quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:04 schreef Prisha het volgende:
Die tong zit bijna in het oog...wat een lap zeg. Zie ik nu pas.
moeizaam.Geen zin ook. Maar, komt goed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:05 schreef espri het volgende:
[..]Al weer een beetje gewend in het normale ritme?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:05 schreef espri het volgende:
[..]Ik gelijk met mn neus op het beeldscherm en je hebt nog gelijk ook...
Kan het me wel voorstellen hoor, zo totaal verschillend natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
moeizaam.Geen zin ook. Maar, komt goed.
Ja. Erg moe ook wel. Dit weekend rustig aan doen....wel een beetje wandelen maar gewoon rustig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen hoor, zo totaal verschillend natuurlijk.
En dat betekent?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
Volgens mij is NZ (voorheen nachtzuster) op anoniem gegaan
ja en je naam en zo laten verwijderen.quote:
quote:
Ojee.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja en je naam en zo laten verwijderen.
Jij je reet al aan de tv laten zien?quote:
Wel lief tegen ze gesproken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
7 liter en 30 min later en de planten hebben allemaal weer water en verzorging gehad.
Zit mijn tv niet op te wachtenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij je reet al aan de tv laten zien?
Ja jammerquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
Beter dan eenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:18 schreef espri het volgende:
Ik heb weer een monster in de bijkeuken.
Vreemd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
quote:
dan moeten er weer eerst wat kilootjes bijquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
hmmmm....workshop buikdansen....twijfel twijfel....
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
Volgende week zaterdag?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
quote:
nee joh....er mag echt nog wel wat meer afquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
dan moeten er weer eerst wat kilootjes bij
quote:
Lijkt me wel geinig. Dat gerinkel is wel leuk ookquote:
Ja en natuurlijk een sjaaltje laag op de heupenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me wel geinig. Dat gerinkel is wel leuk ook
ja dat is wel leuk! Beetje over mijn schroom heen stappenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef espri het volgende:
[..]
Ja en natuurlijk een sjaaltje laag op de heupen
En kijkend in de spiegel... scheelt dat het alleen lady,s zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is wel leuk! Beetje over mijn schroom heen stappenHet is wel ladies only, dat scheelt.
Ik denk dat er weinig mannen zijn die aan buikdansen doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is wel leuk! Beetje over mijn schroom heen stappenHet is wel ladies only, dat scheelt.
Ik moest net op mijn balkon zijn en ik vond het maar niets.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef espri het volgende:
[..]
En kijkend in de spiegel... scheelt dat het alleen lady,s zijn.
Sommige mannen doen vreemde dingen om in de buurt van dames te komen...quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mannen zijn die aan buikdansen doen.
Ik heb ze het ooit in Uto zien doen eigenlijk...doen deden de heren vrolijk meequote:Op woensdag 19 februari 2020 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mannen zijn die aan buikdansen doen.
Dat zijn geen mannen maar trieste figuren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mannen doen vreemde dingen om in de buurt van dames te komen...
Doen! Ik heb het ook gedaan en het is heel leukquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:23 schreef Prisha het volgende:
Dat kan, ik vind het wel heerlijk zo, trouwens elke dag de deur ff lekker los gooien. Frisse lucht in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest net op mijn balkon zijn en ik vond het maar niets.
Lopen er helaas genoeg en ook steeds meer van rond.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannen maar trieste figuren.
owj ja was het leuk?? Cool! Kun je het een beetje?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doen! Ik heb het ook gedaan en het is heel leuk![]()
Poeh die dame die workshop deed, was een Egyptische en wat een moves ;D
Het is net een virus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lopen er helaas genoeg en ook steeds meer van rond.
Vertelquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:18 schreef espri het volgende:
Ik heb weer een monster in de bijkeuken.
Ik heb ook vaak de boel open. Dat vind ik altijd wel lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het wel heerlijk zo, trouwens elke dag de deur ff lekker los gooien. Frisse lucht in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |