Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:37 schreef DeeBee het volgende:
In ieder geval: Mercedes WDC confirmed.
Het zal ongetwijfeld grijs gebied zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of een protest omdat de aerodynamische eigenschappen van de auto aangepast worden door een handmatige actie.
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaarquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las net weer artikel over verbouwing van Zandvoort waarin Lammers zegt dat de coureurs de kombochten niet kennen. Lijkt me sterk toch aangezien Hamilton, Bottas en Verstappen allemaal kampioen werden in Zandvoort bij Formule 3.
Wellicht niet geheel vergelijkbaar maar ze kennen het wel.
Ojeequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
Alleen zijn de kombochten er pas dit jaarDus ze hebben niet op Zandvoort gereden met kombochten.
WTF! Hij beweegt!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:29 schreef DeeBee het volgende:
https://streamable.com/e48rq
Lijkt de camber of stand van de wielen te kunnen wijzigen tijdens het rijden, apart.
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450quote:
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:02 schreef daNpy het volgende:
Valt dit niet onder actieve ophanging?
Ik denk niet dat ze knapper zijn, want het blijven Duitsers. Misschien zijn ze wel slimmerquote:Op donderdag 20 februari 2020 12:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar er werken knappere koppen bij Mercedes dan wij hier bij elkaar.
Ted Kravitz heeft meer uitleg...twitter:SkySportsF1 twitterde op donderdag 20-02-2020 om 12:01:30What's going on with the @MercedesAMGF1 steering wheel?👀 @TedKravitz has been investigating...🕵️♂️Watch below👇#SkyF1 | #F1 reageer retweet
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..quote:Mercedes bevestigt stuurmodus
Mercedes heeft ons hier net bevestigd dat het gaat om een nieuwe ‘steering mode’, die het team deze test wil evalueren.
Het wil echter nog geen verdere details prijsgeven. Daarvoor is het wellicht wachten op het persmoment van technisch directeur James Allison omstreeks 13.30u vanmiddag.
Net alsof we iets anders konden verwachten van het meest dominante team allertijden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef Newone82 het volgende:
Duidelijk is dat qua engineering Mercedes zo ver vooruit loopt dat je dit seizoen ook al op naam van Hamilton en co kan zetten qua winst.
Ze moeten alleen nog even de datum van de huldiging plannen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
En is Maxgod al wereldkampioen?
Voorzichtige voorspelling:quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
In het live blog van GPupdate staat dit:
[..]
Ben benieuwd wat hij er in het persmoment over gaat zeggen..
Schumacherquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:15 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Wanneer bottas of hamilton van een trapje afvalt en een enkel breekt dan rijdt Vandoorne.
Wanneer Raikkonen iets breekt na wat capriolen op zijn sneeuwscooter, zullen ze nooit aankloppen bij Calderon. Kubica eerst en als Kubica niet kan, lenen ze iemand bij Ferrari.
De echte diepgaande technical regulations zijn niet publiek toegankelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:15 schreef beantherio het volgende:
In de technical regulations worden wel allerlei dingen beschreven rondom de stuurinrichting en waar het aan moet voldoen (onder artikel 10 'suspension and steering systems'), maar dit herken ik er niet in. Gaat (qua besturing) meer over stuurbekrachtiging en veiligheid. Het woordje 'camber' komt trouwens in het geheel niet voor in de technical regulations, wat wel een beetje vreemd is.
Active suspension is verboden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ga ze maar lezen: https://www.fia.com/file/80070/download/27450
Ik vermoed dat het er niet in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |