Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-02-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Paar uurtje maar vanmorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Poosje gemist, goed geslapen?
Nee was naar buurthuis (buren)koffieochtend, daarna boodschappen gedaan en even gekeken voor een grilloventjequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh OK, dacht je bent ff vlak.
En? Geslaagd? Altijd handig zo een ding.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee was naar buurthuis koffieochtend, daarna boodschappen gedaan en even gekeken voor een grilloventje
Ik heb er een maar die is een beetje vervormd door een val maar werkt nog wel. maar zocht naar wat anders. Niet veel verschil dus nog even verder kijken. wil een digitale i.p.v. zo'n eierenwekker timer..quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
En? Geslaagd? Altijd handig zo een ding.
Apart, kijk eens op ibood?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:36 schreef aKboR het volgende:
alleen lijkt het alsof digitaal niet bestaat dus zoeken..
hehehe ja dat weet ik de link staat ook benedenquote:
App downloaden dan. Meer keuzequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehe ja dat weet ik de link staat ook benedenmaar op ibood zelf.. Zie ik geen zoekfunctie..
ik app niet op mijn telefoon.. alleen bank en werkquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
App downloaden dan. Meer keuze
Snap al wat je bedoelt. Ja je moet alles langs. Soms leuke dingen welquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:50 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik app niet op mijn telefoon.. alleen bank en werk
jaren lang steeds vroeger op staan. ging in een jaar of 7 van 0600 opstaan naar 0315quote:
hebben ze daar burgers en patatquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even vet eten, burger en patat bij Happy Italy. Ben benieuwd bij zo'n tent
Is ook echt in het holst van de nacht. Wat een tijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
jaren lang steeds vroeger op staan. ging in een jaar of 7 van 0600 opstaan naar 0315
[..]
hebben ze daar burgers en patatnog nooit op de menukaart gezien volgens mij
Is een to go vestiging, geen gewonequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
jaren lang steeds vroeger op staan. ging in een jaar of 7 van 0600 opstaan naar 0315
[..]
hebben ze daar burgers en patatnog nooit op de menukaart gezien volgens mij
Geef mij de burgerking maarquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een to go vestiging, geen gewone
ah oke, dat kan het verschil makenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een to go vestiging, geen gewone
Prima te vreten, maar BK is beter iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geef mij de burgerking maar
whopper #1quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prima te vreten, maar BK is beter idd
De pest is dat hij vlakbij zit bij mij, net als febo en de Mac. En maar fietsen en roeienquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prima te vreten, maar BK is beter idd
Ben ik blij dat ik niet van de bagger hou/quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De pest is dat hij vlakbij zit bij mij, net als febo en de Mac. En maar fietsen en roeien
op de waterfiets?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De pest is dat hij vlakbij zit bij mij, net als febo en de Mac. En maar fietsen en roeien
Wel met alles erop en eraan mag ik hopen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
Oh ik kom er eigenlijk nooit, behalve als ik iemand van schiphol moet halen
Dan eis ik als vergoeding altijd een whopper.
Dan zijn ze het lekkerst.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel met alles erop en eraan mag ik hopen.
Potverdikkie, dat gedoe met die burgers. Ik weet nu al wat ik ga eten vanavondquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:16 schreef dud0r het volgende:
vroegah hadden ze die mini whoppers voor 1 euro. Wat een dingen waren dat zeg. Twintig van die dingen bestellen en dan met 4 man weg kanen
nasi?quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Potverdikkie, dat gedoe met die burgers. Ik weet nu al wat ik ga eten vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |