Heb je nog broers of zussen die ook heengaan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overleden
Heengaan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heb je nog broers of zussen die ook heengaan?
Ik snaai altijd uit de chocolade voorraad van m'n moeder.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
En altijd even in de ijskast en in de pannen gluren
het klinkt wel sinister zoquote:
Lekker tochquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snaai altijd uit de chocolade voorraad van m'n moeder.
zo kwam het niet overquote:
snap ikquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lees wel vaker dubbelzinnig.
Zo was het wel bedoeld, ik ga zelf altijd samen met mijn zussen als er een dienst voor mijn vader wordt gehouden.quote:
Daar is de Nederlandse taal ook uitermate geschikt voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Lees wel vaker dubbelzinnig.
Tel sex ook leuk hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
niet langskomen maar wel willen dat ik aan de telefoon blijf.
Dat moet wel een vrouw zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat schattigquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
och jezus, ben jij er ook weer?quote:
wel videobellen danquote:
Niet goed?quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat schattig
[..]
och jezus, ben jij er ook weer?
quote:
quote:
heb opgehangen mijn hele planning in de war en wel iets van mij verwachten zo werkt het nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat schattig
[..]
och jezus, ben jij er ook weer?
mist een uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |