Heb nu even geen zin in dit soort geouwehoer.quote:
okquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb nu even geen zin in dit soort geouwehoer.
Neu. Waren semi bekende lui, ik had dr nog nooit van gehoord. Verder net zo geinig als eerdere seizoenen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:14 schreef Maartel het volgende:
Was dat influencer-seizoen zo vervelend als dat klonk? Heb 'm toen geskipt.
Klopt, geen idee in hoeverre de aupairs al bekend waren via SM. Het verschil in cultuur en opvatting over educatie is enorm. Bram is de ideale aupair, heeft oprecht lol erin om met jonge kinderen om te gaan.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu. Waren semi bekende lui, ik had dr nog nooit van gehoord. Verder net zo geinig als eerdere seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg nare vrouw inderdaad... hoe ze ook op de uren let, en "alleen op een baby letten telt niet". Goed dat Sincha volgende week er mee op lijkt te houden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef CocoinColorado het volgende:
Vreselijk, die Oekrainse momfluencer.
Ik vind Bram zo leuk. En zo gelachen om Story die haar eigen kledingkeuze maakte. De verschrikking van Bram die combinatie maar hij deed het toch maar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Bram is idd wel een beetje de Emma van dit seizoen
Yepquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:36 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb nog niets gezien van dit seizoen want het begon precies in mijn vakantie. Is het seizoen leuk genoeg om nog te gaan kijken?
Akelige vrouwquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:40 schreef CocoinColorado het volgende:
Vreselijk, die Oekrainse momfluencer.
Ja, mee eens. In vrijwel alle opzichten zou ik het direct geloven als iemand zou zeggen dat ze 14 jaar is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat mollige meisje zo kinds. Als gezin zou ik niet gerust zijn op haar kunnen eerlijk gezegd
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:52 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja, mee eens. In vrijwel alle opzichten zou ik het direct geloven als iemand zou zeggen dat ze 14 jaar is.
Verder wel weer een leuk seizoen dit. Ik moet steeds erg lachen om Sincha, die het aan de ene kant beter doet dan ik had verwacht en erg lollig uit de hoek kan komen, maar aan de andere kant ook wel weer typische Gen Z trekjes heeft.
Ik heb gisteren die aflevering gezien dat Bram zijn gastouders confronteert met de spanning in huis en ik vond dat echt een knappe en dappere move van hem waar ook goed op gereageerd werd.
Gewoon een schande hoe Noa behandeld werd! Wat mij trouwens deze keer heel erg opviel was de opvoeding die veel Amerikaanse gezinnen hun kids geven. Weinig regels en slecht voedsel. Ik ben daar echt van geschrokken en daardoor krijg je van die sikkeneurige kinderen die een au-pair dan zoet mag gaan houden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:46 schreef Kiwi7 het volgende:
Late to the party, maar seizoen 3 net afgekeken. Superleuk seizoen.
Wendie vond ik best meevallen, die had gewoon weinig geluk met haar hostouders. Emma, echt een fantastische vrouw... die andere 3 waren denk ik allang afgehaakt als je opeens 1.5 maand er alleen voor staat.
Vond het wel soms sneu voor Noah, viel een beetje buiten de boot. En dan ook nog zo'n elitaire hostvader die duidelijk op je neerkijkt. Zou mij niets verbazen als hij inderdaad racistische denkbeelden heeft zoals Noah vermoedt. Hopelijk gaat 't goed met haar.
Nieuwe seizoen is tot nu toe ook wel oké, maar iets minder interessante types denk ik? Zowel de host ouders als de au pairs zelf. Wel grappig hoe relaxed Sincha altijd is, doet gewoon dr eigen ding
Vreselijk mens wat haar dochter er nog eens in meesleurt. Je kon zien dat dat kind er helemaal geen zin in had en tóch moest het van die heks.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:38 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Erg nare vrouw inderdaad... hoe ze ook op de uren let, en "alleen op een baby letten telt niet". Goed dat Sincha volgende week er mee op lijkt te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |