Oeh ja, ik ga ook alvast even over het eisenlijstje nadenkenquote:

Dat denk ik sowieso wel jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geef me wel op, maar best kans dat er straks heel veel gegadigden zijn en niet iedereen uitgenodigd wordt. Geen idee.
 Ik hou ook echt rekening met een teleurstelling. Maar zou het zó tof vinden als het minstens een van ons lukt!
  Ik hou ook echt rekening met een teleurstelling. Maar zou het zó tof vinden als het minstens een van ons lukt!

Jaaaaa! 'Spot de ESF-ert', dat zou toch zó leuk zijn!quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso wel jaIk hou ook echt rekening met een teleurstelling. Maar zou het zó tof vinden als het minstens een van ons lukt!

Ik denk dat ze aardig wat mensen nodig hebben toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso wel jaIk hou ook echt rekening met een teleurstelling. Maar zou het zó tof vinden als het minstens een van ons lukt!

Jaaaaaaquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook echt een héél HEEL tof idee en krijg al kippenvel bij het idee straks met de live optredens en filmpjes op Rotterdamse locaties. Gerben moet gewoon de komende weken onder de douche blijven staan qua ideeën.

En wéér zo de fans erbij willen betrekken
  En wéér zo de fans erbij willen betrekken  

Leuk!quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:36 schreef Engeliene het volgende:
ik ga me ook zo opgeven...jippie 😀💃💃💃🎤🎶🥂

Leuk he?quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:36 schreef Engeliene het volgende:
ik ga me ook zo opgeven...jippie 😀💃💃💃🎤🎶🥂
 Hoop voor je dat het lukt!
  Hoop voor je dat het lukt!  

Ik zie @grazz al iedereen zitten te spottenquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa! 'Spot de ESF-ert', dat zou toch zó leuk zijn!

@grazz moet ook komen, die kan vast op elke oud winnaar goed bewegen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie @:grazz al iedereen zitten te spotten

Oh echt welke oud-winnaar het ook is, die wordt gewoon instant verliefd op Grazz met zijn unmatched enthousiasmequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:41 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
@:grazz moet ook komen, die kan vast op elke oud winnaar goed bewegen.

quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:48 schreef Cee het volgende:
Nou, de mail is de deur uit, Open Up to rejection!

Niks mis met je leeftijd!quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik typte m'n leeftijd in die mail om aan te melden en dacht 'ai..'

quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:59 schreef Greys het volgende:
Net wel nog even in m'n Verzonden items gecontroleerd of ik niet per ongeluk een foto van m'n hond erbij had gedaan.
 !
 !  

Er is nergens bij gezegd dat dieren niet mogen!
  Er is nergens bij gezegd dat dieren niet mogen!

Een vakantiefoto van jaren terug. Ja oké ik stond er wel op, maar vanaf een afstandje alleen.
  Een vakantiefoto van jaren terug. Ja oké ik stond er wel op, maar vanaf een afstandje alleen.

Niks mis met 29 toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik typte m'n leeftijd in die mail om aan te melden en dacht 'ai..'

Dat moet niet zo moeilijk zijn!quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
*zoekt naar fatsoenlijk actuele foto van zichzelf*

Ik heb nog een hele leuke van jou bij een sjoelbak! Ik app hemquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
*zoekt naar fatsoenlijk actuele foto van zichzelf*

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |