gaa je het nog 10 keer uitleggen? sneu ben jequote:Op donderdag 20 februari 2020 06:22 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee hoor speel gewoon.
Ik speel ook volgens de regels van het spel..
Wat wil jijquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik wil ............. dus ssssssssssssssssttttttttttttt
Dat bedoel ik je begint weer te beledigen terwijl ik gewoon met jou praatquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa je het nog 10 keer uitleggen? sneu ben je
ik begrijp het wel,maar je zit toch nu nur hier zo dat ik geen punt mak,als je weg bent mak ik wel puntenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een spel speelt dat je niet begrijpt..
En dat is het spel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik begrijp het wel,maar je zit toch nu nur hier zo dat ik geen punt mak,als je weg bent mak ik wel punten
Eigenlijk niets, ooooooooooooooo ja dat het 29 febr isquote:
Het is 20 febquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk niets, ooooooooooooooo ja dat het 29 febr is
Wat wil je vraag jequote:
Oooh zoquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat wil je vraag je
Ik zeg dat het 29 febr is
Weet je zeker dat je niet het verkeerde weggespoeld hebt net?
Jammer he Dotquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Ja, maar nu ben ik boos, want Mario blokt mij![]()
Jullie zijn allemaal tegen mij![]()
![]()
![]()
je heeft überhaupt niks gedaan van me kann je wegblijven je blokkt de hele spel dat doen andere niet je verziekt de sfeerquote:
Morguh SoS87quote:
Ja, ik ben heel verdrietig nuquote:
Bijna 7quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft überhaupt niks gedaan van me kann je wegblijven je blokkt de hele spel dat doen andere niet je verziekt de sfeer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |