als die nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geef eens jou mening over die Argentijnse dame dan. Is ze knap?
Waar bescheidenheid een vies woord/volkomen vreemd lijkt te zijn..quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hockey is dan ook een gentleman's game
Dat zal vast wederzijds zijn als je haar een foto toestuurt en je staat van dienst hier op Fok! voorlegt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:14 schreef sp3c het volgende:
de Nederlandse kan me ook niet helemaal bekoren maar als ik moest kiezen ...
geduld doen we ook niet aanquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waar bescheidenheid een vies woord/volkomen vreemd lijkt te zijn..
Nou, dan klopt het toch wat ik zei? Smaken verschillen. Jij hebt dus duidelijk een andere smaakquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
als die nu nog niet duidelijk is weet ik het ook niet meer hoor
nee dat vind ik geen heel lekker ding nee
toch al bezetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat zal vast wederzijds zijn als je haar een foto toestuurt en je staat van dienst hier op Fok! voorlegt.
volgens mij zei ook niemand dat smaken niet verschilden hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch wat ik zei? Smaken verschillen. Jij hebt dus duidelijk een andere smaakIk vind het namelijk wel een lekker ding
quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zei ook niemand dat smaken niet verschilden hoor
quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat heeft niets met smaak te maken, als je zegt dat ze ietwat te zwaar is kun je niet zeggen dat er niets mis mee is
dan spreek je jezelf tegen
denk hetquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
He jammer, dat maakt de hockeyfeestjes er vast niet leuker op.
Op hockeyfeestjes is alles toegestaan. Toch @sp3c?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
He jammer, dat maakt de hockeyfeestjes er vast niet leuker op.
dat ging om je tegenstrijdige stelling dat er niets mis is met TE zware vrouwenquote:
vandaag de dag is niets meer toegestaan man, als er 1 stoel sneuvelt staat het op twitter en dus in de Telegraafquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Op hockeyfeestjes is alles toegestaan. Toch @:Sp3c?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is geen tegenstrijdige stelling. Er is namelijk niets mis met de ietwat te zware Argentijnse dame.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ging om je tegenstrijdige stelling dat er niets mis is met TE zware vrouwen
behalve dat ze ietwat te zwaar isquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is geen tegenstrijdige stelling. Er is namelijk niets mis met de ietwat te zware Argentijnse dame.
Dan moet je je ook niet mengen tussen BN'ersquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaag de dag is niets meer toegestaan man, als er 1 stoel sneuvelt staat het op twitter en dus in de Telegraaf
Ietwat te zwaar wil niet zeggen dat er iets mis is met haar.quote:
mag ook al niet meer dusquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan moet je je ook niet mengen tussen BN'ers
dat zegt het letterlijk manquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ietwat te zwaar wil niet zeggen dat er iets mis is met haar.
Als ze dertig kilo lichter was, was er zelfs nog minder mis met d’r.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is geen tegenstrijdige stelling. Er is namelijk niets mis met de ietwat te zware Argentijnse dame.
Het zgt dat ze te zwaar is. Maar dat wil niet zeggen dat er iets mis is met haar.quote:
Hangt ervan af of hij te zwaar vanuit een medisch/gezondheidsoogpunt bedoelt of te zwaar naar zijn persoonlijke smaak. Uit de context bleek echter vrij duidelijk dat dat eerste het geval was.quote:
behalve dat ze TE zwaar isquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het zgt dat ze te zwaar is. Maar dat wil niet zeggen dat er iets mis is met haar.
Dat is het punt nou juist. Er is niets mis met iemand die te zwaar is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
behalve dat ze TE zwaar is
volgens nikonlover
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |