Mismatch sokken zijn de leukste sokkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:47 schreef espri het volgende:
[..]
Een sokkenmonster, zit de was te vouwen maar mis van alles.
Op woensdag 19 februari 2020 11:46 schreef Prisha het volgende:
Vind meneer espri niet echt geslaagd als hij in pak naar zn werk gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Mismatch sokken zijn de leukste sokken
ja! Nou ben benieuwd wat dit gaat worden. En of ik het nog ergens voor kan gebruiken later ooitquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:47 schreef drakin het volgende:
Doe je dan ook zo'n rinkelsjaaltje om je middel?
Ik heb officiele toegestane mismatch sokken, die kunnen ook bij een pakquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:50 schreef espri het volgende:
[..]
Vind meneer espri niet echt geslaagd als hij in pak naar zn werk gaat.
Ik kreeg al een dm of ik wilde openenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ik open nooit en zag te laat dat ik sloot.
Hahaha voor geen goud dat ie dat aan trekt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb officiele toegestane mismatch sokken, die kunnen ook bij een pak
Ojee dat spook zekerquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kreeg al een dm of ik wilde openen
quote:
Noem je mij spook?quote:
Heel leuk! Ik heb losse heupenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:44 schreef Prisha het volgende: [..] owj ja was het leuk?? Cool! Kun je het een beetje?
Ik heb zelf al heel wat paar ervan, maar zijn ook superfijne sokken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Hahaha voor geen goud dat ie dat aan trekt.
Spook in badquote:
Dat had ik eens toen ik sloot. Kon ik niet op nieuw topic klikken door al die DM's van hem.quote:
Was gewoon een lief hintje van eendjequote:
Cool! Ik denk dat ik liever heupwerk heb dan rollende buikenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel leuk! Ik heb losse heupenEen beetje kan ik het. Die Egyptische stijl is meer heupwerk dan rollende buiken, al doen ze dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |