Ik heb medelijden met de stoelquote:
dat is geen gehuil,dat is tatsachequote:Op donderdag 20 februari 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders dan dat gehuil van je posten?
Dank u lekker.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja tijd voor jou om eens te gaan slapen.
LIg liever in mijn eigen bedquote:
het is en onbewusste ding dat mijn lichaam niet will dat ik bij de downtime hier ben, heb ik weer verslapenquote:
Misschien heeft je lijf rust nodig Marioquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is en onbewusste ding dat mijn lichaam niet will dat ik bij de downtime hier ben, heb ik weer verslapen
Waarom wil het thuis niet lukken?quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:07 schreef aKboR het volgende:
In een hotelbed
Want thuis wil het niet lukken
quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:10 schreef aKboR het volgende:
oh wacht ik vergat het bijna...
Koffie pakken
ik verzoek het vanacht hier, maar akbor zit vanacht,zit de hele dag hierquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft je lijf rust nodig Mario
Je kan ook niet hele nachten zitten.
Ga gewoon lekker op tijd naar bed, geen 1 spel moet het toch waard zijn dat je op blijft.
Ja ik zag Mario langskomen en toen had ik opeens geen slaap meer ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil het thuis niet lukken?
Hier ook niet zo te zien, want je bent de hele nacht hier geweest
Nou Mario, ik ken er die er meer zittenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verzoek het vanacht hier, maar akbor zit vanacht,zit de hele dag hier
Waarschijnlijk weer iets gemist omdat ik zelf zat te tikkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik zag Mario langskomen en toen had ik opeens geen slaap meer ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |