abonnement Unibet Coolblue
pi_191610912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:56 schreef loveli het volgende:
Is dat diezelfde vriendin als uit een eerder topic van je?
:X
Die vriendin die haar kinderen drugs geeft?
Vakman pur sang
pi_191610951
6:74

Grts
pi_191611594
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef Degodvader het volgende:

[..]

[..]

Uhu. :')
Waar blijf je foto van boek 7 trouwens? Of heb je per ongeluk geen andere kunnen vinden en had je per ongeluk een te grote mond?
pi_191611606
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Waar blijf je foto van boek 7 trouwens? Of heb je per ongeluk geen andere kunnen vinden en had je per ongeluk een te grote mond?
Nee precies, ík doe denigrerend.

Gooi jezelf weg joh.
pi_191611619
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:14 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nee precies, ík doe denigrerend.

Gooi jezelf weg joh.
Kom even door met je foto. Want je kan er omheen blijven kletsen wat je wil, een foto heb ik nog niet gezien van je.

Zal wel een vrouwen dingetje zijn, eerst roepen en dan denken.
pi_191611772
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:15 schreef GereDathan het volgende:

Zal wel een vrouwen dingetje zijn, eerst roepen en dan denken blijven roepen
fixed it :Y ;)
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:36:41 #57
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191611813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:50 schreef jantco het volgende:
@:spijkerbroek. Alle communicatie is via WhatsApp gegaan. Naar mijn idee moet dat geldig zijn. Geen offerte die aan kwaliteitseisen voldoet. En betaling contant zonder kwitantie, 'omdat de belasting er anders achter komt'.
Haha, ik zou naar de rechter gaan als ik jullie was _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_191611979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Kom even door met je foto. Want je kan er omheen blijven kletsen wat je wil, een foto heb ik nog niet gezien van je.

Zal wel een vrouwen dingetje zijn, eerst roepen en dan denken.
Ik begrijp niet zo goed waarom ik een foto zou moeten plaatsen. Dat heb ik nergens beloofd.

Zal wel een mannending zijn, wild om je heen gaan slaan als je op je pik getrapt voelt.
pi_191611995
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:53 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom ik een foto zou moeten plaatsen. Dat heb ik nergens beloofd.

Zal wel een mannending zijn, wild om je heen gaan slaan als je op je pik getrapt voelt.
Je hebt een groot mondje dat mijn foto niet het wetboek zou zijn (wat het duidelijk wel is, maar dat had je zelf ook wel door). En in plaats van bewijs ren je enkel weg. Waarschijnlijk zit je over 2 posts in een blijf van mijn lijf huis te huilen omdat de hele wereld zo eng tegen je doet :')
pi_191612022
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:53 schreef Degodvader het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:55 schreef GereDathan het volgende:
Zeg, ga 's buiten spelen, kindertjes. :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191612040
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je hebt een groot mondje dat mijn foto niet het wetboek zou zijn (wat het duidelijk wel is, maar dat had je zelf ook wel door). En in plaats van bewijs ren je enkel weg. Waarschijnlijk zit je over 2 posts in een blijf van mijn lijf huis te huilen omdat de hele wereld zo eng tegen je doet :')
Gozer. De foto die jij plaatst is geen wetboek :') heb jij überhaupt wel eens Tekst en Commentaar in je handen gehad?

Ik voel me verder niet bedreigd, door jou noch de wereld. Jij lijkt vooral erg op je pik getrapt te zijn getuige de noodzaak die je voelt om je doorlopend denigrerend uit te laten. Alleen maar omdat ik je erop heb gewezen dat de foto die je hebt geplaatst geen foto van een wetboek is :')
pi_191612045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]


[..]

Zeg, ga 's buiten spelen, kindertjes. :')
Ja, dat lijkt me inderdaad beter.
pi_191651203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:56 schreef loveli het volgende:
Is dat diezelfde vriendin als uit een eerder topic van je?
:X
Nee, maar ze hebben wel een hekel aan elkaar. Ha ha.

Oké jongens, redelijkheid en billijkheid. De beunhaas heeft maar ene review in 2019 staan. Dus wat kan je dan verwachten, denk ik zo. Maar zeker nu ze zelf vindt dat ze alles beter weet, zal de rechter daarin uiteraard meegaan en een eventuele vordering afwijzen. Ik wilde het gewoon helemaal zeker weten.
En zo heb ik wat steun van jullie. Dank.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_191671851
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:29 schreef jantco het volgende:

[..]

Nee, maar ze hebben wel een hekel aan elkaar. Ha ha.

Oké jongens, redelijkheid en billijkheid. De beunhaas heeft maar ene review in 2019 staan. Dus wat kan je dan verwachten, denk ik zo. Maar zeker nu ze zelf vindt dat ze alles beter weet, zal de rechter daarin uiteraard meegaan en een eventuele vordering afwijzen. Ik wilde het gewoon helemaal zeker weten.
En zo heb ik wat steun van jullie. Dank.
'Beunhaas', irritante grafkakkers zijn jullie, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten maar wel de beste man afzeiken terwijl hij gewoon dat muurtje heeft geverfd. Doe het voortaan lekker zelf met je 2 linker klauwen.

Gr gr een beunhaas
pi_191672030
Alleen al voor de tijd die dit topic gekost heeft had je de kamer zelf over kunnen schilderen. :')
pi_191678283
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb m'n hele woning ongeveer met afneembare verf gedaan (Sikkens Alpha Rezisto Mat).

Dat spul is al zowat duurder per emmer dan wat die vriendin van je vermoedelijk betaald heeft voor het schilderen van die hele kamer :P

Kwaliteit kost geld, betaal je weinig dan krijg je weinig.

En ja, ik kan nu vliegen doodgooien met gehaktballen in tomatensaus en veeg het zo weer schoon.
Dit idd Sigmatex superlatex. Is afspuitbaar met de hogedrukspuit.
Kost wat (al valt dat nog wel mee) maar dan heb je wat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191682478
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 13:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dit idd Sigmatex superlatex. Is afspuitbaar met de hogedrukspuit.
Kost wat (al valt dat nog wel mee) maar dan heb je wat.
Afspuitbaar wilt zeggen dat je de verflaag eraf kan spuiten (net als afwasbaar aangeeft dat je de hele laag eraf kan wassen) Reinigbaar is dan weer anders (in geval van de Sigmatex Superlatex schrobklasse 1).
De Sigma Pearl Clean Matt is dan weer een behoorlijke klasse hoger.

Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_191714835
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die vriendin die haar kinderen drugs geeft?
Dat was een geliefde, die nu 'kennis' is. Haar kinderen hebben allemaal een eigen woning compleet met hypotheek en huisdieren. Van 'drugs geven' kun je niet spreken. Maar ik begrijp wat je bedoelt. In sommige dorpen in Nederland gebruikt de hele jeugd drugs. Daar zou beleid op gevoerd moeten worden.

Dit hier gaat om een vriendin in de zin van vriend van de vrouwelijke kunne. Ze heeft geen kinderen die zo'n klus voor haar zouden kunnen doen. Dat ze mij niet vraagt, komt doordat ik maar een beetje kan verven, en van de verf zelf nauwelijks verstand heb.

Ik vond het een leuk topic, en heb hartelijk kunnen lachen om vele opmerkingen! Dank!
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')