Zijn pa zal hem daarna wel hard over de tafel genakt hebben om hem anaal eens flink te vernederen!quote:
En daarna gewacht hebben tot hij weer een slappe had om in TS kont te plassenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn pa zal hem daarna wel hard over de tafel genakt hebben om hem anaal eens flink te vernederen!
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:11 schreef Kriegel het volgende:
Weet je niet wat je allemaal moet kunnen om zo'n Pakistaanse bus te besturen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:11 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant begrijp ik het wel dat ze deze tests doen. Als werkgever wil ik niet iemand op een positie die beneden het positieniveau is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:33 schreef Kluun1985 het volgende:
MOE NIE GEKKER WORDEN!
Dus pa vreest dat zijn baan op de tocht ligt, zijn buswerkgever is FAILLIET. Dan maar solliciteren bij Conexion. Pa schrijft brief, vervolgens mag hij een capaciteitentest maken, OM BUSCHAUFFEUR TE WORDEN. Ja, echt![]()
![]()
![]()
Maar goed, mijn pa is ongeschoold, daarom doet hij ook ongeschoold werk, MAAR die capaciteitentest was MBO 1 EN 2 niveauHoe dan ook, heeft zijn universitair afgestudeerde nakomeling (KLUUN) over zijn hart gestreken en zondag aan die test gewerkt. Hoe moeilijk kan het zijn?
Zal vast over het verkeer gaan (wat betekent een rood stoplicht) en een beetje woorden spellen etc. Ik bedoel die buschauffeurs zijn maar simpele arbeiders
![]()
Kluun zit, Kluun startkomt een 10 aan hoor pa, slaap jij maar verder!
4 onderdelen:
Cijferreeksen![]()
![]()
![]()
Figurenreeksen![]()
![]()
![]()
Diagrammen![]()
![]()
![]()
Analogieën![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT KAN KLUUN ALLEMAAL NIET!!!! BOVENDIEN WAARVOOR IS DAT NODIG? WIE DA FOK DOET DAAR IETS MEE IN HET DAGELIJKS LEVEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitslag:
Cijferreeksen 3 uit 15 goed.
Figurenreeksen 4 uit 15 goed
Diagrammen 8 uit 15 goed
Analogieën 1 uit 15 goed
Mijn vader is vandaag op basis van die onzin test afgewezen voor die baan![]()
Kluun is compleet de kluts kwijt, voor mijn callcenterbaantje moest ik die onzin ook doen, maar deze test voor busbestuurders was veeeeeel lastiger.
Te gek voor woorden, geen opleiding is geen baan dus? Ook al heeft mijn vader al 32 jaar gewerkt als busbestuurder, maar 2 keer kleine ongeluk gehad (beide keren niet zijn schuld), nooit ziek, werkt hard.
Tja jammer voor CONaction. Op naar solliciteren bij de RET, hopelijk doen zij wel normaal.
Capaciteitentest voor busbestuurders
Waarschijnlijk Alfa studie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:57 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Als je universitair geschoold bent, waarom zeg je dan dat je de vier onderdelen niet kunt?
Zat op de middelbare school met iemand die met een slecht rapport thuis kwam.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn pa zal hem daarna wel hard over de tafel genakt hebben om hem anaal eens flink te vernederen!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop