App downloaden dan. Meer keuzequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehe ja dat weet ik de link staat ook benedenmaar op ibood zelf.. Zie ik geen zoekfunctie..
ik app niet op mijn telefoon.. alleen bank en werkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
App downloaden dan. Meer keuze
Snap al wat je bedoelt. Ja je moet alles langs. Soms leuke dingen welquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:50 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik app niet op mijn telefoon.. alleen bank en werk
jaren lang steeds vroeger op staan. ging in een jaar of 7 van 0600 opstaan naar 0315quote:
hebben ze daar burgers en patatquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even vet eten, burger en patat bij Happy Italy. Ben benieuwd bij zo'n tent
Is ook echt in het holst van de nacht. Wat een tijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
jaren lang steeds vroeger op staan. ging in een jaar of 7 van 0600 opstaan naar 0315
[..]
hebben ze daar burgers en patatnog nooit op de menukaart gezien volgens mij
Is een to go vestiging, geen gewonequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
jaren lang steeds vroeger op staan. ging in een jaar of 7 van 0600 opstaan naar 0315
[..]
hebben ze daar burgers en patatnog nooit op de menukaart gezien volgens mij
Geef mij de burgerking maarquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een to go vestiging, geen gewone
ah oke, dat kan het verschil makenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een to go vestiging, geen gewone
Prima te vreten, maar BK is beter iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geef mij de burgerking maar
whopper #1quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prima te vreten, maar BK is beter idd
De pest is dat hij vlakbij zit bij mij, net als febo en de Mac. En maar fietsen en roeienquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prima te vreten, maar BK is beter idd
Ben ik blij dat ik niet van de bagger hou/quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De pest is dat hij vlakbij zit bij mij, net als febo en de Mac. En maar fietsen en roeien
op de waterfiets?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De pest is dat hij vlakbij zit bij mij, net als febo en de Mac. En maar fietsen en roeien
Wel met alles erop en eraan mag ik hopen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
Oh ik kom er eigenlijk nooit, behalve als ik iemand van schiphol moet halen
Dan eis ik als vergoeding altijd een whopper.
Dan zijn ze het lekkerst.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel met alles erop en eraan mag ik hopen.
Potverdikkie, dat gedoe met die burgers. Ik weet nu al wat ik ga eten vanavondquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:16 schreef dud0r het volgende:
vroegah hadden ze die mini whoppers voor 1 euro. Wat een dingen waren dat zeg. Twintig van die dingen bestellen en dan met 4 man weg kanen
nasi?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat gedoe met die burgers. Ik weet nu al wat ik ga eten vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |