abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209637006
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Morgen.
laf
  zaterdag 24 juni 2023 @ 22:36:04 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209637022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
laf
Heb nu even geen zin in dit soort geouwehoer. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209637075
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Heb nu even geen zin in dit soort geouwehoer. :@
ok
  zondag 25 juni 2023 @ 01:39:07 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_209638939
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 17:14 schreef Maartel het volgende:

Was dat influencer-seizoen zo vervelend als dat klonk? Heb 'm toen geskipt.
Neu. Waren semi bekende lui, ik had dr nog nooit van gehoord. Verder net zo geinig als eerdere seizoenen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_209697377
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 01:39 schreef matthijst het volgende:

[..]
Neu. Waren semi bekende lui, ik had dr nog nooit van gehoord. Verder net zo geinig als eerdere seizoenen.
Klopt, geen idee in hoeverre de aupairs al bekend waren via SM. Het verschil in cultuur en opvatting over educatie is enorm. Bram is de ideale aupair, heeft oprecht lol erin om met jonge kinderen om te gaan.

Voor de zeikerds:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209698543
Bram is idd wel een beetje de Emma van dit seizoen :)
pi_209713428
Ik vond het een wat saaier seizoen dan de vorigen. Toch blijft het lekker weg kijken. Bram vind ik het leukst om naar te kijken.
pi_209760747
Late to the party, maar seizoen 3 net afgekeken. Superleuk seizoen.

Wendie vond ik best meevallen, die had gewoon weinig geluk met haar hostouders. Emma, echt een fantastische vrouw... die andere 3 waren denk ik allang afgehaakt als je opeens 1.5 maand er alleen voor staat.

Vond het wel soms sneu voor Noah, viel een beetje buiten de boot. En dan ook nog zo'n elitaire hostvader die duidelijk op je neerkijkt. Zou mij niets verbazen als hij inderdaad racistische denkbeelden heeft zoals Noah vermoedt. Hopelijk gaat 't goed met haar.

Nieuwe seizoen is tot nu toe ook wel oké, maar iets minder interessante types denk ik? Zowel de host ouders als de au pairs zelf. Wel grappig hoe relaxed Sincha altijd is, doet gewoon dr eigen ding
pi_209764191
Vreselijk, die Oekrainse momfluencer.
pi_209857519
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef CocoinColorado het volgende:
Erg nare vrouw inderdaad... hoe ze ook op de uren let, en "alleen op een baby letten telt niet". Goed dat Sincha volgende week er mee op lijkt te houden.
pi_209877114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Bram is idd wel een beetje de Emma van dit seizoen :)
Ik vind Bram zo leuk. En zo gelachen om Story die haar eigen kledingkeuze maakte. De verschrikking van Bram die combinatie maar hij deed het toch maar.
Daaraan zie je wel dat hij jong is, als je wat ouder bent laat je het gaan en pick je je battles.
pi_209944881
Ik heb nog niets gezien van dit seizoen want het begon precies in mijn vakantie. Is het seizoen leuk genoeg om nog te gaan kijken?
  Miss 200.000.000! dinsdag 18 juli 2023 @ 17:37:20 #188
367000 roos94
pi_209944912
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb nog niets gezien van dit seizoen want het begon precies in mijn vakantie. Is het seizoen leuk genoeg om nog te gaan kijken?
Yep
pi_210133455
Anne's gezin is zo erg niet lijkt mij? Vooral in vergelijking met Bram's en Sincha's eerste gastgezinnen.. heb het idee dat Anne zo onzeker is dat ze bij weinig gastgezinnen zich thuis zou voelen.

Dat nieuwe gezin van Sincha lijkt mij wel echt top!
pi_210215387
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef CocoinColorado het volgende:
Akelige vrouw
pi_210215923
Ik vind dat mollige meisje zo kinds. Als gezin zou ik niet gerust zijn op haar kunnen eerlijk gezegd
pi_210223074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat mollige meisje zo kinds. Als gezin zou ik niet gerust zijn op haar kunnen eerlijk gezegd
Ja, mee eens. In vrijwel alle opzichten zou ik het direct geloven als iemand zou zeggen dat ze 14 jaar is.

Verder wel weer een leuk seizoen dit. Ik moet steeds erg lachen om Sincha, die het aan de ene kant beter doet dan ik had verwacht en erg lollig uit de hoek kan komen, maar aan de andere kant ook wel weer typische Gen Z trekjes heeft.

Ik heb gisteren die aflevering gezien dat Bram zijn gastouders confronteert met de spanning in huis en ik vond dat echt een knappe en dappere move van hem waar ook goed op gereageerd werd.
pi_210223114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 11:52 schreef itchycoo het volgende:

[..]
Ja, mee eens. In vrijwel alle opzichten zou ik het direct geloven als iemand zou zeggen dat ze 14 jaar is.

Verder wel weer een leuk seizoen dit. Ik moet steeds erg lachen om Sincha, die het aan de ene kant beter doet dan ik had verwacht en erg lollig uit de hoek kan komen, maar aan de andere kant ook wel weer typische Gen Z trekjes heeft.

Ik heb gisteren die aflevering gezien dat Bram zijn gastouders confronteert met de spanning in huis en ik vond dat echt een knappe en dappere move van hem waar ook goed op gereageerd werd.
Helemaal mee eens!

Ik moest trouwens ook lachen om die grasfobie, ik heb die ook, en dacht dat ik gek was :P Valt dus nog wel mee

En Bram was echt dapper in die aflevering!
pi_210285568
Heb net de laatste aflevering gekeken. Holy shit, wat een bipolaire heks is die vrouw uit het tweede gezin van Bram :o Petje af voor hoe Bram voor zichzelf opkwam en ik snap wel dat je helemaal in de war raakt als zo’n vrouw je in zo’n situatie gaat lopen gaslighten. En die man van haar is een slappe zak, met z’n “don’t feel bad about it” op het einde.

Leuk seizoen weer. Nogal uiteenlopende deelnemers qua volwassenheid :)
pi_210455708
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:46 schreef Kiwi7 het volgende:
Late to the party, maar seizoen 3 net afgekeken. Superleuk seizoen.

Wendie vond ik best meevallen, die had gewoon weinig geluk met haar hostouders. Emma, echt een fantastische vrouw... die andere 3 waren denk ik allang afgehaakt als je opeens 1.5 maand er alleen voor staat.

Vond het wel soms sneu voor Noah, viel een beetje buiten de boot. En dan ook nog zo'n elitaire hostvader die duidelijk op je neerkijkt. Zou mij niets verbazen als hij inderdaad racistische denkbeelden heeft zoals Noah vermoedt. Hopelijk gaat 't goed met haar.

Nieuwe seizoen is tot nu toe ook wel oké, maar iets minder interessante types denk ik? Zowel de host ouders als de au pairs zelf. Wel grappig hoe relaxed Sincha altijd is, doet gewoon dr eigen ding
Gewoon een schande hoe Noa behandeld werd! Wat mij trouwens deze keer heel erg opviel was de opvoeding die veel Amerikaanse gezinnen hun kids geven. Weinig regels en slecht voedsel. Ik ben daar echt van geschrokken en daardoor krijg je van die sikkeneurige kinderen die een au-pair dan zoet mag gaan houden.
pi_210455751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:38 schreef Kiwi7 het volgende:

[..]
Erg nare vrouw inderdaad... hoe ze ook op de uren let, en "alleen op een baby letten telt niet". Goed dat Sincha volgende week er mee op lijkt te houden.
Vreselijk mens wat haar dochter er nog eens in meesleurt. Je kon zien dat dat kind er helemaal geen zin in had en tóch moest het van die heks. 8)7
Bram vond ik een schat, samen met dat gezette meisje, ben haar naam kwijt. O+
  Moderator dinsdag 21 mei 2024 @ 13:45:17 #197
388664 crew  Dotteke
pi_213636605
Up er zijn nieuwe afleveringen begonnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_213636731
Voor de zekerheid in de spoiler. Ik ben bij aflevering twee en weet niet hoe ver de televisie is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Miss 200.000.000! dinsdag 21 mei 2024 @ 14:09:56 #200
367000 roos94
pi_213636852
Oh leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')