abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191593553
quote:
Doden bij schietpartijen in shishalounges Hanau, Duitsland.

HANAU - Bij twee schietpartijen in het Duitse Hanau zijn meerdere doden en gewonden gevallen. In twee shishalounges zouden schoten zijn gelost. Hoeveel slachtoffers er zijn gevallen, is nog niet bekend.

Volgens Duitse media zouden de schutters bij de eerste schietpartij zijn gevlucht en later in een andere shishalounge wederom het vuur hebben geopend. De politie is een grote zoektocht naar de schutters gestart.

Volgens Duitse media zouden de schutters bij de eerste schietpartij zijn gevlucht en later in een andere shishalounge wederom het vuur hebben geopend. De politie is een grote zoektocht naar de schutters gestart.

De eerste schietpartij zou plaats hebben gevonden op het Kurt-Schumacher-Platz. Daarvandaan zouden de schutters de wijk Kesselstadt in gevlucht zijn en vanuit de auto nogmaals hebben geschoten.

https://www.telegraaf.nl/(...)alounges-duits-hanau
pi_191593571
Heeft Merkel al een reactie gegeven?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:01:29 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191593579
Wtf! Zieke shit. Dat je in een gaat schieten is al ziek. Maar dan vervolgens ook naar een 2e gaat...

[ Bericht 69% gewijzigd door Starhopper op 20-02-2020 00:14:16 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:03:08 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191593592
7 doden volgens meerdere nieuwsberichten op twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191593595
Een aanslag op de cultuur :o
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:10:41 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191593644
Filmpje van vlak na de schietpartij:

pi_191593662
Bild meldt 8 doden en 5 gewonden.

SkyNews twitterde op donderdag 20-02-2020 om 00:15:34 Germany: Eight people shot dead at shisha bar, according to reports https://t.co/yxtXdHa8td reageer retweet
pi_191593713
Kunnen ze die shishalounges niet gewoon verbieden? Duitsland heeft het ook voor elkaar gekregen motorclubs en motorclubhuizen te verbieden.. Of gaan ze weer met twee maten meten? Eigenlijk weet ik het antwoord al.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191593729
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:18 schreef Scarface88 het volgende:
Kunnen ze die shishalounges niet gewoon verbieden? Duitsland heeft het ook voor elkaar gekregen motorclubs en motorclubhuizen te verbieden.. Of gaan ze weer met twee maten meten? Eigenlijk weet ik het antwoord al.
In Rotterdam doen ze niet zo moeilijk als ze shishalounges dicht willen hebben. Daar gebruiken ze gewoon de tabaksregels om ongewenste shishazaken dicht te krijgen:

NWS / Rotterdam gebruikt tabakswet om ongewenste shishalounges te sluiten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:24:38 #10
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191593761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Rotterdam doen ze niet zo moeilijk als ze shishalounges dicht willen hebben. Daar gebruiken ze gewoon de tabaksregels om ongewenste shishazaken dicht te krijgen:

En wietshops mogen wel 8)7
pi_191593770
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hopelijk volgen er meer. Het is een broeihaard van criminaliteit.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191593803
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:24 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En wietshops mogen wel 8)7
In wietshops mag je niet roken.

Maar de tabakswet is natuurlijk gewoon een middel om shishatenten gesloten te krijgen omdat ze gebruikt worden om geld wit te wissen, drugs te dealen en allerlei andere vormen van criminaliteit. Jarenlang lukte het niet om op andere manieren zulke zaken te weren en nu lukt het met de tabakswetgeving wel makkelijk.

Halsema zal deze methode wel nooit gaan gebruiken vanwege ethnisch profileren, maar in Rotterdam doen ze daar niet zo moeilijk over.
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:31:38 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191593819
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In wietshops mag je niet roken.

Maar de tabakswet is natuurlijk gewoon een middel om shishatenten gesloten te krijgen omdat ze gebruikt worden om geld wit te wissen, drugs te dealen en allerlei andere vormen van criminaliteit. Jarenlang lukte het niet om op andere manieren zulke zaken te weren en nu lukt het met de tabakswetgeving wel makkelijk.

Halsema zal deze methode wel nooit gaan gebruiken vanwege ethnisch profileren, maar in Rotterdam doen ze daar niet zo moeilijk over.
Niet roken :D Echt wel, staat er volledig blauw, maakt mij niet uit. Maar het is nogal hypocriet om roken en shisha te verbieden maar wiet te legaliseren, toch?

Lang leve de lol hoor, wmb, maar dan alles legaal. ;)
pi_191593838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:31 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Niet roken :D Echt wel, staat er volledig blauw, maakt mij niet uit. Maar het is nogal hypocriet om roken en shisha te verbieden maar wiet te legaliseren, toch?

Lang leve de lol hoor, wmb, maar dan alles legaal. ;)
Het is niet verboden om te roken of om aan een shishapijp te lurken, maar wel als dat in een openbare horecatent gedaan word. Als jij een coffeeshop of kroeg kent waar binnen gerookt mag worden dan hebben ze gewoon geluk dat er nog geen controleur langs geweest is.

Shishalounges krijgen tegenwoordig sneller en vaker een controleur langs omdat die ongewenst zijn.
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:41:35 #15
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191593894
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is niet verboden om te roken of om aan een shishapijp te lurken, maar wel als dat in een openbare horecatent gedaan word. Als jij een coffeeshop of kroeg kent waar binnen gerookt mag worden dan hebben ze gewoon geluk dat er nog geen controleur langs geweest is.

Shishalounges krijgen tegenwoordig sneller en vaker een controleur langs omdat die ongewenst zijn.
Roken is verboden vanaf 1 Februari dacht ik in alle openbare ruimtes dus ook kroegen met rookruimtes (apart) . Maar mijn punt is dat ze wiet willen legaliseren (hulde hoor, gaat criminaliteit tegen of misschien ook wel niet ;D) terwijl je nergens meer mag roken. De ironie :D
pi_191593895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je verwacht het niet :')
metal up your ass
  donderdag 20 februari 2020 @ 00:52:06 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191593968
Kan ook een aanslag uit extreem rechtse hoek zijn.
Ik ben inmiddels overleden
pi_191593980
Nou is de vraag alleen nog of het een lokale mocromafia afrekening is, of een doorgedraaide neonazi a la Brenton Tarrant.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_191593987
Mocht het het tweede geval zijn, zou in DLD wel eens goed de pleuris kunnen uitbreken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_191593997
are we infinite or am I alone
pi_191594009
Meerdere schutters en allen zijn nog voortvluchtig.
pi_191594081
quote:
Blijkbaar heeft hij de inzittenden van die Mercedes voor de shishatent ook neergeschoten
pi_191594084
8 doden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191594673
Sishalounges :') Het mag en kan ook allemaal weer hé :') Jongerenkeren waar jeugd een biertje wil drinken worden gecontroleerd en gesloten en deze broeinesten voor criminaliteit schieten als paddenstoelen uit de grond....... ook al is dit Duitsland zeg maar
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')