10% extra kunnen scalpen afgelopen dagenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, nee @:Anneloos . Dat hoop je niet. Daarmee zakt Vechain
@:Fathank zit vuistdiep in Vechain
Voor hem.. sorry.. niet voor de rest. Volgens mij heeft mijn vent ook wat geïnvesteerd in vechainquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, nee @:Anneloos . Dat hoop je niet. Daarmee zakt Vechain
@:Fathank zit vuistdiep in Vechain
Achter welk stationquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sorry, ik was werken voor mijn geld.
Deze manquote:
Just HODLquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie hebben er nog Vechain hier, en hoe gaat de koers?
Meh, VTHO/VET ratio moet zo ziek omhoog om VET in prijs te laten doen stijgen. Mainnet groeit opzich wel aardig maar er zijn zoveel meer transacties nodig dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:30 schreef Rossdale het volgende:
Mainnet gebruik is afgelopen weken bijna verdubbeld, dus gaat helemaal goed komen. Prijs volgt later vanzelf wel, die dumpt gewoon net zo hard als alle andere alts
Ik ben van de tijd dat vet nog ven wasquote:
Kan via de mobile Wallet. Moet wel handmatig gebeuren dus kan een paar dagen duren.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:47 schreef deTributeBand het volgende:
heeeeeey![]()
Ik las op het nieuws dat BTC weer richting ATH gaat, dus kom ook weer sinds 2017/18 kijken!![]()
Ik zag dat ik nog VEN had en dat dat inmiddels VET is geworden. Kan ik dat überhaupt omwisselen, of is dat gewoon verloren gegaan? (So much for hodl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |