Leuk om te wetenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het heet India Pale Ale omdat:
[..]
Lekker op kantoor uitbrakkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gewoon werken.
Maar 's avonds ga ik wel naar de filistijnen denk ik
Eentje volgens Untappd, wel een IPA, en ik was er niet buitengewoon enthousiast over aan het punt wat ik gegeven heb te zienquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En andere bieren van Anchor?
Juist, lekker spacen op slaaptekort en paracetamolquote:
Steam beer is wel lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje volgens Untappd, wel een IPA, en ik was er niet buitengewoon enthousiast over aan het punt wat ik gegeven heb te zien
Heb zojuist een Leffe tripel op en vind dat al redelijk exotischquote:
En dan een mooie stelling zoeken ergens achter in het magazijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:02 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hele nacht feesten en dan om 7 uur beginnen
Genoeg zuipen en je bent nog dronkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Juist, lekker spacen op slaaptekort en paracetamol
Heftig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Filosoofert het volgende:
Heb zojuist een Leffe tripel op en vind dat al redelijk exotisch
Deze man heeft een geweldig idee!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
En dan een mooie stelling zoeken ergens achter in het magazijn![]()
[..]
Genoeg zuipen en je bent nog dronken
Eyoquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Met een tripel kan je ook bijna niet fout gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
dat kanquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja deze was ook wel lekker..quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met een tripel kan je ook bijna niet fout gaan.
Troo de reenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |