Vanmiddag hier, natte sneeuwquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:22 schreef InverHouse het volgende:
Volgens mij niet eens sneeuw gehad...
Nou poeh dat is ook maar een paar keer geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jij houd wel van storm en regen?
Qua temperaturen hebben we al ruim een jaar lente.quote:
Af en toe een goede buiquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:22 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker droge zomer erachteraan met drie maanden niets dan zon.
Yes. Paar goede stortbuien en dan weer ZONNNNNquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Qua temperaturen hebben we al ruim een jaar lente.
[..]
Af en toe een goede bui
Pics!?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Yes. Paar goede stortbuien en dan weer ZONNNNN
Ben echt zo bruin de afgelopen jaren in de zomer.
Dat jij het weet helpt mij toch nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet lekker hoe ze eruit ziet![]()
Ik hou het lekker voor mezelfquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat jij het weet helpt mij toch niet
de grote zo als hij vroeger was wat ze nu big tasty noemen is maar nep.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De grote dan of is ie helemaal weg weer? Vind die kleine maar nergens op slaan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou het lekker voor mezelf
het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente.quote:
Lijkt me pijnlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente.
Laten trekken door de tandartsassistentequote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente.
En dan?quote:
Dat is fijn nieuwsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Jippie68 het volgende:
Oogarts was tevreden over mijn kat dus wij ook
Dat zou ik al met mevrouw liefbaar gaan doen.quote:
Vanavond?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou ik al met mevrouw liefbaar gaan doen.
Wat had ze er precies mee dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zeker, zag haar oogje al opknappen maar lekker dat de oogarts het ook vindt
Dan moeten we daar maar wat aan gaan doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik ontspannen ben
Nou nou nouquote:
Zoals wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan moeten we daar maar wat aan gaan doen
Ja gaat wat ver.quote:
Een langdurige ontsteking aan haar re oogje, al vanaf september bezig. De arts had nu iets voorgeschreven wat hij uit België haalt omdat het niet in NL verkrijgbaar is, maar dat werkt dus heel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat had ze er precies mee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |