Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Pijpen lijkt me alleen vegan als de gepepene die week geen beestjes heeft opgegeten.
cum is sowieso niet vegan, dat is een dierlijk productquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Pijpen lijkt me alleen vegan als de gepepene die week geen beestjes heeft opgegeten.
Wat een rare wijven dat dan zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.
Pijpen is niet vegan.
Je stopt vlees in je mond
wat een vragen op de vroege ochtendquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Als een vegan een beetje aan een gegrild kippetje likt zonder dat op te eten is ze dan nog vegan?
jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Als een vegan een beetje aan een gegrild kippetje likt zonder dat op te eten is ze dan nog vegan?
En als je doorslikt krijg je dierlijke eiwitten binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.
Pijpen is niet vegan.
Je stopt vlees in je mond
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je doorslikt krijg je dierlijke eiwitten binnen.
Als je maar hard genoeg likt lijken me er toch gegrilde stukjes kip in je darmen te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja geen vegan dus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg likt lijken me er toch gegrilde stukjes kip in je darmen te komen.
ook als je het uitspuugt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :p
wat ben jij strengquote:
Verderfelijk inderdaad. Van die legbatterijzaadjesquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :p
Sws, vrouwen die pijpen, gadverdamme....quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare wijven dat dan zeg.
Ja jeetje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Wel aan een kip likken maar niet aan een piemel
quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Een lekker gegrild kippetje of een piemel....
Alsof jij voor de piemel kiest?
Hij wel, misschien is ie heel lenig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Een lekker gegrild kippetje of een piemel....
Alsof jij voor de piemel kiest?
Is me wel eens geluktquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij wel, misschien is ie heel lenig.
maar je kunt niet altijd kip eten.quote:
Naderhand pijn in je rug en nek zeker....quote:
Woensdag is toch gehaktdag?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt niet altijd kip eten.
vandaag wel overigens. woensdag, kipdag.
Om mijn moeder geroepen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naderhand pijn in je rug en nek zeker....
hier niet.quote:
Klopt niet hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet.
hier is het kip, met pasta of rijst.
"het is mijn leefuh!"quote:
nou ja, op zich vind ik het wel fijn als ik proef wat ik op mn bord heb. Het zou raar zijn als ik kip met pasta maakte en verwachte dat het smaakt naar biefstuk met friet..quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Kip met pasta, vaak kun je dan 1 kilo kruiden erop flikkeren en dan smaakt het nog steeds naar kip met pasta.
En jij schat hem hoger in?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ziet hij er uit als een verstandelijk beperkt iemand
Hoezo zo?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ziet hij er uit als een verstandelijk beperkt iemand
Zijn volgende single wordt wellicht een duet met de dames van Luv.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet veel maar toch boven de grens van verstandelijk beperkt
slimmer dan zn zus denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen idee hoe slim die jongen is.
Zo slimquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen idee hoe slim die jongen is.
Ja hier kan ik de dag niet mee beginnen hoorquote:
laatste wat ik van haar gezien heb is haar pakje bij de canal pride dacht ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De zus gedraagt zich toch gewoon de laatste tijd?
Vind jij dat pijpen een vegan activiteit is?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:36 schreef Bos81 het volgende:
Waarom geven we die hazes-clan aandacht? Ik negeer ze liever
quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:36 schreef Bos81 het volgende:
ik zing keihard met ze meequote:Op woensdag 19 februari 2020 08:36 schreef Bos81 het volgende:
Nee, want de penis is een dierlijk product.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind jij dat pijpen een vegan activiteit is?
Ze worden ook niet gegeten en leven dan nog.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want de penis is een dierlijk product.
Oke. Daar hadden we het voor de hazesclan overquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want de penis is een dierlijk product.
Dus een vegan kan wel gewoon aan een kippetje likken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden ook niet gegeten en leven dan nog.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Van vegan naar pijpen naar de Haasjes, dit gaat een lange dag worden.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus een vegan kan wel gewoon aan een kippetje likken?
Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen Spaanse dame het hof maken dan.
de pijper stopt de penis wel in de mond en krijgt dus wel degelijk iets dierlijks binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden ook niet gegeten en leven dan nog.
Stop met het vergelijken van het edele mannelijke geslachtsdeel met een dode kip a.u.b.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus een vegan kan wel gewoon aan een kippetje likken?
Oke gehakstaaf dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stop met het vergelijken van het edele mannelijke geslachtsdeel met een dode kip a.u.b.
Misschien ben ik stiekem ook wle een veganquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal zorgt ervoor dat ik straks toch een beetje vegan ben.
pijpen is dan wel een stuk beter voor je adem dan een bifi..quote:
Verklaart wel dat vieze plastic ding om het worstje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pijpen is dan wel een stuk beter voor je adem dan een bifi..
Ja ik ga misschien later even kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:44 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we het over de boeren hebben, die zich weer niet aan de afspraak houden?![]()
![]()
neequote:Op woensdag 19 februari 2020 08:44 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we het over de boeren hebben, die zich weer niet aan de afspraak houden?![]()
![]()
Ja zoietsquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:46 schreef Bos81 het volgende:
Met je spandoek: Wij willen Bitterballen ?
Zonder eieren, geen mayo!quote:
Ligt eraan wie je pijpt 😅quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pijpen is dan wel een stuk beter voor je adem dan een bifi..
Was dit die schakende Gorgina?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Sprak afgelopen weekend een meisje, knap ding en daar hadden we het over vieze en/of rare piemels, ja wat doe je dan als je die ineens voor je snufferd hebt bengelen, "ja dan ga ik gewoon door hoor want dat is zielig anders en ik douche dan maar wat langer achteraf"
_!
Eigenwaarde thuisgelaten?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Sprak afgelopen weekend een meisje, knap ding en daar hadden we het over vieze en/of rare piemels, ja wat doe je dan als je die ineens voor je snufferd hebt bengelen, "ja dan ga ik gewoon door hoor want dat is zielig anders en ik douche dan maar wat langer achteraf"
_!
Google, zoekwoord 'is wel zo'quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kop
Waar komt dit vandaan?
Yepquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dit die schakende Gorgina?
Ik heb altijd het idee dat dat soort figuren geen deodorant of zeep gebruikt en dus zure plakoksels en een muffe stinkkut heeftquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Vegan meisje staat nu aan een dikke lollie te likken. Opwindend wel
voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:00 schreef bitterbal het volgende:
Nu gooit coolblue die samsung s10 in de aanbieding
Aaarg
Zij rook wel fris maar er zit nu in het vliegtuig iemand met uienoksels in de buurtquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dat soort figuren geen deodorant of zeep gebruikt en dus zure plakoksels en een muffe stinkkut heeft
Bahquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij rook wel fris maar er zit nu in het vliegtuig iemand met uienoksels in de buurt
maar goed als je dit laat vallen is het weer klaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt mee.
toch blijf ik bij mij huawei
klopt, maar dat is een zorg voor danquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed als je dit laat vallen is het weer klaar
Hoesjequote:Op woensdag 19 februari 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed als je dit laat vallen is het weer klaar
er zijn vallen waarbij een hoesje je ook niet redtquote:
Mag niet van Trump.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt mee.
toch blijf ik bij mij huawei
Ja jezus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gewoon niet zo klunzig doen. Mijn telefoon valt nooit. Gewoon echt helemaal nooit.
Trump mag mijn ballen likken.quote:
Weleens van de bank of nachtkastje laten kletteren omdat hij lag op te laden en ik over het snoer struikelde. Verder niet echt geloof ik. En dan viel hij toch op een kleed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gewoon niet zo klunzig doen. Mijn telefoon valt nooit. Gewoon echt helemaal nooit.
Ik zie dat ik best een kansrijke oplossing aangedragen hebquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus.
Ik loop gerust tegen een muur op die er al 100 jaar staat. De stoelen op werk die op de zelfde plek staan gooi ik ook vaak om
als ik mijn telefoon op de bank of het bed gooi, weet die het vaak voor elkaar te krijgen om er weer met een dubbel flikflak van af te springen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens van de bank of nachtkastje laten kletteren omdat hij lag op te laden en ik over het snoer struikelde. Verder niet echt geloof ik. En dan viel hij toch op een kleed.
oh ja ik heb hem nooit naast mijn bed liggen. Vroegah deed ik dat wel en toen ben ik eens om 3 uur wakker gebeld door een stel strontzatte vrienden die dachten dat dat leuk was terwijl ik om half zes de wekker hadquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens van de bank of nachtkastje laten kletteren omdat hij lag op te laden en ik over het snoer struikelde. Verder niet echt geloof ik. En dan viel hij toch op een kleed.
Nachtstandquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik heb hem nooit naast mijn bed liggen. Vroegah deed ik dat wel en toen ben ik eens om 3 uur wakker gebeld door een stel strontzatte vrienden die dachten dat dat leuk was terwijl ik om half zes de wekker hadNiemeerdoen
Waarom? Dan vergeet ik die de voilgende dag weer eraf te halenquote:
Mijn telefoon gaat 's avonds automatisch op de nachtstand en er 's ochtends weer automatisch afquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Dan vergeet ik die de voilgende dag weer eraf te halen![]()
Ja ook ik heb een klunzigheidsfactorEen kleintje
There's a little bitterbal in all of us
Als jij dat weet, weet de prins van Nigeria dat ookquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
f als je twee keer binnen 5 minuten door hetzelfde nummer wordt gebeld.
Kan automagischquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Dan vergeet ik die de voilgende dag weer eraf te halen![]()
Ja ook ik heb een klunzigheidsfactorEen kleintje
There's a little bitterbal in all of us
quote:
Teams meeting?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even vergaderen schattebollies![]()
tot later
Wel 10 graden zonnigerquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef DerRabbit het volgende:
Morguh![]()
ligt het aan mij of is het vandaag ineens 10 graden kouder dan gisteren?
Ja dat gevoel had ik ook alquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef DerRabbit het volgende:
Morguh![]()
Op mijn slaapkamer (met open raam) is het vandaag warmer. Het kan aan jou liggen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef DerRabbit het volgende:
Morguh![]()
Ik zag wel nog mensen zonder jas richting de srad fietsen. Hoe dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat gevoel had ik ook al
Dan ligt het gewoon aan mijquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op mijn slaapkamer (met open raam) is het vandaag warmer. Het kan aan jou liggen.
ja dat kon ik mezelf ook vertellen :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie dat ik best een kansrijke oplossing aangedragen heb
praat je vaak met jezelf?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kon ik mezelf ook vertellen :p
Ja maar je luistert toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kon ik mezelf ook vertellen :p
regelmatig ja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn hoofd de hele dag ;P
Jij?
K vind mezelf best irritant :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
regelmatig ja.
ik vind mezelf best gezellig.
Oh dat is prima. Lekkâh skčppûhquote:
oei, dat is vervelend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind mezelf best irritant :p
Ben vrijwel altijd in discussie :p
Zo koud is het echt niet hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag wel nog mensen zonder jas richting de srad fietsen. Hoe dan?
Mja, het wordt gekker:quote:
Hier was ik 31/12 bij de huisarts. Doorverwijzing volgens haar die dag gedaan. Pas 3 dagen terug gedaan blijkbaar volgens mentaal beter.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, het wordt gekker:
Ze geven aan op 28/1 de verwijzing te hebben verstuurd. (Niet op 7/1, maar dat kan, ik ben niet de enige patiënt)
Ik heb dus gevraagd hem nog een keer naar mijzelf te sturen, zodat ik er zelf zicht op heb.
Zo ADHD centraal nog maar een keer bellen
Stel je dat nou echt iets ernstigs fysiek zou mankeren? Gaat het dan beter?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het blijft wonderlijk, die zorgwereld.
ver van weg blijven zo lang het kanquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het blijft wonderlijk, die zorgwereld.
Ligt aan de mate waarin het levensbedreigend is denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je dat nou echt iets ernstigs fysiek zou mankeren? Gaat het dan beter?
Net wat het is inderdaad, als je er niet direct dood aan gaat kán dat ook enorm lang duren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je dat nou echt iets ernstigs fysiek zou mankeren? Gaat het dan beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze wél denken dat je er misschien dood aan gaat, gaat het wel enorm snel trouwens.haha, wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
2.5 uur moeten wachten op een ambulance toen ik mijn been gebroken had op een zaterdagmiddag bij de voetbal.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de mate waarin het levensbedreigend is denk ik.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze wél denken dat je er misschien dood aan gaat, gaat het wel enorm snel trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Vorig jaar niet naar de HAP mogen komen, ondanks een extreem opgezwollen oog en uiteindelijk door een woeste vader in de auto gegooid en toch gegaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2.5 uur moeten wachten op een ambulance toen ik mijn been gebroken had op een zaterdagmiddag bij de voetbal.
Bijna!quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijna net zo erg als de mannegriep.
Plots dubbelzien is een hele grote rooie vlag. Wist ik veel dat dat níet normaal was, ik was 10.quote:
hmm, oke.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plots dubbelzien is een hele grote rooie vlag. Wist ik veel dat dat níet normaal was, ik was 10.![]()
Maar ik heb wel mooi bewijs dat ik hersens heb.
Ja, ok. Heb gehad dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, oke.
naja, bewijs dat je ze had toen je 10 was
Dat is wel aan de lange kant idd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2.5 uur moeten wachten op een ambulance toen ik mijn been gebroken had op een zaterdagmiddag bij de voetbal.
Zolang heeft m'n opa ook gewacht toen hij z'n heup had gebrokenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja,quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel aan de lange kant idd.
Been gebroken? Geen probleem, laat maar vallen en groei een nieuwe!quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zijn we niet zelfgenezend zoals sommige reptielen, hebben we die onkundige arten helemaal niet nodig als we weer eens ziek zijn.
Geen idee of dat mag / zo werkt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ambulances lijken me ook wel een logistieke hel. Zal vaak zat voorkomen dat ze halverwege een ritje van richting moeten veranderen, want urgenter.
Is morfine echt zo tof als mensen zeggen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja,
Sporter
Zaterdag
In gebied waar ze niet precies wisten waar de ambulance vandaan gestuurd moest worden.
Dokter die er eerst was had mij spuit morfine gegeven dus ik vermaakte mij best zonder pijn.
Het was verder prima hoor, maar duurde gewoon lang.
Mja, iemand die stabiel ligt of een acuut ding. Acuut zal altijd voorgaan lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen idee of dat mag / zo werkt?
De ANWB mag toch ook niet als ie onderweg is naar de ene, stoppen bij een andere? Of juist wel?
M'n opa moest wachten omdat er een dringender geval was.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De ANWB mag toch ook niet als ie onderweg is naar de ene, stoppen bij een andere? Of juist wel?
Ja dat werkt wel zo bij ambulancesquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lijkt me in sommige gevallen wel. Als ze op weg zijn naar iemand met een gebroken been en er komt een melding van iemand in de buurt met een hartstilstand bv.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is morfine echt zo tof als mensen zeggen?
Ik heb het nog nooit gehad en ik heb nog 3 dagen last van normale verdovingsmiddelen
nee, auto'squote:Op woensdag 19 februari 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Een auto of mensenleven is ook niet echt vergelijkingsmateriaal natuurlijk.
Ik heb het maar 1 keer gehad, maar heb toen echt niks gevoeld van mijn dubbele beenbreuk. Zelfs niet toen ze dus het been recht gingen zetten (Ik lag op rug, en mijn bovenbeen in mijn handen zeg maar, boven de grond, en toen wees mijn voet naar de grond….quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is morfine echt zo tof als mensen zeggen?
Ik heb het nog nooit gehad en ik heb nog 3 dagen last van normale verdovingsmiddelen
aaarghquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb het maar 1 keer gehad, maar heb toen echt niks gevoeld van mijn dubbele beenbreuk. Zelfs niet toen ze dus het been recht gingen zetten (Ik lag op rug, en mijn bovenbeen in mijn handen zeg maar, boven de grond, en toen wees mijn voet naar de grond….
Huuuuhquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb het maar 1 keer gehad, maar heb toen echt niks gevoeld van mijn dubbele beenbreuk. Zelfs niet toen ze dus het been recht gingen zetten (Ik lag op rug, en mijn bovenbeen in mijn handen zeg maar, boven de grond, en toen wees mijn voet naar de grond….
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor je verjaardag nog!quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga wel ontbijten met taart ofzo.
Havermout hierquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga wel ontbijten met taart ofzo.
Sliding.....quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sliding.....
En dan met je voet achter een polletje gras blijve hangen… waardoor je hele lijf doorglijdt, maar je ene been niet…. en dan dus daar op gaan zitten met je volle gewicht...Knak Knak.
op 10 meter afstand dachten ze dat er een tak afbrak kwa geluid ergens....
Ik heb het verhaal al gehoord, maar het blijftquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sliding.....
En dan met je voet achter een polletje gras blijve hangen… waardoor je hele lijf doorglijdt, maar je ene been niet…. en dan dus daar op gaan zitten met je volle gewicht...Knak Knak.
op 10 meter afstand dachten ze dat er een tak afbrak kwa geluid ergens....
Een "koffiekaramelslof". Vooral veel slagroom, moussespul en zoetigheid.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "koffiekaramelslof". Vooral veel slagroom, moussespul en zoetigheid.
Dit jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal al gehoord, maar het blijft![]()
![]()
*ril*quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal al gehoord, maar het blijft![]()
![]()
8 keer wat gebroken, valt mee. Even afkloppen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:13 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig nooit iets gebroken of in het ziekenhuis gelegen *klopt af
valt mee zegt ze ookquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
8 keer wat gebroken, valt mee. Even afkloppen.
Gebroken tenen intapenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:22 schreef Karzai het volgende:
Altijd een rolletje ducttape mee om jezelf weer in elkaar te zetten
Letterlijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Huh dat is snel voorbij gevlogen
Hoelang blijf je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Letterlijk
Nu in de bus naar het centrum.
Lekkerquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb net ontbeten lekker tot tien uur in bed gelegen
Toen nog op zo'n kekke rondvaartboot gezeten daar. Was best geinig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ja, die zal ik heel wat keren oversteken deze week.
Ik heb het ook 1 keer gehad, toen ik met 2 verbrijzelde rugwervels in een korset zat. Poehhee ik voelde me helemaal het mannetje, voor een paar uur. Daarna dagenlang kotsmisselijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen nog op zo'n kekke rondvaartboot gezeten daar. Was best geinig.
Genotquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ook wel eens gedaan, lang geleden. Het laatste half jaar dat ik daar woonde wandelde ik dagelijks een van de bruggen over.
Als kind toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ben er al lang niet meer geweest dus weet het allemaal niet meer zo heel goed.
Toen was ik er ook. Komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja denk dat ik 12 was. 1998 of 1999, 1 van die 2.
Ik wist wel dat wij elkaar al langer kendenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen was ik er ook. Komt wel dichtbij zo
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat wij elkaar al langer kenden
Ik zal je even bellenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaarg ijn telefoon ergens vergeten
Kluns!quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaarg ijn telefoon ergens vergeten
Snacks in sexy posesquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liggen straks haar naaktfoto's op straat.
Je weet wel waar hij ligt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Moet k terug en het is koud en waai alle kanten op behalve de goede
Denk het.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet wel waar hij ligt?
Je werk?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Moet k terug en het is koud en waai alle kanten op behalve de goede
Klunsjequote:Op woensdag 19 februari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Dacht zelfs net goh zal ze even bellen om te vragen of die daar ligt
Het is lekker weer dus zo'n straf is het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:00 schreef Karzai het volgende:
Ik moet toch naar buiten vandaag, even brood halen
quote:
Bijna werkenquote:
voor mij wel en ik ben egoīstischquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij wel en ik ben egoīstisch
Nee was bij de notaris. Hij was uit mijn jaszak gevallenquote:
Je komt er niet vaak genoeg dusquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Metrostations ineens anders noemen blijft een favoriete Hongaarse hobby
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was bij de notaris. Hij was uit mijn jaszak gevallen
Sinds 11:20 ben ik officieel huiseigenaar
jeejquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was bij de notaris. Hij was uit mijn jaszak gevallen
Sinds 11:20 ben ik officieel huiseigenaar
Yep!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Wisten jullie dat de notaris zon grote kluis heeft met zon draaideur? Hebben ze allemaal. Alles gaat in de kluis voor 100 jaar :p
en het huis waar je in woont dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Samen met stiefmonster. Nu alleen
Eerst was mijn vader de eigenaar
Thnxquote:
Ja das dat huis. Mijn vader was eerst eigenaar en ik woonde hier gewoon. Toen hij overleed werden stiefmonster en ik samen eigenaar en nu ben ik alleen de eigenaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het huis waar je in woont dan?
ja, dat was echt geweldig toen ik mn huis kochtquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik had geen idee. Ze ging het ook allemaal zo offcieel voorlezen. Moest volgens de wet zei ze
Fasnicerend wel
ah , oke, dan heb ik het verhaal niet helemaal gevolgd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das dat huis. Mijn vader was eerst eigenaar en ik woonde hier gewoon. Toen hij overleed werden stiefmonster en ik samen eigenaar en nu ben ik alleen de eigenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |