Dan staat ie al een tijdjequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:06 schreef Filosoofert het volgende:
Ik drink nooit, ik heb deze uit de koelkast gehaald omdat hij over datum was
Ja dat zou ik dan weer nooit doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lekker dan, ik ben geen dief voor een mars bij Wijze van spreken. Werk kwijt, nergens bijna meer aan de bak komen etctr. Voor een paar ton kun je wel een gokje wagen
Idd, het sop in de kool niet waard.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan weer nooit doen.
Die mars een keer wel maar niet dagelijks bij wijze van.
nee precies, ik zou het ook erg vervelend vinden als mensen mij onbetrouwbaar vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, het sop in de kool niet waard.
Ja precies, in sommige zit dat gewoon. Ik zou het ook nooit doen. Mijn eer te na.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
nee precies, ik zou het ook erg vervelend vinden als mensen mij onbetrouwbaar vinden.
Exactly maar een pen of een print of een ordner... nee daar lig ik niet wakker van.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja precies, in sommige zit dat gewoon. Ik zou het ook nooit doen. Mijn eer te na.
Blijven ook maar bezigquote:
Nee klopt, wij snappen elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Exactly maar een pen of een print of een ordner... nee daar lig ik niet wakker van.
Afblijven potverdorie!quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee klopt, wij snappen elkaar.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee klopt, wij snappen elkaar.
Hahaquote:
nee niet mijn muttiquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dein mutti is dein mutti (problem)
Zie die stand nu pas. Gaat lekker jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valencia wordt ook ff afgeslacht zeg goeiemorgen
Hateboer maakt net de 4 0 als ie doorgaatquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zie die stand nu pas. Gaat lekker ja
En jij mij. Nog een paar nachtje. Zet m opquote:
Is dit zeeuws?quote:
Zal wel meevallenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij mij. Nog een paar nachtje. Zet mop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |