quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En doe zelf maar een beter plaatje als je zin hebt
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppenquote:
Hoezo soms?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppen
en thanks weer voor deze MI.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppen
Naar chemische aardbei! Ik heb ook nog citroen en appel in de doos.quote:
Hendig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Vanmiddag trap opgeschuurd zodat we die de komende dagen kunnen gaan verven, ga ik net bijna op mijn bek met pantoffels aan.
Hoge korrelquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Vanmiddag trap opgeschuurd zodat we die de komende dagen kunnen gaan verven, ga ik net bijna op mijn bek met pantoffels aan.
Hoe lang blijf je in Hongarije?quote:
Weekjequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je in Hongarije?
Vind het bad in je hotel het wel goed dat je vreemd gaat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer baden, veel wandelen, wat vrienden opzoeken, museumpje pikken
Appartementquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het bad in je hotel het wel goed dat je vreemd gaat?![]()
![]()
Wel toffe plannen!
Ow, dan mag het!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AppartementDa’s maar een miezerig bad
Leukquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een museum mee in het vliegtuigquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de beveiligers dronken voeren en dan een paar gasten in ruil voor een paar kratjes bier alles naar het vliegtuig laten sjouwenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een museum mee in het vliegtuig
Zou dat niet als handbagage worden gerekend?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een museum mee in het vliegtuig
Hongaren doen alles voor bierquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon de beveiligers dronken voeren en dan een paar gasten in ruil voor een paar kratjes bier alles naar het vliegtuig laten sjouwen
Denk dat je een paar kilootjes te zwaar bent.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat niet als handbagage worden gerekend?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je een paar kilootjes te zwaar bent.
Echt apart lekker bier heb ik weinig gehad in Budapest, wel veel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren doen alles voor bier
Nee alleen een paar kilootjes te zwaarquote:
Dat is precies hoe Hongaren het drinken. Ik klap nu halve liters Borsodi, zeg maar het Schultenbrau van Hongarije. Zo even kut tegen de buurvrouw roepen en dan kan ik naar bed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt apart lekker bier heb ik weinig gehad in Budapest, wel veel.
Met de buurvrouw?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is precies hoe Hongaren het drinken. Ik klap nu halve liters Borsodi, zeg maar het Schultenbrau van Hongarije. Zo even kut tegen de buurvrouw roepen en dan kan ik naar bed.
Had ik toch die bus Pringles niet naar binnen moeten werken netquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen een paar kilootjes te zwaar
Ik snap pringles nooit zo, eigenlijk is het helemaal niet zo lekker en toch vreet je er makkelijk een hele bus van leeg ... Welke smaak had je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik toch die bus Pringles niet naar binnen moeten werken net
Paprikaquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap pringles nooit zo, eigenlijk is het helemaal niet zo lekker en toch vreet je er makkelijk een hele bus van leeg ... Welke smaak had je?
Dat is eigenlijk wel de lekkerste jaquote:
Vooral met bierquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel de lekkerste ja
Echt iets voor jouquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Oke dit wil ik wel hebben
https://www.facebook.com/(...)543997236209483/?t=0
Waaromquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik drink nu decaf koffie. Opzich niet slecht hoor
Ja had zon trek in koffie maar ja dan weer spoken hele nacht dus kwam net langs ah en heb zon doosje van perla meegenomen om te proberenquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou k mij serieus echt mee vermaken
Heb je slaapissues?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had zon trek in koffie maar ja dan weer spoken hele nacht dus kwam net langs ah en heb zon doosje van perla meegenomen om te proberen
Wie ben jij en waar heb je mijn bitterballetje gelatenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
k ben het echtquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je mijn bitterballetje gelaten
Komt het door koffie of pieker je teveel?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms periodes best wel erg ja.
Te druk in mijn hoofd maar heb het idee dat die caffeine dat dan versterkt ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt het door koffie of pieker je teveel?
Alles mee in je culturele rugzakjequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat niet als handbagage worden gerekend?
Bewijs dat maar dan, wat eet ik het liefste bij de Chinees?quote:
Kitten kerriequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bewijs dat maar dan, wat eet ik het liefste bij de Chinees?
Doe ik ook regelmatig hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
Mja misschien ben je het toch wel.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja misschien ben je het toch wel.
Dat kan heel goed. Van koffie kun je je een beetje opgejaagd voelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te druk in mijn hoofd maar heb het idee dat die caffeine dat dan versterkt ofzo
Weet niet. Altijd al geweestquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan heel goed. Van koffie kun je je een beetje opgejaagd voelenMaar waarom ben je druk in je hoofd?
Ik val ook moeilijk in slaap. Op het moment dat ik het licht uit zet, gaan mijn hersens op volke toeren malenquote:
Kont?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bewijs dat maar dan, wat eet ik het liefste bij de Chinees?
Ja zeker omdat er geen afleiding meer is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik val ook moeilijk in slaap. Op het moment dat ik het licht uit zet, gaan mijn hersens op volke toeren malen
Mindfulnessoefeningen helpen
Ik kijk altijd nog eventjes tv, soms val ik daardoor al in slaapquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik val ook moeilijk in slaap. Op het moment dat ik het licht uit zet, gaan mijn hersens op volke toeren malen
Preciesquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zeker omdat er geen afleiding meer is.
Alleen met je gedachtes![]()
Is dat niet wat zweverig?
Zal het een keer googlenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies
Hm, eigenlijk niet. Je leert om die gedachtenmaalstroom wat beter te beheersen
Ik lees. En soms luister ik tegenwoordig nog even naar een meditatie van Edel Maexquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kijk altijd nog eventjes tv, soms val ik daardoor al in slaap
Gewoon veel rondjes lopen, kun je dan over al die gedachtes nadenken zodat je 's avonds alleen nog maar over slapen hoeft na te denkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zeker omdat er geen afleiding meer is.
Alleen met je gedachtes![]()
Is dat niet wat zweverig?
Ik heb niet het idee dat er een einde aan de stroom kan komen. Het gaat ook allemaal door elkaar, niks concreets. Alles vliegt met een teringvaart door elkaar heen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon veel rondjes lopen, kun je dan over al die gedachtes nadenken zodat je 's avonds alleen nog maar over slapen hoeft na te denken
Slecht slapen. Vol hoofd etc. Waarom gaan mensen dan altijd iets doen wat niet afleidt. No offense maar ga een stevig stuk lopen, zwemmen whatever, maar beweeg en je slaapt als een babyquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Puur energie overschot.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er een einde aan de stroom kan komen. Het gaat ook allemaal door elkaar, niks concreets. Alles vliegt met een teringvaart door elkaar heen.
Overdag weet ik het nog wat te temperen met muziek maar als dat er niet is dan is alleen die drukte er :p
ja ik beweeg de hele dagquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slecht slapen. Vol hoofd etc. Waarom gaan mensen dan altijd iets doen wat niet afleidt. No offense maar ga een stevig stuk lopen, zwemmen whatever, maar beweeg en je slaapt als een baby
Ja mijn hoofd is ook gewoon een chaos hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat er een einde aan de stroom kan komen. Het gaat ook allemaal door elkaar, niks concreets. Alles vliegt met een teringvaart door elkaar heen.
Overdag weet ik het nog wat te temperen met muziek maar als dat er niet is dan is alleen die drukte er :p
Probeer maar eens, savonds een uur lopen en kijk hoe je slaapt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik beweeg de hele dagKan niet zeggen dat ik daarna nog zin heb om te bewegen
ik loop de hele fucking dagquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Probeer maar eens, savonds een uur lopen en kijk hoe je slaapt.
Dat werkt voor jou misschien, maar niet voor iedereenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slecht slapen. Vol hoofd etc. Waarom gaan mensen dan altijd iets doen wat niet afleidt. No offense maar ga een stevig stuk lopen, zwemmen whatever, maar beweeg en je slaapt als een baby
Het helpt enorm goed, maar als je al verrot in je vel zit, is het enorm moeilijk om iets inspannends te doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat dat wat te kort door de bocht is. Al zal het msischien wel wat helpen
Ik betwijfel het (ja voor mensen zonder benen)quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat werkt voor jou misschien, maar niet voor iedereen
Je moet mijn werk ook niet onderschatten in wat ik fysiek doequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het helpt enorm goed, maar als je al verrot in je vel zit, is het enorm moeilijk om iets inspannends te doen.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet mijn werk ook niet onderschatten in wat ik fysiek doe
Ik kan gerust 20km door de bossen struinen en nog slecht in slaap vallenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik betwijfel het (ja voor mensen zonder benen)
Maar loop je dan alleen met je eigen gedachten of zet je dan een muziekje op?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan gerust 20km door de bossen struinen en nog slecht in slaap vallen
Raarrrrquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan gerust 20km door de bossen struinen en nog slecht in slaap vallen
Nee maar omdat je zegt iets inspannends doen. Ik sta niet stil, ik zit niet, ga trap of af etc dus als ik dan klaar ben wil ik eigenlijk alleen maar zitten :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietMaar dan ben je met je werk bezig.
Geen familie van Kree jijquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ook zo’n macho. Eén halve liter bier op. Twee slokjes van een nieuw blik en ik heb al geen trek meer
Tuurlijk, heb toch nul reputatiequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En daar durf je hier gewoon voor uit te komen?
Dan geloof je het nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raarrrr
PS ik geloof er geen reet van.
Ja dat bedoel ik, dat zwemmen doe je dan niet terwijl dat misschien zou werken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar omdat je zegt iets inspannends doen. Ik sta niet stil, ik zit niet, ga trap of af etc dus als ik dan klaar ben wil ik eigenlijk alleen maar zitten :p
Heb er wel vaker aan gedacht om te gaan zwemmen maar zet het dan niet door
Fapjes zettenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik te laat actief ga doen, slaap ik juist niet.
Kan beter een luchtig boek pakken dan.
Gelukkig geloof ik sowieso alleen in mezelfquote:
Nooit muziek.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar loop je dan alleen met je eigen gedachten of zet je dan een muziekje op?
Nee klopt. er heen, spullen mee blabla. raar ben er alleen. te snel uitgekeken op baantjes trekken blabla etc :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat zwemmen doe je dan niet terwijl dat misschien zou werken.
Dan wil die naast me weer meedoen en is het zo een uur later.quote:
Ik doe het ook niet hoor, terwijl zwemmen hartstikke goed voor me is en ik vroeger op wedstrijdzwemmen zat enzo. Maar dat gedoe eromheen, omkleden, later weer omkleden terwijl je amper droog bent. En dat gezigzag ok bejaarden heen. En achteraf ben ik er blij meequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee klopt. er heen, spullen mee blabla. raar ben er alleen. te snel uitgekeken op baantjes trekken blabla etc :p
Mja dat merk ik bij mezelf, als ik muziek op heb loop ik probleemloos 15 km maar zakken mijn gedachtes voornamelijk af richting nostalgische gevoelens voor de muziekquote:
En podcasts?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat merk ik bij mezelf, als ik muziek op heb loop ik probleemloos 15 km maar zakken mijn gedachtes voornamelijk af richting nostalgische gevoelens voor de muziek. Als ik zonder loop denk ik aan van alles, als ik alleen nog maar nadenk over wat ik vanavond wil gaan eten weet ik dat mijn hoofd redelijk leeg is
Geen idee, nooit geprobeerd. Maar ben normaal al druk genoeg met naar mijn eigen gedachtes te luisteren dat het denk ik gaat botsen als er ook nog iemand anders doorheen gaat lopen pratenquote:
Ik kan slecht muziek luisteren in het openbaar. Op de een of andere manier wil ik alles om me heen kunnen horenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja dat merk ik bij mezelf, als ik muziek op heb loop ik probleemloos 15 km maar zakken mijn gedachtes voornamelijk af richting nostalgische gevoelens voor de muziek. Als ik zonder loop denk ik aan van alles, als ik alleen nog maar nadenk over wat ik vanavond wil gaan eten weet ik dat mijn hoofd redelijk leeg is
Die zijn heerlijk om op te hebben. Gebruik ze vaker tijdens fietsritten al doe ik dat het laatste half jaar bijna niet meer.quote:
Ik heb daar ook geen geduld voor, maar misschien dat het tijdens het wandelen wel luktquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geprobeerd. Maar ben normaal al druk genoeg met naar mijn eigen gedachtes te luisteren dat het denk ik gaat botsen als er ook nog iemand anders doorheen gaat lopen praten.
Truequote:Op woensdag 19 februari 2020 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan wil die naast me weer meedoen en is het zo een uur later.
Zwemmen, sinds oktober niet meer gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu zin om te zwemmen. Morgenochtend waarschijnlijk niet meer
'Vroeger' in mijn jonge jaren had ik altijd muziek op (lekker op de discmanquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan slecht muziek luisteren in het openbaar. Op de een of andere manier wil ik alles om me heen kunnen horenEn in het bos kun je lekker nadenken over dingen
Ik al bijna een jaar niet meer denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwemmen, sinds oktober niet meer gedaan
Ehehehe, mental image van de uitlachsituatie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
True
Op zich wel fijner dan dat hij zich omdraait of je gaat liggen uitlachen
Twee stukken cake op hier. Had er zin inquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ugh, echt teveel troep lopen vreten vandaag.
* IJsdraakje schrijft zich maar in voor de training van morgen
Enjoyquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga douchen, lezen en pitten![]()
Ik al langer niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En het is zo lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik al bijna een jaar niet meer denk ik.
Da's op de fiets ook wel een ander dingetje dan lopend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk om op te hebben. Gebruik ze vaker tijdens fietsritten al doe ik dat het laatste half jaar bijna niet meer.
Heb nu nog niet echt rustige routes zonder veel verkeer die ik kan dromen.
Lijkt me wel mooiquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehehehe, mental image van de uitlachsituatie.
Ik sinds november niet meer (november 2017quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja die chloor luchtquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg altijd zo'n honger van zwemmen.
Ik ga altijd zwemmen van de honger..quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Al 3 jaar, zowquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sinds november niet meer (november 2017). Mag ook nog steeds niet zwemmen omdat ik nog een wondverband heb ...
Ik krijg altijd trek in paprikachipsquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik deed hardlopen paar jaar geleden had ik wel altijd muziek op. Nu met fietsen meestal ook nog.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's op de fiets ook wel een ander dingetje dan lopend.
Wandelend wel muziek, hardlopend niet.
Ik douche me daar dan, maar zit alsnog de hele dag aan m'n haar te snuffelen omdat die chloorlucht zo lekker isquote:
Check, maar dat komt bij mij meer door de zwemmen = frietjes associatie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Zwembadpatatquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek in paprikachipsnostalgisch iets denk ik
Ik in chocomel, ook nostalgisch iets van vroegahquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek in paprikachipsnostalgisch iets denk ik
Vroeger wel altijd met hardlopen, nu word ik er knettergek van.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik deed hardlopen paar jaar geleden had ik wel altijd muziek op. Nu met fietsen meestal ook nog.
Wist niet dat je dat hebtquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Als ik het bos in ga heb ik nooit muziek op, want door het ruisen van de wind in de bomen heb ik minder last van m'n tinnitus en dat vind ik ook wel eens fijn.
Succes!!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat ja..
Laatste dagje op zee voor deze term..
Lekker poepenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:00 schreef FranticDJ het volgende:
Deze koffiebonen werken wel goed op de darmen iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je maar een kat, dan lag je nu nog op één oor.
Moin..
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]LievvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je maar een kat, dan lag je nu nog op één oor.
Moin..Zonder wrijving geen glans
Lui beest, van wie heeft ie dat....quote:
Weer behoorlijk onsmakelijk en plat, maar goed, er zijn mensen die dat geweldig vinden.quote:
Alle kattenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lui beest, van wie heeft ie dat....
Met de auto mag ik hopen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:38 schreef Molo het volgende:
Morning!
Lange dag op de weg vandaag, op naar Groningen
quote:'Mijn vrouw wordt alleen nog nat als ze in het zwembad springt'."
Vliegtuig!quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de auto mag ik hopen?
Zekers! Road tripquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de auto mag ik hopen?
Koud gedoucht?quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Wachten op de warmwatermonteur
Suc6quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Wachten op de warmwatermonteur
Zou boekenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu al woord van het jaar.
ik vind "maagdenvlieshersteloperatie" ook wel watquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu al woord van het jaar.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind "maagdenvlieshersteloperatie" ook wel wat
En die 'operatie' is zeker gratis.quote:"Maagdenvlies bestaat niet
Veel artsen hebben bezwaar tegen het uitvoeren van dergelijke operaties, omdat het maagdenvlies feitelijk niet bestaat en een hersteloperatie dus niet aan de orde is."
Ja bekt wel lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind "maagdenvlieshersteloperatie" ook wel wat
Weet ik niet. Overigens blijven ze het "in noodgevallen" gewoon toch doen. https://nos.nl/artikel/23(...)aties-uitvoeren.htmlquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
En die 'operatie' is zeker gratis.
Wraak en uitsluiting van de familiequote:Op donderdag 20 februari 2020 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Overigens blijven ze het "in noodgevallen" gewoon toch doen. https://nos.nl/artikel/23(...)aties-uitvoeren.html
Ben ik benieuwd waar zo'n noodgeval dan door gevormd wordt.
de man is binnen en al bezig. Keurig op tijdquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neen, gewoon tweejaarlijkse inspectie
Ja ja, dus we doen het niet meer omdat het niet past bij de Nederlandse normen en waarden, maar als je de arts maar hard genoeg bedreigt komt het allemaal in orde want op deze manier is elk geval een noodgeval. Ja zo komen we er wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wraak en uitsluiting van de familie
Waarschijnlijk door een onderontwikkelde gedachtegang van enkele familieleden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Overigens blijven ze het "in noodgevallen" gewoon toch doen. https://nos.nl/artikel/23(...)aties-uitvoeren.html
Ben ik benieuwd waar zo'n noodgeval dan door gevormd wordt.
Nee de arts wordt niet bedreigt, de vrouw in kwestie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, dus we doen het niet meer omdat het niet past bij de Nederlandse normen en waarden, maar als je de arts maar hard genoeg bedreigt komt het allemaal in orde want op deze manier is elk geval een noodgeval. Ja zo komen we er wel.
Vind hem eerst nog maar eens terug....quote:
Ja. Dat is heel vervelend. En de arts die nee zegt? Die niet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de arts wordt niet bedreigt, de vrouw in kwestie.
Zit nu in verschillende cremes voor de jeugdige huidquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind hem eerst nog maar eens terug....
Of zat in de soep van vorige mnd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu in verschillende cremes voor de jeugdige huid
Nee dat meisje gaat in het geheim naar die arts toe. Misschien dat moeder het weet maar het is geen familie gelegenheid met Ali de broer en zijn 40 nevenquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat is heel vervelend. En de arts die nee zegt? Die niet?
Misschien kunnen ze wel gebruikt worden voor maagdenvliestransplantaties. Dat zou wel humor zijn eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu in verschillende cremes voor de jeugdige huid
quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
wordt er na die eerste nacht door de familie gekeken of er bloed ligt in het bed
Dan zijn we het eensquote:
Alsof de vrouwen in je leven eeuwig maagd zijn en blijven, erg primitieve gedacht wmb.quote:
Da's zo gebeurdquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind hem eerst nog maar eens terug....
Chef?quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Zo werken met de kleuterGelukkig maar tot 1700
Dat hele maagdenvlies bestaat niet eensquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof de vrouwen in je leven eeuwig maagd zijn en blijven, erg primitieve gedacht wmb.
Indrukwekkend CV heb jijquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is iets stuk aan mijn CV. Eoa imbusbout is vernaggeld. Dat ding is in tien jaar tijd letterlijk VIJF keer open en dicht gedraaid.
kleuter?quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Zo werken met de kleuterGelukkig maar tot 1700
Daarom, het is complete nonsens.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hele maagdenvlies bestaat niet eens
ja knap he, vind ik ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Indrukwekkend CV heb jij
als jij dat wil: doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Zal ik de samsung s10 e reserveren bij coolblue?
https://www.coolblue.nl/p(...)10e-128gb-groen.html
Na de operatie wel, dan heb je wel een doorzichtige fietsband van 5 mm dik erin.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hele maagdenvlies bestaat niet eens
maar het lost niks opquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed in het geval van die vrouwen die serieus uitstoting riskeren en heel veel drama vanwege alle schaamte en onzin vind ik wel dat ze het in ernstige gevallen als het echt niet anders kan moeten doen.
Dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij dat wil: doen.
als je twijfelt: niet doen
Geloof dat er ook vrouwen zijn die idd een soort van capsules er invrotten :pquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar het lost niks opKnip gewoon met een nagelschaartje in je oorlel, dan heb je bloed genoeg om alle bedden van het Hilton te bemaagden. Waar hebben we het over.
Ja jezus.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij dat wil: doen.
als je twijfelt: niet doen
helemaal niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus.
Wat heb ik daar nou aan
Hij is direct leverbaar. Hoezo reserveren? Tegen de tijd dat je hem in de winkel gaat ophalen en ermee thuiskomt is de volgende nieuwste hipste turbozestienklepper met rooie biesjes alweer uitquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Zal ik de samsung s10 e reserveren bij coolblue?
https://www.coolblue.nl/p(...)10e-128gb-groen.html
Nee dan haal ik em op uit werk laterquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is direct leverbaar. Hoezo reserveren? Tegen de tijd dat je hem in de winkel gaat ophalen en ermee thuiskomt is de volgende nieuwste hipste turbozestienklepper met rooie biesjes alweer uitPak er gewoon eentje.
Het is wel gewoon goed spul.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
ik ben gewoon geen groot samsung fan. al is dat eigenlijk nergens op gebaseerd
Het helpt uiteraard niet als je de denkwijze blijft faciliteren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd dat die mensen eens met hun hoofd uit de middeleeuwen komen
klopt, ik weet ook niet zo goed waar de haat vandaan komt.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het helpt uiteraard niet als je de denkwijze blijft faciliteren.
In plaats van zo'n hersteloperatie kunnen ze beter de mannen van zo'n familie opnemen in een psychiatrische kliniek en ze IQ koekjes voeren.
Nou ja of op een constructieve manier iets aan voorlichting doen. Die koekjes betalen jij en ik ook weer uiteindelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het helpt uiteraard niet als je de denkwijze blijft faciliteren.
In plaats van zo'n hersteloperatie kunnen ze beter de mannen van zo'n familie opnemen in een psychiatrische kliniek en ze IQ koekjes voeren.
Het zijn prima telefoons. Het enige echte goede argument wat ik heb is dat ze toch aan de prijzige kant zijn voor hun specs ivm andere merken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb hetzelfde met Philips, ik koop die zooi niet, slechte ervaringen mee en met Samsung juist goede.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, ik weet ook niet zo goed waar de haat vandaan komt.
al is mijn samsung tablet wel gewoon een piece of crap.
Ik betaal wel een paar van die koekjes.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja of op een constructieve manier iets aan voorlichting doen. Die koekjes betalen jij en ik ook weer uiteindelijk.
daar heb ik geen ervaring mee, ik heb nog nooit een telefoon verzekerd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn prima telefoons. Het enige echte goede argument wat ik heb is dat ze toch aan de prijzige kant zijn voor hun specs ivm andere merken.
Maar daarvoor krijg je ook een wat betere service qua verzekering en schade.
Heb ik ook hoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
Mijn Philips broodrooster doet het al 15 jaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Philips, ik koop die zooi niet, slechte ervaringen mee en met Samsung juist goede.
Ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik geen ervaring mee, ik heb nog nooit een telefoon verzekerd.
daarentegen ben ik wel vaak fan van LGquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met Philips, ik koop die zooi niet, slechte ervaringen mee en met Samsung juist goede.
Ik had vorig jaar een complete renovatie incl. nieuw dak en dakraam, dak werd deels gelegd, dakraam kwam pas twee weken later, heb dus twee weken in het 'donker' gezeten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
maandag komt de monteur terug![]()
Heel de berging gisteravond leeg gehaald zodat die piechem erbij kan, heel die shit in de woonkamert, kan het er nog even 4 dagen bliijven staan
M'n Philips handmixer is volgens mij wel 40 jaar oud. Broodrooster 20 ofzo.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn Philips broodrooster doet het al 15 jaar
dan laat het geld rollenquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb wel goede ervaringen met samsung daarom dat ik dan ook weer naar deze telefoon neig
Ik bij een oud werkgever alleen mijn werktelefoons. Privé verzeker ik ze ook nooit al zou ik dat misschien wel eens moeten overwegen omdat ik er in de laatste 5 jaar 3 gesloopt hebquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik geen ervaring mee, ik heb nog nooit een telefoon verzekerd.
Ik heb nu een Moto (bij opstarten staat er overigens Lenovo incl. logo) foon, daarvoor een Samsung.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarentegen ben ik wel vaak fan van LG
quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Philips handmixer is volgens mij wel 40 jaar oud. Broodrooster 20 ofzo.
Heb ik ook altijdquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
maandag komt de monteur terug![]()
Heel de berging gisteravond leeg gehaald zodat die piechem erbij kan, heel die shit in de woonkamert, kan het er nog even 4 dagen bliijven staan
voor mijn huidige huawei had ik ook een lenovo. op zich niet slecht, maar de camera was echt pijn. daarvoor 2 lg's gehad die waren beide heel goed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nu een Moto (bij opstarten staat er overigens Lenovo incl. logo) foon, daarvoor een Samsung.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Overgenomen van je moeder?
Meest loze luchtbal ooit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Telefoontjes, er is Samsung en op erg grote afstand volgt de rest, zo is het nu eenmaal al een hele poos en ik kan het weten.
Voor geen geld.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Qua telefoons bevalt iphone me toch het meest
als je het zo zegt moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Telefoontjes, er is Samsung en op erg grote afstand volgt de rest, zo is het nu eenmaal al een hele poos en ik kan het weten.
Klopt, mijn camera is ook niet echt geweldig, maar goed, dat neem ik voor lief.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mijn huidige huawei had ik ook een lenovo. op zich niet slecht, maar de camera was echt pijn. daarvoor 2 lg's gehad die waren beide heel goed.
voor veel geld juist..quote:
Mooier kan ik het niet maken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het zo zegt moet het wel waar zijn.
zoals een verkoper in de winkel: ik heb er zelf ook 1.
Goed argument. _quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het zo zegt moet het wel waar zijn.
zoals een verkoper in de winkel: ik heb er zelf ook 1.
heb ook 2 sony xperia's gehad. waren misschien nog wel de beste.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds er smartphones zijn had ik eerst een HTC, die was prima, toen die Samsung die was kut, toen een Huawei en nu een Honor (= Huawei). Inclusief gratis spyware van de Chinese overheid
En straks verkopen voor veel geld want vintagequote:Op donderdag 20 februari 2020 08:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij wilde nieuwe. Prima. Neem ik de oude. Die mixer is heel fijn
Neuh heb ze al voor 1,50 bij de kringloop gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En straks verkopen voor veel geld want vintage
quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh heb ze al voor 1,50 bij de kringloop gezien.
Gewoon, veel te duur.quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en is dat een vooroordeel of heb je ook argumenten?
Zwijg mij over inbusbouten..quote:Op donderdag 20 februari 2020 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is iets stuk aan mijn CV. Eoa imbusbout is vernaggeld. Dat ding is in tien jaar tijd letterlijk VIJF keer open en dicht gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |