quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:57 schreef Rossdale het volgende:
Langzaam zakken we terug naar die 30 sats range
Jankenquote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:fathank
@:Wereldgozer
@:anneloos
Ga strijken mensquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:fathank
@:Wereldgozer
@:anneloos
Dit is het vechain topic geen slowchat. Als je niet inhoudelijk mee kunt doen word je vriendelijk verzocht om je tieten te posten of weg te gaan. Zo werken de tokenomics van dit topic.quote:
Volgens mij krijg ik een mention. Ik verzoek jou om je bek gewoon te houden met die seksistische opmerkingen van je. Hoop dat jouw coin daalt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Dit is het vechain topic geen slowchat. Als je niet inhoudelijk mee kunt doen word je vriendelijk verzocht om je tieten te posten of weg te gaan. Zo werken de tokenomics van dit topic.
Lol jij bent snel op je kleine tietjes getrapt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een mention. Ik verzoek jou om je bek gewoon te houden met die seksistische opmerkingen van je. Hoop dat jouw coin daalt.
Ja, sorry dat ze net niet tegen die vetkwabben van jou op kunnenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol jij bent snel op je kleine tietjes getrapt.
Sow!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ze net niet tegen die vetkwabben van jou op kunnen. Ergens op reageren is blijkbaar dat je op je teentjes getrapt bent.
Ho ho, dat je chagrijnig op hem bent moet je niet op ons afreagerenquote:
Mijn pecs zijn keihard meisje. Ga nou maar, we zijn hier voor de tech niet voor de kutjes.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ze net niet tegen die vetkwabben van jou op kunnen. Ergens op reageren is blijkbaar dat je op je teentjes getrapt bent.
Sorry, ik was werken voor mijn geld.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn pecs zijn keihard meisje. Ga nou maar, we zijn hier voor de tech niet voor de kutjes.
Nee, nee @Anneloos . Dat hoop je niet. Daarmee zakt Vechainquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een mention. Ik verzoek jou om je bek gewoon te houden met die seksistische opmerkingen van je. Hoop dat jouw coin daalt.
10% extra kunnen scalpen afgelopen dagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, nee @:Anneloos . Dat hoop je niet. Daarmee zakt Vechain
@:Fathank zit vuistdiep in Vechain
Voor hem.. sorry.. niet voor de rest. Volgens mij heeft mijn vent ook wat geïnvesteerd in vechainquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, nee @:Anneloos . Dat hoop je niet. Daarmee zakt Vechain
@:Fathank zit vuistdiep in Vechain
Achter welk stationquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sorry, ik was werken voor mijn geld.
Deze manquote:
Just HODLquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie hebben er nog Vechain hier, en hoe gaat de koers?
Meh, VTHO/VET ratio moet zo ziek omhoog om VET in prijs te laten doen stijgen. Mainnet groeit opzich wel aardig maar er zijn zoveel meer transacties nodig dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Mainnet gebruik is afgelopen weken bijna verdubbeld, dus gaat helemaal goed komen. Prijs volgt later vanzelf wel, die dumpt gewoon net zo hard als alle andere alts
Ik ben van de tijd dat vet nog ven wasquote:
Kan via de mobile Wallet. Moet wel handmatig gebeuren dus kan een paar dagen duren.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef deTributeBand het volgende:
heeeeeey![]()
Ik las op het nieuws dat BTC weer richting ATH gaat, dus kom ook weer sinds 2017/18 kijken!![]()
Ik zag dat ik nog VEN had en dat dat inmiddels VET is geworden. Kan ik dat überhaupt omwisselen, of is dat gewoon verloren gegaan? (So much for hodl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |