Zijn vaak de wat zwakkeren in de samenleving.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef dud0r het volgende:
Haags snapt dat mensen verslaafd kunnen zijn![]()
En bedankt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn vaak de wat zwakkeren in de samenleving.
Maar dat lukt dus ook niet als een opname al geen zin heeft helaas...quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een opname gehad.Ik zie niet in wat een derde keer zou helpen.Ik moet het gewoon zelf doen.
met alcohol wel een stuk moeilijker als met wiet ofzo alcohol is in elke supermarkt te vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer het dan professioneel aan te pakken. En haal het ook niet in huis.
O dat wist ik niet. Maar een derde keer is wel nodig dan. Misschien nog wel een 4de keer. Soms heb je meer nodig dan 1 of 2 xquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer een opname gehad.Ik zie niet in wat een derde keer zou helpen.Ik moet het gewoon zelf doen.
en de rijkeren zitten allemaal aan de coke te snuiven.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn vaak de wat zwakkeren in de samenleving.
Dat zal wss ook wel gaan gebeuren.We gaan het zien.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet. Maar een derde keer is wel nodig dan. Misschien nog wel een 4de keer. Soms heb je meer nodig dan 1 of 2 x
Ja totdat het geld op is en dan gaan ze janken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en de rijkeren zitten allemaal aan de coke te snuiven.
Naja weet ik niet, ik rij er 's avonds graag nog 45 minuten voor heen en weer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
met alcohol wel een stuk moeilijker als met wiet ofzo alcohol is in elke supermarkt te vinden natuurlijk.
Heb je aan de lampen gedacht?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks man.quote:
Ja schat,aan en uit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb je aan de lampen gedacht?
Blijf het proberen. Een hou hulp als je weer thuis bent. Bel iemand als je behoefte hebt aan drank. Haal het niet in huis. En zorg voor een gewoon dag en nacht ritmequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal wss ook wel gaan gebeuren.We gaan het zien.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Naja weet ik niet, ik rij er 's avonds graag nog 45 minuten voor heen en weer.
Oei, dan op naar de snackbarquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De boterhammen smaken mij niet vandaag
Nee dat is ongezondquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:45 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oei, dan op naar de snackbar
Dat is wel zo, wiet is makkelijker te ontlopen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]ja maar wiet als je dan tijdelijk stopt kan je nog de dealers uit je telefoon gooien en de coffeshop ontlopen. Drank kom je op elk feestje en in elke supermarkt wel tegen.
M dan maar een vette hapquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De boterhammen smaken mij niet vandaag
Alsof dat bij jou nog wat uitmaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |