YouTube
Ik ben voor nu blij dat ze eindelijk ligt te slapen. Superonrustig vandaag :X
pi_191604391
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben voor nu blij dat ze eindelijk ligt te slapen. Superonrustig vandaag :X
Hier slaapt het spul ook nadat ze om en om de gekke 10 minuten hadden
pi_191604469
Jemig LS, das mooi klote -O-

Wij zijn net thuis van een intense dag. Het was supermooi allemaal en op een prachtige plek, maar intens, zelfs ook al staat het voor mij wat verder weg. Ik moest mijn best doen om het droog te houden :P
SPOILER
Anyhow, thuis. Nu wachten op het eten, want honger.
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 19:57:27 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191604491
quote:
Wat een prutser ruimte zat. Wat die knakker aan de linker kant doet vraag ik me ook af... Was het een trainingbroektrucker? :7

Nieuwe deur, voorscherm en "motorkap"?
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:10:55 #126
63722 z80
I fink you freaky
pi_191604801
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 14:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom zou er een airbag uitklappen bij een geparkeerde auto? Dat is totaal zinloos.
Een klapzak is ter bescherming van het hoofd en deels romp. Daarom komt enkel daar de klapzak er uit waar deze de inzittende moet beschermen. Bij een geparkeerde auto is er niemand te beschermen.
Tevens bij een aanrijding van achter heeft een klapzaak ook totaal geen nut, en zal er dus ook niet uit komen. Klap van achter, als je stilstaat, en doorschieten tegen de voorligger geeft te weinig G krachten om tegen het stuur te slaan met je hooft als je de gordel draagt. Dus dan komt deze ook niet uit. Enkel aanrijding van opzij en bij een koprol komen de airbags aan de kant waarop op dat moment letselgevaar is uit. Dus ook niet alles tegelijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_191604908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hou je van politie serie? Arne Dahl op Netflix
Jawel. Mijn man heeft nu een hele vreemde serie opgezet. The end of the f*c*** world. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.
pi_191604933
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jawel. Mijn man heeft nu een hele vreemde serie opgezet. The end of the f*c*** world. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken.
seizoen 1 was heel eh.. apart maar toch wel goed vond ik. Seizoen 2 staat dus toch op de planning hier.
pi_191604976
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat een prutser ruimte zat. Wat die knakker aan de linker kant doet vraag ik me ook af... Was het een trainingbroektrucker? :7

Nieuwe deur, voorscherm en "motorkap"?
Motorkap is denk ik niet nodig. Wel zo'n rand boven het wiel en een spiegel naast dus deur en voorscherm.
Spoilers!
  donderdag 20 februari 2020 @ 20:18:56 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191605022
Sex explained @ Netflix ^O^
pi_191605159
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:18 schreef Barreltje het volgende:
Sex explained @ Netflix ^O^
Ga ik opzoeken.
pi_191605168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

seizoen 1 was heel eh.. apart maar toch wel goed vond ik. Seizoen 2 staat dus toch op de planning hier.
Behoorlijk. Apart ja
pi_191605177
Hagel :o
pi_191605591
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fijne serie, vond ik :Y :D

Herkenbaar Aure, dat het verdriet van anderen je raakt en je je dan afvraagt of het wel gepast is om dat te tonen. Maar het is heftig genoeg, ook als je wat verder er vanaf stond.
pi_191606821
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 18:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wil je Panamera ook proberen?
Heb je zoveel?
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:24:27 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191606859
En de laatste aflevering van "dont f#ck with cats" afgekeken...

Brr!!!
Nu maar even the queer eye kijken.. :+
pi_191606918
Ik loer nog even wat domme tv terwijl ik zure snoepjes eet en dan ga ik zo slapen. O+

Beetje recepten bladeren nog ondertussen (weekmenu-tijd)
pi_191606992
quote:
Ik wachtte tot ie het de 2e keer ook ging doen voor de rest van de halve meter.

Je auto is wel erg shiny trouwens, mooi shiny :Y
Freaks like me drink tea
pi_191607120
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb je zoveel?
Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @sigme .

Prachtriet, check trouwens.
Spoilers!
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:40:24 #140
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_191607282
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @:sigme .

wow
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_191607386
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan wel een stuk of 6 aardappeltjes missen voor zowel jou als @:sigme .

In dat geval klinkt het plots heel aantrekkelijk :Y
Ik heb maar anderhalve kilo besteld dit jaar, geen idee hoeveel dat eigenlijk is.

Het prachtriet is heus prachtig ;)
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 21:55:00 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191607621
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Motorkap is denk ik niet nodig. Wel zo'n rand boven het wiel en een spiegel naast dus deur en voorscherm.
Hopelijk kunnen de reserveonderdelen sneller gemaakt kan worden dan buttplugs en dildo's :+
pi_191607714
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hopelijk kunnen de reserveonderdelen sneller gemaakt kan worden dan buttplugs en dildo's :+
Hier zit vast een grap in die ik niet snap.
Spoilers!
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 22:06:41 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191607857
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier zit vast een grap in die ik niet snap.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)igt-door-coronavirus
pi_191608025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:24 schreef Barreltje het volgende:
En de laatste aflevering van "dont f#ck with cats" afgekeken...

Brr!!!
Nu maar even the queer eye kijken.. :+
Dat moest haast wel echt slecht zijn?
Of valt het mee?
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:51:41 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191608841
Floortje terug naar het einde van de wereld bekeken.

Terug naar Nepal bij die goede Maggie. Was weer indrukwekkend. ^O^
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 21 februari 2020 @ 06:35:50 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191610729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat moest haast wel echt slecht zijn?
Of valt het mee?
Wat bedoel je met slecht?

Ipv "queer eye" werd het nm" next in fashion" , met Tan.. erg leuk en niet zo saai als andere run-way shows.. lekker makkelijk vermaak. :+
pi_191610836
Tan O+
pi_191611079
:O
pi_191611084
Goedemorgen :)
pi_191611103
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 06:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat bedoel je met slecht?

Ipv "queer eye" werd het nm" next in fashion" , met Tan.. erg leuk en niet zo saai als andere run-way shows.. lekker makkelijk vermaak. :+
Alsin.. vermakelijk slecht :)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 08:09:50 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191611151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Alsin.. vermakelijk slecht :)
Welke van de twee? :+
pi_191611154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Welke van de twee? :+
Allebei bij voorkeur :+
pi_191611157
Morning :s)

Al 2 nachten best prima kunnen slapen O+ nu nog hopen dat Jip gereset wordt naar de instellingen van voor 't ziekenhuis en dat hij ook weer goed slaapt als hij weer thuis is O-)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 08:12:06 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191611163
Anyway.. vandaag staat " de trap stofzuigen " op het programma.. }:|
Zo'n gruwelijke hekel aan ivm dat gesjouw met de stofzuiger.. misschien dat ik mezelf binnen kort toch maar een steel-stofzuiger kado doe ofzo.. wat zijn jullie trucks?

Daarna de was strijken en de was opvouwen..
pi_191611164
Mogguh :O Wenen vandaag als afsluiting van een tof midweekje Slowakije O+ Het is hier echt zo mooi in sommige gebieden. Jammer dat het er erg oostblokkerig uitziet -O-
pi_191611166
Ik heb gister trouwens 100min gewacht op ons eten :') we konden er bijna mee ontbijten :')
  vrijdag 21 februari 2020 @ 08:13:21 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191611172
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Allebei bij voorkeur :+
" don't f#ck with cats " is wel echt intrigerend.. juist niet vermakelijk slecht eigenlijk..
pi_191611174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef Barreltje het volgende:
wat zijn jullie trucks?
Huis zoeken zonder trap of een schoonmaakster regelen :7
  vrijdag 21 februari 2020 @ 08:14:36 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191611179
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:12 schreef Aure het volgende:
Ik heb gister trouwens 100min gewacht op ons eten :') we konden er bijna mee ontbijten :')
Was de accu leeg van de bezorg-fiets?
pi_191611185
quote:
Zo'n gruwelijke hekel aan ivm dat gesjouw met de stofzuiger.. misschien dat ik mezelf binnen kort toch maar een steel-stofzuiger kado doe ofzo.. wat zijn jullie trucks?

Alles er af vegen met een veger/borstel, zodat het in de gang ligt en dan de robotstofzuiger de hele verdieping laten doen :+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 08:18:52 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191611196
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:15 schreef Aure het volgende:

[..]

Alles er af vegen met een veger/borstel, zodat het in de gang ligt en dan de robotstofzuiger de hele verdieping laten doen :+
Ja .. er ligt tapijt op.. }:|

Dat gaat er op termijn wel af.. maar ik weet nog niet hoe ik de trap DAN wil.. :+
pi_191611198
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

" don't f#ck with cats " is wel echt intrigerend.. juist niet vermakelijk slecht eigenlijk..
Ben benieuwd wel eigenlijk
De titel alleen al maakte toch dat ik hem wil zien :)
pi_191611205
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja .. er ligt tapijt op.. }:|

Dat gaat er op termijn wel af.. maar ik weet nog niet hoe ik de trap DAN wil.. :+
Ohja nee dan weet ik het ook niet :D
pi_191611222
Goedemorgen :*

Ik ben over twee dagen jarig maar kreeg vandaag al een cadeau: een Kenwood chef XL keukenmachine *O*
Heb nu nog meer zin in taarten bakken *O*
Op de planning staan:
- een hazelnootschuimtaart (uit de bakbijbel)
- een cheesecake (uit de bakbijbel)
- een blauwe bessen amandelcake (uit Simply)
pi_191611373
Wat een tof cadeau Lot! Is dat de gewone standmixer of die ene die ook kan koken?
pi_191611528
Nee de gewone standmixer.
Waarvoor zou je er één gebruiken die kan koken? Werken met chocolade oid?
pi_191611531
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een boom geplant. *O* Een meerstammige krentenboom. Denk dat die echt tof gaat worden als er blad aan komt. :D
pi_191611532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:24 schreef Lot_1 het volgende:

Ik ben over twee dagen jarig maar kreeg vandaag al een cadeau: een Kenwood chef XL keukenmachine *O*
Op de planning staan:
Supertof! _O_
pi_191611537
Mogge! Hoop op een gewone drukke dag op het werk waarbij er overzicht is ipv dat iedereen van alles wil en wil weten waar ik ook geen verstand van heb zoals "waarom werkt de luidspreker niet in de meetingroom" ...geen idee, wist niet dat die niet werkte dus ook niet waarom die niet werkt. Of (had gisteren m'n jas nog aan) "er is iets met de printer, weet jij wat er aan de hand is" o|O

Erg blij met een huis zonder trap dus geen tips voor Barrel, behalve haar eigen (steel stofzuiger) en die van P (schoonmaakster)

Wat een enorm tof cadeau Lot! Hier staat ook een Chef titanium. Zou 'm niet meer willen missen. Mocht je nog pasta accessoires willen, ik doe die weg ;-). Andere accessoires ook, maar moet nog even zien welke.
pi_191611588
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Hoop op een gewone drukke dag op het werk waarbij er overzicht is ipv dat iedereen van alles wil en wil weten waar ik ook geen verstand van heb zoals "waarom werkt de luidspreker niet in de meetingroom" ...geen idee, wist niet dat die niet werkte dus ook niet waarom die niet werkt. Of (had gisteren m'n jas nog aan) "er is iets met de printer, weet jij wat er aan de hand is" o|O

Erg blij met een huis zonder trap dus geen tips voor Barrel, behalve haar eigen (steel stofzuiger) en die van P (schoonmaakster)

Wat een enorm tof cadeau Lot! Hier staat ook een Chef titanium. Zou 'm niet meer willen missen. Mocht je nog pasta accessoires willen, ik doe die weg ;-). Andere accessoires ook, maar moet nog even zien welke.
:o en de accessoires zijn ook te gebruiken op mijn variant? Dan graag!
pi_191611598
quote:

Ik heb een lichte stofzuiger. Ik heb hiervoor een steelstofzuiger gehad trouwens. Ik vond dat hopeloos op de trap.. Pakte ik dan toch weer die andere voor.

Wij gaan onze trap zo doen trouwens.

Hadden we in ons vorige huis ook. Dat beviel goed.
pi_191611613
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:24 schreef Lot_1 het volgende:

Op de planning staan:
Ohhh kijk dat zijn de leuke cadeaus!
pi_191611631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:

Hehe zo ging ik woensdag de deur uit met de mededeling.. “ik ga weg, app het nummer en wat er aan de hand is en ik los het onderweg wel op.”

Klanten... het is dat ik echt niet weet hoe ik een roll eyes smiley moet maken op mn mobiel _O-
pi_191611641
Vandaag beetje prutsdag. Misschien wat in de tuin doen. Wachten op de postbode, daarna even wat afleveren *O* Oh en even een carnavalskostuum maken. :7
pi_191611650
trap: schoonmaakster. En anders vind ik een vochtig doekje soms nog gemakkelijker en sneller dan stofzuigen.
pi_191611665
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:12 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

:o en de accessoires zijn ook te gebruiken op mijn variant? Dan graag!
Bijna alle accessoires zijn op alle kenwoods te gebruiken. Soms is er een nieuw verloop nodig, voor de vooraandrijf. Als je even wat foto's maakt met alle afdekplaatjes eraf, kan ik meteen zien of het past.
pi_191611705
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hehe zo ging ik woensdag de deur uit met de mededeling.. “ik ga weg, app het nummer en wat er aan de hand is en ik los het onderweg wel op.”

Klanten... het is dat ik echt niet weet hoe ik een roll eyes smiley moet maken op mn mobiel _O-
Ik kreeg net het volgende "probleem" op m'n bordje. Grote kantoortuin. Een deel van de mensen had het daar koud, deel waar ik zit was prima. Nu heeft dat andere deel het prima en is het hier bloedheet (23 gr). Valt eigenlijk niet veel aan te doen, niet te dikke kleren aan. Maar de Noorse leidinggevende (die het thuis volgens eigen zeggen opstookt naar 23-24) heeft het warm (dikke trui aan). WAAROM IS HET HIER ZO WARM???? Sinds wanneer ben ik in mijn uppie technische dienst geworden??? Zet een raam open, trek wat anders aan.
pi_191611748
Maar zegt ze het wel echt met de verwachting dat jij een oplossing zoekt, dan? Ik roep zo vaak dat ik het warm of koud heb, verwacht van niemand iets.
pi_191611761
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kreeg net het volgende "probleem" op m'n bordje. Grote kantoortuin. Een deel van de mensen had het daar koud, deel waar ik zit was prima. Nu heeft dat andere deel het prima en is het hier bloedheet (23 gr). Valt eigenlijk niet veel aan te doen, niet te dikke kleren aan. Maar de Noorse leidinggevende (die het thuis volgens eigen zeggen opstookt naar 23-24) heeft het warm (dikke trui aan). WAAROM IS HET HIER ZO WARM???? Sinds wanneer ben ik in mijn uppie technische dienst geworden??? Zet een raam open, trek wat anders aan.
Ik heb dus daarom bijna altijd een vest aan op werk.. het is OF koud OF te warm.
Ik heb het opgegeven.
Zie ook diverse collega’s die op maandag warmer gekleed zijn dan de rest van de week.
Dus het ligt kennelijk niet, alleen, aan mij
pi_191611782
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:29 schreef Myraela het volgende:
Maar zegt ze het wel echt met de verwachting dat jij een oplossing zoekt, dan? Ik roep zo vaak dat ik het warm of koud heb, verwacht van niemand iets.
"You have to call someone" is dan de opdracht. Ze heeft er nu een "klacht" van gemaakt. Ben benieuwd, in januari is ze weg. Het duurde bijna 4 jaar totdat de kou in het andere deel was opgelost, de warmte hier oplossen gaat ze niet meemaken _O-
pi_191611799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb dus daarom bijna altijd een vest aan op werk.. het is OF koud OF te warm.
Ik heb het opgegeven.
Zie ook diverse collega’s die op maandag warmer gekleed zijn dan de rest van de week.
Dus het ligt kennelijk niet, alleen, aan mij
Een vriendin werkte ooit eens in een spliksplinter nieuw gebouw. State of the Art klimaatbeheersing. Hittegolf en iedereen zat met dikke truien aan, vrieskou buiten en de zomerkleding werd uit de kast getrokken :D
pi_191611839
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een vriendin werkte ooit eens in een spliksplinter nieuw gebouw. State of the Art klimaatbeheersing. Hittegolf en iedereen zat met dikke truien aan, vrieskou buiten en de zomerkleding werd uit de kast getrokken :D
Ook fijn... vooral zomers want je moet nog naar buiten ook.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:54:49 #184
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191611987
Hier ook altijd een vest aan..
Wilde ik van de week de airco aanzetten zegt mn leidinggevende:"OF je doet gewoon eerst je vest uit " . Ehm Oh Ja.. dat is ook nog een optie :+ 8)7
pi_191612067
Als ik jullie verhalen zo lees, moet ik eerlijk toegeven dat die sfeerloze betonnen collegezalen bij ons qua klimaat meestal wel prima geregeld zijn. Soms wat aan de frisse kant, maar dat is maar heel af en toe en meestal vrij minimaal, en dan trek ik gewoon een vest aan/ sla een shawl om, etc.
Alleen in de 'tent' (die er nog wel tot na Pasen staat) is het vaak of echt koud, of weer érg warm. Maar goed, dat er al iets van verwarming in zit is al fijn natuurlijk :) .

Hier zo eerst naar de kapper (inspiratie gekregen door Lot, en mijn haar dat nu wel echt teveel een eigen leven leidt }:| ) en dan vanmiddag aangifte officieel maken bij de politie (ze hadden er een uitgebreide melding van gemaakt, maar vroegen of ze het tķch mochten omzetten naar aangifte) en hooi halen voor de konijntjes.

Net een bananensmoothie op als ontbijt :9
pi_191612382
@Barreltje wat ik in mijn vorige huis deed met de trap stofzuigen: de lange stang aan de stofzuiger laten zitten, stofzuiger bovenaan de trap laten staan, zo ver als je kan reiken stofzuigen zonder de stofzuiger van zijn plaats te halen (gebruik maken van de lengte van de stang). Als er een bocht in je trap zit, kijken of de stofzuiger op het brede deel van de bocht kan blijven staan en dan vanaf daar weer alles wat je kunt bereiken stofzuigen. Hetzelfde van onderaf tot je alle treden hebt gehad. Ik heb nooit met de stofzuiger hoeven sjouwen. :)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 10:41:52 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191612465
Ik heb 2 bochten :X
T-p .. zoiets lijkt mij ook erg leuk! Maar is een trap zonder tapijt niet ook enorm glad?
pi_191612530
Mijn vorige huis had een trap met zeil erop, zelfs dat was niet glad. Maar dat kan ook komen doordat de treden wat ingezakt waren naar achteren, waardoor je voet niet veel anders kon dan verder op de trede glijden :P Oh en mijn voorvorige huis had geverfde houten treden met van die halvemaantjes, die waren wel glad. Maar die trappen waren ook bizar steil, dus waarschijnlijk was alles glad geweest.
pi_191612583
Mensen ik kan geen eieren pocheren. Ik denk dat ik alles al heb geprobeerd, maar het worden altijd dooiers met onwijs lange lelijke slierten. Hoe fix ik dat?
pi_191612593
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Mensen ik kan geen eieren pocheren. Ik denk dat ik alles al heb geprobeerd, maar het worden altijd dooiers met onwijs lange lelijke slierten. Hoe fix ik dat?
Ik zag laatst iets op tv (nog niet zelf getest) ei in een plastic zakje doen en dan in heet water.
pi_191612599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag laatst iets op tv (nog niet zelf getest) ei in een plastic zakje doen en dan in heet water.
wou net zeggen...zakje
pi_191612602
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:50 schreef Vanyel het volgende:
En deze, helemaal een "eitje" https://www.elleeten.nl/k(...)-pocheren-magnetron/
  vrijdag 21 februari 2020 @ 10:57:36 #193
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191612650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Mijn vorige huis had een trap met zeil erop, zelfs dat was niet glad. Maar dat kan ook komen doordat de treden wat ingezakt waren naar achteren, waardoor je voet niet veel anders kon dan verder op de trede glijden :P Oh en mijn voorvorige huis had geverfde houten treden met van die halvemaantjes, die waren wel glad. Maar die trappen waren ook bizar steil, dus waarschijnlijk was alles glad geweest.
Ik vermoed dat ik een huis heb zoals je voorvorige ( O+ ) huis
pi_191612667
Trap stofzuigen is hel. Hier ook een bocht. En hout/afgetrokken vloerbedekking. :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 februari 2020 @ 11:00:46 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191612688
We hadden een bananenoverschot op kantoor. Staafmixer meegenomen en smoothie van gemaakt :9. Iedereen blij :+.
pi_191612917
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En deze, helemaal een "eitje" https://www.elleeten.nl/k(...)-pocheren-magnetron/
Ik hou van sneaken in de magnetron O+
Doe ik ook met bijvoorbeeld sticky rice.

Nu alleen nog wachten tot mijn avocadoboom van 30 cm vruchten gaat maken :D
pi_191612937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb 2 bochten :X
T-p .. zoiets lijkt mij ook erg leuk! Maar is een trap zonder tapijt niet ook enorm glad?
Nee spul is stroever dan je zou denken. Is van flexx stairs. Ik loop altijd op sokken en ben echt nog nooit uitgegleden :)
pi_191613003
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik hou van sneaken in de magnetron O+
Doe ik ook met bijvoorbeeld sticky rice.

Nu alleen nog wachten tot mijn avocadoboom van 30 cm vruchten gaat maken :D
Laat even weten of het echt zo handig is. Boah...Straks even ook een avocado halen :9
pi_191613030
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:03 schreef Lot_1 het volgende:
Nee de gewone standmixer.
Waarvoor zou je er één gebruiken die kan koken? Werken met chocolade oid?
Ja geen idee, mijn buren van een stukje verderop hadden het daar laatst over. Volgens mij kan je er dan ook gewoon een pastasaus in klaar maken ofzo :? Oh ik zie dat dat ding gourmet cooking chef heet.
pi_191613032
Ik heb wat crumble gemaakt voor op de chocolademousse vanavond, en nu ruikt mijn huis echt te lekker. Wat een marteling.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 11:34:35 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191613033
Hier liggen ook 2 avocado klaar.. om als guacamole gebruikt te gaan worden bij de zoete aardappel chips van het weekend O+

Ik ga denk ik eens mijn schaaftool daarvoor gebruiken.. :o
pi_191613060
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef Barreltje het volgende:
Hier liggen ook 2 avocado klaar.. om als guacamole gebruikt te gaan worden bij de zoete aardappel chips van het weekend O+

Hmm guacemole is wel een idee
Hier ook nog avocado’s liggen.

Vandeweek uit mn brazilie kookboek amoothie ermee gemaakt.
Voelde niet heel creatief maar was wel erg lekker
Avocado, banaan, honing, limoensap
pi_191613114
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja geen idee, mijn buren van een stukje verderop hadden het daar laatst over. Volgens mij kan je er dan ook gewoon een pastasaus in klaar maken ofzo :? Oh ik zie dat dat ding gourmet cooking chef heet.
En risotto en nog heel veel meer. Schijnt echt wel een fijn ding te zijn, alleen de prijs, die was indertijd zo hoog (geloof 1600 euro) dat ik er verder niet over nagedacht heb.
pi_191613293
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:34 schreef Barreltje het volgende:

Leuk he.. om zo blij te worden van je spulletjes O+
pi_191613406
Hmm mams blijft nog een nachtje.. maar wat zullen we eten vanavond?
  vrijdag 21 februari 2020 @ 12:12:24 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191613476
quote:
Hey, die methode kende ik nog niet. Ga ik een keertje proberen als ik weer voor iemand een eitje moet pocheren.
Ikzelf walg van dat zachte lopende eigeel. :r
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191613486
Gelijk trek in eggs benedict. Dat is een mooie lunch voor zondag :9
Spoilers!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 12:15:51 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191613525
En trappen (2 stuks met bocht en met tapijt bekleed ook hier) stofzuigen: methode Tele6, maar dan i.p.v. de stang gewoon alleen de slang eraan laten zitten met daarop een speciaal zuigmond- (wat een raar woord...)deel.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191613566
Shit, ik kan niet meer vinden waar ik heb opgeslagen hoe ik vorige maand die berekening heb gemaakt met jullie hulp 8)7

Nog een keer. Hoe bereken ik het procentueel verschil tussen 3004 en 3228? Ik moest iets van elkaar aftrekken en dan ergens door delen. En een * of / 100 ofzo.
Spoilers!
pi_191613679
Ik heb hem gevonden, nevermind.
Spoilers!
pi_191614405
Hallo?
Spoilers!
pi_191614496
O-o-o-o
pi_191614792
o o o
Spoilers!
pi_191614821
Ja hoi.
pi_191614848
Ik kan niet wachten tot het wat warmer weer begint te worden. De planten beginnen te groeien en al dat soort dingen. O+

Ik heb vandaag weer wat zaadjes in kweekbakjes binnen gedaan. :D Nu vooral mezelf een beetje in gaan houden, want eigenlijk heb ik helemaal geen ruimte voor nog meer dingen. Of nouja, ruimte wel, maar daar komen gewoon normale planten.
pi_191614904
En we hebben online 'boompjes' gekocht. Ze hebben wel de beloofde hoogte, maar zijn wel erg iel. Maar ach. :D Zal wel groeien. Tuincentra hebben ook niets.

De grotere boom is gelukkig wel mooi. O+
pi_191615065
Welke app gebruiken jullie om onderhoud van de tuin bij te houden? Heb hier weleens iets gehoord over zo'n programma dat je dan herinneringen stuurt wanneer je moet snoeien.
pi_191615188
eerste uitdaging van het werkende leven, 2 zieke kinderen. De duutser is de ochtend thuisgebleven, maar had vanmiddag een belangrijk gesprek. Nu ik thuis..

Oh, wat mis ik een opa of oma om de hoek...
  vrijdag 21 februari 2020 @ 14:27:19 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191615309
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:18 schreef Jagärtrut het volgende:
eerste uitdaging van het werkende leven, 2 zieke kinderen. De duutser is de ochtend thuisgebleven, maar had vanmiddag een belangrijk gesprek. Nu ik thuis..

Oh, wat mis ik een opa of oma om de hoek...
Toch maar een au-pair in huis nemen?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191615399
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Toch maar een au-pair in huis nemen?
dat lijkt me zo afschuwelijk, zo'n inbraak op je privacy...

We gaan voor 1 dag in de week een oppas zoeken, 3 dagen in de week ga ik van 8-15.30 werken en de kinderen om 16 bij de BSO ophalen en 1 dag in de week gaat de duutser een paar uurtjes minder werken. Zo komen we er wel...En ziekte gebeurt toch en moeten we maar flexibel zijn. Ik kan lig meestal vanuit huis werken, dat maakt wel een verschil. Al kom je met 2 zieke kinderen weinig aan werken toe...
pi_191615459
Beterschap met de kinders Jäger!

Ik heb net mijn salontafel/dubbeledekenkist/opbergplekvoorrommeltjes/verstopplekvoorzooialsonverwachtbezoekkomt etc eens uitgeruimd.
Reis door de tijd :D _O-

Alleen jammer dat ik niks zie van mijn inspanningen als de klep dicht is ;(
pi_191615606
Ach zieke kinders, wat vervelend voor jullie allemaal.
Hoeveel dagen per week werk je eigenlijk? Fulltime?

@CAT, foto maken van de opgeruimde kist, en dan steeds even kijken hoe mooi het is.

@Myra, heeft intratuin niet zoiets? Of eigen huis en tuin?

Het is hier weer zo'n raar onrustige dag. Ook nou problemen met boeken van reizen die zelfs de helpdesk van het boekingssysteem maar 2x eerder heeft gezien.
Geloof dat het mijn dag niet is.
pi_191615611
Ooooh, ik krijg begin volgende week weer een pleegpoes *O*
Met een buik vol baby’s O+ O+

Tijd voor thuisbevallingen, voorspellingen en kittens tellen *O*
Als ze al niet geplopt heeft tegen de tijd dat ze via het asiel bij mij arriveert.
pi_191615686
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooooh, ik krijg begin volgende week weer een pleegpoes *O*
Met een buik vol baby’s O+ O+

Tijd voor thuisbevallingen, voorspellingen en kittens tellen *O*
Als ze al niet geplopt heeft tegen de tijd dat ze via het asiel bij mij arriveert.
Is dat niet heel vroeg?
Al is die dame die alleen kittens opvangt ook al weer alles in orde aan het brengen voor de komende periode
  Moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 14:49:11 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191615687
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:07 schreef Myraela het volgende:
Welke app gebruiken jullie om onderhoud van de tuin bij te houden? Heb hier weleens iets gehoord over zo'n programma dat je dan herinneringen stuurt wanneer je moet snoeien.
Niet?
pi_191615705
Ik heb even allemaal etentjes ingepland tijdens het 'TheFork' festival met 50% korting. Voel me daar toch altijd een beetje schuldig over, want het is waarschijnlijk veel te goedkoop voor de restaurants. Maarja, ze doen er toch aan mee en ik hou van korting. :')
pi_191615718
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:49 schreef derLudolf het volgende:
Niet?
Ah top, dan doe ik dat ook. Goede tip, bro.
pi_191615728
@Myraela... mijntuin.org namens Blues, die de link aanbeveelt.
Enne F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #37: Heggen & Hagen

Ongeveer 110 ballonnen opgeblazen om de foyer te versieren voor de as. kindertheaterweek w/ pfffft.
pi_191615741
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is dat niet heel vroeg?
Al is die dame die alleen kittens opvangt ook al weer alles in orde aan het brengen voor de komende periode
Ja, poes is er op tijd bij.

Maar als het een (gedeeltelijke) binnenpoes is/was, dan is het niet gek. Katten die in een huis leven ovuleren ongeveer elke drie (!) weken. Het :X hele :X jaar :X door :X

Ze wordt begin volgende week binnen gebracht, dus ik gok dat het een afstandsverhaal is.
pi_191615752
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:51 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela... F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #37: Heggen & Hagen namens Blues.
Enne F&F / Bloemen en Planten in Eigen Tuin #37: Heggen & Hagen

Ongeveer 110 ballonnen opgeblazen om de foyer te versieren voor de as. kindertheaterweek w/ pfffft.
Jaaaaaaa, thanks! _O_ Ik wist dat het een culler was, maar wist niet dat zij het in dat topic had gepost. :D
pi_191615758
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb even allemaal etentjes ingepland tijdens het 'TheFork' festival met 50% korting. Voel me daar toch altijd een beetje schuldig over, want het is waarschijnlijk veel te goedkoop voor de restaurants. Maarja, ze doen er toch aan mee en ik hou van korting. :')
Korting *O*

Daarom doen wij nu ook een extra ster-etentje. Vier gangen voor 50 euro, we houden ervan :Y)
Al zal het met drank en friandises vast wel weer tegen de 100 lopen voor we buiten staan _O-
pi_191615780
Ik wil ook nog wel een keer bij een sterrenrestaurant eten. Maar elke keer als ik wil gaan reserveren, bedenk ik me wat ik nog meer wat ik geld zou kunnen doen en ga ik toch wat anders doen. :')
  vrijdag 21 februari 2020 @ 14:55:10 #233
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_191615785
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee niet eens. Gelukkig als tapas gerechtje bij een lokale Spanjaard zonder toeristen. Weinig toeristen wellicht.
Het stonk gewoon als de ziekte. De rest was wel prima. Heb ondertussen 40.078 kroketjes op.
Paella als tapa, die was gewoon van 3 dagen geleden. _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen echte Valenciaanse dus? Toeristenversie met zeevruchten?
Het is een misverstand dat andere versies voor toeristen zijn. Toevallig is de "echte Valenciaanse" zonder, maar er worden traditioneel vele varianten gemaakt in zowel Valencia als Cataluņa.
Siesta & Fiesta!
pi_191615792
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jaaaaaaa, thanks! _O_ Ik wist dat het een culler was, maar wist niet dat zij het in dat topic had gepost. :D
Zie edit boven voor de correcte link. Mijntuin.org
pi_191615832
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook nog wel een keer bij een sterrenrestaurant eten. Maar elke keer als ik wil gaan reserveren, bedenk ik me wat ik nog meer wat ik geld zou kunnen doen en ga ik toch wat anders doen. :')
De keuze is heel persoonlijk, maar ik weet ‘mijn eerste keer’ nog goed. Het is écht een ervaring O+
Maar als je daar zit en bedenkt dat je dat geld nu niet kunt uitgeven aan iets anders, of het liever uitgeeft aan iets anders, dan moet je het zeker niet doen. Dat is het écht niet waard.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 februari 2020 @ 15:02:33 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191615878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:55 schreef Bramito het volgende:

[..]

Paella als tapa, die was gewoon van 3 dagen geleden. _O-
[..]

Dat lijkt me niet. Al rook het wel zo. 8-)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 februari 2020 @ 15:03:51 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191615891
Smart watch gekocht. Voor Android. Mooi ding wel.

vrijdag 21 februari 2020 @ 15:04:28 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191615904
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:50 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan morgen ook weer daar gebruik van maken bij een Italiaan in Haarlem.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191615911
O Mundo in Wageningen. Bijna alles was meer dan top, alleen het dessert niet, smaak was prima, maar ik was er niet van onder in druk (blokjes mango met een mango/sinaasappel jus, dat kan ik zelf ook verzinnen en maken). Ook het Raedthuys in Duiven is geweldig. Maar geen ster maar stiekem veel lekkerder is De Steenen Tafel in Arnhem
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:07:40 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191615953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 14:54 schreef Myraela het volgende:
Bedenk je dat ook elke keer als je iets voor in jouw tuin besteld? Of kleding? Of schoenen? Of een vakantie boekt?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191616043
Lol, ik begin al eerder met opvangen.

Vriendin waarmee ik vanavond ga eten belde: ze wordt om 16.00 uur bij haar werk eruit gegooid (want carnaval) en naar huis gaan kost veel tijd. Dus die vroeg (letterlijk) om een opvangplekje bij mij tot we gaan eten. Tuulk O+
pi_191616047
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:07 schreef golfer het volgende:
Bedenk je dat ook elke keer als je iets voor in jouw tuin besteld? Of kleding? Of schoenen? Of een vakantie boekt?
Bij dure spullen wel, ja. Ik zoek wel lang door totdat ik niet de hoofdprijs betaal, dat bestaat in de wereld van sterrenrestaurants natuurlijk niet. In plaats van die ene avond in een sterrenrestaurant, kan ik ook 4 toffe avonden hebben in normale restaurants.
pi_191616056
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:03 schreef Kreator het volgende:
Smart watch gekocht. Voor Android. Mooi ding wel.

[ afbeelding ]
Mooi wel. Wat kun je er allemaal mee?
pi_191616057
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Wellicht besteedt ze aan zoiets liever haar geld?

Ik hoor mensen ook over uitstapjes vertellen die ik persoonlijk zonde van het geld vind. Maar dat boeit toch niets. Hun geld, niet het mijne.
pi_191616066
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij dure spullen wel, ja. Ik zoek wel lang door totdat ik niet de hoofdprijs betaal, dat bestaat in de wereld van sterrenrestaurants natuurlijk niet. In plaats van die ene avond in een sterrenrestaurant, kan ik ook 4 toffe avonden hebben in normale restaurants.
Wanneer ik in de restaurantweek bij een sterrenrestaurant eet (en vaak het supplement erbij neem) ben ik, incl. wijnen nog nooit meer can 80 euro kwijt geweest.
pi_191616068
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ah ja, hier een voorbeeld wat voor mij zonde van het geld is.
En daarom koop ik het het niet. Dat bedrag besteden aan spullen voor in bad of douche is veeeel beter O-)
pi_191616092
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bij dure spullen wel, ja. Ik zoek wel lang door totdat ik niet de hoofdprijs betaal, dat bestaat in de wereld van sterrenrestaurants natuurlijk niet.
Wel dus, heb je mijn post niet gelezen?

Vanavond eet ik op een aanbieding. Als jij 50 euro als de hoofdprijs ziet voor vier gangen bij zo’n restaurant, dan ga je (buiten restaurantweek om) inderdaad niets vinden.
Maar de acties zijn er echt wel.
pi_191616112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wanneer ik in de restaurantweek bij een sterrenrestaurant eet (en vaak het supplement erbij neem) ben ik, incl. wijnen nog nooit meer can 80 euro kwijt geweest.
:Y

Ook al was het 2x tijdens de restaurantweek het waren wel mooie avonden.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:21:15 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191616156
Wij bezoeken ook vrij regelmatig theatervoorstellingen en musea.
Dat vinden heel veel mensen ook zonde van het geld.
Toch blijf ik de geestelijke verrijking erdoor niet in geld uitdrukbaar vinden.
Poef.....gone! Šgolfer
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 februari 2020 @ 15:22:34 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191616185
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Geen idee. Alles denk ik. Ik vond hem vooral mooi, ondanks dat ik eigenlijk alles van Armani wel foeilelijk vind.
pi_191616207
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:21 schreef golfer het volgende:
Toch blijf ik de geestelijke verrijking erdoor niet in geld uitdrukbaar.
Theater doe ik sinds kort ook. Heb nooit iemand in mijn omgeving gehad die mee wilde naar theater, en ik ben nu zover dat ik denk, boeie, ik ga wel alleen. Bevalt prima.

Musea deed ik voorheen met 2 oud collega's maar beiden zijn overleden. Dus soms ga ik nu alleen, maar vaker niet, de pootjes vinden dat niet zo heel fijn.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 februari 2020 @ 15:24:29 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191616223
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:21 schreef golfer het volgende:
Toch blijf ik de geestelijke verrijking erdoor niet in geld uitdrukbaar vinden.
Wanneer ga je je geestelijk verrijkt gedragen dan? 8-)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:25:40 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191616243
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:24 schreef Kreator het volgende:

Niet tegenover jou. Dat niveau kan jij niet aan. 8-)
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:27:03 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191616263
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo?
Ja?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191616321
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel dus, heb je mijn post niet gelezen?

Vanavond eet ik op een aanbieding. Als jij 50 euro als de hoofdprijs ziet voor vier gangen bij zo’n restaurant, dan ga je (buiten restaurantweek om) inderdaad niets vinden.
Maar de acties zijn er echt wel.
50 euro vind ik nog wel te doen, maar daar kan ik ook prima twee keer voor uiteten. Dan moet het ook maar net het restaurant zijn dat me aanspreekt, alleen die ster zegt me niet zoveel.

FG Foodlabs lijkt me bijvoorbeeld tof, daar is de deal nu 110 euro voor 5 gangen all-in. Ik realiseer me dat dat voor de bijzondere ervaring niet bijzonder duur is, maar ik vind het toch gewoon veel geld.
pi_191616455
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb je morgne eigenlijk nog wat aan je dag in Spanje? Of vroeg op en dan vliegtuig?
pi_191616496
Hoi 8-) Wenen is tof. Schnitzel viel tegen. Nu richting vliegveld :+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:46:32 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191616498
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:30 schreef Myraela het volgende:

FG Foodlabs lijkt me bijvoorbeeld tof, daar is de deal nu 110 euro voor 5 gangen all-in. Ik realiseer me dat dat voor de bijzondere ervaring niet bijzonder duur is, maar ik vind het toch gewoon veel geld.
Dat is, inclusief aperitief, drank, koffie met friandises absoluut niet duur.
Poef.....gone! Šgolfer
  vrijdag 21 februari 2020 @ 15:47:57 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191616515
Oh Ja.. Ik moet nog een keer ontbijten bij FG..

Net even lekker een stuk naar de haven gewandeld en daar geluncht.. Ik een geitenkaas salade met pompoen en ingelegde peer en K. een broodje softshell-krab ^O^

Wij geven dus ook best wat geld uit aan (uit) eten.. het kan dus waarom niet :+ aan aankleding en /of dingen voor het huis geven we dan wel af en toe grote bedragen uit.. maar verder niets aan tierelantijntjes etc.. (al moeten we binnenkort wel weer een keer naar de Ikea :o )
pi_191616532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Misschien niet duur, maar het is wel veel geld.
pi_191616540
quote:
Of iets wel of niet duur is, lijkt me redelijk subjectief. We kunnen hier wel allemaal doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is om even 100 pp neer te leggen voor één avond eten, maar zo normaal is dat echt niet.
pi_191616557
quote:

[..]

50 euro vind ik nog wel te doen, maar daar kan ik ook prima twee keer voor uiteten. Dan moet het ook maar net het restaurant zijn dat me aanspreekt, alleen die ster zegt me niet zoveel.

Dan gaat het je niet om het percentage korting, maar om het absolute bedrag.
Wat bij zo’n restaurant altijd hoger gaat liggen dan de ervaring jou waard is. :Y

Ik ken genoeg mensen die er precies zo over denken en mij maar een rare vinden :P
pi_191616574
quote:

[..]

Zeker niet.

En ik was alweer bijna vergeten dat ik daar nog een keer wil ontbijten :X

Er ontstaat nu spontaan een plan bij me om via Rotterdam naar de UK te treinen, en de reis te starten met zo’n ontbijt. Dadelijk maar eens even voorleggen bij mijn opvanger :9
pi_191616582
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Misschien niet duur, maar het is wel veel geld.
Kinderloos zijn en verder geen dure hobby's hebben is dan best handig :+
pi_191616636
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kinderloos zijn en verder geen dure hobby's hebben is dan best handig :+
Exact. En, min of meer dure, hobby's kunnen ook nog wel
pi_191616658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Exact. En, min of meer dure, hobby's kunnen ook nog wel
Uit eten is mijn duurste hobby :P
pi_191616723
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede hobby :9
pi_191616729
Kijk Lucky,

Twee zieke rode wangen jongetjes met hoe ziekenhuis Playmobil. Dank je wel! :*
pi_191616731
Sjonge...”kleine wereld” in de vinexgemeente zei ik vanmorgen n.a.v. fietsongeluk.
SPOILER
@JT...van die rooie wangen en toch spelen w/
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 februari 2020 @ 16:11:47 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191616780
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Heb je morgne eigenlijk nog wat aan je dag in Spanje? Of vroeg op en dan vliegtuig?
Kwart voor zes richting vliegveld. 's ochtends. :'). Half 11 landen we in Eindhoven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 februari 2020 @ 16:13:16 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191616798
Over restaurants gesproken. Binnenkort eten bij Voltaire bij Parc Broekhuizen. Volgens mij hebben die een ster.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 16:29:26 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191616999
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

Idem hier. :Y)

quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:13 schreef Kreator het volgende:
Over restaurants gesproken. Binnenkort eten bij Voltaire bij Parc Broekhuizen. Volgens mij hebben die een ster.
Klopt.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191617347
HET WERK IS AF MENSEN *O* EN IK BEN NIET OVERSPANNEN *O*

Nu lekker vrijmiboet met vriendin/coll. :W
pi_191617473
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:56 schreef Blues het volgende:

*O* *O* *O*

Enjoy!
pi_191617611
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:56 schreef Blues het volgende:

GEFELICITEERD *O* *O*
pi_191617702
Mweh druk in de trein.. Staan :{
pi_191617913
quote:

[..]

Mja duur en veel geld.. is niet perse hetzelfde :)

Iets dat veel geld kost kan best het geld waard zijn uiteindelijk. Maakt het niet minder geld.
  Moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 17:54:48 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191618168
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja duur en veel geld.. is niet perse hetzelfde :)

Iets dat veel geld kost kan best het geld waard zijn uiteindelijk. Maakt het niet minder geld.
Iets dat veel kost hoeft bovendien geen uitgave te zijn :+
  Moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 17:55:37 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191618177
Ik had vandaag weer een nieuw record bij de Sligro, ¤590 :7
pi_191618314

Voor @minilot ;)
SPOILER
pi_191618354
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]Kijk Lucky,

Twee zieke rode wangen jongetjes met hoe ziekenhuis Playmobil. Dank je wel! :*
O+ O+ O+ O+
Spoilers!
pi_191618374
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:03 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Voor @:minilot ;)
SPOILER
_O_
Spoilers!
  Moderator vrijdag 21 februari 2020 @ 18:12:32 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191618473
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Je bent de zus van Femke Halsema? :o
pi_191618514
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Geweldig! Jouw hoed is leuker
pi_191618584
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Staat jou minstens zo goed.
Jij hebt tenminste inhoud in je kleding O+
pi_191618591
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Iets dat veel kost hoeft bovendien geen uitgave te zijn :+
En iets dat duur is.. hoeft niet perse veel geld te kosten :)
pi_191618597
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
O+
pi_191618611
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je bent de zus van Femke Halsema? :o
en jij de broer van zuurpruim?
pi_191618622
Het onderwerp duur/veel geld doet me denken aan de eigenaar van een pianozaak:

Een piano is niet duur gekeken naar alle arbeid/tijd/energie/etc. , maar kost wel veel geld. :)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:32:23 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191618689
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Mis het heuptasje, maar staat jou beter dan dat platte model. ^O^
Poef.....gone! Šgolfer
pi_191618732
[quote]7s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:03 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ben jij mooi slank!
pi_191618742
wekelijks tig van die pokke hahn gidsen in mn handen en kan me nooit voorstellen dat mensen dat kopen, nu een stuk beter (die prijzen ook!!!)
pi_191618885
Sigme O+
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:18:22 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191619234
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Staat jou beter :D

Leuk je (even kort) ontmoet te hebben en de speklapjes zijn zwaar goedgekeurd.
Miep hier zit alles weg te jatten voor mijn neus :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:18:46 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191619242
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:36 schreef liedetector het volgende:
wekelijks tig van die pokke hahn gidsen in mn handen en kan me nooit voorstellen dat mensen dat kopen, nu een stuk beter (die prijzen ook!!!)
Ja dat is goed prijzig :D
pi_191619264
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat is goed prijzig :D
fucking simpele linnenbroek iets van 130 euro.... ik val achterover gewoon! en als ie zie hoeveel er maandelijks doorheen gaan is het wel een populair ding dus(de gidsen he die broeken weet ik niet) (voor ik bij de post werkte nooit van gehoord ook, maar ik leef dan ook onder een steen) Hi molo hoop jij okay!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 19:21:02 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191619273
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

fucking simpele linnenbroek iets van 130 euro.... ik val achterover gewoon! en als ie zie hoeveel er maandelijks doorheen gaan is het wel een populair ding dus (voor ik bij de post werkte nooit van gehoord ook, maar ik leef dan ook onder een steen) Hi molo hoop jij okay!
Medesteen hier op kledinggebied hoor ;)

En zekers, hopelijk met jou ook ^O^
pi_191619301
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 19:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Medesteen hier op kledinggebied hoor ;)

En zekers, hopelijk met jou ook ^O^
alright here! ff lekker paar dagen vrij sinds ik denk wel een jaar bijna.... (tijd voor patat en lamsbiefjes, geen kookzin, dat dan weer niet)
pi_191619475
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Doe je dat morgen ook aan? :D
pi_191619484
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
:D ^O^ Staat goed!
pi_191619533
We hadden 2 rode wijn, water en een cola, lekker veel boerenbrood met verschillende dips en een uitgebreide happenplank die we deelden. Lekker bijgekletst gaan we vaker doen >:)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')