Hij snapt totaal niet dat Valencia met 4-1 van dit Atalanta verliest.quote:
Arme Gijp. Hij heeft vast gemist dat Valencia alleen al in 2020 uit verloor bij Mallorca met 4-1 en 3-0 bij Getafe.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij snapt totaal niet dat Valencia met 4-1 van dit Atalanta verliest.
Mag niet gebeuren!
Waarom kan ik niet in het ESF topic? Dat was een grap tussen @KingRoland en ik.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet in het ESF topic? Dat was een grap tussen @:KingRoland en ik.
Ik ben nog nooit gebanned daar.
Dat was mijn tegengrapquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet in het ESF topic? Dat was een grap tussen @:KingRoland en ik.
Mail maar lekker met forum@fok.nl!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mail wel naar @Zipportalquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mail maar lekker met forum@fok.nl!!!!
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:39 schreef Bolasie het volgende:
Verstandige mensen kijken vanavond Chelsea tegen Bayern.
Welke andere wedstrijd ga jij dan kijken?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:39 schreef Bolasie het volgende:
sowquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welke andere wedstrijd ga jij dan kijken?
wtf waarom ken ik dat nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste spel ooit is Sex Villa 3D. Gratis te spelen allen, puur genot.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:39 schreef Bolasie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |