Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Pijpen lijkt me alleen vegan als de gepepene die week geen beestjes heeft opgegeten.
cum is sowieso niet vegan, dat is een dierlijk productquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Pijpen lijkt me alleen vegan als de gepepene die week geen beestjes heeft opgegeten.
Wat een rare wijven dat dan zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.
Pijpen is niet vegan.
Je stopt vlees in je mond
wat een vragen op de vroege ochtendquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Als een vegan een beetje aan een gegrild kippetje likt zonder dat op te eten is ze dan nog vegan?
jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Als een vegan een beetje aan een gegrild kippetje likt zonder dat op te eten is ze dan nog vegan?
En als je doorslikt krijg je dierlijke eiwitten binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.
Pijpen is niet vegan.
Je stopt vlees in je mond
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je doorslikt krijg je dierlijke eiwitten binnen.
Als je maar hard genoeg likt lijken me er toch gegrilde stukjes kip in je darmen te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja geen vegan dus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg likt lijken me er toch gegrilde stukjes kip in je darmen te komen.
ook als je het uitspuugt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :p
wat ben jij strengquote:
Verderfelijk inderdaad. Van die legbatterijzaadjesquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :p
Sws, vrouwen die pijpen, gadverdamme....quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare wijven dat dan zeg.
Ja jeetje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Wel aan een kip likken maar niet aan een piemel
quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Een lekker gegrild kippetje of een piemel....
Alsof jij voor de piemel kiest?
Hij wel, misschien is ie heel lenig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jeetje.
Een lekker gegrild kippetje of een piemel....
Alsof jij voor de piemel kiest?
Is me wel eens geluktquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij wel, misschien is ie heel lenig.
maar je kunt niet altijd kip eten.quote:
Naderhand pijn in je rug en nek zeker....quote:
Woensdag is toch gehaktdag?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt niet altijd kip eten.
vandaag wel overigens. woensdag, kipdag.
Om mijn moeder geroepen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naderhand pijn in je rug en nek zeker....
hier niet.quote:
Klopt niet hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet.
hier is het kip, met pasta of rijst.
"het is mijn leefuh!"quote:
nou ja, op zich vind ik het wel fijn als ik proef wat ik op mn bord heb. Het zou raar zijn als ik kip met pasta maakte en verwachte dat het smaakt naar biefstuk met friet..quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Kip met pasta, vaak kun je dan 1 kilo kruiden erop flikkeren en dan smaakt het nog steeds naar kip met pasta.
En jij schat hem hoger in?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo ziet hij er uit als een verstandelijk beperkt iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |