klopt ja kreeg je opeens frieda kroket en de afgevaardigde van de minister erbij.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep en toen Samson ineens heel anders klonk was het hek echt van de dam
Heb je er wel hulp bij FFquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lastig,vooral voor mijn omgeving.Ik probeer te stoppen maar het lukt gewoon niet.
Stoppen niet,maar gestopt blijven wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoppen met alcohol is toch niet heel moeilijk?
Dan ben je echt achterlijk. Dat is zeggen als Chinees spreken is toch niet zo moeilijk... Ja als je het spreekt niet inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja even serieus. Snap dat niet hoor.
misschien hulp zoeken bij je huisarts ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stoppen niet,maar gestopt blijven wel.
Op het moment een beetje.quote:
Dus je kan het wel. Zoek dan de reden waarom je toch weer de drank grijptquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb bijv. vorige maand geen druppel gedronken,en nu gaat het toch weer mis.
Naja ik heb ook niks met Alcohol, maar ik denk dat je hier te makkelijk over denkt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ben je gewoon echt extreem zwak, vind ik.
Waarom is alcohol zo belangrijk dan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben je echt achterlijk. Dat is zeggen als Chinees spreken is toch niet zo moeilijk... Ja als je het spreekt niet inderdaad.
Een beetje is waarschijnlijk niet genoeg. Waarom ga je niet naar je huisarts en vraag je professionele hulp. Als je dat nog niet gedaan hebt tenminstequote:
Bij mij is het echt een probleem.quote:
Dat is voor iedere probleemdrinker weer anders.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom is alcohol zo belangrijk dan.
Probeer het dan professioneel aan te pakken. En haal het ook niet in huis.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij is het echt een probleem.
Ik heb 2 keer een opname gehad.Ik zie niet in wat een derde keer zou helpen.Ik moet het gewoon zelf doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een beetje is waarschijnlijk niet genoeg. Waarom ga je niet naar je huisarts en vraag je professionele hulp. Als je dat nog niet gedaan hebt tenminste
Nee totaal niet. Ik drink nauwelijks. Soms een biertje of twee in het weekend. Mis het ook niet als het er niet is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:39 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb haags nog nooit zo serieus/fel gezien.
Gevoelig onderwerp maat?
heeft vaak zijn oorzaak wel ja net als bij andere verslavingen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor iedere probleemdrinker weer anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |