@yvonnequote:Op donderdag 20 februari 2020 21:11 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Adblocker dit dat en dan nog blijven die ads.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Ben dit jaar nog niet eens geweest
Misschien was dat wel de bedoeling. Ik wil @fetX geen ban aansmeren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
En @:Elan edit hem nog. Niet wetende dat je dan geen mention meer krijgt. Wat een dom varken
@:GGMM
Bedankt maatquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien was dat wel de bedoeling. Ik wil @:fetx geen ban aansmeren.
Eindelijk reageert Toeterjan weer op me. Fijne man. Al ben ik nog steeds benieuwd hoe hij alle carnavalsgrootheden kent.twitter:
Maat hoe is het met de kleine prinses?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eindelijk reageert Toeterjan weer op me. Fijne man. Al ben ik nog steeds benieuwd hoe hij alle carnavalsgrootheden kent.twitter:
@:ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat hoe is het met de kleine prinses?Goed. Ze doet het erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is ze nu ziedend. Geen idee waarom.![]()
Zou ik ook zijn als jij met die harses opeens boven me hangt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. Ze doet het erg goed.
Al is ze nu ziedend. Geen idee waarom.
Waarschijnlijk Ajaxsupporter.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed. Ze doet het erg goed.
Al is ze nu ziedend. Geen idee waarom.
Als Lenny haar goed opvoed wordt ze gewoon voor Willem II.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Ajaxsupporter.
Heeft over 15 jaar scc met ome Tjacka.
Opvoedquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Lenny haar goed opvoed wordt ze gewoon voor Willem II.
Hahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat jij hier uiver valtquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:36 schreef onlogisch het volgende:
Opvoed
@:GGMM
@:Caland
@:KingRoland
@:Lenny_Leonard
@:Doublepain
@:JanCees
@:Zipportal
Godverdomme wat domquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke teringmoederquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef Caland het volgende:
Onlogisch is een achterlijk varken
Gras is groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |