quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En doe zelf maar een beter plaatje als je zin hebt
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppenquote:
Hoezo soms?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppen
en thanks weer voor deze MI.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan soms na de anale seks uit je kontje druppen
Naar chemische aardbei! Ik heb ook nog citroen en appel in de doos.quote:
Hendig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Vanmiddag trap opgeschuurd zodat we die de komende dagen kunnen gaan verven, ga ik net bijna op mijn bek met pantoffels aan.
Hoge korrelquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Vanmiddag trap opgeschuurd zodat we die de komende dagen kunnen gaan verven, ga ik net bijna op mijn bek met pantoffels aan.
Hoe lang blijf je in Hongarije?quote:
Weekjequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je in Hongarije?
Vind het bad in je hotel het wel goed dat je vreemd gaat?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer baden, veel wandelen, wat vrienden opzoeken, museumpje pikken
Appartementquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het bad in je hotel het wel goed dat je vreemd gaat?![]()
![]()
Wel toffe plannen!
Ow, dan mag het!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AppartementDa’s maar een miezerig bad
Leukquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je een museum mee in het vliegtuigquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de beveiligers dronken voeren en dan een paar gasten in ruil voor een paar kratjes bier alles naar het vliegtuig laten sjouwenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een museum mee in het vliegtuig
Zou dat niet als handbagage worden gerekend?quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je een museum mee in het vliegtuig
Hongaren doen alles voor bierquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon de beveiligers dronken voeren en dan een paar gasten in ruil voor een paar kratjes bier alles naar het vliegtuig laten sjouwen
Denk dat je een paar kilootjes te zwaar bent.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat niet als handbagage worden gerekend?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je een paar kilootjes te zwaar bent.
Echt apart lekker bier heb ik weinig gehad in Budapest, wel veel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren doen alles voor bier
Nee alleen een paar kilootjes te zwaarquote:
Dat is precies hoe Hongaren het drinken. Ik klap nu halve liters Borsodi, zeg maar het Schultenbrau van Hongarije. Zo even kut tegen de buurvrouw roepen en dan kan ik naar bed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt apart lekker bier heb ik weinig gehad in Budapest, wel veel.
Met de buurvrouw?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is precies hoe Hongaren het drinken. Ik klap nu halve liters Borsodi, zeg maar het Schultenbrau van Hongarije. Zo even kut tegen de buurvrouw roepen en dan kan ik naar bed.
Had ik toch die bus Pringles niet naar binnen moeten werken netquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen een paar kilootjes te zwaar
Ik snap pringles nooit zo, eigenlijk is het helemaal niet zo lekker en toch vreet je er makkelijk een hele bus van leeg ... Welke smaak had je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik toch die bus Pringles niet naar binnen moeten werken net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |