Ik heb medelijden met de stoelquote:
dat is geen gehuil,dat is tatsachequote:Op donderdag 20 februari 2020 05:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders dan dat gehuil van je posten?
Dank u lekker.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja tijd voor jou om eens te gaan slapen.
LIg liever in mijn eigen bedquote:
het is en onbewusste ding dat mijn lichaam niet will dat ik bij de downtime hier ben, heb ik weer verslapenquote:
Misschien heeft je lijf rust nodig Marioquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is en onbewusste ding dat mijn lichaam niet will dat ik bij de downtime hier ben, heb ik weer verslapen
Waarom wil het thuis niet lukken?quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:07 schreef aKboR het volgende:
In een hotelbed
Want thuis wil het niet lukken
quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:10 schreef aKboR het volgende:
oh wacht ik vergat het bijna...
Koffie pakken
ik verzoek het vanacht hier, maar akbor zit vanacht,zit de hele dag hierquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft je lijf rust nodig Mario
Je kan ook niet hele nachten zitten.
Ga gewoon lekker op tijd naar bed, geen 1 spel moet het toch waard zijn dat je op blijft.
Ja ik zag Mario langskomen en toen had ik opeens geen slaap meer ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wil het thuis niet lukken?
Hier ook niet zo te zien, want je bent de hele nacht hier geweest
Nou Mario, ik ken er die er meer zittenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik verzoek het vanacht hier, maar akbor zit vanacht,zit de hele dag hier
Waarschijnlijk weer iets gemist omdat ik zelf zat te tikkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik zag Mario langskomen en toen had ik opeens geen slaap meer ..
Goed en met jouquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word hier dus echt bloed sagerijnig van he
Wie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:16 schreef mario390 het volgende:
ik ben weg , en mens verhindert altijd mijn punten zo geen kans
maar dat kregt hij in maart alles terug
Ja. Ik vraag jou netjes wat, maar jij geeft geen antwoord.quote:
Mario, ze blokken mij ook steeds. Kijk eens hoe Ak mij inhaaltquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:16 schreef mario390 het volgende:
ik ben weg , en mens verhindert altijd mijn punten zo geen kans
maar dat kregt hij in maart alles terug
je bent het toch de ellke post van me blkt niemand andersquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:18 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag jou netjes wat, maar jij geeft geen antwoord.
Ik kan er weinig aan doen dat ik je niet altijd de eerste keer begrijp.
Ja maar dat heb ik je net al uitgelegd..quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent het toch de ellke post van me blkt niemand anders
nee je mak wel puntenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario, ze blokken mij ook steeds. Kijk eens hoe Ak mij inhaalt
Is toch niet erg. Dit is het spel.
Ik gun het hem ook als hij wint en ik had het Dev ook gegund
In maart zal je in ieder geval geen last meer van mij hebben
ik vind je ook niet aardig, will je bestimmen wat ik hier spelen zoll en wat niet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik je net al uitgelegd..
Ik vind jou niet aardig en gun je geen punten.
Niet zo veel meer hoorquote:
Nee hoor speel gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind je ook niet aardig, will je bestimmen wat ik hier spelen zoll en wat niet?
Ik denk dat jij een spel speelt dat je niet begrijpt..quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:23 schreef mario390 het volgende:
ze moeten aardig vor hem zijn man man en eigenzinnige mens is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |